Vuoden valinnat

Anonyymi-ap

Kuka on vuoden hahmo sinkuissa?

86

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buddy. Vanha ja vakaa hahmo. Annan vuoden sinkkupystin hänelle.

• Anonyymi

Muistahan jakkara. Vai pitääkö 188/entinen voimanostaja timpan tulla auttamaan?

Nooh nykyään jos kahvipaketti tippuu lattialle... mielummin hakee dyson syklooni imurin ja tilaa uuden kahvipaketin.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Muistahan jakkara. Vai pitääkö 188/entinen voimanostaja timpan tulla auttamaan?

Nooh nykyään jos kahvipaketti tippuu lattialle... mielummin hakee dyson syklooni imurin ja tilaa uuden kahvipaketin.

>simiti<

Niin.. tai puujalat.. nekin ihan hyvä vaihtoehto.. :D

• Kiitän arvostuksesta.
        (ja siirrän pystin piiloon siihen kaappiin, jossa ovat jo muinaiset hiihtokilpailulusikat ym.)
        ((jostain syystä minun kuuluu säilyttää tuon tyyppisiä asioita näkymättömissä))

• buddy-love kirjoitti:

Kiitän arvostuksesta.
        (ja siirrän pystin piiloon siihen kaappiin, jossa ovat jo muinaiset hiihtokilpailulusikat ym.)

No.. minä en jaksaisi säilyttää moista roinaa, siksipä sinunkin pystisi on tehty kakusta..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No.. minä en jaksaisi säilyttää moista roinaa, siksipä sinunkin pystisi on tehty kakusta..

Haa, oiva palkinto.
        (miksei hiihtokilpailuissa ole kakkupalkintoja)

• buddy-love kirjoitti:

Haa, oiva palkinto.
        (miksei hiihtokilpailuissa ole kakkupalkintoja)

Daah.. ne on hiihtokilpailuja. Niistä saa palkinnoksi lusikoita, joilla syödään kakkua..

• buddy-love kirjoitti:

Kiitän arvostuksesta.

Entäs se oikeutetusti ansaittu hymypoikapatsas, toki se nyt sentään on esille laitettu?

• E-Lukka kirjoitti:

Entäs se oikeutetusti ansaittu hymypoikapatsas, toki se nyt sentään on esille laitettu?

Meillä ei jaettu niitä.
        Ja muutenkin se olisi mennyt eräälle toiselle.

• buddy-love kirjoitti:

Meillä ei jaettu niitä.
        Ja muutenkin se olisi mennyt eräälle toiselle.

No niinhän ne useimmiten menivät, niille toisille, luultavasti luokan suupaltille 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

No niinhän ne useimmiten menivät, niille toisille, luultavasti luokan suupaltille 🙂

Meillä oli koulussa väkivaltainen jengi, joka olisi luultavasti järjestänyt sen jengin johtajan kunnolliselle veljelle.

• buddy-love kirjoitti:

Meillä oli koulussa väkivaltainen jengi, joka olisi luultavasti järjestänyt sen jengin johtajan kunnolliselle veljelle.

Aha, meillä oli onneksi eräs tyttöpari joka puhui kaikki luokan tytöt omalle kannalleen, siitä seurasi että hiljakkoin muuton yhteydessä löytynyt pysti komeilee hyllyssä taas. Ketään ei muistaakseni uhattu väkivallalla 🙂

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­N­­­y­­m­­f­­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18181226y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tietenkin ano the muumi. Hänellä on aina hauskoja juttuja eikä koskaan pilkkaa ketään. Hän on varmasti tosi suosittu naisten keskuudessa.

Kaikki ihmiset ihailevat ano myymin osaamista ja viiltävän terävää sarkasmia.

>simiti<

• Anonyymi

Tähän on pakko kommentoida jo markkinatalouden sääntöjä noudattaen, anonyymit ilman nimimerkkiä. Muutenhan palstalla ei oli odotettavissa kasvua, ja vain se on keino palstan lakkauttamiselle.

