SaaleminPastori-ko

![]()
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
247
Kommenttia
6326
ETTE SAA SYNTEJÄNNE ANTEEKSI kun ette tunnusta uskoanne JEESUKSEEN!
ap.t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kau5860Fariseusten ojentaminen ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan!
Matt. 23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne y1459Vellu testaa itsesi oletko JUMALAN KIROAMA
Vellu, onko sinulle uskon sana toisen vellun julistama synninpäästö jnjv-mantra vai tämä apostoli Paavalin antama? Room059Jesaja kirjoitti vl-uskontunnustuksen!
Jes. 28:15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus ku359SRK ja RAHA!!!
On siinä sellainen pari . . . SRK on saanut huomattavia rahalahjoituksia Pari vuosikymmeniä pikku porukoissa ja viime159Kuka hoksaa, mitä yhteistä oli Heikki Saaressa ja Aadolf Hitlerissä?
Tällainen mielenkiintoinen anekdootti, suviseurojen alkupaloiksi!959Lapamato on Uskossa
Ja sillä on hyvä olla. Tässäpä sunnuntai-illan pähkinä purtavaksi.858SRK tarvitsee puheiden koordinaattorin
Joku suorapuheisempi kuin minä sanoisi:" valheiden koordinaattorin". Minua on alkanut jo ihan oikeasti nolottaa vellujen2958SRK ja RAHA!!!
On siinä sellainen pari . . . SRK on saanut huomattavia rahalahjoituksia Pari vuosikymmeniä pikku porukoissa ja viime158Luuletko YLOSNOUSEMUKSEN-JA ELÄMÄN olevan vl-ihmisessä? Se on kadottava valhe!
Joh 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 11:1056Kristuksen kirkkolaki-valhe
Ensinnäkään Jeesus ei tehnyt mitään kirkkolakia. Ainoa laki mihinkä hän kehoitti oli rakkauden kaksoiskäsky: Matt. 22:32155Teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa
Roomalaiskirje: 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. S2955Tuntuuko tutulta?
Kopsasin tekstin iltapäivälehden sivuilta. Etää jos pohjoiskorealaisen tilalle vaihtaisi sanan "vanhoillislestadiolainen154Auta PELASTUSARMEIJAN kautta ahdinkoon joutuneita vl-perheitä
SRK ei heitä auta. Lahjoituksellasi Pelastusarmeijan kautta voit turvata monen lapsen jouluilon! https://www.joulupata154Vellupuhujako on Jumala?
Palsta on on pullollaan ilmoituksia joissa Jumala on puhumassa milloin milläkin takahikiän ry,llä. Mutta missään ei ole254Hoitokokousten syy:Lyhyt oppimäärä
Joh 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja tot2552Tavallaan kunnioitankin hullurohkeuttanne vellut
Vain tyhmä tai hullunrohkea uskaltaa uhmata Raamatun totuutta ja vetää päällensä KIROUKSEN. En pidä teitä kuitenkaan tyh051Vellu, olet rikostoverini Jeesuksen murhaajana
Nyt ette voi sanoa että syyttelen teitä. Samassa veneessä ollaan. Kor. 15:3 Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tied348Tätä vl-USKOMASSA olo oikeasti tarkoittaa
Olette uskomassa pelkoon että joudutte helvettiin jos ette ole mukana tuossa "piskuisessa laumassa". Takerrutte ihmisiin1147KIROUKSEN päällensä vetänee VANHOILLISLESTADIOLAISET
Luterilaisten tunnuskirjojen mukaan olette kirotut. Turha tulla haukkumaan minua. "Kaanon 5: "Jos joku rohkenee sanoa,2146