Missä asiassa miespuolinen olio voi olla eniten avuksi ja hyödyksi tässä elämässä? Jos oikein tarkkaan mietitään? Tuleeko mieleen yhtään mitään?
Eniten avuksi
190
1645
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Noup.
- Anonyymi
Naispuolinen olio kun avaa haaransa.
- Anonyymi
Miespuolinen kun sulkee suunsa ja näppäimistönsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miespuolinen kun sulkee suunsa ja näppäimistönsä.
Haarat auki vaan ja suu suppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haarat auki vaan ja suu suppuun.
No olet varmaan silleen sitte komea näky. Jatka vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Naista ei muuhun tarvita. Eikä tarvitse mitään edes tehdä. Makaa vaan lahnana haarat auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Naista ei muuhun tarvita. Eikä tarvitse mitään edes tehdä. Makaa vaan lahnana haarat auki.
Eikö edes äidiksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes äidiksi ?
Joo, ja mies siittää sillä aikaa seuraavan lahnan.
- Anonyymi
Ai jaa oisit heti sanonu että niin vähällä ois päässy, ei vaan liikaa pyydetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tällaista humanitääristä hommaa kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes äidiksi ?
That is exactly what these creeps are mirroring
- Anonyymi
Jos nyt ihan tarkkaan mietitään, niin avuksi ja hyödyksi ei ehkä välttämättä tarvitse juuri miespuolista oliota. Mutta sanoisin, että asunnon kattovalaisin hommissa tarvitaan miestä, etenkin jos on plafondi asennettavana ja huonekorkeus yli 240 cm.
- Sheena- Anonyymi
PS. tietenkään kuka mies tahansa ei noissakaan toimissa käy.
- Sheena - Anonyymi
Joo flavoidit on tosi hankala asentaa ja puhdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Sheena😱😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SheenaYllättävän moni pitkä mies sekä nainen ei uskalla edes nousta matalalle tuolille, mikäköhän siinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän moni pitkä mies sekä nainen ei uskalla edes nousta matalalle tuolille, mikäköhän siinäkin.
Korkemmaltahan siinä kaatuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo flavoidit on tosi hankala asentaa ja puhdistaa.
Ooks ristipäämeisselistä koskaan kuullu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😱😂😂😂
Ei kai sullekkaaan jos ei kerran naisena esiintyvälle dudellekaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkemmaltahan siinä kaatuu.
Logiikkahan se tämäkin on
Ihan jos vaan puhutaan viattomista aputöistä, niin mies voisi pitää huolen siitä, että minun kanssani ei koskaan missään samassa sisätilassa ole hämähäkkiä.
Luin tuolta alempaa yhde vastauksen, joka sai vielä lisäämään.. - Mies voisi pitää huolta autostani ja kaikesta (sähkövatkainta monimutkaisemmasta) kodin tekniikasta, koska minua ne eivät voisi vähempää kiinnostaa. 🙈
Xena-183 kirjoitti:
Luin tuolta alempaa yhde vastauksen, joka sai vielä lisäämään.. - Mies voisi pitää huolta autostani ja kaikesta (sähkövatkainta monimutkaisemmasta) kodin tekniikasta, koska minua ne eivät voisi vähempää kiinnostaa. 🙈
Sitten, jos talossa olisi jokin tulisija, mies voisi huolehtia sen lämmityksestä ja kunnosta. Minä voisin kyllä osallistua klapien tekemiseen ja varastoimiseen. 😄
Sitten miehen kanssa olisi mukava jutella kotona monenlaisista asioista. Olisi kiva, kun joku odottaisi minun tulevan kotiin. Edes joskus. - Voisin taas laittaa ruokaa tai leipoakin, jos olisi joku muukin joskus syömässä kotona.Xena-183 kirjoitti:
Sitten, jos talossa olisi jokin tulisija, mies voisi huolehtia sen lämmityksestä ja kunnosta. Minä voisin kyllä osallistua klapien tekemiseen ja varastoimiseen. 😄
Sitten miehen kanssa olisi mukava jutella kotona monenlaisista asioista. Olisi kiva, kun joku odottaisi minun tulevan kotiin. Edes joskus. - Voisin taas laittaa ruokaa tai leipoakin, jos olisi joku muukin joskus syömässä kotona.Voi olla että tuo käytössä oleva haarniska tekee hankalasti lähestyttäväksi 🙂, tai ainakin vaikuttaa syntyviin mielikuviin
E-Lukka kirjoitti:
Voi olla että tuo käytössä oleva haarniska tekee hankalasti lähestyttäväksi 🙂, tai ainakin vaikuttaa syntyviin mielikuviin
Niinkö?
No, yksinäisen naisen täytyy tehdä mitä naisen täytyy tehdä.
P.S. Onhan siinä nykyaikaisesti vetoketju. 😉Xena-183 kirjoitti:
Niinkö?
No, yksinäisen naisen täytyy tehdä mitä naisen täytyy tehdä.
P.S. Onhan siinä nykyaikaisesti vetoketju. 😉Aha, eli käytössä on hollywood versio niin kuin profiilissakin 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Profiilikuvassa, jos nyt oikein tulkitsin?
No tämä nyt oli tuollainen What would you look like as a Viking -hassuttelu. - En jakanut sitä suoraan someen, kuten en yleensäkään, vaan otin vain tuloksista näyttökuvat. - Ja totesin, että Xenakin voisi näyttää tuolta 😄
Xena-183 kirjoitti:
No tämä nyt oli tuollainen What would you look like as a Viking -hassuttelu. - En jakanut sitä suoraan someen, kuten en yleensäkään, vaan otin vain tuloksista näyttökuvat. - Ja totesin, että Xenakin voisi näyttää tuolta 😄
okei, innostuin itsekin kokeilemaan 🙂
E-Lukka kirjoitti:
okei, innostuin itsekin kokeilemaan 🙂
Ethän vain jakanut suoraan someen? Siitä on nyt viime päivinä varoiteltu.
Hauska se kuitenkin oli. Aika moni kavereista näyttää myös kokeilleen. 🙂Xena-183 kirjoitti:
Hauska se kuitenkin oli. Aika moni kavereista näyttää myös kokeilleen. 🙂En jaa someen koskaan mitään, mitä nyt korkeintaan treffisysteemeihin
E-Lukka kirjoitti:
En jaa someen koskaan mitään, mitä nyt korkeintaan treffisysteemeihin
Wow! No nyt on kova 😄
Jos tuo ei pure, niin ei sitten mikään 👍Xena-183 kirjoitti:
Hauska se kuitenkin oli. Aika moni kavereista näyttää myös kokeilleen. 🙂kokeilin ensin pappaviikinkiä ja vaihdoin nuorempaan versioon, totuus on jossain siinä välissä, silmän seutu on just sopivan julma 😁
E-Lukka kirjoitti:
kokeilin ensin pappaviikinkiä ja vaihdoin nuorempaan versioon, totuus on jossain siinä välissä, silmän seutu on just sopivan julma 😁
Se on kyllä suorastaan pelottava 👍
Minä tyydyin heti ensimmäisiin versioihin. En huomannut, että siellä oli muitakin vaihtoehtoja. 🙂 Joku kavereistani kyllä kommentoi somessa, että hyvin tunnistaa "päättäväisen naisen" 😂Xena-183 kirjoitti:
Minä tyydyin heti ensimmäisiin versioihin. En huomannut, että siellä oli muitakin vaihtoehtoja. 🙂 Joku kavereistani kyllä kommentoi somessa, että hyvin tunnistaa "päättäväisen naisen" 😂heh, ilme osuu kyllä aika lailla yksiin sen ilmeen kanssa jota käytän kun kehotan jotakuta äänettömästi ajattelemaan toisenkin kerran 😂
Xena-183 kirjoitti:
Minä tyydyin heti ensimmäisiin versioihin. En huomannut, että siellä oli muitakin vaihtoehtoja. 🙂 Joku kavereistani kyllä kommentoi somessa, että hyvin tunnistaa "päättäväisen naisen" 😂Kieltämättä vaikutelmaa löytyy 🙂
E-Lukka kirjoitti:
En jaa someen koskaan mitään, mitä nyt korkeintaan treffisysteemeihin
Noh minulle ei sovi viikinki enemmänkin noita
E-Lukka kirjoitti:
Kieltämättä vaikutelmaa löytyy 🙂
Yllätyin kuinka hyvin vaaleatkin hiuksetkin sopi mutta minusta ei tee viikinkiä eikä sotilasta enemmän sopi tonttu ja vaativatton tyyli eikä ihme etten tykkää pitää koruja.