AV

• Jaa a, oisko Mikkojuhan

• Anonyymi

Oli aktiivinen, palstamiitti muutti, joten en suosittele hänelle enää haaveiden tuhoajaa, palstamiittiä. Muuten ihan hyvä ehdotus.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Oli aktiivinen, palstamiitti muutti, joten en suosittele hänelle enää haaveiden tuhoajaa, palstamiittiä. Muuten ihan hyvä ehdotus.

AV

Ei palstamiittit mitään muuttanut ja ne oli molemmat äärimmäisen kivoja ja mukavia ja niitä järkätään jatkossakin mutta nyt on vaan ollu sellanen muutos elämässä että on paljon miellyttävämpää ja tärkeempää tekemistä niin ei palstalle ehdi kuin silloin tällöin.😊.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei palstamiittit mitään muuttanut ja ne oli molemmat äärimmäisen kivoja ja mukavia ja niitä järkätään jatkossakin mutta nyt on vaan ollu sellanen muutos elämässä että on paljon miellyttävämpää ja tärkeempää tekemistä niin ei palstalle ehdi kuin silloin tällöin.😊.

Voititko ison lahjakortin pitseriaan?

• Anonyymi

Mikkojuhan ❤️

T. Pullea Kaveripoika

• Anonyymi

Nyt muistinkin. Tietenkin Allu. Meidän kaikkien muistama Allu, jonka pahantahtoiset ihmiset savustivat palstalta pois.

>simiti<

• Anonyymi

Annetaanko pahantahtoisille oma pysti, ketä ehdotat?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaanko pahantahtoisille oma pysti, ketä ehdotat?

AV

Harmista.

• Muistan Allun hyvinkin. Hänelle olisi sopinut vuoden valittajapalkinto tai palkinto siitä, että laittoi eniten aloituksia ja kommentteja.

• Onko täällä palstan mannekiinikisat menossa?

Annan ääneni Norpalle ja Randelle tasapuolisesti. He jaksavat uupumatta laittaa palstalle hauskoja tietovisoja. Meidän kaikkien iloksi.
      Toivon lisää visoja myös jatkossa.

T: kilpailuhenkinen visa-addikti
      (tietyn asteista hulluuttahan tämä on, mutta hyvällä tavalla) 😊

• Minä olen samaa mieltä, että Norpalle kuuluisi palstan pysti monesta hauskasta tietovisasta ja musiikkilinkistä! :)

• Anonyymi

Voi sinua typyläinen. Pidän minäkin kysymysvisoista. Kukapa ei pitäisi. Silti haluan jutella joskus yksinäisyydestä. Naisystäväni kuoli jo kymmenen vuotta sitten. Vieläkin harmittaa.

>simiti<

• Anonyymi

Disse tietysti.

• Anonyymi

Äänestän yhtä palstalta poistunutta <3

• Anonyymi

Naisasialooseria?

• Anonyymi

Kadonneille palstalaisille voisi olla oma sarja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kadonneille palstalaisille voisi olla oma sarja.

Voittaisin tämän sarjan ylivoimaisesti.

• Ainakin Vuoden tulokas -palkinto menee Mikkojuhanille. 🙂
      Olisiko sitten Vuoden persoona -palkinto Norppa83:n 🏆, Vuoden jahdatuin -palkinto myönnetään Randompassierille 🏅 ja Vuoden Ms Palsta -kunniamaininnan saa... (rumpujen pärinää) ... tosi.typy 💐

• Korjaan: randombypasser, tietysti, sorry!

• Kiitos Xena kunniamaininnasta. Tämä oli odottamaton kunnia.
        En usein mene sanattomaksi, nyt taisit löytää minun "kryptoniitin". 🤗💐

• Anonyymi

Entä vuoden väärinymmäretyin palstalainen-palkinnon saaja?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä vuoden väärinymmäretyin palstalainen-palkinnon saaja?

No välis olisi ehkä ilmeisin valinta, mutta raati myöntää palkinnon kuitenkin mustasudelle.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No välis olisi ehkä ilmeisin valinta, mutta raati myöntää palkinnon kuitenkin mustasudelle.

Vuoden palsta-putinisti on itseoikeutetusti tänäkin vuonna harmis.

