Kuka palstalainen?

Anonyymi-ap

Ketä sinä rakastat?

-flowersreally-

24

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinua tietenkin!

T. Genio ei kirj.

• Anonyymi

Hamis tule ulos kaapista

• Anonyymi

Luojaa ja luontoa

• Anonyymi

Sama täällä. 💩

• Anonyymi

Tuhkaa... senkin on jo tuuli vienyt viereiseltä raviradalta. 😐

>simiti<

• Anonyymi

Joutikin viedä. Mitä tuhkalla tekisit? Kiljua? Höh,siitä olisi edes siihen😆💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilku vain... ne olivat Katja vainaan tuhkat. Aikoinaan oli menestynyt raviohjastaja, sekä piti hepoisista. Siksi siis ripoteltiin viereiselle raviradalle.

Luulit olevasi hauskakin. Miltäs nyt töksäyttämisesi tuntuu?

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhkalla voisi maalata naaman :) ja pipo vaan päähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhkalla voisi maalata naaman :) ja pipo vaan päähän

Siinä taas joku pentu pelleilee, kun ei pentu edes tajua totuutta. Öyhöttää vain vajakkina.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilku vain... ne olivat Katja vainaan tuhkat. Aikoinaan oli menestynyt raviohjastaja, sekä piti hepoisista. Siksi siis ripoteltiin viereiselle raviradalle.

Luulit olevasi hauskakin. Miltäs nyt töksäyttämisesi tuntuu?

>simiti<

Ihan hyvältä. Ei se eks naisesi siinä tuhkassa ole. 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvältä. Ei se eks naisesi siinä tuhkassa ole. 💩

Oletko pentupersuvajakki? Sinussa ei ainakaan äly ole kotona. Ei taida sulla olla kaikki muumit laaksossa, tai inkkarit kanootissa. Näkeehän sen jo allekirjoituksestasi mikä olet.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas joku pentu pelleilee, kun ei pentu edes tajua totuutta. Öyhöttää vain vajakkina.

>simiti<

Oh camoo Simiti.. Nyt sulla lähti lapasesta. En ota tuota niin vakavasti, kun ei mitään syytä etteikö nuo olisi voineet omatkin tuhkani olla jossakin toisessa todellisuudessa. Laitan sulle lepyttelyksi. Minäkin kuuntelen vielä tän. Ja sit nukkumaan, hyvää yötä :)

https://youtu.be/megNBZ4ONR8?si=gJkF4QkhL2SpkBJe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh camoo Simiti.. Nyt sulla lähti lapasesta. En ota tuota niin vakavasti, kun ei mitään syytä etteikö nuo olisi voineet omatkin tuhkani olla jossakin toisessa todellisuudessa. Laitan sulle lepyttelyksi. Minäkin kuuntelen vielä tän. Ja sit nukkumaan, hyvää yötä :)

https://youtu.be/megNBZ4ONR8?si=gJkF4QkhL2SpkBJe

Edes musiikkimakusi ei ole tältä vuosisadalta. Tässä sulle pentu linkki, niin voit oppia kunnioittamaan toisiakin. https://youtu.be/55OJ17cHeJA?si=JSOLGroNckCesHtR

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko pentupersuvajakki? Sinussa ei ainakaan äly ole kotona. Ei taida sulla olla kaikki muumit laaksossa, tai inkkarit kanootissa. Näkeehän sen jo allekirjoituksestasi mikä olet.

>simiti<

Olen mitä olen. Niin sinäkin. Rauhaa ja rakkautta♥️💩

• Kyllä se jo tiedetään. Rakastan pujottelijaa ja hänkin tietää sen.

Tylsää, kun kyselet noin itsestään selvyyksiä.

No, pistetään masiinaan sit kierroksia..

Rakastan Randea kuin veljeä, hän on vaan niin ihana kaikessa omanlaisuudessaan.

Rakastan myös Lady-E: tä. Hänen elämänohjeissaan on paljon sydäntä mukana.

Rakastan Disseä, haluaisin häntä sanoa ystäväkseni jonakin päivänä.

Rakastan Simitiä, hänen aivovammaista omituisuuttaan ja hän on hyvä tarinoitsija.

Rakastan Harmista, hänen viiltäviä huomioitaan ja hän on myös hyvä tarinoitsija. Sinkkulat on jo legendaa..

Rakastan Linukkaa ja hänen järkevyyttään. Voisin lukea häntä maailman tappiin asti.

Ja jos pääsisin trollikan ruokapöytään .. oppisin rakastamaan häntäkin.

Palstakamu on minulle myös rakas. Hän on vaan niin ihana.

Näitä nyt rakastan lähinnä. Palstalta.
      Sitten on koko liuta ihmisiä joita rakastan oikeassa elämässä.

Rakkaus ja rakastaminen.. ei ole kulutushyödyke joka kuluisi käytössä. Mitä enemmän rakastat, sen enemmän rakkaus ruokkii rakkautta.

Ja muistutan, että rakkautta on tuhansia eri sävyjä. Koko kirjolla rakastaminen on tärkeää.

Ja sanaa rakkaus ei tarvitse pelätä. Se piilotetaan usein välittämisen taakse.