valtakunta kirjoitti:
Pistin nyt oma sankari kuvani.
Hieno, tästä taitaa tulla hitti täällä piakkoin
valtakunta kirjoitti:
Yllätyin kuinka hyvin vaaleatkin hiuksetkin sopi mutta minusta ei tee viikinkiä eikä sotilasta enemmän sopi tonttu ja vaativatton tyyli eikä ihme etten tykkää pitää koruja.
keikun tässä itsekin kahden vaiheilla, pysynkö julmis viikinkinä vai palaanko pappaviikinki lookkiin 🤔
E-Lukka kirjoitti:
keikun tässä itsekin kahden vaiheilla, pysynkö julmis viikinkinä vai palaanko pappaviikinki lookkiin 🤔
pappaviikinki, jos vaan kahdesta äänestettävä.
valtakunta kirjoitti:
pappaviikinki, jos vaan kahdesta äänestettävä.
pappa käytössä, hiukan uurteinen muuta tuota kohden mennään 🙂
E-Lukka kirjoitti:
heh, ilme osuu kyllä aika lailla yksiin sen ilmeen kanssa jota käytän kun kehotan jotakuta äänettömästi ajattelemaan toisenkin kerran 😂
Minä en itse asiassa löytänyt siitä kuvasovelluksesta sellaista toimintoa, missä voisi vaihtaa ikää, vain sukupuolta. 🤔 Ja ne kuvatkin näyttävät aina lähes samoilta, vaikka lataan eri kasvokuvankin. - Ehkä niitä sovelluksia on sitten useampia. 😄
Xena-183 kirjoitti:
Minä en itse asiassa löytänyt siitä kuvasovelluksesta sellaista toimintoa, missä voisi vaihtaa ikää, vain sukupuolta. 🤔 Ja ne kuvatkin näyttävät aina lähes samoilta, vaikka lataan eri kasvokuvankin. - Ehkä niitä sovelluksia on sitten useampia. 😄
gagdonkey.net, missä virustorjuntakin huuteli väliin eli superluotettava sivusto. Huomasin samaa, generoi lähes samannäköisen kuvien erosta huolimatta, ainoan eron kuviin sai muuttamalla ilmettään tosi rajusti...silloinkin ero minimalistinen.
Iän vaihtoa siellä ei ollut mutta jostain syystä generoi minulle koko ajan versioita missä selkeitä ikäeroja ihan automaattisesti, ei saa olla liian siloposki ilmeisesti 🙂.E-Lukka kirjoitti:
gagdonkey.net, missä virustorjuntakin huuteli väliin eli superluotettava sivusto. Huomasin samaa, generoi lähes samannäköisen kuvien erosta huolimatta, ainoan eron kuviin sai muuttamalla ilmettään tosi rajusti...silloinkin ero minimalistinen.
Iän vaihtoa siellä ei ollut mutta jostain syystä generoi minulle koko ajan versioita missä selkeitä ikäeroja ihan automaattisesti, ei saa olla liian siloposki ilmeisesti 🙂.Ahaa, joo. 👍 No on se sama sivusto sitten, mutta mulla on kaikissa omissa kuvissani varmaan niin saman näköinen ilme, etten juuri saanut muutosta lopputulokseen kuvaakaan vaihtamalla. 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Iän vaihtoa siellä ei ollut mutta jostain syystä generoi minulle koko ajan versioita missä selkeitä ikäeroja ihan automaattisesti, ei saa olla liian siloposki ilmeisesti 🙂.Vaikka kovasti yritän saada viiksiä ja partaa saan vaan leuan alle haitumia ja en siis edes saa itselleni partaa ja näyttää kuin olisi puettu leikki parta.
E-Lukka kirjoitti:
Iän vaihtoa siellä ei ollut mutta jostain syystä generoi minulle koko ajan versioita missä selkeitä ikäeroja ihan automaattisesti, ei saa olla liian siloposki ilmeisesti 🙂.Juu huutelee väliin. Puhdistan safarin datan historian sit väliin toivottavasti auttaa. Eihän sitä edes alkuun tiedä.
valtakunta kirjoitti:
Vaikka kovasti yritän saada viiksiä ja partaa saan vaan leuan alle haitumia ja en siis edes saa itselleni partaa ja näyttää kuin olisi puettu leikki parta.
Surkeeta, ei mitään teiniviiksiä 😂 etenkin jos lopputulos näyttää saapasjalkakissalta 🙂. Taidan kokeilla miltä näytän naisena 🤔
valtakunta kirjoitti:
Vaikka kovasti yritän saada viiksiä ja partaa saan vaan leuan alle haitumia ja en siis edes saa itselleni partaa ja näyttää kuin olisi puettu leikki parta.
Tämmöinen leukaparta. https://aijaa.com/wpLRh1
E-Lukka kirjoitti:
Surkeeta, ei mitään teiniviiksiä 😂 etenkin jos lopputulos näyttää saapasjalkakissalta 🙂. Taidan kokeilla miltä näytän naisena 🤔
Kokeilin jo, parta katosi siinä määrin ettei jäänyt jäljelle kuin sänki, ei paha. Aika julman näköinen viikinkitäti 😀 , oli ilmeeltään kyllä sennäköinen että seuraksi ei kelpaa kuin tosimies ja turha tulla heittämään mitään diibadaabaa 😂.
valtakunta kirjoitti:
Tämmöinen leukaparta. https://aijaa.com/wpLRh1
Noh joo, ei tuolla katu-uskottavuus kyllä lisäänny 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Kokeilin jo, parta katosi siinä määrin ettei jäänyt jäljelle kuin sänki, ei paha. Aika julman näköinen viikinkitäti 😀 , oli ilmeeltään kyllä sennäköinen että seuraksi ei kelpaa kuin tosimies ja turha tulla heittämään mitään diibadaabaa 😂.
