SaaleminPastori-ko

![]()
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
229
Kommenttia
5559
Rakkauden ammattilainen!
Hän on opetellut rakastamaan, hän on vailla koulutusta. Siksi arvostelijoissaan aiheuttaa pahennusta. Ne häntä piikittel11179Sanan Saalem taustaa
Salem tai Saalem on heprean kielen rauhaa takoittavan sanan Šalom (Shalom) variantti, jota Vanhassa testamentissa käytet2174Kukaan ei ole mennyt taivaaseen, paitsi Jeesus!
Ja kaiken lisäksi Jeesuskaan ei ollut vanhoillislestadiolainen! Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paits11147Onko tähtiryhmä trollitehdas???
Järjestölle jolla on kolmikirjaiminen tunnus, jonka ensimmäinen kirjain on S. He tehtailevat palstalle säännöllisesti a0145Saanko esittäytyä?
Nyt velluille tuli uusi kusitolppa kempelaisen tilalle. Toivottavasti saamme asiallisia keskusteluja aikaiseksi mottona35144Oulun Ry,n logo muistuttaa paljon vapaamuurarien merkkiä!
Liekö sattumaa? https://www.google.com/search?q=vapaamuurarien sormus&oq=vapaamuurarien&aqs=chrome.1.69i57j0i5131141Hän uskoi meille sovituksen sanan!
2Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja32139Tunnista riivaajahenki sydämessäsi! Tee testi itsellesi!
Kysy itseltäsi: Voinko tunnustaa Jeesuksen Herrakseni? Ja voinko tunnustaa uskoni Jeesukseen,-valhemantrojen sijaan, jo5136Vl-ei tunnusta uskoaan Jeesukseen,! Vaikuttaako liikkeessä antikristuksen henki?
1Joh. 4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuull0134Lukekaa nyt Raamattua!
KR 1933/-38 Matt. 18:20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.45133Täyttääkö vl-mantra loitsimisen tuntomerkit? Aiheellinen varoitus!
Apt.19:13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, j48130V-lestadiolaisuus palautti pimeän taikauskon ja syrjäytti kristillisyyden!
Taikauskoon kuuluu aina pelko ja pakko-oireiset rituaalit, joita vl-taikauskossakin riittää. Esim Kristusta rienaava syn30129Tunnustatko olevasi ilotalon pianisti mieluummin kuin velluutesi?
Olen tänään sovinnollisella päällä ja en nimeä aloitustani yhtä raflaavasti kuin tavallisesti. Tai sovinnollisemmalla pä35128Nämä vl- riettaatkin joutuvat vielä notkistamaan polvensa ja suullansa tunnustamaann Jeesuk
Mutta silloin se on myöhäistä! Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten,60127Riivaajat ja Lestadiolaiset uskovat Jumalaan mutta se ei riitä!
Saanen etulahjana anteeksi provokatiivisen otsikointini teiltä vellut, sillä eihän ole se salaisuus että Rakastan teitä4124Jos se onkin omatuntonne, joka kiihottuu Raamatun totuudesta vihaan!
Näemme palstalla klassisen psykologinen-projekti ilmiön ja voimakkaan valehteluilmiön. Raamatun totuuden ja siitä totuu31123Syy miksi Togon vl-lähetystyö meni munilleen!
Togolaisille Raamattu ja Raamatun totuus ovat ehdottomasti ylin auktoriteetti. Rakkaus totuuteen pelasti heidät petolli7121Missä Demonitytöt? DEMONIRYHMÄ!.
Olen kirjoitellut paljon tälle aamulle, eikä teitä näy 😢4121Jeesus ei ollut narsisti, Hän ei siis voinut olla vellu
Syntilistaanne voisi lisätä kaikki psykologiaan liittyvät ammatit. Tietenkään teillä ei ole syntilistoja, tämä on pakko45120Onko vl-usko rikollisuutta?
Vl-usko on todistettu moneen kertaan Raamatun todistuksen perusteella valheeksi. Tutkijan mielestä valhe on kaiken riko39119