Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16105

1. Villasukkien neulominen on katoavaa kansanperinnettä. Itse osaan tehdä vain huonoja villasukkia. Ehkä sit kun olen oikea mummo osaan tuon jalon taidon.

Pujikselle olen tekemässä juurikin sellaisia huonoja villasukkia. Ehkä ne kelpaa.
  2. Kyllä se jo tiedetään. Rakastan pujottelijaa ja hänkin tietää sen.

Tylsää, kun kyselet noin itsestään selvyyksiä.

No, pistetään masiinaan sit kierroksia..

Rakastan Randea kuin veljeä, hän on vaan niin ihana kaikessa omanlaisuudessaan.

Rakastan myös Lady-E: tä. Hänen elämänohjeissaan on paljon sydäntä mukana.

Rakastan Disseä, haluaisin häntä sanoa ystäväkseni jonakin päivänä.

Rakastan Simitiä, hänen aivovammaista omituisuuttaan ja hän on hyvä tarinoitsija.

Rakastan Harmista, hänen viiltäviä huomioitaan ja hän on myös hyvä tarinoitsija. Sinkkulat on jo legendaa..

Rakastan Linukkaa ja hänen järkevyyttään. Voisin lukea häntä maailman tappiin asti.

Ja jos pääsisin trollikan ruokapöytään .. oppisin rakastamaan häntäkin.

Palstakamu on minulle myös rakas. Hän on vaan niin ihana.

Näitä nyt rakastan lähinnä. Palstalta.
    Sitten on koko liuta ihmisiä joita rakastan oikeassa elämässä.

Rakkaus ja rakastaminen.. ei ole kulutushyödyke joka kuluisi käytössä. Mitä enemmän rakastat, sen enemmän rakkaus ruokkii rakkautta.

Ja muistutan, että rakkautta on tuhansia eri sävyjä. Koko kirjolla rakastaminen on tärkeää.

Ja sanaa rakkaus ei tarvitse pelätä. Se piilotetaan usein välittämisen taakse.

Jos Disse tunnetaan siitä, että tunteistaan tulee ottaa vastuuta, olisi hienoa jos minut opittaisiin tuntemaan sanonnasta saa rakastaa..

Rakkaus on jotakin, joka tulkitaan kovin yksityiseksi ja salaiseksi. Yksinomaiseksi.
    Ei se ole niin. Saa rakastaa, sillä ei tässä maailmassa ainakaan rakkautta ole liikaa. ❤️
  3. Juu, ei. Ei todellakaan.
  4. Kyllähän mä sen tiesinkin, ettet sinä ylimielisyyttäsi tuollaista.
    Vaikutelma oli vain sellainen. Aina ei kuitenkaan täältä ruudun takaa voi toisen vaikuttimista sanoa mitään.

Ja sen verran sinua tiedän, että ulosantisi joskus prakaa ja sinua ymmärretään harmillisen väärin. Mutta mä en olisi mä, jollen sanoisi suoraan. Sen sä tiedät taas minusta.

Juu.. onhan tuo tavallaan totta, että joskus täällä miesten (lue miesoletettujen) kesken homma menee ihan läskiksi, mut toisaalta menee se joskus naistenkin kesken. Haasteelliseksi.

Ätmitys, jännämies/- jenna ja ruikutus kuuluu palstaan.. niin valitettavaa kuin se onkin.

Ja on tosiasia, siis ihan fakta, että miesten verbaalinen kommunikointi on suppeampaa yleensä kuin naisten. Kun niistä tunteistaan ei voi "puhua" ja ainoa mikä on "sallittua" on valittaminen ja syytteleminen.

Olisi niin kivaa kuulla kun viinamies analysoisi itseään tai välis kertoisi arvelujaan oman sinkkuutensa syntysyistä. Tai vaikka AV perusteellisesti puisi heikkouden tunteen pelkoansa.
    Jos näen palstalla miesoletetun avaavan haavojaan, se luultavasti olet juuri sinä. Ei muut osaa tehdä sitä täällä.

Se, että mies on tunteva ihminen, ei ole hyväksytty asia. Miehiä sorretaan siinä, että heille on annettu hyvin rajallinen muotti, jossa on pysyttävä. Sä et mahdu siihen muottiin ja siksipä olenkin sun fani.

Mutta ymmärräthän, että miehilläkin voi olla tarve kommunikaatioon vaikka heidän ulosantiaan rajoittaakin "miehen malli".

Menee vielä hitokseltaan aikaa, kunnes mies on samanarvoinen naisen kanssa tässä asiassa. Että saa olla ihminen. Rikkinäinen, vajavainen, heikko ja hajalla. Siis inhimillinen.

Joten miesoletettujen jututkin ovat sit samalla tasolla. Ei se ole muuta kuin kykenemättömyyttä. Opittu ja opetettu malli.
    Ja asiaan ei todellakaan auta, että heitä kritisoidaan asiasta.
    Ymmärtämystä .. hyväksyntää ja lähimmäisenrakkautta. Sitä.
    Noin mielestäni.
  5. Kinkun sisälämpötilan tulee ylittää 82 astetra. Se on se raja, kun kaikki elävä kuolee kinkun sisällä..