SaaleminPastori-ko
Vapaa kuvaus
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
186
Kommenttia
3831
Pelko voi johtaa kuuliaisuuteen pahuudelle!
Niin kävi natsisaksassakin. Room. 1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kate151Lestadian Lutherian people:Test your self,
1.cor. 12:3 Therefore I want you to know that no one who is speaking by the Spirit of God says, “Jesus be cursed,” and n750Onko Rauhanyhdistys teurastamo, jossa Jeesus ristiinnaulitaan yhä uudelleen ja uudelleen?
Oikea evankeliumi on sanoma Ylösnousseesta, henkiin herätetystä Kristuksesta JONKA HAAVAT EIVÄT ENÄÄ VUODA VERTA !! Her4349Mitä mieltä olette nimimerkit "r" ja "w"?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16735510/raamatun-tie-taivaaseen-suomeksi-tekstitetty Vellujen kanta on selvä, sitä ei548TÄHTIRYHMÄ levittää kirouksen tuovaa väärennettyä evankeliumia
Matteuksen evankeliumi: 23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mante3048Mitä sovituksen sana EI OLE!
"Haluan uskoa syntini anteeksi" ei todellakaan ole sitä, se on paholaisen kavala juoni. Todellinen Sovituksen Sana on s6047Saarnaa nuhtele VAROITA VELLUJA!
2.Timoteuksen kirje: 4:1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolle146Subjekti-objekti "uskomassa"?
Olen useampaan kertaan kysellyt velluilta mitä tuo äidinkieltämme raiskaava teonsana tarkoittaa, mutta olen saanut vasta3845Herra ei ole puolueellinen!
2Aikak. 19:7 Hallitkoon siis teitä Herran pelko. Ottakaa vaari siitä, mitä teette, sillä Herrassa, meidän Jumalassamme,645Vieläkö kirkon yhteisvastuukeräys on kuolemansynti?
70-luvulla tämä oli niin suuri synti että siitä olisi joutunut suoraan hoitokokouksesta noitaroviolle. Onneksi suomen la1444Koukirjaesimerkki siitä miten Jumalan asettama peite ilmenee vellun silmillä!
Poimin tämän vastauksesta, joka oli nimimerkki pinnasängylle osoitettu. """""""""""""""Älä viitsi kehua itseäsi. Säälin2144Jeesus olkoon Herra! Voitko sanoa sen?
Voit testata oman hengellisen tilasi kysymällä itseltäsi: ONKO JEESUS MINULLE HERRA? Jos oikein rohkea olet niin voit1843Melkisedek Saalemin kuningas!
Hebr. 7:1 Sillä tämä Melkisedek, Saalemin kuningas, Jumalan, Korkeimman, pappi, joka meni Aabrahamia vastaan, hänen pala042Rakkaustarina joka synnytti kultin
Nuori tyttö joka pani vahan ukon pään pyörälle. Ei en kerro Dannystä ja Helmistä vaan LL Lestadiuksesta ja Lapin Mariast2841Ei väkivaltalahkon olemassaolo voi olla itsetarkoitus!
Ps. 127:1 Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herr641Tunnustatko olevasi ilotalon pianisti mieluummin kuin velluutesi?
Olen tänään sovinnollisella päällä ja en nimeä aloitustani yhtä raflaavasti kuin tavallisesti. Tai sovinnollisemmalla pä341Tätä ei lesta puhuja sano ikinä seuroissa!
1Tim. 6:10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä2640En ole lukenut Raamattua sanoo vellu aina aluksi!
Mutta jo kolmannesta virkkeestä eteenpäin hän sanoo "Raamatussa on sanottu niin ja näin." Tämä on sääntö jokaisen tapaam3540Annetaan myötätuntoa ns rivivelluille
Jopa tähtiryhmälle, siitä huolimatta että he haukkuvat minua lakkaamatta. Mutta rakkaudesta se hevonenkin pohtii. Kukaa4140Järki vangiksi ottakaat
Tämä on yksi niitä niitä vanhoillislestadiolaisuuden kantavia fraaseja, suorastaan mantra jolla vaiennetaan miksi/miten6139