Mietin just, että suurin osa teistä on idiootteja, ettekä edes itse tajua sitä. :D
Mietin just...
22
464
Vastaukset
- Anonyymi
Palstavakkarit ovat vanhoja haahkoja ja yksinkertaisia peräkammarinpoikia,
- Anonyymi
Ei ne tytötkään erityisen välkkyjä ole :D
- Anonyymi
Kyllä säkin joskus tajuat olevasi idiootti. Se on viisautta se.
- Anonyymi
Tietty, onhan suurin osa ihmisistä ihan tutkitusti idiootteja.
- Anonyymi
Joko on isokin tutkinta menossa?
Paljonpa sinullakin on miettimistä :D
- Anonyymi
Mä olen aika monessa asiassa jollen idiootti, niin tyhmä kuitenkin. On sitten niitäkin asioita, missä olen myös välkky.
Jasu - Anonyymi
Tajuan kyllä, kiitoksia.
Kuten tuli sanottua niin perustele hyvin ja uskon mitä vaan 😂
- Anonyymi
Lukemalla selviää helpommin kuin perustelemalla. :D
- Anonyymi
Kepulikonsteilla kaukaa hakien skeidaa tavaten ei mitään kampfia voiteta, se on joulu lusittava nyt ilman nääs🤭
- Anonyymi
Miksei kukaan neropatti karvalakkimurtautuja kysy näistä anekdooteista tarkentavia kysymyksia?
- Anonyymi
Olen kylläkin elämäni neroin ja idioootein ihan saman aikaisesti ja täysin tietoisesti, niin mitäs sitten...?
Eli jäät slakynteen väittelyssä, niin jää vain tuo pierunkatkoinen parahdus raikumaan...🤣
Hyvä, että alat näyttämään itsesi esiin, nuubi. 😄- Anonyymi
Onko tuo paras älyllinen ponnistus mihin pystyt? Menikö kauankin?
On se rimpuillut jo pitkään palstalla vaikka mitä, mut loppu eväät...viini ei kylläkään. 😁
Mut kohta se hilautuu baariin... huomenna puolrn päivän jälkeen taas tulee entistä viisaampana takas. 😁
Olen ylpeä idiotismistani. En vaihtaisi pois.
- Anonyymi
Minäpäs olen ihan todistetusti fyysisesti aivovammainen. Joten pilkkasi ei tunnu missään.
Miksi kuitenkin haukut muita ihmispoloja? Jos haluat haukkua aivovammaista, niin osoita viestit minulle.
Olen niin paljon kokenut, että kyllä minä tuollaisen pellenkin nollaan hetkessä. Anna siis tulla ja hyvää joulua sinullekkin.
>simiti< Tyhmäily on luksusta.
Sääliksi käy niitä, jotka eivät uskalla olla tyhmiä hetkeäkään.- Anonyymi
Oletteko koskaan nähneet viisasta miestä? Minä en.
AV - Anonyymi
Heh heh. :D
- Anonyymi
Varmasti tietyn viski määrän jälkeen ja silloin siihen heh pyritään :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39906Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578- 25555
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30547Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523