• Anonyymi

Mikkojuhanille vuoden norppa palkinto. 🤣😁😳

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Taisi osua Timppa lähemmäksi kuin arvaatkaan 😂

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Taisi osua Timppa lähemmäksi kuin arvaatkaan 😂

xLiner

Minä en oikeastaan ymmärrä, mitä niin kovin naurettavaa tuossa olisi. Minusta on aivan ihanaa, jos yksinäiset, tai siis sinkkuihmiset löytävät toisensa vaikka täältä. 🥰
        En silti puhuisi vain yhden palkinnosta. Kumpikin tullee sellaisesta sattumasta onnelliseksi.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minä en oikeastaan ymmärrä, mitä niin kovin naurettavaa tuossa olisi. Minusta on aivan ihanaa, jos yksinäiset, tai siis sinkkuihmiset löytävät toisensa vaikka täältä. 🥰
        En silti puhuisi vain yhden palkinnosta. Kumpikin tullee sellaisesta sattumasta onnelliseksi.

Pidän Timpan huumorintajusta. Hauskasti lohkaistu, taas kerran!

Ravista vähän ranteita, Xena 😜

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Pidän sellaisesta huumorista, mikä ei vähättele eikä halvenna ketään. - Kyse oli minulle vaan mielikuvasta, missä naista pidettiin palkintona. - Ymmärrän, että mieheltä miehelle se oli vaan sellainen olkaan taputtava well_done -lohkaisu, eikä tarkoitus ollut vähätellä kumpaakaan mainituista nimimerkeistä. - Täällä vain on näkynyt kovin paljon toisenlaisiakin kommentointia, erityisesti mikkiksestä, joka on ollut paljon näkyvyyttä saanut palstahahmo tänä vuonna.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Pidän sellaisesta huumorista, mikä ei vähättele eikä halvenna ketään. - Kyse oli minulle vaan mielikuvasta, missä naista pidettiin palkintona. - Ymmärrän, että mieheltä miehelle se oli vaan sellainen olkaan taputtava well_done -lohkaisu, eikä tarkoitus ollut vähätellä kumpaakaan mainituista nimimerkeistä. - Täällä vain on näkynyt kovin paljon toisenlaisiakin kommentointia, erityisesti mikkiksestä, joka on ollut paljon näkyvyyttä saanut palstahahmo tänä vuonna.

Mies siis saa nauraa Timpan huumorille. Nainen ei? Vähän erikoinen jako.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Tietenkin pidät silloin kun se huumori kohdistuu Harmikseen tai Mikkikseen. Eityisesti Mikkis on mennyt sun ihon alle tänä vuonna.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Nyt vedit vähän mutkia suoraksi xLiner. - Ei, en tarkoita, että vain mies voi nauraa >simitin< huumorille. Kyllä minäkin nauran joskus hänen osuville huomioilleen silloin, kun ne eivät ole ilkeitä. Hän osaa nauraa myös itselleen, mikä ei ole aivan tavallista täällä sekään.

Tässä tapauksessa tarkoitin, että uskon tuon palkintolohkaisun osuneen enemmän jonkun miehen nauruhermoon kuin minun. - Olen tottunut työskentelemään miesten kanssa ja olen kuullut paljon esim ammattikuljettajien rekkahuumoria, mutta en silti arvosta tapaa, millä ne usein kuvaavat naisia. - Tässä kohtaa kuitenkin valitsen taisteluni ja työympäristössä annan sen useimmiten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. - Täällä sillä on minulle enemmän merkitystä, jos tietynlaista huumoria kirjoitetaan minun vellikelloni alla ja siksi halusin selventää mitä minä siitä ajattelin.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Nyt vedit vähän mutkia suoraksi xLiner. - Ei, en tarkoita, että vain mies voi nauraa >simitin< huumorille. Kyllä minäkin nauran joskus hänen osuville huomioilleen silloin, kun ne eivät ole ilkeitä. Hän osaa nauraa myös itselleen, mikä ei ole aivan tavallista täällä sekään.

