Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ikinä. Lapseni on jo autismin kirjolla. En yksinkertaisesti jaksaisi kumppania joka olisi kans. Kaikki ylimääräinen energiani ja aikani laitan jo lapseni hyvinvointiin. Ei ole yhtään enempää mistä ammentaa.
02.02.2024 17:03
Heh.. nälkä aiheuttaa pakkoliikkeitä. Sitä kutsutaan työksi.
02.02.2024 16:54
Reps..
Tuoppa kirveesi seuraavalla kerralla, niin aamulla saat kahlata sitä tuosta läheisestä järvestä.. pirskule.
En heitä kirvestäsi kaivoon.. vaan järveen.
😂
02.02.2024 16:34
Ilmankos sä minustakin tykkäät.. heh.. puupää kun olen. 🤪
01.02.2024 17:59
En koe että minun ja Dissen välillä olisi mitään erimielisyyttä, joten en tarvitse puolestapuhujaa.
Todella kaunis ajatus puolustaa minua, mutta tarpeeton.
Minä kuulun niihin ihmisiin joka oikeasti ottaa ihmiset sellaisenaan ja harvemmin alan alentamaan ketään. Sinä loukkaannuit puolestani ja nyt aivan turhaan. Kiitos kuitenkin kauniista ajatuksestasi.
01.02.2024 14:13
No en kyllä tarvinnut puolustajaa, sillä en edes pahastunut Dissen kommentista. Meillä on Disukan kanssa ihan hyvät välit.
01.02.2024 11:17
No niin.. arvostan linjerin näkemystä minun asioissani. Teidän välisistä asioista minulla ei ole harmainta havaintoa. Enkä puuttuisi vaikka olisikin, mitä ei ole. Ja painotan ettei minua kiinnosta kenenkään kähinöinnit palstalla.
Se mitä mieltä Linukka on sinusta, ei liity mitenkään minuun. Se mitä mieltä sinä olet hänestä, ei liity mitenkään minuun.
Hän ei pysty vaikuttamaan minun mielipiteeseeni sinusta ja sinä et pysty vaikuttamaan minun mielipiteeseeni hänestä.
Ollaanko siis ok?
Minun pitää mennä nukkumaan ja en haluaisi että jatkat iltaa pahoittunein mielin.
31.01.2024 20:55
En koe sinua rikollisena. Mistä sait tuommoisen ajatuksen?
31.01.2024 20:01
En tietenkään hyväksy kenenkään kiusaamista. En kuitenkaan ota kantaa sinun ja linjerin väleihin, kun en niistä mitään tiedä. Teidän välit on teidän juttu. Sillä hyvä. En valitse puolta ollenkaan.
Rehellisesti en edes ymmärrä skismaa joka teidän välillä on. En ole ilmeisesti lukenut juttujanne sen vertaa, että olisin tietoinen mikä on homman nimi.
Kiusaaminen ei ole oikein, mutta ei myöskään ylireagointi, johon sinulla on hieman taipumusta. Linjeri oli todella raaka myös minua kohtaan kun tulin palstalle, mutta se selvitettiin asiallisesti keskustelemalla ja nykyään jopa arvostan Linukan näkemystä. En toki ole aina samaa mieltä hänen kanssaan,mutta tarviiko meidän muka ollakaan samanmielisiä. No ei! Hän heittää mielipiteensä.. siis mielipiteensä .. raakana tiskiin ja se sopii minulle.
On kovin virkistävää kun on eriäviä mielipiteitä. Näkemyksiä asioista. Se ei tarkoita riitaa.
31.01.2024 19:30
No.. en toki kaikkea nielekään, oli linukka minunkin kimpussani aikanaan. Se asia on sovittu jo aikapäivää sitten.
Itse henkilökohtaisesti tykkään suorapuheisuudesta,mitä linjeri edustaa. Tosin joskus hänkin töksäyttelee ihan mitä vaan.
31.01.2024 16:31
Onko palsta kasvattanut sinua? :D
31.01.2024 03:31
Noh.. tanks kai. Liner tosiaan on aivan ihanan suora sanoissaan. Toivottavasti mölisee aina ja ikuisesti samoin kuin tähän asti. Minä tykkään hänestä kovasti.
