Vapaa kuvaus

Eronnut 1970 syntynyt mies pk-seudulta. 195 cm pitkä ja 110 kg leveä. Harrastuksena urheilu, musiikki, lukeminen ja parisuhdepalstojen lukeminen ja kommentoiminen.

Aloituksia

5

Kommenttia

164

1. Vähän+vaikeaa+kuvailla.+Se+on+sellainen+itsevarmuuden+tunne,+että+kun+pääsee+naista+"saatille",+niin+tietää+,+että++nainen+tulee+olemaan+tyytyväinen.+Toisaalta,++koska+olen+niin+iso+mies+muutenkin,+naiset+ehkä+odottavat+myös+kaluni+olevan+normaalia+isompi.Hiukan+samanlainen+tunne+oli+joskus+kun+minulla+oli++huippuunsa+viritetty+perhefarmariauto.+Oli+mukava,+kun+oli+tieto,+että+lähes+minkä+tahansa+auton+pystyi+jättämään+taakse+liikennevaloissa.+Jonkinlaista+itsevarmuuden+tunnetta+se+kai+on.Toisaalta+haittapuolena+tässä+isossa+kalussa+on,+että+peppuseksi+on+kohdallani+lähes+tuntematon+käsite.
  2. Olen+huomannut,+että+kaipaan+parisuhteelta+ehkä+eniten+jakamista.Aikanaan+avioliiton+päätyttyä+FB:n+käyttö+kovasti+lisääntyi,+koska+ei+ollut+enää+ketään+kenen+kanssa+asioita+jakaa.Erityisesti+mukavia+asioita+on+kiva+jakaa.+Tylsää+kävellä+yksin+vaikkapa+Roomassa++ja+ihastella+yksin+kauniita+rakennuksia+tai+hyvää+ruokaa.+Sama+pätee+ihan+muuallakin+vaikkapa+illalla+nuotiolla.+Jakamisen+ei+tarvitse+edes+olla+sanallista+illalla+nuotiolla+hiljaa+istuminenkin+on+jakamista.Siksi+myös+sisaruusssuhteet+ovat+monille+hyvin+tärkeitä,+koska+sisarukset+ovat+jakaneet+kanssasi+elämäsi+ensimmäiset+vuodet."Jos+saisit+puolison+ja+tilauksen+mukana+tulisi+kymmenen+asiaa,+niin+mitä+ne+olisivat?+"1)++Tietty+positiivisuus+ja+elämäniloisuus.++Valitettavasti+tätä+löytyy+useimmin+nuoremmista+naisista,+joita+lukuisat+pieleen+menneet+parisuhteet+ja+yt-neuvottelut+eivät+ole+tuhonneet.2)+Älykkyys+ja+sivistyneisyys.++Naisen+ei+tarvitse+olla+filosofian+tohtori,+mutta+yleistietoa+ja+sivistystä+pitäisi+löytyä,+että+löytyisi+keskusteltavaa+ja+että+naisen+voisi+viedä+ihmisten+ilmoille.3.+Empaattisuus.+Jos+nainen+on+sitä+mieltä,+että+ainoa+hyväntekeväisyys++mitä+harrastaa+on+sotaveteraanikeräys,+niin+emme+sovi+yhteen.4.+Ulkonäkö.+Edellytys+parisuhteen+syntymiselle+on+miellyttävä+ulkonäkö.+Erityisesti+naisen+ylipaino+on+minulle+paha+nou+nou.++Naisen+ei+tarvitse+olla+malli+ja+jopa+karsastan+liiallista+ulkonäkökeskeisyyttä5.+Liikunnallisuus.+Naisella+pitäisi+olla+sisäsyntyinen+tarve+liikuntaan.+Liikunta+voi+olla+vaikkapa+kävely+töihin+tai+halkojen+hakkaaminen+mökkillä.6.+Kiihkeys.+Naisen+pitää+haluta+seksiä+ja+tehdä+myös+aloitteita+siihen.+Jos+minä+olen+ainoa,+joka+aloitteita+tekee+tai+ainoa,+joka+tekeesängyssä+töitä,+niin+hyvin+äkkiä+seksiä+ei+ole+ollenkaan.7.+Seksuaalihistoria.+Tämä+on+varmasti++monesta+väärin+ja+jopa+ristiriidassa+edellisen+kanssa.+En+kuitenkaan+halua+kylän+yleistä+polkupyörää.+Suhteen+alussa+kyllä+tarkkailen+naisen+käytöstä+ja+juttuja+existä,+baarireissuista+yms.++Eihän+se+järvi+soutamalla+kulu,+mutta+kyllä+lukuisat+seksikumppanit+kertovat+määrätynlaisesta+huomiohakuisuudesta,+joka+tulee+helposti+pintaan+sitten+kun+suhde+minun+kanssa+normalisoituu+alun+kanitusvaiheesta.8.+Kyky+kiittää+ja+pyytää+anteeksi.+On+tärkeää,+että+toista+ei+oteta+itsestäänselvyytenä.+Jos+kiittää+toista+vaikkapa+"kiitos+kun+vaihdoit+lakanat"+tajuaa,+että+toinen+on+huomannut+sinut.9.+Tasa-arvoisuus.+Itse+olen+hyvin+tasa-arvoinen+ja+oletan+sitä+myös+naiselta+tai+sitten+oikeasti+jaetaan+työt+miesten+ja+naisten+töihin.+Olen+huomannut,+että+monilla+nykynaisilla+on++yhteiset+työt+ja+miesten+työt.+Miesten+töitä+ovat+vaikkapa+PuuCeen+tyhjennys,+renkaiden+vaihtaminen,+moottorisahan+käyttö+jne.10.+Vahva+itsetunto.+Nainen+ei+tarvitse+miesten+ihailua+töissä,+yökerhossa,+harrastuksissa.+Naiselle+ei+ole+katastrofi+jos+naamaan+tulee+finnejä+tai+tukka+on+reissussa+rasvoittunut.+Nainen+selviää+pomon+tai+kaverin+haukuista."Olisitko+valmis+tinkimään+ulkonäöstä+tai+siihen+liittyvästä+asiasta,+jos+joutuisit+tinkimään+jostakin+muusta+asiasta?"Olisin+määrättyyn+pisteeseen+saakka,+Kyllä+luonne+voi+korvata+ulkonäön+puutteita,+muttaolen+huomannut+voimakas+ylipainoei+ole+pelkästään+ulkonäkötekijä+vaan+mukana+on+kohdat+5+ja+10.