Tässä tapauksessa tarkoitin, että uskon tuon palkintolohkaisun osuneen enemmän jonkun miehen nauruhermoon kuin minun. - Olen tottunut työskentelemään miesten kanssa ja olen kuullut paljon esim ammattikuljettajien rekkahuumoria, mutta en silti arvosta tapaa, millä ne usein kuvaavat naisia. - Tässä kohtaa kuitenkin valitsen taisteluni ja työympäristössä annan sen useimmiten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. - Täällä sillä on minulle enemmän merkitystä, jos tietynlaista huumoria kirjoitetaan minun vellikelloni alla ja siksi halusin selventää mitä minä siitä ajattelin.

Sivusta totean, että antaisin sinulle Xena Vuoden rehti ja reilu pystin 🏆 👏 Et koe tarvetta tölviä ketään, et haasta riitaa ja pysyt aina asiallisena, vaikka toinen ei sitä välttämättä ansaitsisi.

Puhaltakoot elämässäsi myönteiset tuulet.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Onko mikkis ja norppa alkaneet seukkaamaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että antaisin sinulle Xena Vuoden rehti ja reilu pystin 🏆 👏 Et koe tarvetta tölviä ketään, et haasta riitaa ja pysyt aina asiallisena, vaikka toinen ei sitä välttämättä ansaitsisi.

Puhaltakoot elämässäsi myönteiset tuulet.

Voi, lämmin kiitos Anonyymi! 🤗
        Olen aivan sanaton, mutta arvostan. ❤️

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Aika usein eniten harmia saa aikaan hyvä kaveri, joka yrittää pitää ystävänsä puolia kuviteltua vihollista vastaan paljastamalla samalla (varmasti tahattomasti) liikaa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Aika usein eniten harmia saa aikaan hyvä kaveri, joka yrittää pitää ystävänsä puolia kuviteltua vihollista vastaan paljastamalla samalla (varmasti tahattomasti) liikaa.

xLiner

Tuo voi pitää paikkansa oikeassa elämässä. 🤔

Täällä sitä vaaraa ei ole, koska en tiedä oikeasti kenenkään palstalaisen elämästä juuri sen enempää, kuin mitä he ovat palstalla kertoneet. 🙂 - Ja he itse tietävät sen, että minä en tiedä.

Niinpä tuotan harmia tuossa mielessä oikeastaan vain itselleni ja perheelleni lörpöttelemällä tekemistäni täällä samalla tavalla kuin vaikka työkavereilleni.

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Ja sen pitää olla saimaannorpan näköinen =D =D

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Tosin jos se on saimaannorpan näköinen, niin se on sitten Suomen luonnonsuojeluliiton myöntämä, koska saimaannorppa on liiton tunnus =D =D

• Norppa83 kirjoitti:

Tosin jos se on saimaannorpan näköinen, niin se on sitten Suomen luonnonsuojeluliiton myöntämä, koska saimaannorppa on liiton tunnus =D =D

No eikös Mikkojuhan olekin myös luonnon ystävä ja siten ansaitsee siitä kunniamaininnan. 👍😄

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kyllä Simitin huumori naurattaa muakin. Musta oli hauska lohkaisu tuokin, että Mikkis on saanut vuoden norppapalkinnon.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Simitillä on hauskaa huumoria. Tosin ihan kaikki huumoriksikin tarkoitettu ei ole hauskaa eikä koske vain Simitiä. Mutta mulla on yleensä huumorintaju tallella ja en ihan joka asiasta pahastu, tosin joskus saatan. Mutta en nyt tästä Simitin kommentista.

• Xena-183 kirjoitti:

No eikös Mikkojuhan olekin myös luonnon ystävä ja siten ansaitsee siitä kunniamaininnan. 👍😄

Näin on.

• Norppa83 kirjoitti:

Simitillä on hauskaa huumoria. Tosin ihan kaikki huumoriksikin tarkoitettu ei ole hauskaa eikä koske vain Simitiä. Mutta mulla on yleensä huumorintaju tallella ja en ihan joka asiasta pahastu, tosin joskus saatan. Mutta en nyt tästä Simitin kommentista.

Olen kyllä huomannut, että sinulla on hyvä huumorintaju 👍

Minä suhtaudun huumoriin välillä aika hygieenisesti, jos siinä on sellainen sivumaku, että joku voi pahoittaa mielensä.