Jos Disse tunnetaan siitä, että tunteistaan tulee ottaa vastuuta, olisi hienoa jos minut opittaisiin tuntemaan sanonnasta saa rakastaa..

Rakkaus on jotakin, joka tulkitaan kovin yksityiseksi ja salaiseksi. Yksinomaiseksi.
      Ei se ole niin. Saa rakastaa, sillä ei tässä maailmassa ainakaan rakkautta ole liikaa. ❤️

• Anonyymi

Eli sinä rakastat kaikkia muita, paitsi anonyymeja? Minä pistän paremmaksi. Rakastan kaikkia ja myös anonyymejä! Paitsi sitä yhtä.

Nooh. Jos totta kerrotaan, niin emmekköhän kaikki välitä toisistamme. Riitoja pienehköjä voi toki olla, mutta eikös läheisessä yhteisössä aina ole?

Valtaisan hauskaa ja stressitöntä joulua sinulle. Uutenavuotena laitetaan koko maalätty väärinpäin.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä rakastat kaikkia muita, paitsi anonyymeja? Minä pistän paremmaksi. Rakastan kaikkia ja myös anonyymejä! Paitsi sitä yhtä.

Nooh. Jos totta kerrotaan, niin emmekköhän kaikki välitä toisistamme. Riitoja pienehköjä voi toki olla, mutta eikös läheisessä yhteisössä aina ole?

Valtaisan hauskaa ja stressitöntä joulua sinulle. Uutenavuotena laitetaan koko maalätty väärinpäin.

>simiti<

Juu. Pistit paremmaksi.

Rauhaisaa ja maksanlaatikkoista joulua sinullekin. Joko lähtäisiin nukkumaan?

Hyvää yötä rakas Timppa!

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu. Pistit paremmaksi.

Rauhaisaa ja maksanlaatikkoista joulua sinullekin. Joko lähtäisiin nukkumaan?

Hyvää yötä rakas Timppa!

Sydämeen mahtuu yksi ämmä, sanoi äidinkielenopettaja.
        Mutta miehen mieleen niitä mahtuu useampia.

Pirpana on avoin ja helppolukuinen persoona.

Sinä ja Jasu taidatte olla ainoat naiset, joita olen ajatellut palstan ulkopuolella.
        Syynä lienee se, että teidän kirjoituksissa on tunne hyvin voimakkaasti läsnä, niin hyvässä kuin pahassa.

• Gattino kirjoitti:

Sydämeen mahtuu yksi ämmä, sanoi äidinkielenopettaja.
        Mutta miehen mieleen niitä mahtuu useampia.

Pirpana on avoin ja helppolukuinen persoona.

Sinä ja Jasu taidatte olla ainoat naiset, joita olen ajatellut palstan ulkopuolella.
        Syynä lienee se, että teidän kirjoituksissa on tunne hyvin voimakkaasti läsnä, niin hyvässä kuin pahassa.

Voi kiitos.
        Tiedän olevani kova pala nieltäväksi juurikin siksi kun olen sen verran avoin ja suora.

Mutta hienoa jos pääsen Jasun rinnalle. Jasu on todella mahtava tyyppi, vaikka poikkeammekin toisistamme hyvin paljon.

Meillä on täällä hyvä yhteisö ja välitämme toisistamme. Sinä kuulut oleellisesti siihen yhteisöön. Vaihtelet tuota nikkiäsi sen verran sutjakkaasti, etten aina pysy kärryillä, mutta haittaako tuo.

Vaikka en aina ole niin aktiivinen palstailija, tämä on se yhteisö johon valitsen kuulua. Yhteisö joka ei valitse jäseniään vaan jäsenet valitsevat yhteisön. Niin, se sopii minulle.

• Olet Pirpana ainoa palstalainen ketä rakastan

• pujotteIija kirjoitti:

Olet Pirpana ainoa palstalainen ketä rakastan

Tiedän kultaseni, tiedän.
        Sinua minäkin rakastan. Sillain aikuisten oikeasti.

• Tänään minä rakastan lapsiani, veljeäni ja hänen lapsiaan sekä kaikkia viittä kummilastani.

Palstalla on paljon sydämellisiä ihmistä, jotka välillä nahistelevat kuin sisarukset; ärsyttävät toisiaan tarkoituksella ja ovat iloisia, kun saavat toisensa vähän kiljahtelemaan. - Poikkeuksetta kuitenkin kaikki ovat valmiit tukemaan ja tsemppaamaan toisiaan, jos joku tuntuu erityisesti tarvitsevan olkapäätä tai työntöapua vastatuulessa. Rakastan sellaista yhteisöllisyyttä.

• Anonyymi

Tuota ei voisi paremmin kiteyttää. Samat tutut ihmiset täällä juurikin sen takia hengaa, oli sitten sinkkuja tai ei.

Kyllä minäkin aikoinaan Katja vainaan kanssa seukatessani kävin palstalla. Kun olin onnettomuudessa ja sairaalassa, niin Katja kävi katsomassa minua ja kertoi palstalla olevan kummastusta mihin olen hävinnyt.

Kaikenlaista sitä. Mutta mahtavaa auringon uutta tulemista kaikille.

>simiti<

• Anonyymi

Pönttistä rakastan. Pönttis on minun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2972
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      101
      2244
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      338
      1874
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe