Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä tälläinen palstailu on jo esihistoriallista toimintaa. Nykyään on jo ihan uudet kuviot.
Elä nyt viitti.. aika kultaa muistot ja menneeseen ei voi palata. Siitä vaan omalla panostuksellasi luomaan uutta palstaa..
26.12.2023 14:22
Juuri vastasin tuossa Xenalle ja nostin myös Huitaleen eli Jasun keissiä esiin. Jasun painostaminen oli suunitelmallista ja perin ikävää.
Samoin minä .. suhtaudun huumorilla ja lyön lekkeriksi. Asenteesta se on kiinni.
26.12.2023 14:19
Me ollaan täällä nykyään aika yhteisöllisiä ja uskalletaan puuttua kiusaamiseen.
Itse koen, että jokainen saa olla oma itsensä täällä sinkkuloissa ja erilaisuutta siedetään hyvin.
Jasua kiusattiin ihan hirveästi juurikin siksi että häneltä paloi ennen pitkää käämit. Sitä oli tuskallista seurata vierestä. Mutta kun Jasukaan ei antanut piiruakaan, niin ei siihen väliinkään voinut mennä. Kun kaksi vihaista koiraa tappelee, ei ulkopuolinen voi mennä väliin satuttamatta itseään. Varsinkin kun nuo koirat ovat raivohulluuden piinaamia.
Sanoin tuosta Jasulle itselleenkin, mutta liekkö ymmärtänyt mitä tarkoitin. Mut juu..
Nyt Mustasuden tulisi noudattaa teidän viisaampien neuvoa ja jättää se imbesilli joka vainoaa häntä noteeraamatta. Eipä siihen muu oikeastaan auta.
Minä pärjään huorittelijani kanssa. Ymmärtääkseni hän ei ole ihan järjissään hänkään. Joten minun pitäisi olla laupeampi häntä kohtaan. Henkilökohtaisen kasvun paikka minulla itselläni.
26.12.2023 14:16
Kaikki tunnistettavat palstalaiset saavat vinoilua osakseen.
Se kuuluu asiaan.
Hieman eri asia kuitenkin että haukutaan pulleaksi kuin huoraksi.
Mutta joskus on ikävää seurata vierestä kun jotakin kiusataan. Viimeisimpänä tämä Mustasuden keissi joka ei ota loppuakseen.
Me kaikki suhtaudutaan niin eri tavalla näihin perkärpäsiin. Jotkut niistä ovat selvästi ihan seinähulluja, kuten Randen Fleda.
Mulle ne ei ole koskaan mennyt ihon alle, mutta monia surullisia tapauksia on palstalla ollut. Mä tuppaan laittamaan homman läskiksi, mikä on opeteltu tapa.
Aikanaan nuorena olin pilasoittosarjan uhri. Sain aina sunnuntaiaamuisin pilasoittoja. Se loppui vasta kun löin lekkeriksi. Toimii.
26.12.2023 13:49
No on täällä erilaisuutta. Aloittaja ei vain näe sitä, kun ei taida jaksaa perehtyä nykyisiin palstalaisiin. Ennen kaikki oli paremmin.. vai?
26.12.2023 13:28
Daah.. ne on hiihtokilpailuja. Niistä saa palkinnoksi lusikoita, joilla syödään kakkua..
26.12.2023 13:24
No.. minä en jaksaisi säilyttää moista roinaa, siksipä sinunkin pystisi on tehty kakusta..
26.12.2023 13:19
Siis tiesi olevansa koronassa ja tuli silti kylään?
No, minäkin tartutin kyllä pujottelijaan koronan. En kyllä tahalleni.
26.12.2023 10:33
Nooh.. se on varmaankin se sama perskärpänen joka minulla on ollut jo pitkään..
Tämä meidän suhteemme pujottelijan kanssa hiertää sitä. Hiertäköön.
En oikeasti välitä hänen haukkumisistaan ja joskus lähden jopa tangoamaan hänen kanssaan. Kuten tuossa toisessa ketjussa.
Tuolla ei ole kaikki muumit laaksossa, se on tullut selväksi. Ja sitäpaitsi, ei ole palstalainen, eikä mikään, jos ei ole perskärpästä. Sullakin on omasi.
Oma mokani on vain tuo, että vaikka tiedän perskärpäseni olevan mielenvikainen, lähden silti tanssiin mukaan.. säälimätöntä ja julmaa minulta.
En vain voi itselleni mitään. En aina. Mutta yritän parantaa tapani.
26.12.2023 08:27
Kas vain.. ihmisten tavoille.. mitä se on..?
