Ei liian kuivaa, sopivasti murakkaa.
Ostin jo tuoreita piirakoita, vielä lämpimiä. Munavoita päälle.
Nyt kinkusta pintarasvan poisto, pieni jäähdyttely ja maiskis(taputtaa käsiään yhteen).
Pakko se on kokin vähän maistella, tuliko miten hyvä.
AV
Kaunis kinkku, sisälämpö 81 C
24
320
Vastaukset
Kinkun sisälämpötilan tulee ylittää 82 astetra. Se on se raja, kun kaikki elävä kuolee kinkun sisällä..
- Anonyymi
Hmm...olen tottunut syömään tuoretta, melkein juoksee karkuun haarukkaa.
Lahjat paketoitu, viety jo kuusen alle.
Tytär soitti kun meni kotiinsa, tiedätkö mitä...pukki on jo käynyt.
Hajamielinen se on, totesin. Eikös sen pitänyt tulla vasta huomenna jos tulee...pöh, ei se edes usko Joulupukkiin. Parempi se on nyt hypistellä ja arvailla, kun ei saa vielä avata:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Hmm...olen tottunut syömään tuoretta, melkein juoksee karkuun haarukkaa.
Lahjat paketoitu, viety jo kuusen alle.
Tytär soitti kun meni kotiinsa, tiedätkö mitä...pukki on jo käynyt.
Hajamielinen se on, totesin. Eikös sen pitänyt tulla vasta huomenna jos tulee...pöh, ei se edes usko Joulupukkiin. Parempi se on nyt hypistellä ja arvailla, kun ei saa vielä avata:)
AVJoulu on niin lasten juhla.. on kivaa katsoa lasten iloa ja riemua.
Nykyään kun tuo meidän poitsu on jo aikamies, nautiskelee vain hyvästä ruoasta ja leppoisista vapaapäivistä. Kuuluuhan jouluun myös yhdessä tekeminen ja oleminen. Ja hyvä mieli.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joulu on niin lasten juhla.. on kivaa katsoa lasten iloa ja riemua.
Nykyään kun tuo meidän poitsu on jo aikamies, nautiskelee vain hyvästä ruoasta ja leppoisista vapaapäivistä. Kuuluuhan jouluun myös yhdessä tekeminen ja oleminen. Ja hyvä mieli.Mjoo, tytär halusi viedä yhden 2,5 vuotiaan HopLoppiin leikkimään.
Piti pikkuisesta huolta kolmen tunnin ajan. Äidit keskustelivat rauhassa keskenään.
Leikkii isosiskoa:)
Onhan se mukava kun on välillä myös hiljaiseloa, ei kauhea kiire kokoajan suorittaa jotain.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo, tytär halusi viedä yhden 2,5 vuotiaan HopLoppiin leikkimään.
Piti pikkuisesta huolta kolmen tunnin ajan. Äidit keskustelivat rauhassa keskenään.
Onhan se mukava kun on välillä myös hiljaiseloa, ei kauhea kiire kokoajan suorittaa jotain.
AV...Pitäisikö vielä kerran, Joululahjaksi pikkusisko tai veli vuonna 2024:)
AV Anonyymi kirjoitti:
AVNiih.. olen ymmärtänytkin, että olet aika suoriutumiskeskeinen ihminen..
No, mikäpä siinä jos tykkäät.
Minä olenkin vastakohtasi, en jaksa suorittaa. Ei kiinnosta. Hiljaiseloa minulle kiitos.
Pidän itseni terveenä juurikin laiskottelemalla ja 8-10 tunnin yöunilla. Lepo on lääke.Anonyymi kirjoitti:
...Pitäisikö vielä kerran, Joululahjaksi pikkusisko tai veli vuonna 2024:)
AVHui hemmetti! Et ole tosissasi!
Puhut lapsenteosta kuin kesäkissasta.. :(- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hui hemmetti! Et ole tosissasi!
Puhut lapsenteosta kuin kesäkissasta.. :(Sinulla on toisenlaisia tunteita, uusi lapsihan on aina lahja vanhemmille.
Mutta, kyllä ikä jo laittaa harkitsemaan olisiko se järkevää.
Ei varmasti kestäisi enää junnujen perässä, opetustyö voisi tulla jatkossa haasteelliseksi.
Älä järkyty:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on toisenlaisia tunteita, uusi lapsihan on aina lahja vanhemmille.
Mutta, kyllä ikä jo laittaa harkitsemaan olisiko se järkevää.
Ei varmasti kestäisi enää junnujen perässä, opetustyö voisi tulla jatkossa haasteelliseksi.
Älä järkyty:)
AVNoh.. minun järkytykseni ei paljon paina. Menee ohi ennenkuin kissaa kerkeä sanomaan.. :)
No sanotaan vaikka niin, etten ole kovinkaan lapsiystävällinen ihminen. Vauvat ovat mielestäni rumia ja haisevat pahalle. Taaperot ovat rasittavia, vahdittavia vilperttejä. Leikki- ja kyselyikäiset ihan puhdasta tuskaa ja alakouluikäiset eivät juurikaan poikkea siitä.
Lapset ovat kivoja kun eivät ole omia..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. minun järkytykseni ei paljon paina. Menee ohi ennenkuin kissaa kerkeä sanomaan.. :)
No sanotaan vaikka niin, etten ole kovinkaan lapsiystävällinen ihminen. Vauvat ovat mielestäni rumia ja haisevat pahalle. Taaperot ovat rasittavia, vahdittavia vilperttejä. Leikki- ja kyselyikäiset ihan puhdasta tuskaa ja alakouluikäiset eivät juurikaan poikkea siitä.
