Isotumma

Eronnut 1970 syntynyt mies pk-seudulta. 195 cm pitkä ja 110 kg leveä. Harrastuksena urheilu, musiikki, lukeminen ja parisuhdepalstojen lukeminen ja kommentoiminen.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 164 kommenttia
- "Samanlaisia syitä peläten moni lapseton sinkku ei lähde seurustelemaan eikä parisuhteeseen eronneen vanhemman eli "lapsellisen" kanssa."
Tämän ymmärrän erittäin hyvin, mutta sekä miesten, että naisten puolelta kuitenkin sellaisia näyttää löytyvän. Naisilla esimerkiksi hyvin yleinen endometrioosi aiheuttaa lapsettomuutta tai hyvin vaikeita raskauksia ja naiset eivät silloin välttämättä halua omia lapsia, mutta nainen kuitenkin haluaisi kokea perhe-elämää. - En tiedä muiden osalta, mutta itse en halua "lapsellista" naista vaikka itselläni onkin lapsia, koska tiedän, miten monta ihmistä pitää ottaa huomioon kun oitää sopia jotain minun kanssa.
Ensin siis minä ja lapset. Sitten ex-puolisoni (joka on puolihullu) ja hänen uusi miehensä. Heidän aikatauluihin vaikuttavat sitten vielä miehen vanha perhe. Eikä aivan harvinaista ole, että jompi kumpi entisestä pariskunnasta kantaa kaunaa toiselle ja yrittää tahallaan vaikeuttaa toisen elämää.
Jos siis yhdessä on kaksi lapsellista ihmistä tämä sotku tuplaantuu. Sen lisäksi eteen tulee vielä pelot, että jomman kumman lapsia suositaan tai sorsitaan. - Erityisesti, jos nainen toivoo, että hän saa suuseksiä, kannattaa ne karvat ajaa. Karvoihin tarttuu helpommin hajut ja ei ne tietysti ole kovin miellyttäviä suussakaan.
- Kun itse erosin, lapseni olivat 12 ja 16 (nyt siis 17 ja 20).
En voi sanoa, että olisin huomannut lasten vaikeuttaneen naisten saantia, koska naisia on riittänyt. Toisaalta en ole etsinytkään kovin vakavaa suhdetta, mutta kyllä noita vakavaan suhteeseen haluavia olisi riittänyt.
Tietysti en voi tietää kuinka monen naisen kohdalla olen tippunut jo alkukarsinnoissa. Minulla on kolme erityisen läheistä sinkkunaista (kaikki etsivät vakavaa parisuhdetta) iältään 36-39. Yksi näistä kolmesta sanoo, että mies jolla on omia lapsia ei käy. Tosin tämäkin nainen on sanonut, että sitten kun hän täyttää 40 ja jos lapsetonta miestä ei ole löytynyt, on hän valmis hyväksymään myös mieheltä lapsia.
Itselle on myös ollut selvää, etten haluaisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on omia lapsia. Omasta esimerkistäni näen, miten paljon eletty elämä vaikuttaa nykyisessä. Lyhytaikaisissakin suhteissa tietysti synnyttämätön nainen on tietysti fyysisesti kiinnostavampi, mutta kokonaisuus tietysti ratkaisee. - Pikkupoikana kiinnitin huomiota, että vanhat papat olivat usein leppoisia ja puheliaita, mutta mummot jotenkin kiukkuisia.
Silloin ei ainakaan parisuhteiden muodostamaa painolastia ollut itsellä. - Minä saan tai ainakin sain ja ihan tällä samalla kuvalla ja vaikka ilmoitin hakevani pelkkää seksiä.
Minulle siis vastasivat/mätsäsivät myös ne naiset, jotka omassa profiilissaan kertoivat olevansa vakavissaan liikkeellä ja sanovansa ei seksinvonkaajille.
Tietysti viimeisestä Tinderkäynnistäni on jo vajaa vuosi aikaa, joten en tiedä jos se on muuttunut ratkaisevasti sen jälkeen. - Koska jos tuo tunnustettaisiin, niin silloin tunnustettaisiin myös tasoteorian paikkansapitävyys. Erityisesti naisilla on tapana ajatella, että rakkaus on jokin ihmeellinen voima, joka muuttaa kaiken.
- "Mites sitte, jos ei löydä ketään ittensä tasoista niin johonkin alempitasoisempaanko pitäisi tyytyä?"
