Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

247

Kommenttia

6326

1. Oulun Ry,n logo muistuttaa paljon vapaamuurarien merkkiä!

Liekö sattumaa? https://www.google.com/search?q=vapaamuurarien sormus&oq=vapaamuurarien&aqs=chrome.1.69i57j0i51
    31
    169
  2. Saanko esittäytyä?

Nyt velluille tuli uusi kusitolppa kempelaisen tilalle. Toivottavasti saamme asiallisia keskusteluja aikaiseksi mottona
    Uskonnot ja uskomukset
    35
    168
  3. Onko tähtiryhmä trollitehdas???

Järjestölle jolla on kolmikirjaiminen tunnus, jonka ensimmäinen kirjain on S. He tehtailevat palstalle säännöllisesti a
    Lestadiolaisuus
    0
    166
  4. Riivaajat ja Lestadiolaiset uskovat Jumalaan mutta se ei riitä!

Saanen etulahjana anteeksi provokatiivisen otsikointini teiltä vellut, sillä eihän ole se salaisuus että Rakastan teitä
    4
    153
  5. V-lestadiolaisuus palautti pimeän taikauskon ja syrjäytti kristillisyyden!

Taikauskoon kuuluu aina pelko ja pakko-oireiset rituaalit, joita vl-taikauskossakin riittää. Esim Kristusta rienaava syn
    30
    151
  6. Tunnustatko olevasi ilotalon pianisti mieluummin kuin velluutesi?

Olen tänään sovinnollisella päällä ja en nimeä aloitustani yhtä raflaavasti kuin tavallisesti. Tai sovinnollisemmalla pä
    35
    150
  7. Vl-ei tunnusta uskoaan Jeesukseen,! Vaikuttaako liikkeessä antikristuksen henki?

1Joh. 4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuull
    0
    150
  8. Lukekaa nyt Raamattua!

KR 1933/-38 Matt. 18:20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.
    45
    149
  9. Täyttääkö vl-mantra loitsimisen tuntomerkit? Aiheellinen varoitus!

Apt.19:13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, j
    48
    147
  10. Nämä vl- riettaatkin joutuvat vielä notkistamaan polvensa ja suullansa tunnustamaann Jeesuk

Mutta silloin se on myöhäistä! Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten,
    60
    144
  11. Jos se onkin omatuntonne, joka kiihottuu Raamatun totuudesta vihaan!

Näemme palstalla klassisen psykologinen-projekti ilmiön ja voimakkaan valehteluilmiön. Raamatun totuuden ja siitä totuu
    31
    143
  12. Jeesus ei ollut narsisti, Hän ei siis voinut olla vellu

Syntilistaanne voisi lisätä kaikki psykologiaan liittyvät ammatit. Tietenkään teillä ei ole syntilistoja, tämä on pakko
    45
    141
  13. Onko vl-usko rikollisuutta?

Vl-usko on todistettu moneen kertaan Raamatun todistuksen perusteella valheeksi. Tutkijan mielestä valhe on kaiken riko
    39
    140
  14. VELLUT millä oikeudella olette ENSIMMÄISEN KIVEN heittäjiä?

Vastaus on tälle! #######SaaleminPastori-ko kirjoitti: Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska t
    6
    138
  15. Ovelaa" Pinnasärky"

Huumorimies asialla mutta et hämää ketään. Tarkoituksesi on härnätä Jussia joka alkoi käyttää nimerkkiä PINNASÄNKY, syys
    5
    136
  16. Vl-synnin poispanolla karsit itsesi pois Kristuspuusta!

Gal.3:22 Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Krist
    52
    133
  17. Jeesus teki viiniä jo juopuneelle hääväelle!

En herjaa, vaan herätän huomaamaan ettei usko ole kiinni siitä mitä syöt tahi juot. Johanneksen evankeliumi: 2:1 Ja kol
    34
    131
  18. Herra on minun turvani ja linnani!

Psalmit: 91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 91:2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja
    32
    131
  19. Vl-usko ja pääsiäiskokko ovat samaa taikauskoa

Pääsiäiskokkoperinne syntyi siitä kun koettiin pahan saaneen vallan Jeesuksen kuollessa ristillä .Sitä pahaa luultiin vo
    26
    130
  20. Missä Demonitytöt? DEMONIRYHMÄ!.

Olen kirjoitellut paljon tälle aamulle, eikä teitä näy 😢
    4
    130