Ai että ois ollut kiva nähdä💁🏻♀️
valtakunta kirjoitti:
Ai että ois ollut kiva nähdä💁🏻♀️
No eipä siinä paljon menettänyt, tuota omaa profiilikuvan korvaa olen kyllä tässä katsellut ja vaikuttaa vähän siltä että korvan malli on napattu joltain puussa kiipeilevältä otukselta, luultavasti simpanssilta 😁, toisaalta ihan oikeutettua mun kohdallani 🤔
- Anonyymi
Eipä juuri tule. Mukava sängyssä jos sattuu osaamaan hommat. Ainakin meidän perheessä naisilla pysyy vasara ja kirves kädessä, ja hyvin on taloa pidetty. Myös metsää on kaadettu ja istutettu. Mutta meillä ei meikit eikä silikonit ole tärkeitä.
- Anonyymi
Vähän enemmän voimaa vaativissa, kylmänkestävyydessä, joidenkin tekniikoiden paremmassa osaamisessa, hyvänä seuralaisena ja muuten vain mielenkiintoisena.
- Anonyymi
ihan realistinen hötkyilemätön vastaus :)
- Anonyymi
Että vähän pitäis osata viihdyttää, muitaki ku itteensä? Trololoo gubbe
Tarkoittaako ketjun aloittaja ehkä miesoletettua? Nykyään ei voi olla liian varma.
Itsestäänselvä tehtävälista miespuoliselle tapaukselle:
- Kaikki auton huoltoon, korjaukseen ja renkaiden vaihtoon liittyvät asiat
- Lattiakaivon puhdistus
- Painavien ja hankalien tavaroiden toimittaminen paikasta A paikkaan B
- Kaikki jumissa olevat asiat
- Kaikki kenkkuilevat ja rikkinäiset vekottimet, niiden korjaaminen ja uusien hankkiminen
- Autotallin romukasojen siivoaminen ja yleisilmeen siistinä pitäminen
- Lumi, pakkanen, jää ja kaikki niihin liittyvät ongelmat
- Ko. henkilö on myös hyödyksi kuuntelemalla, kun minulla on painavaa asiaa, mielipiteitä ja osallistuu käytännössä ongelmien ratkaisemiseen tyydyttävällä tavalla (mukisematta).
... listaa saa jatkaa ...
😂- Anonyymi
Säikähdin kun luin listan.
Anonyymi kirjoitti:
Säikähdin kun luin listan.
Ryhdistäydy! Pelko pois. Tuohan on ihan normi lista, jota jokainen nainen kantaa käsilaukussaan.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ryhdistäydy! Pelko pois. Tuohan on ihan normi lista, jota jokainen nainen kantaa käsilaukussaan.
:)))
- Anonyymi
"Oletettu" on nykyaikainen pointti.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Olet todella pro tositypy, yläfemmat 😅
- Anonyymi
Nuohan ovat kaikki mun hommiani.
xLiner - Anonyymi
Kaikki jumissa olevat asiat" - tämä yksistään riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oletettu" on nykyaikainen pointti.
Niin, esim tämä miehen hahmo täällä netissä, mikä on eri asia kuin irl on esimerksi tällainen henkilö-oletettu
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kaikki paperit on järjestyksessä, juuri näin hanki oma käsväsky jos kiinnostaa
- Anonyymi
Sulla oli lähes täydellinen lista! Tiedätkö vielä mistä tuollaisia yksilöitä löytyy ?
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Nuohan ovat kaikki mun hommiani.
xLinerOlet reipas, kun tartut toimeen ja teet paljon hommia. On hyvä osata monenlaista, vaikka niitä taitoja ei välttämättä usein tarvisisikaan.
Itse olen siinä onnellisessa asemassa, että voin jakaa vastuuta, ettei kaikkea tarvitse tehdä itse.Anonyymi kirjoitti:
Sulla oli lähes täydellinen lista! Tiedätkö vielä mistä tuollaisia yksilöitä löytyy ?
trollikkaTuon listan täydelliseksi muokkaamiseen on mennyt useampi vuosi. Nyt se alkaa olla mallillaan.
Yksilön löytymisessä en osaa neuvoa. Tuokin vain tupsahti eteen ja se oli pakko korjata talteen. 😁- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Voi kuul et säkään ole laittanu vielä edes puolia sun vaatimuksista miehelle tuohon listaasi mu pystytkö sinä toteuttaan edes kaksi pienen pientä vaatimusta rehellisyys ja terve itsetunto tiedätkö edes millainen on terve itsetunto
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuul et säkään ole laittanu vielä edes puolia sun vaatimuksista miehelle tuohon listaasi mu pystytkö sinä toteuttaan edes kaksi pienen pientä vaatimusta rehellisyys ja terve itsetunto tiedätkö edes millainen on terve itsetunto
Lista on tietysti huomattavasti pitempi ja laaja-alaisempi. Tuossa tuli mainittua vain ne ajankohtaisimmat asiat. Lista jatkuu edelleen ... ehkä ikuisesti?!
En tiedä, kykenenkö toteuttamaan vaatimuksia? Minulle voi toki esittää toiveita ja ehdotuksia, niillä saattaisi olla parempi vaikutus.
Olen rehellinen, eikä itsetunnossani ole mitään valittamista.
- Anonyymi
Ihan pienestä pitäen lolen ihmetellyt miten miehet pystyvät tekemään töitä ulkona pakkasilla. Korjaamaan jopa autoja, jossa jokainen osa on likainen ja metalliosat syväjäätyvät kiinni nahkaaa.
- Anonyymi
minäkin olen. miten he voivat nykiä kaikkea.
- Anonyymi
Aika usein ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin korjata ulkona pakkasessa. Puuttuu lämmin talli ja korjaamollekaan ei haluta maksaa siitä minkä voi tehdä itsekin.
- Anonyymi
Onhan sitä mukava ikkunasta katsella kuppi höyryjuomaa kädessä
- Anonyymi
Oman kokemuksen mukaan nämä liittyy fysiikkaan ja päähän.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Pään hakkaaminen seinään, miksei ne ymmärrä et se ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pään hakkaaminen seinään, miksei ne ymmärrä et se ei toimi.
Jos tarvii saada korkealle seinään esim. reikä, niin kyllä toimii.
Kaikilla ei varren mitta riitä eikä pää kestä.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
ibbejsu jyjaab tyttl eu kiyjjaabrybyr oGatu bausteb oyhitekyssa,, -hyg -NU3DIB O3RY rysw ryija 1jok ryusnaktaab jyvä vuodessa.
- Anonyymi
mies voi laskea jos taskulaskinta ei ole saatavilla. *sydän*
- Anonyymi
Kun urhoollisesti kuolee taistelussa/sodassa turvatakseen naiselle hyvän elämän? Suomessahan se tarkoittaa sitä että hyväksikäytettävä typerä mies valjastetaan turhaan sotaan kuolemaan jotta suominainen pääsee sitten palkitsemaan jonkun sotaa paenneen ulkkismiehen avaamalla haaransa ja tekemällä sille lapsia.
-harmiseikirj-- Anonyymi
En minä ainakaan tee lapsia! Se on selvää.
- Anonyymi
Harmillista sinulle.
- Anonyymi
Sinulla on jokin mieletön trauma sodasta ja ulkkiksista ja naisista. Traumaa kerrakseen, melkein sääliksi käy. Mitä jos yrittäisit avata tunnelukkojasi?
