Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No.. mistähän alottaisin.. erikoisimmat varmaankin ovat vaahtosammutin ja munan mittainen..
Sit kaikki kääpiöstä siihen päivittelyyn että oletpa sä lyhyt..
Mut mulla on iso ego. Moni ei pian enää huomaakaan kuinka pien olen. Egoni korvaa pituuden puutteen.
11.01.2024 19:49
No katsotaan.. kolmenkympin pakkasissa en lähde hiihtelemään.. keskityn suosiolla sänkymamboon..
08.01.2024 19:28
Hiihtäminen on kivaa ja välineet löytyy, mutta olen umpisurkea hiihtäjä. Ihan yhtä surkea kuin luistelijakin. Suksilla pysyn ehkä jopa tasaisella pystyssä.. :D
Voidaan harkita hiihtotreffejä, mutta varaudu siihen, että sinun tulee kylmä.. olen niin hidas. Tuossa järvellä on ladut talvisin ja eiköhän se ole jämäkästi jäässäkin.
Olen houkutellut poitsua hiihtokaveriksi, mutta eip ole tuo innostunut. Ehkä sinä kestät minua sukset jalassa...
08.01.2024 18:07
No ei.. Lauri tuskin on palstalainen.. :)
07.01.2024 19:36
Noh.. annas kun mietin.. sellainen kahdenkeskinen heterojuttu.. siinä mies on ihan välttämätön.
Autolla ajaminen.. niin ja... siinähän noi ny si taisi ollakin. Muusta olen pärjännyt ihan omin avuin.
07.01.2024 15:23
Kyllähän noita kelpaisi muutamaakin kahtella.
Pari noista on jo käynytkin..
Yökylässä voipi olla vallan mulavaa. Hyvää seuraa ja illan päätteeksi kömmitään samaan sänkyyn.
07.01.2024 15:20
Sama..
07.01.2024 15:13
Seitsemäs kerros.. heh..
06.01.2024 23:13
Mun ikkuna helisee yläkerran meluamisen takia.. harkitsen vakavasti äänieristetyn katon hommaamista makkariin..
06.01.2024 19:05
Hyvä idea..
Pitääpä selvittää..
06.01.2024 18:52
Vuoden ensimmäiset treffit on itseasiassa juuri tänään.. kyll kai me vähän seukataankin.. mut sitä pitää kysyä pujikselta..
06.01.2024 18:51
Hee.. kilttiä.. :D
06.01.2024 18:48
Voi.. osanottoni menetyksen johdosta.
Piristäisin sinua jotenkin kivalla tavalla, mutta olen auttamattomasti liian tyhmä sellaiseen.
Onko veljesikin lapseton?
Jos, niin sit ei ole suvun jatkajaa, sen ymmärrän. Ja paineita kasataan sinun harteillesi. Ei kovinkaan kulttiä tai mukavaa.
06.01.2024 18:45
Tekivät ennen muuttoa lattiarempan ja taisivat unohtaa äänieristyksen..
Ja koska kyseessä on myös kulttuurilliset näkemyserot lasten kasvatuksesta, niin joudun laittamaan kiljunnan ja sisällä ravaamisen "elämisen ääniin".
Ei se varmaan kestä kuin muutaman vuoden, kunnes muksut kasvavat sen verran, etteivät jaksa riehua sisällä.
06.01.2024 18:41
En mä nyt aina jaksa olla kovin painava.. 🤣
06.01.2024 18:36
Höh.. tässä männäpäivänä yritin ottaa päikkäreitä korvatulpilla, silti yläkerran metakka tuli läpi.. siellä on lauma kiljuvia ja juoksevia lapsia äänieristämättömän lattian päällä.. varsinaisia rasavillejä..
(hirviöitä.. suom.huom.).
Onnekseni ovat edes iltayöstä hiljaa. Taapero heräilee puoli kuuden aikaan ja herättää kaikki, myös minut. :(
06.01.2024 13:29
Voih.. etkö edes hieman leikillisesti voisi lähteä ajatuskuvioon mukaan? :D
Ei pidä olla niin hitsin totinen ja analyyttinen joka asiassa.
Ikävä kuulla, että ympäristö kohtelee sinua kuin mahoa siitoseläintä. Se, jos mikä on ikävää.
Ei kaikki lisäänny. Ja sitäpaitsi maailma on jo ylikansoitettu...
06.01.2024 13:20
Hmm.. en nyt jaksa hirveästi kiinnostua sähkön hinnoista.. kulutukseni vuositasolla on
n. 900 kWh. Kiinteällä alle 6 snt hinnalla sähköön menee alle 120,- vuodessa. Sisältäen kuukausimaksun.
Sopparini on voimassa marraskuun loppuun..
Tällä kulutuksellani ei ole mitään järkeä siirtyä pörssisähköön ja seuraavankin sopparin otan kiinteänä.. todennäköisesti hinta nousee
9-10 snt per kWh. Mutta eipähän tarvitse miettiä milloin sähköä käyttää.
Tuollaisellakin sopparilla kuukausihinnaksi tulee 11-13 € .. ilman siirtoa.
Joten siirron kanssa se olisi pikkuisen reilu
30,- /kk.
Eräs työkaverini kun kuuli että maksan sähkölaskua alle kympin kuussa, tokaisi vain että missä puumajassa mä oikein asun.. heh.
En vain tarvitse sähköä kovinkaan paljoa.
Sähköä minulla kuluttaa jääkaappi, yksi led lamppu ja kännykän lataaminen.. noin päivittäisessä käytössä.
Toki maksan lämmöstä ja vedestä taloyhtiölle vastikkeena, mutta lisälaskua ei siitä tule. Sähkönä siis.
06.01.2024 13:15
Mulla kanssa Tapanina muutti uudet yläkerran naapurit.. voi hitto mitä älämölöä. Ei kiva.
Otan osaa jos yöunesi ovat häiriintyneet. Todella harmi.
06.01.2024 12:36
Sama.. maapallolla kuollaan janoon ja likaiseen veteen. Meillä tulee juomakelpoista vettä joka tuutista ja sitä saa lämpöisenäkin..
Sen verran olen matkustellut, että juokseva kraanavesi joka on juomakelpoista.. siitä olen kiitollinen.
06.01.2024 12:34
297 / 806