Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

238

Kommenttia

6030

1. Itse olette maineenne hankkineet vellut, - ei Kaleva

Toimintanne on kuin suoraan Haren oppikirjasta. Terveet ihmiset alkaisivat kysellä miten muutamme toimintatapaamme. Ve
    7
    58
  2. Mihin tyssäsi hanke Raamatun lisälehdistä vl-tyyliin?

Taas saan parkujien kuoron niskaani väittämään että valehtelen. Palstalla on varmasti ihmisiä jotka muistavat tuon vl-ha
    3
    57
  3. Rauhanyhdistyksestä rikollisjärjestöksi

Hoitokokousten kautta. Ei ole ihme ettei haluja teosten selvittelyyn löydy. Hoitokokouksissa tehtiin paljon rikoksia suo
    80
    56
  4. Raamattu sen sanoo:Jeesus on Herra!

Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitte
    9
    56
  5. KuuluukoTÄHTIRYHMÄ Pietarin trollitehtaaseen?

Veikkaan että ei kuulu, mutta tyhmyyttään levittää samaa propagandaa. Nuo Saksinliike/linge-jutut ovat juuri sitä.
    0
    56
  6. ETTE SAA SYNTEJÄNNE ANTEEKSI kun ette tunnusta uskoanne JEESUKSEEN!

ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kau
    58
    55
  7. Raamatun sanaa vl-puhujalle

apt.13:10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskaud
    13
    55
  8. Jesaja kirjoitti vl-uskontunnustuksen!

Jes. 28:15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus ku
    3
    55
  9. Voitte pidättää synnit omaksi tuomioksenne vellut!

Matt 6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teill
    10
    54
  10. Rooman Paaviko onkin VELLU?!

Vellut ja Rooman paavi väittävät heillä olevan pietarilta perityt taivastenvaltakunnan avaimet. Siitä ei voi tulla kuin
    41
    54
  11. SRK ja RAHA!!!

On siinä sellainen pari . . . SRK on saanut huomattavia rahalahjoituksia Pari vuosikymmeniä pikku porukoissa ja viime
    1
    54
  12. Vellu, tunnustatko olevasi PAKANA?

Ap.t. 9:15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kunin
    22
    53
  13. SRK ja RAHA!!!

On siinä sellainen pari . . . SRK on saanut huomattavia rahalahjoituksia Pari vuosikymmeniä pikku porukoissa ja viime
    1
    52
  14. Vellu testaa itsesi oletko JUMALAN KIROAMA

Vellu, onko sinulle uskon sana toisen vellun julistama synninpäästö jnjv-mantra vai tämä apostoli Paavalin antama? Room
    Yhteiskunta
    0
    51
  15. Oletko USKOMASSA kadotustuomiota itsellesi VELMU?

Room. 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Rinnakkaisviitteet (
    21
    51
  16. Teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa

Roomalaiskirje: 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. S
    29
    51
  17. Syntisi ovat anteeksiannetut

Näitä sanoja käytti Uudessa Testamentissa AINOASTAAN JEESUS! Voiko minulle joku näyttää asian olevan toisin? Otan esiin
    12
    50
  18. Luuletko YLOSNOUSEMUKSEN-JA ELÄMÄN olevan vl-ihmisessä? Se on kadottava valhe!

Joh 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 11:
    10
    50
  19. SRK tarvitsee puheiden koordinaattorin

Joku suorapuheisempi kuin minä sanoisi:" valheiden koordinaattorin". Minua on alkanut jo ihan oikeasti nolottaa vellujen
    Lestadiolaisuus
    29
    50
  20. Fariseusten ojentaminen ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan!

Matt. 23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne y
    14
    49