- Anonyymi
No mutta harmis. Ei ainakaan sinkut-palstan naiset enää saa vauveleita, vaikka yrittäis. Ja mitä väliä sillä enää on jos ite on kalmona?
Mutta sitten aloitukseen. Kerran oli purkin kansi tosi lujassa. Vaikka tämmönen tehdasduunari väänsi ja väänsi, niin ei auki.
Sitten vaimo tuli väliin. Veitsellä pikkuisen väänsi kannen reunasta. Kuului sellainen pikku suhahdus ja lapsikin sai sen jälkeen purkin auki.
Hitto kun rupesin nauramaan itselleni. Kyllähän minäkin tuon kikan tiesin, mutta piti uhallakin yrittää väkisin. Siinä jäi ikään kuin "katsotaanpas" moodi päälle.
>simiti< - Anonyymi
Tällainen reproduktioteoria sinulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on jokin mieletön trauma sodasta ja ulkkiksista ja naisista. Traumaa kerrakseen, melkein sääliksi käy. Mitä jos yrittäisit avata tunnelukkojasi?
Hukkaan menevää näpertelyä sekin
- Anonyymi
Voi ei😥🙈....
Noh.. annas kun mietin.. sellainen kahdenkeskinen heterojuttu.. siinä mies on ihan välttämätön.
Autolla ajaminen.. niin ja... siinähän noi ny si taisi ollakin. Muusta olen pärjännyt ihan omin avuin.- Anonyymi
joo tommi klihirt rli yimo hilsrpää timo hilfiguroijaq..
niin kun näin joku bronxin joku aita hahahha. - Anonyymi
Varmaan siinä että on hiljaa silloin kun nainen ajattelee.
- Anonyymi
Se kyllä auttaa monesti, hyvä huomio
Pehmeät käteni ovat herkistyneet hyväilyn kaltaiseen toimintaan.
Tähän olen usein vedonnut, eikä ole tarvinnut vasaraan tarttua.
Meillä nämä "miesten työt" ovat ulkoistettu.- Anonyymi
Varmasti sellainen tunnelukkojen avaamisessa mikään ei ole saanut koskaan niin paljon itsetutkiskelua ja ärsytystä aikaan kuin mies. Toisaalta mies on hyvä opettaja siinä että vähempi stressaaminen riittää. Ja kyllä ne monesti on kaiken kaikkiaan hellyyttäviä olentoja kun sille päälle sattuvat. Enemmän ehkä kannusta tukea tässä elämässä saanut miehiltä sellaista aitoa välittämistä.
- Anonyymi
Ärtyneiden miesten oireyhtymä, aina joku närästää
- Anonyymi
Mä oon kyllä ärsyttävä.
Elämän jakamisessa asiat tehdä yhdessä eikä tarvitse olla yksin.
- Anonyymi
Varmaankin lisääntymisen avustamisessa.
xLiner- Anonyymi
Muuten ei taida sukupuolella olla niin väliä.
xLiner
- Anonyymi
tuollainen on aika hauskaa kun on ollut aika hyviä opettajia niin pystyy rakentelemaan kaikenlaisia juttuja osista, kaikenlaisista vaikka käyttäen digitaalielektroniikkaakin apuna.
- Anonyymi
Ystävyys/kumppanuus, tuki ja turva 😊 Miehet on ihania myös :)
- Anonyymi
jokainen ihminen on OLIO-Olli ihmis-OLIO..
mutta itselleni on jäänyt jotain aika hauskoja muistoja joistain opettajista.. - Anonyymi
Varmaan sotimisessa. Muutenkin suojelussa, ootte vaan alistaneet miehet ihan jalkineiksi niin voi olla, että huonoa on taso. Voimaantukaa!!!😂
- Anonyymi
Onko lycraa, nahkaa polyesteria?
- Anonyymi
viisain yliopistojen proessori on sessori on sellainen joka tunnustaa oman tyhmyytensä.
- Anonyymi
Let´s keep the thumbs up then
- Anonyymi
niin justiinkin tuntuu typerälle auttaa, jotain asiantuntematonta jossain tietokoneissa, mutta en tirdä voisi olla hassuakin... eräs tietokone läpppäri-juttu, olen pidän tuosta intelin ja HP:n juttu...
- Anonyymi
jooh niin hyvä voi ottaan sänkyynkin mukaan tietokoneen tietokenin osaa nukahtaa itse kuin jos ihminen joku HP Pro Business Book.
- Anonyymi
mutta hassua vähän jos nukahtaa ja joku tietokone on aamulla herätessäkin sylissä tai sängyssä sulkenut itsensä kun ihmiselläkään ei ole tehtäviä sille itten..
- Anonyymi
niin mutta jos menee nukkumaan nukahtaa että joku puhe-elikko-eli älyntälli-älypuhelinkin jää sänkyyn selän alle huono unoi
- Anonyymi
Ei mua ainakaa kiinnosta esimerkiksi jonku kersan leikkaa- , liimaa leikepöytäpelit suhteessa joutavaan jodlaukseesi mies, kai se on ihmisen itse uskottava sanaansa et muutki tekis niin, mutta ei ole mun ongelmani
- Anonyymi
no niin jonkin business-tietokoneen nukkumisen huomaa muttä älypuhent EI VÄLTTÄMÄTTÄ HUOMAA... SITTEN TULEE HUONO UNI KUN JOKU KAIHERTAA AINA SELKÄRANGASSA NUKKUESSA.
- Anonyymi
Ei kaikki voi olla kyllä hyödyksi mitenkää
- Anonyymi
Betoniraudoitus ei ole naisten hommaa.
Tosi typy ei kirj.- Anonyymi
Onneksi on on kaiken maailman hanslankareita
Tietenkin jos ois nuorempi, voisin muumimukilla muistaa. Mutta nyt on ruuti kuivunu ja lasten opiskelirahat tuhlattu. Seuraavassa elämässä sitten olen avuksi. Muistakaa että se lapsiin varautuminen edellyttää kovaa työtä ja pitkiä työpäiviä. Siinä ei juuri soidinmenoille jää aikaa.
- Anonyymi
Älähän nyt pelottele, muutenkin syntyvyys laskussa, ainakin suomea puhuvien kesken.
Vois toimia tietysti samaan tapaan kuin serkut mansikkamaan laidalla eli variksenpelätit, pelotella kutsumattomia puskiintulijoita naisten puolesta 🤔
- Anonyymi
hmm niin hassuakin höpötellä tyttöjen kNSSA SIOITAS
- Anonyymi
Turvana ja tukena :)
Auttaa voisi myöskin tälläisen kohta partsilta lentävän läppärin kanssa.
Pitämällä mua kurissa ;)- Anonyymi
Ätmi you wouldnt even catch a bukee
Anonyymi kirjoitti:
Ätmi you wouldnt even catch a bukee
En mä sun bukeellas kyllä mitään tekisikään 😂
- Anonyymi
En mä keksi mitään muuta sellaista, jossa nimenomaan miespuolinen voisi olla avuksi (itse kun olen nainen) kuin lisääntyminen ja sekin vain jos haluaisin lisääntyä. Sinäkään hommassa tosin ei kuka tahansa miespuolinen voisi olla hyödyksi, joten ei sellaista hommaa taida sitten ollakaan, johon juuri miestä tarvisi, varsinkaan ketä tahansa miestä.