Kiva kun kommentoit itse asiaa ja pahoitteluni >simitille<, että edes epäilin. 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Olen kyllä huomannut, että sinulla on hyvä huumorintaju 👍

Minä suhtaudun huumoriin välillä aika hygieenisesti, jos siinä on sellainen sivumaku, että joku voi pahoittaa mielensä.

Kiva kun kommentoit itse asiaa ja pahoitteluni >simitille<, että edes epäilin. 🙂

Simitin huumori ei aina tarkota mitään sen kummempia, mutta joskus hänelläkin voi mennä vähän yli, varsinkin silloinm jos rupeaa huutamaan ja räyhäämään. Yleensä harmiton kaveri. Yleensä hyvä huumori.

• Hankala kysymys. Jos yksi ja vain yksi pitää valita...

Omalla kohdallani se olisi Jasu.

Jaksoi olla väriläiskänä, veivata läpi kaiken sotkun ja sekamelskan, pysyä enimmäkseen nahoissaan ja olla pääosin positiivinen kaiken aikaa, poistumiseensa saakka. Ei huono suoritus laisin.

• Anonyymi

Itse olet ennakkosuosikki vuoden suvelalainen palstailija-luokassa 🙌 Huikeeta

• Anonyymi

Ei ole poistunut vaan on ano.

• Vuoden palstalainen palkinto menee mulla Randelle, Simitille ja Buddylovelle. Tosin Xenakin voisi ansaita sen, koska on aina ystävällinen kaikille eikä haasta riitaa samoin Tosi typy ja Mikkojuhan.

• Anonyymi

Kaikki on hahmoja. Muuten ei palstaa olisi olemassa ellei täälllä olis kirjoittelijoita.

• No täällä on niin paljon hienoja ja mukavia

• Olipas herkkä liipasin sormi.😄. Siis täällä on niin paljon hienoja ja mukavia tyyppejä ja omalla tavallaan erityisiä ihmisiä että vain yhtä palstalaista tai muutamaakaan olis vaikee ja aika mahdoton valita joten antaisin ihan jokaiselle jonkinlaisen palkinnon koska kaikki me ollaan tärkeitä tälle yhteisölle juuri omalla tavallamme ja yhdessä se luodaan.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Olipas herkkä liipasin sormi.😄. Siis täällä on niin paljon hienoja ja mukavia tyyppejä ja omalla tavallaan erityisiä ihmisiä että vain yhtä palstalaista tai muutamaakaan olis vaikee ja aika mahdoton valita joten antaisin ihan jokaiselle jonkinlaisen palkinnon koska kaikki me ollaan tärkeitä tälle yhteisölle juuri omalla tavallamme ja yhdessä se luodaan.😊.

Sinä olet kyllä hyvin onnistunut tälle vuodelle vaikka olemme asioistakin erimieltä. Erittäin mahtava olet ollut kyllä ehdottomasti sinulle sopii pysti parhaiten.

• valtakunta kirjoitti:

Sinä olet kyllä hyvin onnistunut tälle vuodelle vaikka olemme asioistakin erimieltä. Erittäin mahtava olet ollut kyllä ehdottomasti sinulle sopii pysti parhaiten.

Kiitos paljon...juu ei se mitään haittaa jos on joistain asioista erimieltä ei se tarkoita sitä etteikö voisi tulla hyvin toimeen keskenään. Ei kaikesta tarvi samaa mieltä olla. Silti voi arvostaa ja kunnioittaa toista ja pitää hyvänä ja upeana ihmisenä ja tyyppinä jollainen säkin myös ehdottomasti olet. Hyvää ja onnellista tulevaa vuotta sulle.🤗.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon...juu ei se mitään haittaa jos on joistain asioista erimieltä ei se tarkoita sitä etteikö voisi tulla hyvin toimeen keskenään. Ei kaikesta tarvi samaa mieltä olla. Silti voi arvostaa ja kunnioittaa toista ja pitää hyvänä ja upeana ihmisenä ja tyyppinä jollainen säkin myös ehdottomasti olet. Hyvää ja onnellista tulevaa vuotta sulle.🤗.

