SaaleminPastori-ko

![]()
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
247
Kommenttia
6326
Oulun Ry,n logo muistuttaa paljon vapaamuurarien merkkiä!
Liekö sattumaa? https://www.google.com/search?q=vapaamuurarien sormus&oq=vapaamuurarien&aqs=chrome.1.69i57j0i5131169Saanko esittäytyä?
Nyt velluille tuli uusi kusitolppa kempelaisen tilalle. Toivottavasti saamme asiallisia keskusteluja aikaiseksi mottona35168Onko tähtiryhmä trollitehdas???
Järjestölle jolla on kolmikirjaiminen tunnus, jonka ensimmäinen kirjain on S. He tehtailevat palstalle säännöllisesti a0166Riivaajat ja Lestadiolaiset uskovat Jumalaan mutta se ei riitä!
Saanen etulahjana anteeksi provokatiivisen otsikointini teiltä vellut, sillä eihän ole se salaisuus että Rakastan teitä4153V-lestadiolaisuus palautti pimeän taikauskon ja syrjäytti kristillisyyden!
Taikauskoon kuuluu aina pelko ja pakko-oireiset rituaalit, joita vl-taikauskossakin riittää. Esim Kristusta rienaava syn30151Tunnustatko olevasi ilotalon pianisti mieluummin kuin velluutesi?
Olen tänään sovinnollisella päällä ja en nimeä aloitustani yhtä raflaavasti kuin tavallisesti. Tai sovinnollisemmalla pä35150Vl-ei tunnusta uskoaan Jeesukseen,! Vaikuttaako liikkeessä antikristuksen henki?
1Joh. 4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuull0150Lukekaa nyt Raamattua!
KR 1933/-38 Matt. 18:20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.45149Täyttääkö vl-mantra loitsimisen tuntomerkit? Aiheellinen varoitus!
Apt.19:13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, j48147Nämä vl- riettaatkin joutuvat vielä notkistamaan polvensa ja suullansa tunnustamaann Jeesuk
Mutta silloin se on myöhäistä! Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten,60144Jos se onkin omatuntonne, joka kiihottuu Raamatun totuudesta vihaan!
Näemme palstalla klassisen psykologinen-projekti ilmiön ja voimakkaan valehteluilmiön. Raamatun totuuden ja siitä totuu31143Jeesus ei ollut narsisti, Hän ei siis voinut olla vellu
Syntilistaanne voisi lisätä kaikki psykologiaan liittyvät ammatit. Tietenkään teillä ei ole syntilistoja, tämä on pakko45141Onko vl-usko rikollisuutta?
Vl-usko on todistettu moneen kertaan Raamatun todistuksen perusteella valheeksi. Tutkijan mielestä valhe on kaiken riko39140VELLUT millä oikeudella olette ENSIMMÄISEN KIVEN heittäjiä?
Vastaus on tälle! #######SaaleminPastori-ko kirjoitti: Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska t6138Ovelaa" Pinnasärky"
Huumorimies asialla mutta et hämää ketään. Tarkoituksesi on härnätä Jussia joka alkoi käyttää nimerkkiä PINNASÄNKY, syys5136Vl-synnin poispanolla karsit itsesi pois Kristuspuusta!
Gal.3:22 Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Krist52133Jeesus teki viiniä jo juopuneelle hääväelle!
En herjaa, vaan herätän huomaamaan ettei usko ole kiinni siitä mitä syöt tahi juot. Johanneksen evankeliumi: 2:1 Ja kol34131Herra on minun turvani ja linnani!
Psalmit: 91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 91:2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja32131Vl-usko ja pääsiäiskokko ovat samaa taikauskoa
Pääsiäiskokkoperinne syntyi siitä kun koettiin pahan saaneen vallan Jeesuksen kuollessa ristillä .Sitä pahaa luultiin vo26130Missä Demonitytöt? DEMONIRYHMÄ!.
Olen kirjoitellut paljon tälle aamulle, eikä teitä näy 😢4130