On tervetullut luoksesi yökylään?
-flowersreally-
Kuka palstalainen
22
407
Vastaukset
Kyllähän noita kelpaisi muutamaakin kahtella.
Pari noista on jo käynytkin..
Yökylässä voipi olla vallan mulavaa. Hyvää seuraa ja illan päätteeksi kömmitään samaan sänkyyn.- Anonyymi
Lauri Markkanen?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18202124
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Trollikka 🥰
- Anonyymi
Heh… myönnettäköön nyt vuoden alkajaiseksi… että Sheena olis enemmän kuin tervetullut…
Randella olen käynyt ja hän oli niin fiksu kaveri, että voisin tarjota yösijan vastavuoroisesti hänellekin.
Jasun olen perheineen kutsunutkin, mutta se ei ole vielä toteutunut.
Ja on täällä muitakin, keille voisin helposti tarjota majoitusta. 🙂Palstalla on monia, ketä voisin majoittaa päiväksi/yöksi🤔🤗
Itse valitsisin varmaan tämän palstan tunne ihmisen eli Citriksen. Ihailen hänen sanoituksiaan😁 Kiitos siis kun laitat myös tähän naiseen vauhtia😉- Anonyymi
Mä haaveilijan, koska koko yö pidettäs hauskaa... tuli ne sääret mieleen ni pakko päästää paineita isosta kovasta kuIIista...
Anonyymi kirjoitti:
Mä haaveilijan, koska koko yö pidettäs hauskaa... tuli ne sääret mieleen ni pakko päästää paineita isosta kovasta kuIIista...
Niin että säärien voimalla. Kiitos😁
Jännä että täältä poistuu tietyt kommentit.. ja nää saa jäädä🙄
Kyllä minäkin taidan olla varsinainen nettirunkkari🤭🤣 nou hätä kestän nämä kommentit kuin mies. Aika se ja sama mitä ”kivaa” sielä toisessa päässä harrastetaan..Haaveilija39 kirjoitti:
Jännä että täältä poistuu tietyt kommentit.. ja nää saa jäädä🙄
Kyllä minäkin taidan olla varsinainen nettirunkkari🤭🤣 nou hätä kestän nämä kommentit kuin mies. Aika se ja sama mitä ”kivaa” sielä toisessa päässä harrastetaan..Joo, aika tylsää, kun välillä ylläpito poistaa ihan asiallisia viestejä, joissa voi olla pitkäänkin pohdittu juttuja ja sitten tuollaiset saa jäädä..
Xena-183 kirjoitti:
Joo, aika tylsää, kun välillä ylläpito poistaa ihan asiallisia viestejä, joissa voi olla pitkäänkin pohdittu juttuja ja sitten tuollaiset saa jäädä..
On tässä ihan viime päivinä tullut kirjoitettua pitempi rimpsu… noh se poistui😑 Arvaa vaan jaksoinko kirjoittaa uudelleen? en☹️ näissä tilanteissa harmittaa.. yleensä poistuu helpommin nuo lyhyet..
- Anonyymi
Onko teillä muuta elämää kuin tämä virtuaalielämä muiden 'palstalaisten' kanssa? Milloin ollaan seksiä harrastamassa toinen toistensa kanssa, milloin jotain muuta. Ei kyllä ihan tervettä menoa.
- Anonyymi
Palstalaisilla on velvoite pitäytyä toisissa palstalaisissa.
- Anonyymi
niin minulle hirveän tärkeätä katsoa jotain naisten urheilukilpailuja...
- Anonyymi
Ei ketään, inhoan yökyläilyjä.
- Anonyymi
Niin minäkin. Omassa sängyssä nukkuu parhaiten.
Jasu
- Anonyymi
Ei kukaan palstalainen koskaan!
En tunne ketään, joten ei kukaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v15168Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3741879Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2441639Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281619Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2601219- 731043
- 581014
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47766
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25729