Mikäli ehdokkaasi ei pääse kakkoskierroksella, niin äänestätkö vähemmän huonoa, vai jätätkö väliin koko äänestyksen?
Itse ainakin käytän äänioikeuttani ja omalta pieneltä osaltani vaikutan.
>simiti<
Jokos äänestit?
32
329
Vastaukset
- Anonyymi
Toimintasuunnitelmani on vielä auki.
Kopissa käyn joka tapauksessa, mutta mitä raapustan lappuun, niin... 🔆🍑🍆🌭👹🔪💣
xLiner- Anonyymi
Jaa minä? 😇
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa minä? 😇
xLiner⛪🛶. Sitä ei saa kirjoittaa tai mörökölli vie...
xLiner
- Anonyymi
Äänestin jo ennakkoon ja kyllä, jos ehdokkaani ei mene toiselle kierrokselle, niin äänestön vähemmän huonoa. Tosin silloin vaihtoehdot lienevät tasoa aids ja ebola.
- Anonyymi
Jätän väliin äänestyksen tälläkin kertaa. Olen äänestänyt vain kerran ja siitäkin on jo 30 vuotta aikaa. Saa sättiä, ei vaikuta muhun mitenkään. Huonoista ei voi valita ketään.
Jasu- Anonyymi
Nyt lähdet nossen kanssa äänestyspaikalle laitat numeroa lappuun.
- Anonyymi
Näin se on. Nyt äänestämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt lähdet nossen kanssa äänestyspaikalle laitat numeroa lappuun.
En minä käy paskallakaan silloin, kun ei paskata vaikka lyötäis paoerirulla käteen, mene. Niin en äänestäkkään silloin, kun ei ole sopivaa ehdokasta, vaikka kuinka on äänioikeus ja lappu tositteena siitä.
Äänestäköön innokkaammat. Minua evvk. Äänestän sitten, kun siinä on jotain ituakin.
Jasu Tämän ymmärrän täysin ja tätä komppaan myös. Äänestäminen on oikeus, ei velvollisuus.
Ihminen ei ole yhtään sen huonompi kansalainen, vaikka ei äänestä.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tämän ymmärrän täysin ja tätä komppaan myös. Äänestäminen on oikeus, ei velvollisuus.
Ihminen ei ole yhtään sen huonompi kansalainen, vaikka ei äänestä.On paljon huonompi.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Miten niin? 🤔
Ei osallistu yhteiskunnan keskeiseen toimintaan. Palvelut ja tuet kyllä kelpaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei osallistu yhteiskunnan keskeiseen toimintaan. Palvelut ja tuet kyllä kelpaa.
Osallistuuhan sitä, jos käy töissä ja maksaa verot. Tai opiskelee. Opiskelija tarvitsee yleensä tukirahoja elämiseen, mutta tekee samalla tulevaisuuden eteen töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paljon huonompi.
Sanoo lammas. Määä.
Jasu
- Anonyymi
Tiedän, että ehdokkaani pääsee toiselle kierrokselle ja silloin on ehdottomasti äänestettävä ettei mahdollisesti toiselle kierrokselle menevästä heppelistä tule Suomen presidenttiä sitä häpeää ei kestä.
Mikäli toisella kierroksella olisi Stubb ja Halla-aho, niin silloin periaatteessa minulle olisi ihan sama käynkö äänestämässä vai en, koska kummatkin ovat pressa ainesta.- Anonyymi
Rikollinen hullu-aho ei todellakaan ole presidenttiainesta. Hevoshammas taas ei osaa edes alkeellista matematiikkaa. Sori siitä.
>simiti<
- Anonyymi
Toivottavasti toivottavasti toisella kierroksella eivät ole Stubb/Haavisto.
- Anonyymi
Äänestän vähemmän huonoa.
- Sheena - Anonyymi
Äänestän vähemmän huonoa kakkoskierroksella.
Näin taidan toimia itsekin… kakkoskierrokselle kun kuitenkin mennään. Ensin pudotetaan nämä vähiten pätevät pois pelistä.
- Anonyymi
Äänestin varmaa, siksi ei tule tätä ongelmaa itselle. Pitäydyn samassa.
- Anonyymi
Ajattelin, että homma ratkeaisi jo ekalla kierroksella niin säästyisi vero euroja. Kuluja vähemmän, kun ei tarvi järjestellä toista kierrosta.
- Anonyymi
Ei eläkevarma työeläkeyhtiö ole ehdolla. Jos olisi, niin toki pummina äänestäisin. 😉
>simiti<
- Anonyymi
Itsehän nuo sanoit.
Luonnollisesti käytän äänioikeuttani toisella kierroksella. Äänestän oikeistoa vastaan .. todennäköisesti. Jos valittavana on Halla-aho ja Stubb, joudun äänestämään älykkäämpää. Ja se ei ole tämä ennakkosuosikki, joka ei älyllään ole loistanut.
Tai sit jos on valittava noista, on se ja sama vaikka jättää äänestämättä.- Anonyymi
Hullu öky veisi suomen valkovenäjän ja pohjoiskorean tielle..persu on kunnon kommunisti aina vain.
- Anonyymi
Ehdokkaani näyttää olevan menossa 2. kierrokselle. Ei tarvitse siis vaihtaa. 🙂
- Anonyymi
Jätän väliin.
Äänestin ja aion äänestää myös toisella kierroksella. Näyttää siltä, että pääsen äänestämään samaa henkilöä.🤗
Ehdokkaani ei päässyt toiselle kierrokselle.
- Nyt minulla on vajaa pari viikkoa aikaa pohtia jätänkö äänestämättä vai äänestänkö tosiaan vähemmän huonoa. - Minulle on todella suuri kynnys jättää äänestämättä, ellei tapahdu jotakin yllättävää.- Anonyymi
Jää toinen kierros äänestämättä. Kumpikaan ei edusta minusta ainakaan Suomea. Toinen kiusaaja ja toinen homo, minulle ei kiitos.
- Anonyymi
En äänestänyt. Logiikka siinä, ettei ne perusta minusta, äänestäni puhumattakaan. Joten ei sieltä sillä äänellä myöskään mitään saa. Ja toki myös niin, että ei ollut juuri hajantaa huonojen välillä. Turhaa siksikin. Samaten parempaakin pohdittavaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563