- Anonyymi
Miksi kysyt? On nimittäin ihan eri asia olla mies ja asua naisen tai perheensä kanssa, ja siinä hyödyksi tavalla tai toisella vai jossain muussa tilanteessa, vaikka tuntemattomalle naiselle, tai olla mies parisuhteessa ja hyödyksi sinkkunaiselle tai yksinasuvalle naiselle.
- Anonyymi
Menepäs nyt siitä auttelemaan naisia.
- Anonyymi
Se o just näin- aina on hyvä kysyä, että hyödyttääkö olla kiinnostunut mistään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menepäs nyt siitä auttelemaan naisia.
Nej
- Anonyymi
Ei näitä näköjään kannata lukee. Masentuu..lisää.
- Anonyymi
Eivät halua olla avuksi tai vaivaksi
- Anonyymi
Vieläkö tätäkin asiaa vatvotte
- Anonyymi
Tätä pohdimme vielä juhannuksenakin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä pohdimme vielä juhannuksenakin kyllä.
Se voi olla ehkä avuksi
- Anonyymi
Olio on toisten hyväksikäyttäjä. Mies taas ymmärtää, kunnioittaa, autta naistaa, arvostaa, on hellä, rehellinen, hauska, jne, jne. Valitkaa viisasti.
- Anonyymi
Ei kyllä tule mitään mieleen. Kun yhden semmoisen hautasin, olen pärjännyt eriomaisesti yksin.
- Anonyymi
Syvimmissä psykoseksuaalisissa tarpeissa, joita naisilla on. Merkityksen luojana oleellinen, kaikuluotauksessa ehdoton kumppani. Jos toivot tulevasi naisena täydeksi, kokonaiseksi, mies on se avain. Antaa lapset, perheen, turvan,suojan, intiimiyden, syvällisyyden, rakkauden, jatkuvuuden. Aikas monessa. Henk, koht. Paras ystävä, ilon lähde. Suhteellinen vitutus viha kumppani, kohdattavissa.
- Anonyymi
Lisääntyminen ilman miehiä on mahdotonta.
- Anonyymi
No ainakin ilman lääketieteen apua se on mahdotonta. Toisin laboratorioissahan on tehty kloonejakin, että ei se heille mahdotonta ole.
- Anonyymi
niimpä niin valhe on aina totuuden äiti.
joskus joo hauskaa oikeassa elämässäkin jutella jotain juttuja tyttöjen kanssa mutta oma huumorintajuni voi olla vähän sarkastinen, sitten tavallaan, jotkin asiat. - Anonyymi
Miestä tarvitaan yleensä laskunmaksun aikaan, ei muulloin.
- Anonyymi
ota avuksi joku einari mutta jos jostain ei saa mitään tietoja niin joku salainen agentti.
- Anonyymi
sakaubeb afebrru bynwei 666 ga tyista eu saa nutööb tuetiha¨
- Anonyymi
salainen agwentti numerolla 666, eli lucifer sitten salainen agentti jonka numero 777 eli uhkapeluri
- Anonyymi
ja sitten pitää mennä nukkumaan jotain tyttöjenkin hassuja jutuja mielessä ja jaksaa hetätä a aamulla.
- Anonyymi
oikein aikAIsin nukkumaan jotta näkee uutisia J lastenohjwelmiakin aamuisin jotta ei ole tyhnä Timo
- Anonyymi
silloin on syytä mennä ajoissa nukkumaan jotra ei olwe PP eli Poppa the *POippel aamulla.
- Anonyymi
Avuksi kenelle?
Et kai vain tarkoita, että miespuolisen olion pitäisi olla avuksi naispuoliselle oliolle. Ei pidä.- Anonyymi
👋🏼☝️☝️
- Anonyymi
Pysymällä itsekkäisineen , mustasukkaisineen himorunkkumunineen niin kaukana kuin pippuri kasvaa. 😠.💩
- Anonyymi
tosi hUauska juttu olisi jos joku tyttö on mennyt ilman lupa "lepäämään*" johonkin omalle sohvallesi ..
- Anonyymi
oho... tarkoitin jotain sanoa oa että ei kovin vaarallist että jos uniin tulee seikkailemaan jotain tyttöjä nukuessA vaan hadsua vähän
- Anonyymi
mikä olisi tytööille joku hyvä supersankari jossain itse seikkailemassa varmaankin joku Wonder Woman sitten.
Maailman kummsllidin ohjelma Kummali eli outo Kummrli. - Anonyymi
Jos mies "on avuksi" pyytämättä siitä seuraa vain paljon sekaannusta, turhautumista ja muuta ikävää naiselle. Joten pliis miehet auttakaa vain pyydettäessä. Jos ette osaa auttaa, nainen arvostaa korkealle, mikäli rohkenette sanoa sen kauniisti.
- Anonyymi
Miehestä on valtavasti apua, muistan kiittää usein siitä.
Ajaa autolla niin hiihtoladuille kuin kauppakeskukseen tai vie outoon paikkaan, jonne tarve päästä, erikoisliike hankintaa varten, lääkärin määräämä kuvaus, yksittäinen tapahtuma takahikiällä tms. Omaan huonon paikkaan osaamisen ja liian pieni auto.
Nikkaroi pieniä kodin kohtia. Siinä välissä nappaa syliin ja pitelee hyvänä, minä kans. Seksiä. Laittaa ruokaa yksin tai yhdessä. On seurana lenkkipoluilla ja sienimetsässä. Tavattoman tarpeellinen, kun vaan vielä henkinen puoli mätsäisi, ettei tulisi rähinöitä ja tapojen yhteensovittamista, pysyisi suhde pidempään. Joo isä.
E-Lukka kirjoitti:
😂 aika harvalla tullut tuokin mieleen tässä ketjussa
Unohdin jo olin vastanneen tähän mutta isä tuli mieleen. Eipä se mitään miestäni kutsun isiksi(lasten takia) ja isää isäksi. Se oli noloa kun mieheltä kysyin isän kysymää juttua vastaavasti isäni kuulteni ” isi miten se nyt meni..” ja vastaa ”isä. isi sano..😅” ja aloin selittää että kutsun isinä kyllähän muutkin hellyttely nimet auta armias kun kerran muistan puhuttaneeni nimellä kohasi korvaan kun kutsu nimelläni takaisin. säristi korvaa. Noh jaah.
valtakunta kirjoitti:
Unohdin jo olin vastanneen tähän mutta isä tuli mieleen. Eipä se mitään miestäni kutsun isiksi(lasten takia) ja isää isäksi. Se oli noloa kun mieheltä kysyin isän kysymää juttua vastaavasti isäni kuulteni ” isi miten se nyt meni..” ja vastaa ”isä. isi sano..😅” ja aloin selittää että kutsun isinä kyllähän muutkin hellyttely nimet auta armias kun kerran muistan puhuttaneeni nimellä kohasi korvaan kun kutsu nimelläni takaisin. säristi korvaa. Noh jaah.
Samaa meillä exäkin teki, joskus meni vähän sekaisin mikä isä ja missä...ai mää vai? 🙂
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
😂 aika harvalla tullut tuokin mieleen tässä ketjussa
Ainakaan mun isäni ei ole avuksi nimenomaan sukupuolensa takia.
