SaaleminPastori-ko

![]()
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
236
Kommenttia
5968
Syy miksi Togon vl-lähetystyö meni munilleen!
Togolaisille Raamattu ja Raamatun totuus ovat ehdottomasti ylin auktoriteetti. Rakkaus totuuteen pelasti heidät petolli7138V-lestadiolaisuus palautti pimeän taikauskon ja syrjäytti kristillisyyden!
Taikauskoon kuuluu aina pelko ja pakko-oireiset rituaalit, joita vl-taikauskossakin riittää. Esim Kristusta rienaava syn30137Nämä vl- riettaatkin joutuvat vielä notkistamaan polvensa ja suullansa tunnustamaann Jeesuk
Mutta silloin se on myöhäistä! Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten,60135Jeesus ei ollut narsisti, Hän ei siis voinut olla vellu
Syntilistaanne voisi lisätä kaikki psykologiaan liittyvät ammatit. Tietenkään teillä ei ole syntilistoja, tämä on pakko45132Jos se onkin omatuntonne, joka kiihottuu Raamatun totuudesta vihaan!
Näemme palstalla klassisen psykologinen-projekti ilmiön ja voimakkaan valehteluilmiön. Raamatun totuuden ja siitä totuu31130Onko vl-usko rikollisuutta?
Vl-usko on todistettu moneen kertaan Raamatun todistuksen perusteella valheeksi. Tutkijan mielestä valhe on kaiken riko39128Missä Demonitytöt? DEMONIRYHMÄ!.
Olen kirjoitellut paljon tälle aamulle, eikä teitä näy 😢4125Jeesus sanoi: Minä olen Elämän Leipä!
Joh. 6:35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuu28122Vl-synnin poispanolla karsit itsesi pois Kristuspuusta!
Gal.3:22 Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Krist52122Herra on minun turvani ja linnani!
Psalmit: 91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 91:2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja32121Ovelaa" Pinnasärky"
Huumorimies asialla mutta et hämää ketään. Tarkoituksesi on härnätä Jussia joka alkoi käyttää nimerkkiä PINNASÄNKY, syys5118Synninpoispanon parastaennen päiväys?
Velluilla synninpoispano näyttää olevan nopeasti pilaantuva tuoretuote. Ja täysin epäraamatullista taikauskoa jolla hävä31118Vl-liike on profiloitunut epärehellisyydellään!
Joka tietenkin on hyvin valitettavaa niiden vellujen kannalta, jotka kilvoittelevat kaitaa tietään, Törmään jatkuvasti27118Jokainen VELLUKIN joutuu vielä tunnustamaan että JEESUS ON HERRA!!!
Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. Rinnakkaisviittee47115Venäjän oikeudenkäynnit ja hoitokokoukset
Yhteistä niille on että tuomio tiedetään etukäteen ja tietenkin syyllinen, tarvitsee keksiä vain syytteet. Hoitokokouks21114Jeesus teki viiniä jo juopuneelle hääväelle!
En herjaa, vaan herätän huomaamaan ettei usko ole kiinni siitä mitä syöt tahi juot. Johanneksen evankeliumi: 2:1 Ja kol34114Emme julista itseämme kuten vellut, vaan julistamme JEESUSTA!
2Kor. 4:5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen14113Helpompi kamelin neulansilmästä kuin rikkaan taivaaseen!
Ei saarnannut Jeesus syntejä anteeksi rikkaalle nuorukaiselle. Parempi kun olisi mennyt Jerusalemin ry,lle? Sinne Jeesuk8112Miksi Päivi Rasänen kiihottaa homppeleita?
Mutta ei seksuaalisesti, vaan vihaan häntä vastaan. Velluja ja homoja yhdistää sama piirre: Heille tulee murhanhimoinen45112Onko tähtiryhmä trollitehdas???
Järjestölle jolla on kolmikirjaiminen tunnus, jonka ensimmäinen kirjain on S. He tehtailevat palstalle säännöllisesti a6111