Lapset ovat kivoja kun eivät ole omia..Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVMinkä ikäinen sun lapsi on?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hui hemmetti! Et ole tosissasi!
Puhut lapsenteosta kuin kesäkissasta.. :(Sv;n mielestä ihminen on vain resurssi, muistaakseni termin oikein...
Av voi toki korjata, jos muistan väärin...Disseisback kirjoitti:
Sv;n mielestä ihminen on vain resurssi, muistaakseni termin oikein...
Av voi toki korjata, jos muistan väärin...Resurssi. Luonnovara, hyödyke kuten mättäässä kasvava mustikka.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. minun järkytykseni ei paljon paina. Menee ohi ennenkuin kissaa kerkeä sanomaan.. :)
Lapset ovat kivoja kun eivät ole omia..Voi sinua. Silloin kun oma lapseni oli pikkuinen niin ei isyyslomaa ollut kuin viikko. Anomalla sai toisenkin viikon.
Silti aina kotona ollessani pyrin viettämään aikaa lapsukaisen kanssa ja otin paljon oppia asioista, mitä olen pitänyt itsestään selvyytenä.
Kun lapsi kasvoi, niin itse kasvoin siinä mukana. Täytyy rehellisesti kertoa, että lapsi opetti minulle elämää paremmin, kuin mikään muu voi koskaan opettaa.
Silloin kun isonpana lähti Poriin Sin Mo Do Hapkido leirille. Minua hirvitti, mutta sai korkeamman vyön taisteluiden jälkeen. Joten hyvinhän se meni, vaikka itse en nykyään hyväksy minkäänlaista väkivaltaa.
Nuorena sekavana aikana sitä tuli käytettyä turhan paljon. Pidätyssellit tulivat tutuiksi.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Silloin kun oma lapseni oli pikkuinen niin ei isyyslomaa ollut kuin viikko. Anomalla sai toisenkin viikon.
Silti aina kotona ollessani pyrin viettämään aikaa lapsukaisen kanssa ja otin paljon oppia asioista, mitä olen pitänyt itsestään selvyytenä.
Kun lapsi kasvoi, niin itse kasvoin siinä mukana. Täytyy rehellisesti kertoa, että lapsi opetti minulle elämää paremmin, kuin mikään muu voi koskaan opettaa.
Silloin kun isonpana lähti Poriin Sin Mo Do Hapkido leirille. Minua hirvitti, mutta sai korkeamman vyön taisteluiden jälkeen. Joten hyvinhän se meni, vaikka itse en nykyään hyväksy minkäänlaista väkivaltaa.
Nuorena sekavana aikana sitä tuli käytettyä turhan paljon. Pidätyssellit tulivat tutuiksi.
>simiti<No.. meitä on moneksi. En tosiaan kiellä sitä, etten ole kovin lapsirakas.
Kaikki eivät ole samasta puusta veistettyjä, enkä suostu häpeämään sitä, etten mahdu muottiin.
Juu, uskon että olet yrittänyt olla hyvä isä. Se, miten siinä olet onnistunut, siihen en luonnollisesti voi ottaa kantaa.
Ja toi väkivallattomuus, se on tärkeää. Sulla kun tuo temperamentti on aika kiivas.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Resurssi. Luonnovara, hyödyke kuten mättäässä kasvava mustikka.
Tuo näkyy kyllä hallitusohjelmassa, luulin että olet lukutaitoinen.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Silloin kun oma lapseni oli pikkuinen niin ei isyyslomaa ollut kuin viikko. Anomalla sai toisenkin viikon.
>simiti<Mahtava kommentti, ihminen oppii enemmän toisilta, niiltä jotka ovat tärkeitä, ja muokkautuu sopeutuvaiseksi.
AV
- Anonyymi
Paras sisälämpötila on yli 85-asteinen, eli erittäin murea.
Tämä ohje niille, jotka eivät ole kinkusta koskaan pitäneet :)
Mun mielestä ne valkoiset reunat oli jotain kauheaa ja maistuivat talikynttilälle (jota ilmeisesti olin paljon innokkaammin maistelin). Myös kaikki laatikot maistuivat tosi pahoilta, etenkin imelän ällöttävä porkkana, phyi! Muistan kyllä miten nälkä jäi, kun semmoista oli pelkästään tarjolla. Se ei koskaan kuitenkaan haitannut :) vois olla mun puolesta vieläkin näin.
Onneksi - Anonyymi
Saako leuhkia? Leuhkin silti. Ajattelin viettää kalapohjaisen joulun. Kuitenkin takaraivossa kaihersi tuo kinkku. Kerroin siitä ystävällenikin.
Nooh, hän yht'äkkiä ilmestyi ovelleni valmiiksi paistettu pikkukinkku mukanaan. Kovasti kiitin ja yritin kysyä hintaa laittaakseni hänen tililleen.
Ei, ei kuulemma käy. Se on joululahja. Voi mahdoton minulla on mahtavia ystäviä. Paljon heitä ei ole, mutta laatu korvaa määrän.
>simiti< - Anonyymi
pelottavia mmusiikkeja, liisa tynnytinpyörittäjä:
https://www.youtube.com/watch?v=K-XAjEyrqOs - Anonyymi
hei joo tämä onkin tosi hyvä ja ajankohtainen Alic3 Cooper Schools out;
https://www.youtube.com/watch?v=rHo3y6QJPeA - Anonyymi
jooh niin dangerous män joka tuntee joitqin kut3n;:
https://www.splcenter.org/fighting-hate/extremist-files/individual/ron-edwards
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570