Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen koko päivän neulonut villasukkaa ja ollut aika hyvä olo. Tuossa sit väsähdin ja yskä alkoi .. inhottava kuiva yskä. Siihen sit otin rommiteetä ja johan kaikkosi yskä. Mutta varjopuolena .. taidan olla humalassa...
13.12.2023 20:43
Katsoitko kivenkolosta?
Siellä ne naiset lymyävät.
13.12.2023 20:40
No hyvä ja voihan harmi.
13.12.2023 20:36
Saisikohan Prismasta tähän aikaan vuodesta sellaisia lasten uima-altaita..?
Voitaisiin kaataa siihen ja röhnötettäisiin kumpikin reunalla ja lörpittäisiin pillillä lientä..
Oih.. oisko?
13.12.2023 20:34
Tapahtuiko ihmeparaneminen..? Jäin miettimään sitä.
13.12.2023 20:17
Tuossa olen samaa mieltä, että kunnon viinereitä on vaikea löytää. Pitäisi olla leipomo josta saa tuoreena, mutta kun ei minulla ole tässä lähimailla. Ja kaupasta on vaikeaa saada kunnon viinereitä.
Pujottelija on mies joka käy ja tikittää viinereillä. Toki paremman puutteessa rahkapiirakatkin käy hätävarana. Tai jokin leivos.. mutta mikään ei voita kunnon viineriä.
Herkkusuu mikä herkkusuu.
Pullankin se voitelee hillolla.. mikä oudoksutti minua aluksi, mutta yllättävän hyvä kombo. Tavan olenkin ottanut omakseni.
13.12.2023 20:09
Jaa.. sithän meitä on kaksi.. siis joilla on paha flunssa.. tai neljä kun naapurit lasketaan ja viisi kun pujiskin on kipeänä. Taitaa tarvita saavillisen yskänlääkettä.. 🤔
13.12.2023 19:50
Jaettu veetutus on paras ketutus.. tai jotakin..
Nähdäkseni tuo ilmiö on hyvinkin yleinen. Somen yleisyys saanut tuon ilmiön aikaan. Jokainen joka haluaa voi yrjötä omaa ketutustaan ulos milloin ja missä vain. Mitä useamman saa kettuuntumaan omasta veetutuksestaan, sen oikeutetummaksi tuo närästys tulee.
Ja siihen ainaiseen oman pahoinvointinsa yrjöämiseen someen.. niin.. siitä tulee riippuvaiseksi. Sitä oikein hakemalla hakee seuraavaa närästyksen aihetta ja kun se löytyy, väki oikein hekumallisesti kiihdyttää itsensä ketutuksen aallonharjalle, jotta pääsee oksentamaan sen someen.
Muoti-ilmiö.
13.12.2023 19:43
No suo anteeksi kouluttamattomuuteni viskien suhteen.. ööh.. mitä eroa on juomaviskillä ja viskillä? Mielestäni viski on aina pahaa...
Juu.. juoma on valmistumassa. Valmiina tasan kello 21.00 .
Ja jos et ole paikalla niin sinun juomasi valuu viemäriin.. eiku parempiin suihin klo 21.01.15 , eikä siihen ole nokan koputtamista.
13.12.2023 19:22
Heh.. tulihan sieltä oiva vastine.. leipäläjä. Oikein oiva ja kuvaava sana.
Mutta kun se vaan on mielestäni silti niin makoisaa.
Tulipa tässä mieleeni, että sinä voisit tulla toimeen pujottelijan kanssa.. hän tosin on enempi viinerimies. Parantumaton herkkusuu kuitenkin, ihan kuten sinäkin.
13.12.2023 19:15
Mulla on hyvä resepti.. teetä, hunajaa, hunajarommia ja muutama pisara sitruunamehua. Toimii yskään ja kurkkukipuun oivallisesti ja lämmittää mukavasti.
Ei viskistä ole moiseen. Viski toimii kyllä kahvin ja kermavaahdon kanssa, mutta ei yskänlääkkeenä..
13.12.2023 19:12
Eli kerrosleipäkasauma jollakin mönjällä on uusi kuvaus voileipäkakusta.. tai jotakin siihen suuntaan.
Äläkä nyt kainostele.. anna tulla mielipiteesi rohkeasti esiin.
Ei tuo minun kerrosleipäkasauma kuulosta kovin hyvältä uudeksi nimeksi. Keksit varmasti paremman.. :D
13.12.2023 18:57
Noh.. tiedät etten koske viskiin.. rommi sinällään onkin ihan toinen juttu..😁
13.12.2023 18:53
Huh,huh ja huh. Ja kohta pask.. siis uloste lentää kuin varpusparvi.
13.12.2023 18:52
Koristeeksi vai käyttöön?
13.12.2023 18:49
Jipot on monet.. tuliko pitkäkin kuuri?
Minä sairastelen kotosalla vielä huomisen ja näyttää minullakin pitkittyvän tämä. Josko huomenna kaikki olisi paremmin..
13.12.2023 18:43
Kävin viemässä naapurin roskat crockseilla ja hyvin tuntui luistavan vasta auratussa lumessa..
Se, liittyykö se palstaan - niin ei mitenkään.
13.12.2023 18:40
Taisi aloittaja siirtyä ikävään. Mutta se jos mikä on ikävä palsta. Ei juurikaan mitään järkevää. Ikäviä ikävöimässä.
13.12.2023 18:37
Sinähän se olet se neropatti. Eli ei muuta kuin harmaat aivosolut raksuttamaan...
13.12.2023 18:29
Voileipäkakku voi olla erittäin makoisaa.. itse tykkään kovin suolaisista kakuista. Jätän mielelläni makeat kakut syömättä jos suolaista on tarjolla.
Ja on se pizza kans hyvää.. yleensä.
13.12.2023 18:28
311 / 806