Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No..
Kun olet tämän palstan älykkö, niin onko ajattelemattomuuteni sitten nollaajattelua.
Ground zero.
Minä kun en suo ajatuksen poikastakaan millekään. Ei juuri kiinnosta.
24.12.2023 08:07
Villasukkien neulominen on katoavaa kansanperinnettä. Itse osaan tehdä vain huonoja villasukkia. Ehkä sit kun olen oikea mummo osaan tuon jalon taidon.
Pujikselle olen tekemässä juurikin sellaisia huonoja villasukkia. Ehkä ne kelpaa.
24.12.2023 07:57
Voi kiitos.
Tiedän olevani kova pala nieltäväksi juurikin siksi kun olen sen verran avoin ja suora.
Mutta hienoa jos pääsen Jasun rinnalle. Jasu on todella mahtava tyyppi, vaikka poikkeammekin toisistamme hyvin paljon.
Meillä on täällä hyvä yhteisö ja välitämme toisistamme. Sinä kuulut oleellisesti siihen yhteisöön. Vaihtelet tuota nikkiäsi sen verran sutjakkaasti, etten aina pysy kärryillä, mutta haittaako tuo.
Vaikka en aina ole niin aktiivinen palstailija, tämä on se yhteisö johon valitsen kuulua. Yhteisö joka ei valitse jäseniään vaan jäsenet valitsevat yhteisön. Niin, se sopii minulle.
24.12.2023 07:46
Juu. Pistit paremmaksi.
Rauhaisaa ja maksanlaatikkoista joulua sinullekin. Joko lähtäisiin nukkumaan?
Hyvää yötä rakas Timppa!
24.12.2023 03:21
Olen ylpeä idiotismistani. En vaihtaisi pois.
24.12.2023 03:19
No.. meitä on moneksi. En tosiaan kiellä sitä, etten ole kovin lapsirakas.
Kaikki eivät ole samasta puusta veistettyjä, enkä suostu häpeämään sitä, etten mahdu muottiin.
Juu, uskon että olet yrittänyt olla hyvä isä. Se, miten siinä olet onnistunut, siihen en luonnollisesti voi ottaa kantaa.
Ja toi väkivallattomuus, se on tärkeää. Sulla kun tuo temperamentti on aika kiivas.
24.12.2023 03:11
Kyllä se jo tiedetään. Rakastan pujottelijaa ja hänkin tietää sen.
Tylsää, kun kyselet noin itsestään selvyyksiä.
No, pistetään masiinaan sit kierroksia..
Rakastan Randea kuin veljeä, hän on vaan niin ihana kaikessa omanlaisuudessaan.
Rakastan myös Lady-E: tä. Hänen elämänohjeissaan on paljon sydäntä mukana.
Rakastan Disseä, haluaisin häntä sanoa ystäväkseni jonakin päivänä.
Rakastan Simitiä, hänen aivovammaista omituisuuttaan ja hän on hyvä tarinoitsija.
Rakastan Harmista, hänen viiltäviä huomioitaan ja hän on myös hyvä tarinoitsija. Sinkkulat on jo legendaa..
Rakastan Linukkaa ja hänen järkevyyttään. Voisin lukea häntä maailman tappiin asti.
Ja jos pääsisin trollikan ruokapöytään .. oppisin rakastamaan häntäkin.
Palstakamu on minulle myös rakas. Hän on vaan niin ihana.
Näitä nyt rakastan lähinnä. Palstalta.
Sitten on koko liuta ihmisiä joita rakastan oikeassa elämässä.
Rakkaus ja rakastaminen.. ei ole kulutushyödyke joka kuluisi käytössä. Mitä enemmän rakastat, sen enemmän rakkaus ruokkii rakkautta.
Ja muistutan, että rakkautta on tuhansia eri sävyjä. Koko kirjolla rakastaminen on tärkeää.
Ja sanaa rakkaus ei tarvitse pelätä. Se piilotetaan usein välittämisen taakse.
Jos Disse tunnetaan siitä, että tunteistaan tulee ottaa vastuuta, olisi hienoa jos minut opittaisiin tuntemaan sanonnasta saa rakastaa..
Rakkaus on jotakin, joka tulkitaan kovin yksityiseksi ja salaiseksi. Yksinomaiseksi.
Ei se ole niin. Saa rakastaa, sillä ei tässä maailmassa ainakaan rakkautta ole liikaa. ❤️
24.12.2023 03:04
Juu, ei. Ei todellakaan.
24.12.2023 02:36
Joulunaikaa sinullekin.
Lämpöä ja rakkaudellisia tunteita.
24.12.2023 02:35
Sattumuksella on sijansa. Kaikessa.
Olisikin todella tylsää jos kaikki olisi hallittua ja boximaisen järkevää.
Ite olen ihan huithapeli monessakin asiassa, mutta joku järki siinäkin taustalla piilee..
Mutta hei, minähän olenkin tylsä ihminen. :D
Noh.. asiallinen tapahan olisi sanoa, että kaikissa meissä on järkeviä ja tylsiäkin piirteitä. Se vain, ettei järkevyys tosiaan ole aina tylsää ja päinvastoin.
Joidenkin mielestä järkevyys on jopa kiinnostavaa...
24.12.2023 02:32
Juu.. noin se mänee. Mäkin skippaan jo älämölyksi luokittelemani kommunikaation ihan suvereenisti. Tyhjää ja niin turhaa.
Ei kaikessa aina tarvitse olla sisältöä, mutta miksi vaivautua mölisemään jos ei mitään sisältöä siihen saa. Täällä noitä möliseviä miesoletettuja on aikasta, mutta olkoon. Heidänkin on tarve saada äänensä kuuluviin.