Biisi oli sanoiltaan ihan mahtava. Oikein kuvaava siitä mitä tunnen elämää kohtaan.
Ja kyllä mäkin tykkään sinusta, jos tuo nyt erikseen vielä piti mainita. Joskus olet vain turhan hankalasti ymmärrettävissä tai liian sotkeutunut omaan ajatusmaailmaasi.
Mut hei .. sekin on vain osa sinua.
31.01.2024 03:30
Ja yksi parhaista aspekteista on se, että omat ennakkoasenteet eivät haittaa keskustelua. Aiheessa on helppo pysyä kun kaikki paukut on siinä aiheessa. Aivan sama, onko keskustelussa oleva nuori, vanha, maahanmuuttaja, lihava, mies tai vaikka vankilassa oleva henkilö. Mielipiteet. Ne tulevat esille, ei tausta, ellei kyseinen keskustelija sitä itse halua.
Itse haluaisin pitää itseänä suopeana ja myötämielisenä, mutta tosiasia on, että minulla on ennakkoasenteita. Täällä ne ei haittaa.
Ja toisinpäin sama. Oman elävän elämäni elinpiirin ihmiset - heillä on jo muodostunut vahva käsitys minusta ja kaikki heidän minua koskevat mielipiteensä suodattuvat sen kankaan läpi. Myötämielisyyden kankaan läpi. Se vääristää kommunikaatiota.
Täällä on hyvä jutella erilaisten ihmisten kanssa ja saa yleensä aitoa palautetta.
31.01.2024 03:16
Eip taida olla.. mutta jos fuskaan ja laitan pohjalliset sukkien sisään.. paksujen sukkien..
30.01.2024 21:23
Kyllähän tämä toimii myös hyvänä peilaamispaikkana. Helppo heijastaa itseään tuntemattomille ja katsoa miltä kuva näyttää takaisinpäin.
Mulla ainakin toiminut.
30.01.2024 21:21
He-hee.. hauska.. olen. Minä olen 149.5 cm nykyäänkin..
30.01.2024 21:18
Itse koen kasvaneeni ihmisenä paljonkin palstalla oleiluni tuloksena. En todellakaan ole niin fakkiutunut kuin kolme ja puoli vuotta sitten.
Ymmärrykseni ihmisyydestä on kehittynyt ja näen elämässäni olevissa ihmisissä enemmän syvyyksiä kuin ennen.
En ole enää niin itsevarma omista ajatuksistani muista ihmisistä. Mikä on hyvä juttu, sillä se antaa enemmän yksilöllistä tilaa esiintuoda omaa persoonaansa. Ennakkoasenteeni ovat heittäneet ihan häränpyllyä aikaisemmasta. Kaikki palstan ansiota. Sanoisin.
30.01.2024 18:33
Luonnollisesti käytän äänioikeuttani toisella kierroksella. Äänestän oikeistoa vastaan .. todennäköisesti. Jos valittavana on Halla-aho ja Stubb, joudun äänestämään älykkäämpää. Ja se ei ole tämä ennakkosuosikki, joka ei älyllään ole loistanut.
Tai sit jos on valittava noista, on se ja sama vaikka jättää äänestämättä.
28.01.2024 18:39
Juu.. olen huomannut intohimoisen suhtautumisesi aiheeseen. Mikäs siinä, jos tykkää.
27.01.2024 23:02
No mulla ei putoa graavikaan.. aikanaan penskana oltiin Suonenjoella ja poikien kanssa kalassa.. poijaat puolipakottivat minua syömään raakaa kalaa ja sit ne lässäytti sen kalan pyörän pakkarin jousella nuuskaksi. Se kala tursusi matoja. En ole oikein selvinnyt siitä traumasta vieläkään. Eli ei kypsentämätöntä minulle kiitos.
Ostereita en ole kokeillut .. enkä kokeile. Tai mätiä. Etanaa olen maistanut, mutta rakenne ei miellyttänyt. Simpukat jäävät myös syömättä.
En ole kovin ronkeli, mutta eläinperäiset tuotteet pitää olla kypsennettyjä, jotta niitä syön.
Hyvää illanjatkoa sinullekin. Ja kiitos tarinasta.
27.01.2024 20:34
285 / 806