Meillä oli siitä erimieltä kuin maahanmuutosta ettei kaikkia voi auttaa ja autettavien määrä on suuri miksi se maahanmuutto on tyrehdyttävä ja keskittyä jos maassa olevien autettaviin 😁

• valtakunta kirjoitti:

Meillä oli siitä erimieltä kuin maahanmuutosta ettei kaikkia voi auttaa ja autettavien määrä on suuri miksi se maahanmuutto on tyrehdyttävä ja keskittyä jos maassa olevien autettaviin 😁

Joo siihenkin asiaan on monenlaisia näkemyksiä ja mielipiteitä ja jokaisella omanlaisensa. Mielipiteet voi olla erilaiset ja asiat voi riidellä mutta ei ihmisten välttämättä tarvii.🤗.

• valtakunta kirjoitti:

Patsaan materiaalista ei ole vielä äänestetty. Mikollehan se ilman muuta menee...miten olisi saippua? Katoaa käsistä yhtä liukkaasti kuin palstasuosio ja on hyötytuote, edut kiistattomia 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

Patsaan materiaalista ei ole vielä äänestetty. Mikollehan se ilman muuta menee...miten olisi saippua? Katoaa käsistä yhtä liukkaasti kuin palstasuosio ja on hyötytuote, edut kiistattomia 🙂

Katoavaista on maine ja kunnia niinhän sitä väitetään.😄.

• Kyllä mun ääni menee hondis bro:lle, kenen kanssa voitettiin huhtikuussa se Endurance-cupin mestaruus Dirt Rallyssa 🏆
      Vuodesta 2003 saakka tyyppi oli ajanut lapsena hallikartingia, nuorena aikuisena 12 oikeaa karting-kisaa omalla autollaan, muutaman vuoden päästä osti itselleen ajopaikan kahteen rinneautoilun sm-osakilpailuun, 2020 ryhtyi tahkoamaan e-ralleja koronasulkujen aikana Penetratorsin tiimissä, ja tänä vuonna saavutti ekan mestaruutensa 🤙
      Josko ensi vuonna tulisi se eka osakilpailuvoittokin uusissa EA sportsin WRC ympyröissä, ja ollaanhan me jo muutama top3 sijoitus napsittu marraskuun puolivälin jälkeen 😃

• Anonyymi

Kyllä mikkojuhan tarralenkkaili itsensä kaikkien sydämiin vuonna 2023 :)

-harmiseikirj-

• Toivottavasti ystäväsi, läheisesi sekä rakkaimmat muistivat sinua vuosipäivänä myöhästelyt onnittelu ja sekä joulun toivotukset.

• Anonyymi

Mikkojuhan on ollut piristys, toisin kuin sinä 😉

• No kiitosta vaan paljon.😀. Varmaan joidenkin sydämiin mistä oon nöyrästi kiitollinen kun oon hyviä ihmisiä tavannu ja loistavia ystäviä saanut. Mutta ehkä sitten myös jonkun osan ihon alle ennemminkin kommenteista päätellen.😄. Niin onnittelut jos oot merkkipäiviä viettänyt.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikkojuhan on ollut piristys, toisin kuin sinä 😉

Kiitos...kyllä Harmiksellakin paikkansa täällä on ja hyvin sopii mukaan vaikka joissain mielipiteissä ja tietyltä maailmankatsomuksen osalta ei enempää juurikaan erimieltä voitais olla mutta yhtäläinen oikeus hällä niihin on kuin mulla omiini tai kenellä muulla tahansa oli ne sitten välillä kuinka raivostuttavia tahansa.😀. Ja löytyy myös niitä kunnioitettavia ja arvostettaviakin puolia Harmiksessa myös.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos...kyllä Harmiksellakin paikkansa täällä on ja hyvin sopii mukaan vaikka joissain mielipiteissä ja tietyltä maailmankatsomuksen osalta ei enempää juurikaan erimieltä voitais olla mutta yhtäläinen oikeus hällä niihin on kuin mulla omiini tai kenellä muulla tahansa oli ne sitten välillä kuinka raivostuttavia tahansa.😀. Ja löytyy myös niitä kunnioitettavia ja arvostettaviakin puolia Harmiksessa myös.🙂.