Se suotakoon.
Ei ne ole minunkaan jutut aina ihan priimaa. Minä sentään yritän sisällöllistää mölinääni.
Kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia. Meitä on niin moneksi. Niin hyvässä kuin pahassakin.
23.12.2023 18:49
Noh.. minun järkytykseni ei paljon paina. Menee ohi ennenkuin kissaa kerkeä sanomaan.. :)
No sanotaan vaikka niin, etten ole kovinkaan lapsiystävällinen ihminen. Vauvat ovat mielestäni rumia ja haisevat pahalle. Taaperot ovat rasittavia, vahdittavia vilperttejä. Leikki- ja kyselyikäiset ihan puhdasta tuskaa ja alakouluikäiset eivät juurikaan poikkea siitä.
Lapset ovat kivoja kun eivät ole omia..
23.12.2023 18:40
Hui hemmetti! Et ole tosissasi!
Puhut lapsenteosta kuin kesäkissasta.. :(
23.12.2023 18:20
Tunnepuolen jutuissa se oikea vastaus vaihtuu joka hetki. Se ei ole stabiili.
Näytteleminen ei voi korvata aitoa ilmettä. Normi-ihminen kykenee erottamaan teeskennellyn ilmeen aidosta. Elämässä vain psykopaatit esittävät ilmeitä.
23.12.2023 18:18
Niih.. olen ymmärtänytkin, että olet aika suoriutumiskeskeinen ihminen..
No, mikäpä siinä jos tykkäät.
Minä olenkin vastakohtasi, en jaksa suorittaa. Ei kiinnosta. Hiljaiseloa minulle kiitos.
Pidän itseni terveenä juurikin laiskottelemalla ja 8-10 tunnin yöunilla. Lepo on lääke.
23.12.2023 18:14
Painavaa asiaa. On tosin ymmärrettävä myös se, että osa ihmisistä eivät osaa kommunikoida toista huomioiden.
Minä, minä ja minä paistaa läpi.
Ja sellaiset ovat herkeitä haukkumaan, syyllistämään ja kärjistämään. Heillekin on sijansa täällä palstoilla. Itse skippaan yleensä heidät noteeraamatta juuri ollenkaan.
Mutta sinusta olen huomannut, että sinulla on sydän paikoillaan. Kiva kun olet tullut tänne sinkkuihinkin. Tänne mahtuu sydämellisiä ihmisiä. Tilaa on.
23.12.2023 18:10
Kyllähän mä sen tiesinkin, ettet sinä ylimielisyyttäsi tuollaista.
Vaikutelma oli vain sellainen. Aina ei kuitenkaan täältä ruudun takaa voi toisen vaikuttimista sanoa mitään.
Ja sen verran sinua tiedän, että ulosantisi joskus prakaa ja sinua ymmärretään harmillisen väärin. Mutta mä en olisi mä, jollen sanoisi suoraan. Sen sä tiedät taas minusta.
Juu.. onhan tuo tavallaan totta, että joskus täällä miesten (lue miesoletettujen) kesken homma menee ihan läskiksi, mut toisaalta menee se joskus naistenkin kesken. Haasteelliseksi.
Ätmitys, jännämies/- jenna ja ruikutus kuuluu palstaan.. niin valitettavaa kuin se onkin.
Ja on tosiasia, siis ihan fakta, että miesten verbaalinen kommunikointi on suppeampaa yleensä kuin naisten. Kun niistä tunteistaan ei voi "puhua" ja ainoa mikä on "sallittua" on valittaminen ja syytteleminen.
Olisi niin kivaa kuulla kun viinamies analysoisi itseään tai välis kertoisi arvelujaan oman sinkkuutensa syntysyistä. Tai vaikka AV perusteellisesti puisi heikkouden tunteen pelkoansa.
Jos näen palstalla miesoletetun avaavan haavojaan, se luultavasti olet juuri sinä. Ei muut osaa tehdä sitä täällä.
Se, että mies on tunteva ihminen, ei ole hyväksytty asia. Miehiä sorretaan siinä, että heille on annettu hyvin rajallinen muotti, jossa on pysyttävä. Sä et mahdu siihen muottiin ja siksipä olenkin sun fani.
Mutta ymmärräthän, että miehilläkin voi olla tarve kommunikaatioon vaikka heidän ulosantiaan rajoittaakin "miehen malli".
Menee vielä hitokseltaan aikaa, kunnes mies on samanarvoinen naisen kanssa tässä asiassa. Että saa olla ihminen. Rikkinäinen, vajavainen, heikko ja hajalla. Siis inhimillinen.
Joten miesoletettujen jututkin ovat sit samalla tasolla. Ei se ole muuta kuin kykenemättömyyttä. Opittu ja opetettu malli.
Ja asiaan ei todellakaan auta, että heitä kritisoidaan asiasta.
Ymmärtämystä .. hyväksyntää ja lähimmäisenrakkautta. Sitä.
Noin mielestäni.
23.12.2023 18:02
Joulu on niin lasten juhla.. on kivaa katsoa lasten iloa ja riemua.
Nykyään kun tuo meidän poitsu on jo aikamies, nautiskelee vain hyvästä ruoasta ja leppoisista vapaapäivistä. Kuuluuhan jouluun myös yhdessä tekeminen ja oleminen. Ja hyvä mieli.
23.12.2023 17:36
Kinkun sisälämpötilan tulee ylittää 82 astetra. Se on se raja, kun kaikki elävä kuolee kinkun sisällä..
23.12.2023 17:18
Kyllä.. aion palstailla joulunakin. Minulla on lomaa tammikuun puoleen väliin, joten aion palstailla aktiivisesti.
23.12.2023 17:12
307 / 806