Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos kultaseni. Olet ihana.
10.02.2024 20:57
Elämäni on kriisiytynyt niin monta kertaa, että olen oppinut, että on vain yksi suunta. Ja se on eteenpäin. Päivä kerrallaan ja asia kerrallaan.
Menneeseen ei voi palata kuin muistoissaan, kunhan ymmärtää sen, että muistot ovat historiaa. Niitä ei saa takaisin.
Minun henkilökohtainen selviytymiskeinoni on ollut sulkeutuminen. Olen käpertynyt itseeni ja käsitellyt asiaa itsekseni. Tuntenut sen kivun ja tuskan tai menetyksen aiheuttaman pelon. Vain siten olen päässyt yli vaikeista ajoista.
Olen tällä hetkelläkin uuden äärellä. Toisaalta minua pelottaa ja haluaisin tarrautua tuttuun ja turvalliseen vanhaan, mutta tiedän että minun on otettava hyppy tuntemattomaan. Tyhjän päälle .. ja rakennettava tulevaisuutta uudelleen.
Se houkuttaa ja pelottaa.
Se että uskon elämään ja sen kantavaan voimaan helpottaa. Huomaan itsestäni kuitenkin jo sen, että olen laiskistunut ja en enää haluaisi/ jaksaisi tehdä töitä elämäni eteen. Tiedän kuitenkin, että niin minun pitää toimia. Tässäkin elämänmuutoksessa. Kuten kaikissa aikaisemmissakin. Raakaa, kovaa työtä eteenpäin menemiseksi ja menneen unohtamiseksi.
Kysehän on ryhtiliikkeestä, sillä mikään ei ole niin varmaa kuin jatkuva muutos.
10.02.2024 16:52
Juu.. ei kaikki aina mene putkeen. Se pitää ymmärtää. Pujiksen kanssa kuitenkin oltiin tutustuttu meilin välityksellä ja se painoi vaakakupissa enempi kuin kohtalaisesti menneet ensitreffit.
Ps.. kiitti. Profiilikuva on animeversio minusta. Hyvin sievistelty kuva. Ei vastaa todellisuutta.
Kun kerran muutkin leikkivät tekoälykuvilla, niin piti minunkin kokeilla.
10.02.2024 15:51
Niin.. minulla pätee ihmissuhteissani Tamin sääntö
"Keep it simple"
Tarpeet.. ne kumpuavat egosta.. taas se minä, minä, minä.
Egoisti ei ansaitsekaan parisuhdetta.
10.02.2024 15:43
No moi!
Juuri eilen ajattelin sinua ja nyt sinä ilmestyt taas palstalle..
Kiva juttu.
En kysele sen kummemmin, mut toivon, että olet ok. Minun on ollut näkemyksiäsi ikävä.
10.02.2024 15:39
Tämä.
Täysin samaa mieltä.
Esmes mun ja Pujiksen ensikohtaaminen ei oikein onnistunut .. kolme vuotta sitten.
En lannistunut vaikka ajattelin, ettei tästä tule mitään.
Ja nyt.. rakastan häntä.
10.02.2024 15:35
On sen verran vallaton poikamies, että kurinpalautus olisi paikallaan. Ihan oikeasti.
Tosin rakastan hänen vallattomuuttaan.. jos nyt pikkiriikkisen saatan paheksua sitä.
Paheksuntani ei ole tuomitsemista .. vain sitä, että toimisin ehkä itse samassa tilanteessa eri tavalla.
Mut loppujen lopuksi.. hän on kuten on. Ja siksipä juuri hän on minulle niin rakas. Olemalla itsensä.
10.02.2024 15:30
Elämä on iso sarja sopeutumista. Jos ei sopeudu, niin jää paljosta paitsi.
Joskus pitää sopeutua pettymyksiin ja toisinaan toisen tarpeisiin...
Täydellisyyttä ei ole olemassakaan. Sitä on turhaa odotella, elämä valuu hukkaan.
10.02.2024 15:19
No.. Rande on Rande. Joku voisi tosiaan selättää hänet oikein kunnolla, niin oppisipahan tavoille.. kerrankin.
Ja tuo nyt oli rakkaudella sanottu.
10.02.2024 15:14
Ei kiitos.
10.02.2024 15:11
Heh.. kyllä joutaakin..
Taitaisi olla hyvä juttu kaikin puolin.
10.02.2024 15:03
Noh.. yritin kuvahakua ja en saa hakutulokseksi kuin esineitä, mitä kuvassani on. Henkilöhakuni on kuulemma rajoitettu.. mikä pettymys.
10.02.2024 14:42
Luulisin, että Randella juuri tuo mielessään.. päästä selätetyksi allesi..
Aika veijari kun on..
10.02.2024 14:27
Noh.. ilmaston lämpeneminen on johtanut Golf virran muutokseen, mikä suoraan vaikuttaa meihin siten, että talvet kylmenee. Kuten on käynyt. Viime vuosi oli lämpimin aikoihin. Se ei ehkä näy niinkään paikallisesti kuin ennemminkin globaalisti.
Ilmastonmuutos vaikuttaa kaikkeen.. mereen, tuuliin, satamiseen.. ihan kaikkeen. Ja kun tuo nykyinen tasapaino järkkyy.. tulee paikallisia muutoksia. Suomessa se ennusteiden mukaan tarkoittaa yhä rajumpia eroja vuodenaikoihin.
Kylmempiä talvia.. kuumempia kesiä ja sateisempaa syksyä, kuivempaa kevättä..
Suomi Siperialaistuu pikku hiljakseen talvisin. Ollut ilmiö nähtävissä jo jokusen vuoden. Se ei tarkoita, että maapallo ei lämpenisi. Tämä on kuitenkin vähän isompi kokonaisuus kuin vain tämä pohjola tämä meidän Tellus. Tässä asiassa pitäisi pystyä näkemään omaa napaansa pidemmälle.
Maaoallon lämpeneminen korostaa ääri-ilmiöitä.
08.02.2024 20:29
Muna säilyy hyvin huoneenlämpöisenä, mutta ennen käyttöä kannattaa tarkistaa, että seon kunnossa.
Upota se muna ennen käyttöä kylmään veteen.. jos se uppoaa , se muna on hyvä muna.
Jos sitävastoin muna kelluu.. on munasi piloilla. Älä käytä sitä. Se on biohasardi..
08.02.2024 08:49
Niin.. keväällä.. kesäämmällä Margarita voisi liittyä sisaruskerhoomme..
08.02.2024 08:43
Ääh.. osui ja upposi.. ihan niinkuin se kirves..😂
08.02.2024 08:42
Minut itseni on huudettu ihan pataluhaksi ja olenkin päättänyt että minä teen toisin.
Nuorempana en uskaltanut tehdä sitä kun vielä pelkäsin mitä muut ajattelee kehumisistani. Mut nykyään en vällää enää. Sanon miltä minusta tuntuu.
07.02.2024 08:56
Juu ja viekin.. heh.
Voivat olla ihmeissään kun kävelen tuiterissa terassille vihreäksi maalatun kirveen kera..🙄
07.02.2024 08:52
Äläkä unohda Gordonssia ja mansikkamargaritoja..😆
07.02.2024 08:51
282 / 806