Vapaa kuvaus

Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.

Aloituksia

10

Kommenttia

208

1. Kyllä+mä+voisin+nauttia+siitä,+varsinkin+jos+naisilta+sais+merkittäviä+katseita+kun+katselis+heitä.+En+varmaan+nauttis+cuckold+tyylisestä+aisuri+menosta+tms+tosin+mutta+kyllä+sitä+kerran+kokeilis+sitäkin,+puolin+ja+toisin.+Oon+vähän+sillä+mielellä+että+jos+kenestäkään+ei+tunnu+pahalta+niin+ei+siinä+mitään,+sen+näkee+sit+ite+tilanteessa+aina.+Mun+suhdenäkemys+on+sen+verta+avoimeen+kallistuva+ainakin+tunnepuolella+että+sen+osilta+pitäs+toimia.
  2. Lyöminen+juontuu+isosta+vihasta+90%+tapauksissa+(ryöstöt+ym+eri+asia),+viha+tulee+siitä+kun+ei+ole+kosketuksissa+itsensä+kanssa,+ei+tiedä+mitä+haluaa+jne.+Mitä+enemmän+vihaa,+sitä+enemmän+hukassa+ihminen+on+sillä+hetkellä.Aloittajan+tapauksessa+poikaystävälle+on+todennäköisesti+"opetettu"+(lue,+ehdollistettu)+isän+tms+toimesta+että+miehet+ei+näytä+tunteitaan+koska+me+ei+olla+mitään+vitun+ämmiä,+tai+sitten+on+Oinasta+kartassa+mutta+vähän+epäilen.+Poikaystävä+joka+tapauksessa+patoaa+vihaansa+selvästi+ja+se+sitten+purkautuu+väkivaltana+kun+ei+kehtaa+rähjätäkään+koko+ajan.Joka+tapauksessa+sä+et+kuulosta+siltä+että+olisit+millään+tavalla+kykenevä+auttamaan+poikaystävääs+muuten+kun+että+kaikella+myötätunnolla+sanot+hänelle+että+käy+psykologilla+tms+puhumassa+miltä+hänestä+tuntuu,+ja+kiität+häntä+hyvistä+hetkistä+ja+toivotat+kaikkea+hyvää+ja+lähdet+pois.Hän+ei+tarvitse+enempää+huonoja+kokemuksia+ihmissuhteista+tällä+hetkellä,+etkä+kyllä+sinäkään.
  3. Kyllähän+asialle+voi+tehdä+jotain,+mutta+se+edellyttää+mieheltä+tekoja.+Ei+kannata+yrittää+pakottaa+itseään+tai+toista+seksiin.+Puhuminen+voi+auttaa,+mutta+itse+lähtisin+siitä+ettei+miehen+mielihyvämaailmassa+ole+kaikki+kunnossa.+Voi+johtua+monista+asioista:+riippuvuudet+(myös+nettiriippuvuus,+shoppailu,+mikä+vaan+mikä+nostaa+pitkäkestoisesti+dopamiinitasoja),+tuskaton+elämä+(tuska+lisää+nautintoa,+siksi+seksihaluttomille+avantouinti+ym+olisi+loistavaa),+häpeä+ja+syyllisyys+ja+naurun+estäminen+(kun+ne+pääsee+ulos+pystyy+nauttimaan+asioista+enemmän,+varsinkin+seksistä).Ja+jos+on+rahahuolia+tai+turvallisuuden+tunne+uhattu+niin+se+yleensä+vaikuttaa.+Kyse+ei+ole+vain+siitä+että+tarvitsisi+lisää+rahaa,+vaan+että+kokee+tarvitsevansa+enemmän+rahaa+kuin+mitä+oikeasti+tarvitsee.+Hyvinvointiyhteiskunta+jossa+on+hienoja+materiaalisia+asioita+on+aiheuttanut+vakavan+lieveilmiön+jossa+porukka+hakee+mielihyvää+ison+rahan+avulla+saatavista+asioista,+kun+jopa+parempaa+mielihyvää+saa+ilmaiseksi+vaikka+luonnossa+kävelyllä+tai+tekemällä+yksinkertaisia+asioita+mitkä+ei+maksa+mitään+tai+pennejä,+asioita+joita+vois+tehdä+jos+ei+ne+mihin+olisi+koukussa+vetäisi+automaattisesti+mukaansa.Lisäksi+hormonit,+testosteroni+miehellä.+Muovia+kannattaa+karsia,+eikä+pitää+ruokia+ja+juomia+muovipakkauksissa+jos+ei+ole+tarvis.+Tietyt+ruoat+lisäävät+testosteronin+tuotantoa+eri+tavoilla,+kananmuna+ja+parsakaali+ovat+parhaita+ja+sienet+ja+valkosipuli+ja+inkivääri+tosi+hyviä+kanssa.