Juu, ei musiikissakaan riitasointu ja särö tarkoita automaattisesti sitä että materiaali olisi kuuntelukelvotonta. Unohdin muuten pistää stereot päälle, ilmankos mun jutut taas ovat tämmöisiä 🤔

• E-Lukka kirjoitti:

Juu, ei musiikissakaan riitasointu ja särö tarkoita automaattisesti sitä että materiaali olisi kuuntelukelvotonta. Unohdin muuten pistää stereot päälle, ilmankos mun jutut taas ovat tämmöisiä 🤔

Kyllä se särkyminen haitta mutta joku päivä joku taituri tulee korjaaman sen ei mikään ole pysyvään jos ei osaa arvosta mitä on. Ohan itsellenkkin vaikeaa menettää arvokasta, kunhan jos tajuaisi ettei alistu muiden poljettavaksi tai anna muita polkea eikä sitä kannata sitten taitua mielen murrettavaksi. Olen jäykkä mielipiteissäni kuria tämä maa pitkään tarvinnut kuin näidenkin vesselit jotka tappoivat heikomman joka ei osannut puolustaa vaan uskoi vuosien ajan ihmisten muuttuvan. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koskelan-teinisurman-uhri-rakasti-legoja-kissoja-ja-auttoi-itsemurhaa-suunnittelevaa-vain-muutama-kuukausi-ennen-kuolemaansa/8186166#gs.2bm2m8

Vanhempia ei autettu ja tuntuu toistetaan perässä samat virheet.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä se särkyminen haitta mutta joku päivä joku taituri tulee korjaaman sen ei mikään ole pysyvään jos ei osaa arvosta mitä on. Ohan itsellenkkin vaikeaa menettää arvokasta, kunhan jos tajuaisi ettei alistu muiden poljettavaksi tai anna muita polkea eikä sitä kannata sitten taitua mielen murrettavaksi. Olen jäykkä mielipiteissäni kuria tämä maa pitkään tarvinnut kuin näidenkin vesselit jotka tappoivat heikomman joka ei osannut puolustaa vaan uskoi vuosien ajan ihmisten muuttuvan. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koskelan-teinisurman-uhri-rakasti-legoja-kissoja-ja-auttoi-itsemurhaa-suunnittelevaa-vain-muutama-kuukausi-ennen-kuolemaansa/8186166#gs.2bm2m8

Vanhempia ei autettu ja tuntuu toistetaan perässä samat virheet.

Vanhemmat kertovat avun puutteistakin enkä ihmettele tätä se on vuosien ajan itse pitäisi osata olla juristikin ja osata kantelut,valitukset ja muut koululääkäristä yms muista ongelmista miksi vuosien aikana ei ja lapseni nyt näyttää äänestäneeen jaloilla mitä tämä nuorisojengiytyminen aiheuttaa väkivaltaa kouluun väkivallan ihannointi. https://yle.fi/a/3-11778420

• valtakunta kirjoitti:

Vanhemmat kertovat avun puutteistakin enkä ihmettele tätä se on vuosien ajan itse pitäisi osata olla juristikin ja osata kantelut,valitukset ja muut koululääkäristä yms muista ongelmista miksi vuosien aikana ei ja lapseni nyt näyttää äänestäneeen jaloilla mitä tämä nuorisojengiytyminen aiheuttaa väkivaltaa kouluun väkivallan ihannointi. https://yle.fi/a/3-11778420

Kerroin koulun tuen puutoksista jo vuosia https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/007a40ed-62b8-4ab3-90e8-44a5e9238c04

• Anonyymi

Ruokafetisisti koska sen jutut on niin typeriä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Varmasti et muuten ole. Turpaasi saat ihan justiinsa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      39
      4394
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      203
      4278
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      19
      3957
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      87
      3316
    5. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      134
      2856
    6. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      66
      2741
    7. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      216
      2730
    8. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      101
      2389
    9. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      108
      2221
    10. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      371
      1856
    Aihe