E-Lukka kirjoitti:
Samaa meillä exäkin teki, joskus meni vähän sekaisin mikä isä ja missä...ai mää vai? 🙂
”sinä rakas”. varmasti vastannut hymy huulilla 🥰
valtakunta kirjoitti:
”sinä rakas”. varmasti vastannut hymy huulilla 🥰
ehkä joskus, luultavasti useimmiten että "sä tietysti senkin pöljä" 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan mun isäni ei ole avuksi nimenomaan sukupuolensa takia.
voi sekin kynnystä tehdä väleihin, sukupuoli ja sukupolvet
E-Lukka kirjoitti:
ehkä joskus, luultavasti useimmiten että "sä tietysti senkin pöljä" 🙂
Minö en ole koskaa miestäni puhutellut noin. En tykkään tuosta sanasta.
https://www.is.fi/perhe/art-2000008954791.html
Esim viimeksi kun suutuin miehelle kannoin likaiset tiskit hänen pöydälle jota pitää puhtaana ja likaiset pussississa olevat leivät (oli nostanut vain pöydälle mutta ei vaihtanut pusseja)ja myös pussi (kauraryyni tyhjän)
Syynä on olen sanonut tuosta monta kertaa, että joudun lupulta monen päivän homeisen kattilan jostain kätköstä pesemään tai tyhjäämääm tyhjät ruokapakkaukset pöydältä (kun tekee ruokaa jättää pöydälle) tai turhan panttina lilluu jotkut vesipullot pöydällä ja joudun sitten seisovan veden tyhjäämään jossa voi olla kiertynyt jotain.
Kuin sanoin olen kiitollinen että teet ruokaa ja tiskaatkin vain sen että puhtaa kipot ja ruokakattilan mutta sitten mulle jää loput likainen osuus kun jää siivoamatta. Hän itseään haukku mutta sanoin ei se sinun vikasi ole haluan vaan että ne tulee pois hoidettu ottaa pottuu kun vaatteet käyn läpi ja lajittelen ja lykkään kaappiin ja tarviin siihenkin apua ja kukaan ei auta ja sitten joudun sen lisäksi tyhjään kolmen päivän ruuat pöydältä kattilat homeesta se iljettää kun ne hoitaisi heti pois ne ei homehtuisi ja kun edes en sitä ruokaa tee. ja vielä hommasi lisää kippoja kahvikuppeja, että ne sitten on pöydillä se ei ole enää mukavaa kun ainoastaa auttaa jos itse hoidan pois ja olla hiljaa ja olen väsynyt ja olen sanonut siitä monesti.
Niih enpä ole paljoa mutta sen verran uskon että puhe toimisi mutta jos haluan muutosta olen sitten läksyttäjä. En ymmärrä että työ pisteensä pitää järjestyksessä mutta sitten on vaikea pitää tiskipöydät ja keittiö pöydän. Kun kumminkin häärii keittiössä ja kyllä mieluusti autan mutta en jaksa sitä että siivoa ne jotka on jätetty kesken kuin pistää pakkaus roskiin tai kierrätykseen. Eli tehdä se loppuun minkä aloitti.
Mutta sanoo että kun ei ole tehokone ja vertasi minuun kun hoidin kaiken yksin kun vanhimmaiset oli pieniä ja sanoin ei toi nyt niin vaikeaa ole kun pistää roskiin kun roskis vieressä ja räpsin valot tiskialtaiten päältä päälle ja sanoin näet paremmin pyyhkiäkin. Sitä varten ne on
Noh mutta minulle tulee esteeksi jos omat siivous välineet puuttuu voi jäädä tekemättä ja sanoin opiskeluvälineet on tärkeät hänelle niin kyllä ne työvälineet on tärkeä minulle.
En tiedä miten te riitelitte mutta meillä se on tämmöistä. Itsehän en edes kestä toisen itsensä sättimistä tekee pahaa toisen puolesta. Ei se ole kuin itsensä kehittämistä kun tekee asian paremmin sen omaksi parhaaksi ja koko perheen. Plääh.
Kuin sanoin onneksi edes yksi lapsista tuki minua käymällä oma vaatekaappi läpi, mitä se ei käytä ja käytiin yhdessä läpi ne (mitä ei käytä) mitkä heitin pois ja mitkä laitoin säästöön seuraavaan varten.
Tuollainen tekisi hyvää kaikille saa turhat pois kaapista. Täytyy joskus ottaa ne viereen tyhjentämään ja käymään yhdessä läpi vaatekaappi.
Plääh. Jos tänä keväänä vain yksi teki sen itse vapaaehtoisesti kun mahtuu sitten vaatteita ja kivasti osasi sanoa jäi kolo housuille eli vihjaus siitä housuja enemmän.valtakunta kirjoitti:
Minö en ole koskaa miestäni puhutellut noin. En tykkään tuosta sanasta.
https://www.is.fi/perhe/art-2000008954791.html
Esim viimeksi kun suutuin miehelle kannoin likaiset tiskit hänen pöydälle jota pitää puhtaana ja likaiset pussississa olevat leivät (oli nostanut vain pöydälle mutta ei vaihtanut pusseja)ja myös pussi (kauraryyni tyhjän)
Syynä on olen sanonut tuosta monta kertaa, että joudun lupulta monen päivän homeisen kattilan jostain kätköstä pesemään tai tyhjäämääm tyhjät ruokapakkaukset pöydältä (kun tekee ruokaa jättää pöydälle) tai turhan panttina lilluu jotkut vesipullot pöydällä ja joudun sitten seisovan veden tyhjäämään jossa voi olla kiertynyt jotain.
Kuin sanoin olen kiitollinen että teet ruokaa ja tiskaatkin vain sen että puhtaa kipot ja ruokakattilan mutta sitten mulle jää loput likainen osuus kun jää siivoamatta. Hän itseään haukku mutta sanoin ei se sinun vikasi ole haluan vaan että ne tulee pois hoidettu ottaa pottuu kun vaatteet käyn läpi ja lajittelen ja lykkään kaappiin ja tarviin siihenkin apua ja kukaan ei auta ja sitten joudun sen lisäksi tyhjään kolmen päivän ruuat pöydältä kattilat homeesta se iljettää kun ne hoitaisi heti pois ne ei homehtuisi ja kun edes en sitä ruokaa tee. ja vielä hommasi lisää kippoja kahvikuppeja, että ne sitten on pöydillä se ei ole enää mukavaa kun ainoastaa auttaa jos itse hoidan pois ja olla hiljaa ja olen väsynyt ja olen sanonut siitä monesti.
Niih enpä ole paljoa mutta sen verran uskon että puhe toimisi mutta jos haluan muutosta olen sitten läksyttäjä. En ymmärrä että työ pisteensä pitää järjestyksessä mutta sitten on vaikea pitää tiskipöydät ja keittiö pöydän. Kun kumminkin häärii keittiössä ja kyllä mieluusti autan mutta en jaksa sitä että siivoa ne jotka on jätetty kesken kuin pistää pakkaus roskiin tai kierrätykseen. Eli tehdä se loppuun minkä aloitti.
Mutta sanoo että kun ei ole tehokone ja vertasi minuun kun hoidin kaiken yksin kun vanhimmaiset oli pieniä ja sanoin ei toi nyt niin vaikeaa ole kun pistää roskiin kun roskis vieressä ja räpsin valot tiskialtaiten päältä päälle ja sanoin näet paremmin pyyhkiäkin. Sitä varten ne on
Noh mutta minulle tulee esteeksi jos omat siivous välineet puuttuu voi jäädä tekemättä ja sanoin opiskeluvälineet on tärkeät hänelle niin kyllä ne työvälineet on tärkeä minulle.
En tiedä miten te riitelitte mutta meillä se on tämmöistä. Itsehän en edes kestä toisen itsensä sättimistä tekee pahaa toisen puolesta. Ei se ole kuin itsensä kehittämistä kun tekee asian paremmin sen omaksi parhaaksi ja koko perheen. Plääh.
Kuin sanoin onneksi edes yksi lapsista tuki minua käymällä oma vaatekaappi läpi, mitä se ei käytä ja käytiin yhdessä läpi ne (mitä ei käytä) mitkä heitin pois ja mitkä laitoin säästöön seuraavaan varten.
Tuollainen tekisi hyvää kaikille saa turhat pois kaapista. Täytyy joskus ottaa ne viereen tyhjentämään ja käymään yhdessä läpi vaatekaappi.
Plääh. Jos tänä keväänä vain yksi teki sen itse vapaaehtoisesti kun mahtuu sitten vaatteita ja kivasti osasi sanoa jäi kolo housuille eli vihjaus siitä housuja enemmän.edellämainitun voi sanoa moneen sävyyn, sitä voi olla rakastettu pöljä tai sitten vihattu sellainen 🙂. Mä taas pidän keittiön järjestyksessä mutta tunnustan että työpöydällä vallitsee hallittu kaaos, se on myös siivoojilta kielletty alue.
E-Lukka kirjoitti:
edellämainitun voi sanoa moneen sävyyn, sitä voi olla rakastettu pöljä tai sitten vihattu sellainen 🙂. Mä taas pidän keittiön järjestyksessä mutta tunnustan että työpöydällä vallitsee hallittu kaaos, se on myös siivoojilta kielletty alue.
Sehän on ongelma jos ainut juustohöylä siivottu paikkaan ettei kukaan löydä kun meillä joku kävi siivoamassa ei sitä mistään löytänyt sen vuoksi en tykkää että edes muut siivoaa. rakastettu” pöljä” ei mahdu minun sanastoon minusta noiden viljely ikävää ikävien sanojen. Hallittu kaaos on eri asia tavarat on järjestyksessä mutta kesken.
Se on vielä ymmärrettävää.z
Mies se itse hääti minut keittiöstä noin 2014 ja teen väärin ruuat hänestä myös hän se valitsee ruuatkin . Se siitä kun minun piti tehdä ruoka aina pakastamattomasta lihasta ja tein kaiken väärin kun alkoi kokata kanssani joten lopetin siihen sen sitten.E-Lukka kirjoitti:
edellämainitun voi sanoa moneen sävyyn, sitä voi olla rakastettu pöljä tai sitten vihattu sellainen 🙂. Mä taas pidän keittiön järjestyksessä mutta tunnustan että työpöydällä vallitsee hallittu kaaos, se on myös siivoojilta kielletty alue.
Minun olisi pitänyt tehdä ruoka pakastomasta lihasta. Siinä hoidat koko ruoka ja siivous ja vaate löydöt aikaa oli eri tavoin kuin nyt.
Nyt ei ole aikaa etsiä edes kun menee riitelyihin (mennä kouluun aika) ja palvereissa juoksemiset ei se mitään siinä kuin hammaslääkärit muut tänäänkin olin neurofysiologialla lapsen kanssa jolla pistettiin neuloja jalkaan menettänyt jalasta tunnon kun istui väärin puutui jalat ja toiseen ei palautunut tunne sääreen. Myös täteille räpättämiseen kun pelkkiä lasten suojeluilmoituksia lastensuojeluihin taas tässäkin kuussa kaksi kun lapsi ei mene kouluun kohta tulee kolmas samasta asiasta ja taas vanhinkin aloitti myös räppämiseen perhetyöhön kohtelee perhettä väärin(pelastuilmoituksia 21.12 sähkölaitten takia tavara määrän ja yms ja totuus että suurperhe pelkästää paljon ihmisiä ) . . Tää on tätä arkea nyt. Tekisi mieli vaan heittää tiskiin hanskat painua itse johonkin kyyryyn hoitokotiin kun ne on niin vaikea kykyä ymmärtää 11 ihmisen asunnossa on vaatteita ja sähkölaitteita jos on omat koneet koululaisillakin .
https://aijaa.com/Ths9c3
https://aijaa.com/U5KgAV
https://aijaa.com/m52VDg
Tarvitsisin erikseen pikkuhijaa jotain oikeusaputoimiston apuja ja pelkästää kamerat kotio tuollaisia tätejä varten miehelle pisti viestit kun olin peruuttanut. Ihan yhtä ikävää vahingollista tämä on niiltä on tehostetusta perhetyöltä ei tukea.
https://aijaa.com/fQexIW
https://thl.fi/julkaisut/kasikirjat/lastensuojelun-kasikirja/tyoprosessi/lastensuojelun-avohuolto/lastensuojelun-avohuollon-tukitoimet/perhetyo-ja-tehostettu-perhetyoE-Lukka kirjoitti:
Minusta olisi hyvin selkeätä että hallittu kaaos katsotaan ikävänä tuollaisten tätien silmissä kun paketteja kerääntynyt joulua varten . Ärsyttää kovin. Tekisi mieli pistää ne viralta pois. Eivät ymmärrä auttaa vaan aiheuttaa ongelmia lisää sähkölaitteet ei ole riski kun niistä huolehtiin ettei niihin pölyä eikä epämääräisiä ole liitännät näihän meillä ei ole. Sen vuoksi ottaa pottuu ne että eivät auttaneet vaan päinvastoin.
Naureskeltiin onneksi ei ole ranskalainen parveke. Tai miksi sellainen riitä että heittää istuimen tai kahdet rattaat parvekkeen yli että mahtuu parvekkeelle 11 henkilöä, jouluna meillä oli lahjat parvekkeella pahvilaatikoissa onneksi ei nähnyt niitä ja siirrettiin kun paketoitu kuusen alle. Muutenkin on hiekkalelut ja muita pihaleluja kuin pulkatkin liukurit pikkupyöriä(ei kehtaa ihan kaikkia pyöriä viedä 10 pyörääkin (pyörävarastossa) on varmasti liikaa ja kun siinä välissä on eri ikäisten.
Kiittele tonttutoljanteria. https://aijaa.com/8EiRmp
Lapsikin muokkasi kuvaa🥹 kuulemma ensi kerralla otettava kuva joulupukista. Eikä tontusta.😁E-Lukka kirjoitti:
Irrota tuo.
”myös räppämiseen perhetyöhön kohtelee perhettä väärin(pelastuilmoituksia 21.12 sähkölaitten takia tavara määrän ja yms ja totuus että suurperhe pelkästää paljon ihmisiä ) . . Tää on tätä arkea nyt. Tekisi mieli vaan heittää tiskiin hanskat painua itse johonkin kyyryyn hoitokotiin kun ne on niin vaikea kykyä ymmärtää 11 ihmisen asunnossa on vaatteita ja sähkölaitteita jos on omat koneet koululaisillakin .”
