Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

213

Kommenttia

5012

1. Lapamato on Uskossa

Ja sillä on hyvä olla. Tässäpä sunnuntai-illan pähkinä purtavaksi.
    8
    29
  2. KIROUKSEN päällensä vetänee VANHOILLISLESTADIOLAISET

Luterilaisten tunnuskirjojen mukaan olette kirotut. Turha tulla haukkumaan minua. "Kaanon 5: "Jos joku rohkenee sanoa,
    21
    28
  3. Tuntuuko tutulta?

Kopsasin tekstin iltapäivälehden sivuilta. Etää jos pohjoiskorealaisen tilalle vaihtaisi sanan "vanhoillislestadiolainen
    1
    27
  4. Jeesus sanoi: Minä olen Elämän Leipä!

Joh. 6:35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuu
    0
    27
  5. Vesi nyt teifätkin pelastaa kasteena

1.Piet 3:20 jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmiste
    1
    27
  6. Vellu, olet rikostoverini Jeesuksen murhaajana

Nyt ette voi sanoa että syyttelen teitä. Samassa veneessä ollaan. Kor. 15:3 Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tied
    3
    27
  7. Mitä tapahtuukaan Saatanan valtakunnassa?

Kun hyvien ihmisten "jumalan valtakunnassakin" tapahtuu tällaista? https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007675117.
    4
    27
  8. Onko vl-ihminen SYNNINTEKOAUTOMAATTI?

Hebr. 6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä
    15
    27
  9. Vellupuhujako on Jumala?

Palsta on on pullollaan ilmoituksia joissa Jumala on puhumassa milloin milläkin takahikiän ry,llä. Mutta missään ei ole
    2
    27
  10. Hyvää ystävyyden teemaipäivää Odin

Olen saanut uusia ystäviä palstalta, mm tähtiryhmän ja jo tuon mainitun Odinin. Hyvää Ystävänpäivää myös muille palstala
    6
    27
  11. Tätä vl-USKOMASSA olo oikeasti tarkoittaa

Olette uskomassa pelkoon että joudutte helvettiin jos ette ole mukana tuossa "piskuisessa laumassa". Takerrutte ihmisiin
    11
    26
  12. Minkä vastapalveluksen ainoat oikeat uskovaiset saivat Saatanalta?

Vl-uskovaisia heitettiin parhaimpia hoitokokousvuosina vl-liikkeen johdon palkkaamien hoitomiesten toimesta saatanalle s
    38
    25
  13. Tuntuuko tutulta?

Kopsasin tekstin iltapäivälehden sivuilta. Etää jos pohjoiskorealaisen tilalle vaihtaisi sanan "vanhoillislestadiolainen
    0
    19