Vapaa kuvaus

Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.

Aloituksia

10

Kommenttia

208

1. Mä+en+mitään+kovaäänisiä+kattele,+ihan+muille+tarkotettu+ne+ihmiset.
  2. Kuuntele+miltä+susta+tuntuu.+Jos+rakastat+nykyistä+miestäs,+niin+ei+kannata+varmaan+erota.+Voisi+olla+ehkä+hyvä+miettiä+sopiiko+sulle+parisuhde+jossa+pitää+sitoutua+vaikka+tunteet+sanois+muuta.+Tajusin+hiljattain+ettei+sovi+mulle,+ei+ainakaan+siinä+määrin+ettei+mun+kumppani+sais+tehdä+mitään+toisten+kanssa+ja+ettei+mulla+sais+olla+tunteita+tai+kanssakäymistä+niiden+ihmisten+kanssa+joihin+mulla+on+tunteita.+Ei+siinä+ole+pakko+harrastaa+seksiä+mutten+sitäkään+kieltäisi+jos+tuntee+että+se+ois+oikein.
  3. Kyllähän+asialle+voi+tehdä+jotain,+mutta+se+edellyttää+mieheltä+tekoja.+Ei+kannata+yrittää+pakottaa+itseään+tai+toista+seksiin.+Puhuminen+voi+auttaa,+mutta+itse+lähtisin+siitä+ettei+miehen+mielihyvämaailmassa+ole+kaikki+kunnossa.+Voi+johtua+monista+asioista:+riippuvuudet+(myös+nettiriippuvuus,+shoppailu,+mikä+vaan+mikä+nostaa+pitkäkestoisesti+dopamiinitasoja),+tuskaton+elämä+(tuska+lisää+nautintoa,+siksi+seksihaluttomille+avantouinti+ym+olisi+loistavaa),+häpeä+ja+syyllisyys+ja+naurun+estäminen+(kun+ne+pääsee+ulos+pystyy+nauttimaan+asioista+enemmän,+varsinkin+seksistä).Ja+jos+on+rahahuolia+tai+turvallisuuden+tunne+uhattu+niin+se+yleensä+vaikuttaa.+Kyse+ei+ole+vain+siitä+että+tarvitsisi+lisää+rahaa,+vaan+että+kokee+tarvitsevansa+enemmän+rahaa+kuin+mitä+oikeasti+tarvitsee.+Hyvinvointiyhteiskunta+jossa+on+hienoja+materiaalisia+asioita+on+aiheuttanut+vakavan+lieveilmiön+jossa+porukka+hakee+mielihyvää+ison+rahan+avulla+saatavista+asioista,+kun+jopa+parempaa+mielihyvää+saa+ilmaiseksi+vaikka+luonnossa+kävelyllä+tai+tekemällä+yksinkertaisia+asioita+mitkä+ei+maksa+mitään+tai+pennejä,+asioita+joita+vois+tehdä+jos+ei+ne+mihin+olisi+koukussa+vetäisi+automaattisesti+mukaansa.Lisäksi+hormonit,+testosteroni+miehellä.+Muovia+kannattaa+karsia,+eikä+pitää+ruokia+ja+juomia+muovipakkauksissa+jos+ei+ole+tarvis.+Tietyt+ruoat+lisäävät+testosteronin+tuotantoa+eri+tavoilla,+kananmuna+ja+parsakaali+ovat+parhaita+ja+sienet+ja+valkosipuli+ja+inkivääri+tosi+hyviä+kanssa.