Minä olen tunnetusti huonotapainen.. käytöstavoilla pyyhin peppuani ja sovinnaisuus on mielestäni typeryksille.
Mieluummin olen tavoiltani elukka kuin typerys. Mutta hei, valintakysymys...
Valinta, jonka olen sentään itse tehnyt. En ole opetettu apina ja vaikka nautinkin eläimellisesti seksuaalisuudestani, sopulimaisuus on kaukana minusta.
Pidä sinä vaan ihmisten tavat.. valinta, jonka sinä olet tehnyt. Sokea tottelevaisuus on hyve, mä kyllä jätän väliin.. ainakin tällä kertaa.
26.12.2023 00:59
Niih.. mutta kivat kommentit heitit..
Mä yleensä handlaan nämä tämmöiset ihan noteeraamatta, mut nyt oli pikkuisen tylsää.. :)
Kävin naapurissa syömässä ja rupesin katsomaan kaikkien jatko-osien äitiä.. taidan loppuillan viettää sen parissa.
Ainakin se on hauskempi kuin tuo lutkittelija..
25.12.2023 21:08
Tai rovio..
25.12.2023 19:59
Ei se ole kokko eikä mikään jos se ei pala isolla liekillä.. 🔥
25.12.2023 19:51
Salli minun nauraa.. tai siis nauroinkin sinulle. Olet kovin viihdyttävä. Jopa naurettava.
25.12.2023 19:45
Pöh.. typerä väite. Lapsellinen ja typerä.
Eiku.. oih ja voih.. mitä, mitä ..MITÄ??
MINÄKÖ? Lutka?!?
Hienoa että suuressa viisaudessasi sait minut ymmärtämään että olen lutka. Ja näinollen saan siis nauttia seksistä täysin vapautuneena esikristillisistä ajoista lähtien olevasta naiseuden häpeästä.
Lutkana minun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä että oikeasti nautin seksistä ja saan tyydytystä kun pujottelija äheltää päälläni.
Lutkana on siis hyvä olla.
25.12.2023 19:43
Ja sinä osoitat fiksuutesi juuri tuollaisilla kommenteillasi. Fiksuutesi hipoo ihan taivaita.. or not..
Mutta jokainen meistä valitsee ihan itse kuinka kohtelee muita. Kaikki selvästi eivät kykene asiallisuuteen. Sen näytit toteen.
Minä en tarvitse sinun tai kenenkään hyväksyntää tälle asialle tai muullekaan. Avaudun täällä vain ja ainoastaan tuodakseni hieman erilaisuutta kehiin.
Sinun suhtautumisesi erilaisuuteen tuli selväksi.
Kiitos kun jaoit mielipiteesi, mutta emme valitettavasti saa keskustelua aikaiseksi, sillä sinun kykenemättömyytesi asialliseen keskusteluun tuli selväksi.
Olen avoin eriäville mielipiteille, kunhan ne ovat asiallisia. Sinä et osaa keskustella, joten toivotan vain sinulle hyvää joulunaikaa ja seesteistä tulevaa vuotta.
Ja pahoitteluni jos koit mielipiteeni sinusta tylynä. Mut se ei muuta sitä että pidän sinua typeränä.
25.12.2023 19:22
Ei se meillä ole kai ihan tuotakaan. Jotakin vähemmän. Emme ole yhdessä perinteisessä mielessä. Tapailemme satunnaisesti.
Aika vapaa suhteemme on. Suhde joka ei rajoita, johon ei kuulu yhteiset suunitelmat tai tarkoitusta. Suhde jossa ei ole sitä omaa kultaa.
Olemme vain. Hengaamme kun aikataulut sopii yhteen.
25.12.2023 19:10
Hmm.. paloko käpy?
25.12.2023 19:03
Kyllä tosiasia on, että rakastan pujottelijaa. Siitä vetäisin sen rakkauden..
25.12.2023 18:42
Niin.. tavallaan tämä onkin etäsuhde .. tarkoituksenamme kun ei ole tehdä tästä sen kummoisempia. Tämähän alkoi kyllä ihan panosuhdepohjalta.. ja lueneen luonnollista, että se tässä vuosien varrella on jalostunut.
Viimeksi kun keskusteltiin pujiksen kanssa aiheesta, vissiin päätettiin, ettei leimata suhdettamme ollenkaan.
Ja minulle on tärkeää tuntea itseni vapaaksi ja kahleettomaksi .. vaikka se olisikin ihan feelua.. :D
25.12.2023 18:40
304 / 806