SaaleminPastori-ko

![]()
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
238
Kommenttia
6030
Itse olette maineenne hankkineet vellut, - ei Kaleva
Toimintanne on kuin suoraan Haren oppikirjasta. Terveet ihmiset alkaisivat kysellä miten muutamme toimintatapaamme. Ve758Mihin tyssäsi hanke Raamatun lisälehdistä vl-tyyliin?
Taas saan parkujien kuoron niskaani väittämään että valehtelen. Palstalla on varmasti ihmisiä jotka muistavat tuon vl-ha357Rauhanyhdistyksestä rikollisjärjestöksi
Hoitokokousten kautta. Ei ole ihme ettei haluja teosten selvittelyyn löydy. Hoitokokouksissa tehtiin paljon rikoksia suo8056Raamattu sen sanoo:Jeesus on Herra!
Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitte956KuuluukoTÄHTIRYHMÄ Pietarin trollitehtaaseen?
Veikkaan että ei kuulu, mutta tyhmyyttään levittää samaa propagandaa. Nuo Saksinliike/linge-jutut ovat juuri sitä.056ETTE SAA SYNTEJÄNNE ANTEEKSI kun ette tunnusta uskoanne JEESUKSEEN!
ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kau5855Raamatun sanaa vl-puhujalle
apt.13:10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskaud1355Jesaja kirjoitti vl-uskontunnustuksen!
Jes. 28:15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus ku355Voitte pidättää synnit omaksi tuomioksenne vellut!
Matt 6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teill1054Rooman Paaviko onkin VELLU?!
Vellut ja Rooman paavi väittävät heillä olevan pietarilta perityt taivastenvaltakunnan avaimet. Siitä ei voi tulla kuin4154SRK ja RAHA!!!
On siinä sellainen pari . . . SRK on saanut huomattavia rahalahjoituksia Pari vuosikymmeniä pikku porukoissa ja viime154Vellu, tunnustatko olevasi PAKANA?
Ap.t. 9:15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kunin2253SRK ja RAHA!!!
On siinä sellainen pari . . . SRK on saanut huomattavia rahalahjoituksia Pari vuosikymmeniä pikku porukoissa ja viime152Vellu testaa itsesi oletko JUMALAN KIROAMA
Vellu, onko sinulle uskon sana toisen vellun julistama synninpäästö jnjv-mantra vai tämä apostoli Paavalin antama? Room051Oletko USKOMASSA kadotustuomiota itsellesi VELMU?
Room. 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Rinnakkaisviitteet (2151Teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa
Roomalaiskirje: 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. S2951Syntisi ovat anteeksiannetut
Näitä sanoja käytti Uudessa Testamentissa AINOASTAAN JEESUS! Voiko minulle joku näyttää asian olevan toisin? Otan esiin1250Luuletko YLOSNOUSEMUKSEN-JA ELÄMÄN olevan vl-ihmisessä? Se on kadottava valhe!
Joh 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 11:1050SRK tarvitsee puheiden koordinaattorin
Joku suorapuheisempi kuin minä sanoisi:" valheiden koordinaattorin". Minua on alkanut jo ihan oikeasti nolottaa vellujen2950Fariseusten ojentaminen ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan!
Matt. 23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne y1449