Niinkö aloittaja mielestäsi kehoitti tekemään?. Minusta hän nimenomaan kehotti hakemaan omantasoista. - Ehkäpä sokea, koska nuorempia olisi ollut runsaasti tarjolla, Onneksi noita sokeita naisia tuntuu olevan runsaasti liikkeellä, joten ei tällaisella keski-ikäisellä setämiehellä ole hädän päivää.
- Luulen, että asenteessasi piilee syy suuriin avioerolukuihin. Kun tuo kiiman tunne katoaa, niin ajatellaan, että pitää erota, koska rakkautta ei enää ole.
- Kyllä sanon, vaikka en yleensä oma-alotteisesti, mutta jos nainen kysyy, niin myöntelen.
Toinen, missä valehtelen on usein naisen ikää arvioidessa. Jos nainen kysyy, "minkä ikäiseltä näytän", pudotan surutta 10-15 v pois oikeasta ikäarviosta. Tai saatan tokaista, että "luulin sua paljon nuoremmaksi" - Minä veikkaan, että Helmeri on heti valmis suhteeseen, jos Anu vaan suostuu. Nuorilla miehillä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta ei tuossa vaiheessa ole kehittynyt omanarvontuntoa, vaan ollaan kiitollisia kaikista jämäpaloista mitä naisilta irtoaa.
- Onnea Tuomakselle. Vaikka kyseessä olisi golddiggeri, joka ei kovin kauan kestä itsekeskeistä Tuomasta, niin tekee kuitenkin hyvää keski-ikäiselle miehelle saada nuorta ja kimmoisaa.
- Uli+Uli.+Syystä+tulikin+seuraus.
Suomalaiset+miehet+uikuttavat.+70%+miehistä+on+ylipainoisia+sama+laiskuus+ulottuu+kouluttautumiseen+ja+sitä+myötä+myös+työelämään+sijoittumiseen. - Vihreät on insinööripuolue.
- En yhtään ihmettele.
Eräitä parhaita kokemuksiani on, kun 146 cm nainen iski minut ja harrastimme seksiä
Itse olen siis 195 ja 110 kg - No itse olin pari vuotta, mutta seksiseuran löysin baareista ja kävin parin pariskunnan vieraana ns. kolmantena pyöränä.
- Hienoa kuulla. Omassa tarinassani on vähän samankaltaisuuksia.
Vaimoni jolla on voimakkaita narsistisia piirteitä jätti minut toisen miehen takia.
Vaimolle kehittyi tuossa suhteessa kaksisuuntainen mielialahäiriö ja alkoholiongelma ja heillä kävi poliisit ja lastensuojelu.
Lapset alkoivat olla minun luonani yhä enemmän. Minulla oli onni, että en ollut totaalisesti yksinhuoltaja, joten pääsin varsinkin heti eron jälkeen "tuulettumaan" ja tulojeni vuoksi en joudu ihan kädestä suuhun elämään, vaikkei samanlaista elintasoa olekaan tarjota kuin lasten äiti pystyy.
Itse järkeilin, että minun luonani voi olla vähän tylsää, mutta ainakin vakaata ja turvallista. Olin jopa ylpeä, että pystyin perustamaan kauniin ja mukavan kodin ja sain arjen pyörimään mukavasti.
Kuten sinäkin, musiikki astui (takaisin) elämääni voimakkaasti ja hukutin pahan olon urheilulla. Huomasin minäkin näin välimatkan päästä kuinka sairas suhteemme oli ollut sisältäen mm. henkistä ja fyysistä väkivaltaa minua kohtaan.
Kaiken kruunasi, että huomasin olevani todella suosittu sinkkumarkkinoilla. Tarkoitukseni oli olla ainakin 5 vuotta sinkkuna, mutta kahden vuoden jälkeen luovutin ja rupesin seurustelemaan naisen kanssa.
tsemppiä siis! - Ei niitä varmaan mistään löydy .
Naiset kun saavat kuvattomiinkin profiileihin netissä seksiehdotuksia läjäpäin, niin jos vielä laittaisi proviiliin olevansa kiinnostunut seksistä, niin tuskimpa kukaan kiinnostuisi :-D - Aloittajan juttu oli hyvä esimerkki nykyajan pseudotieteellisyydestä eli viitataan johonkin tieteelliseen tutkimukseen luottaen, ettei kukaan jaksa tutkimukseen kunnolla perehtyä , vaan nielee syötin koukkuineen.
Tästä hyvänä esimerkkinä tunnettu "karppauslääkäri" Antti Heikkilä, jonka "tietokirjoista" löytyy pitkä lista asiavirheitä.