Vahinkin taas aloitti ettei mene kouluun vaikka keskellä päivää koulu ei motivaatiota.
Eiköhän olisi aika niillä järkiintyä eikä esim esikoisen vähätellä helpoutta.valtakunta kirjoitti:
Minun olisi pitänyt tehdä ruoka pakastomasta lihasta. Siinä hoidat koko ruoka ja siivous ja vaate löydöt aikaa oli eri tavoin kuin nyt.
Nyt ei ole aikaa etsiä edes kun menee riitelyihin (mennä kouluun aika) ja palvereissa juoksemiset ei se mitään siinä kuin hammaslääkärit muut tänäänkin olin neurofysiologialla lapsen kanssa jolla pistettiin neuloja jalkaan menettänyt jalasta tunnon kun istui väärin puutui jalat ja toiseen ei palautunut tunne sääreen. Myös täteille räpättämiseen kun pelkkiä lasten suojeluilmoituksia lastensuojeluihin taas tässäkin kuussa kaksi kun lapsi ei mene kouluun kohta tulee kolmas samasta asiasta ja taas vanhinkin aloitti myös räppämiseen perhetyöhön kohtelee perhettä väärin(pelastuilmoituksia 21.12 sähkölaitten takia tavara määrän ja yms ja totuus että suurperhe pelkästää paljon ihmisiä ) . . Tää on tätä arkea nyt. Tekisi mieli vaan heittää tiskiin hanskat painua itse johonkin kyyryyn hoitokotiin kun ne on niin vaikea kykyä ymmärtää 11 ihmisen asunnossa on vaatteita ja sähkölaitteita jos on omat koneet koululaisillakin .
https://aijaa.com/Ths9c3
https://aijaa.com/U5KgAV
https://aijaa.com/m52VDg
Tarvitsisin erikseen pikkuhijaa jotain oikeusaputoimiston apuja ja pelkästää kamerat kotio tuollaisia tätejä varten miehelle pisti viestit kun olin peruuttanut. Ihan yhtä ikävää vahingollista tämä on niiltä on tehostetusta perhetyöltä ei tukea.
https://aijaa.com/fQexIW
https://thl.fi/julkaisut/kasikirjat/lastensuojelun-kasikirja/tyoprosessi/lastensuojelun-avohuolto/lastensuojelun-avohuollon-tukitoimet/perhetyo-ja-tehostettu-perhetyoToivottavasti asiat korjaantuvat, tuo perhekoko yksistään on vain jo sellainen että normi päiväkin on suht raskas.
E-Lukka kirjoitti:
voi sekin kynnystä tehdä väleihin, sukupuoli ja sukupolvet
Minusta tuntuu koulujen poissaolo ilmoitukset ja yms tehty kiusaksi perheille kun tiedetään tämä.
Nuoret Eivät saa unta ja rangaistaa myöhästymisiä jälki-istunnoilla tai jännitetään kokeisiin ja valvotaan sitä varten päntätään ja ongelmia koulukiusaus ja sekä siirtymätilanteet ” ei halua kouluun” monisyitä.
Eihän tässä ole enää mitään järkeä kun sisaruksetkin mallittaa
https://www.mll.fi/vanhemmille/lapsen-kasvu-ja-kehitys/12-15-v/nuoren-aivojen-kehitys/
https://yle.fi/a/74-20028813E-Lukka kirjoitti:
Toivottavasti asiat korjaantuvat, tuo perhekoko yksistään on vain jo sellainen että normi päiväkin on suht raskas.
Tämä on kuin pikkuhotellia pitäisi pystyssä mieskin sanoi
sen vuoksi kun liikkuu tavara se lattia voi olla päivässä lattia täynnä pienet kuljettaa. Mutta ne tätit oli kyllä täälllä ihan siistiä oli muutama vaatekori oli lattialla menossa pyykkiin. Just täyttänyt 3vuotiaskin osaa niin hyvin pukea päivittäin ihan itsenäisesti että vaateet on taas loppu 3v ja 4v kaapista(pojat). Just olin täyttänyt korin. Kokonainen oli korillinen pikkupöksyjä ja ylemmässä housuja ja paitoja. Johon molemmat pääsee.
Eipä mitään niillä on pisuvahinkojakin väliin 4v sano eilen kun käytiin pihalla ”käy pissalla sanoin muuten pisu tulee housuu ja myöhemmin vastasi ” mistä äitinsää tiesit, minulla tuli pissa housuu . Kyllä äiti tietää aina” ja olin hämilläni noin kovin mietitystä lauseesta.E-Lukka kirjoitti:
Toivottavasti asiat korjaantuvat, tuo perhekoko yksistään on vain jo sellainen että normi päiväkin on suht raskas.
Muuten kiitos sinulle kun jaksoit kuulla minusta meitä vanhempia koitellaan henkisesti hyvin paljon.
Ensimmäinen mieleen tuleva asia on lisääntyminen. Ilman miestä se olisi mahdotonta. Seuraavaksi mieleen tulee näin heteronaisena rakastelu. Seksuaalinen nautinto miehen kanssa on miehen kanssa monin verroin voimakkaampaa kuin yksin.
Onhan miehistä usein hyötyä myös monissa sellaisissa asioissa, jotka vaativat enemmän voimaa. Olen asunut ikuisuuden talouden ainoana aikuisena ja kaikesta on aina tavalla tai toisella selvitty, mutta asuminen miehen kanssa helpottaa mielestäni arkea huomattavasti. Miehen kanssa asuessani lamput vaihtuivat, auto huollettiin, takkapuut ilmestyivät pilkottuina puukoriin, kauppakassit kannettiin puolestani, viemärit putsattiin jne. Kaiken saman pystyy tietenkin nainenkin tekemään eli ei se tietenkään nimenomaan sukupuolesta kiinni ole vaan siitä, että jaetaan yhdessä arjen askareita.- Anonyymi
Yleensä ottaen on niin, että kaikkea tuollaista pientä osaa arvostaa sitten kun sen on menettänyt. Parisuhteelliset haaveilee sinkkuaikojen vapauksista ja sinkut parisuhteiden etuisuuksista :)
Saako kysyä, että oletko sinäkin leski vai jäikö mies vaan kioskireissulleen?
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ottaen on niin, että kaikkea tuollaista pientä osaa arvostaa sitten kun sen on menettänyt. Parisuhteelliset haaveilee sinkkuaikojen vapauksista ja sinkut parisuhteiden etuisuuksista :)
Saako kysyä, että oletko sinäkin leski vai jäikö mies vaan kioskireissulleen?
-keinovaginamies-Minä kyllä osasin arvostaa noita pieniä asioita jo suhteessa ollessani 😊 Meidän suhteessa arjen sujuvuus ei ollut ongelma kuin vasta viimeisinä aikoina. Suhteessa oli sitten muita ongelmia. Lähimpänä noista vaihtoehdoista on, että mies jäi kioskireissulleen ja parempi niin, ettei poikani tarvitse olla ilman isäänsä.
- Anonyymi
Miau! 💪
- Anonyymi
Mä osaan tehdä naiselle nänni orgasmin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei sellaista ole.
On.
- Anonyymi
Olemalla luotettava ystävä,
ei vonkaa pillua.
Olemalla henkisesti kehittyvä yksilö. - Anonyymi
Järjen käyttö.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094