Mul on työpaikka ja auto. Oon kiva ja fiksu.
Miks en löydä naista?
49
573
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko muualta katsonut autosta tai töistä?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18160650a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Osaatko keskustella naisten kanssa vapautuneesti ja luontevasti? Joillekin tuo on vaikeaa ja monet miehet kokevat olevansa mukavuusalueensa ulkopuolella. Kommunikointi ja vastavuoroisuus on ehdottoman tärkeää.
- Anonyymi
Jani sä voit kysyä eism jos nainen käy töissä että miten meni töissä ja mitä suunnitelmia sulle on päivälle tai tulevaisuudessa. voi vittu kun 51 vuotiasta pitää neuvoa
Oikeasta tuohon auttaa vain harjoittelu. Itsevarmuus kasvaa kokemuksen mukana. Pitää vaan uskaltaa. Myös tilannetaju auttaa tunnistamaan oikean hetken lähestyä ja aloittaa keskustelu. Ei se ole helppoa varsinkaan ujoille ihmisille.
- Anonyymi
noo helvetin kömpelö ja jaksat haaveilla nuorista naisista vaikka et osaa puhua
Keskustelun voi aloittaa pelkällä hymyllä. Jos nainen vastaa hymyllä hymyysi, sitä voi kohteliaasti kehua. Siitä se keskustelu lähtee,
Keskustelun aiheita voi etukäteen miettiä valmiiksi. Esim: päivän tapahtumia (positiivisia), onko kiinnostunut urheilusta, musiikista, taiteesta, kirjoista, elokuvista, tai vaikka kukkien sidonnasta. Sinulla on paljon vaihtoehtoja, älä missän tapaksessa avaa keskustelua millään raskassoutuisella ja negatiivisella aiheella.
Siitä se lähtee. Tsemppiä. 😊👍- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Keskustelun voi aloittaa pelkällä hymyllä. Jos nainen vastaa hymyllä hymyysi, sitä voi kohteliaasti kehua. Siitä se keskustelu lähtee,
Keskustelun aiheita voi etukäteen miettiä valmiiksi. Esim: päivän tapahtumia (positiivisia), onko kiinnostunut urheilusta, musiikista, taiteesta, kirjoista, elokuvista, tai vaikka kukkien sidonnasta. Sinulla on paljon vaihtoehtoja, älä missän tapaksessa avaa keskustelua millään raskassoutuisella ja negatiivisella aiheella.
Siitä se lähtee. Tsemppiä. 😊👍sä et taida tietää että jani ihastuu helposti jos nainen hymyilee. niin kävi netan kohdalla kun netta hymyili niin jani oli jo heti ihastunut.
- Anonyymi
koita opetella ensin puhuu vaikka niille sun mukaan rumille naisille ja siirry pikkuhiljaa niihin kauniisiin kun osaat puhua ja olla muuta kuin monttu auki
- Anonyymi
Jani ei . et mene kertoo tuntemattomalle naiselle sun tunteista jos sä et tunne naista. et sä oppinut netan tapauksesta mitään
Anonyymi kirjoitti:
sä et taida tietää että jani ihastuu helposti jos nainen hymyilee. niin kävi netan kohdalla kun netta hymyili niin jani oli jo heti ihastunut.
Ahaa. Hän on siis sarjaihastuja. En tunne tuota tarinaa, joten jätetään se heidän yksityisasiakseen.
- Anonyymi
Jani mikä meni pieleen netan kohdalla jos hän tunsi noin. Hyvä konnikaatio. niin tuijotat toisen silmiä hiljaa. siinäpä vasta onkin kommunikaatiota kerrakseen
Ei sen small talkin idea oikeastaan olekaan, että sinun tulee vain viihdyttää keskustelukumppania, vaan kyllä sen pitäisi olla vastavuoroista. - Eli jos se toinen ihminen on yhtään kiinnostunut juttelemaan, niin kyllä hän vastavuoroisesti alkaa keksiä keskustelun aiheita myös (ellei ole tavattoman ujo). - Eli ajatus on se, että voit aloittaa keskustelun ja hyvässä tapauksessa juttu lähtee lentoon kuin itsestään. 🙂
Jos se toinen antaa vain lyhyitä vastauksia, niin ei sinun tarvitse jatkaa keskustelua väkisin. Kyllä sen sitten aika pian huomaa, kuinka tilanne etenee.
Ja tosiaan, harjoitteleminen kannattaa. Ensin voi totutella vaikka katsomaan ystävällisesti vastaantulijaa ja sitten voi kokeilla jo hymyä. - Ota tavoitteeksi, että aloitat keskustelun yhden tuntemattoman kanssa ensin vaikka vaan kerran viikossa, sitten jo useammankin kerran viikossa, kerran päivässä jne. - Ja ala harjoitella juttelua vaikka niiden mummojen kanssa. 😁 Heissä voi löytyä innokkaitakin juttelijoita, eikä keskustelussa ole yleensä mitään seksuaalista, mikä helpottaa. - Usein sosiaaliset taidot kehittyvät harjoittelemalla ja pian voit jo olla siinä vaiheessa, että pystyt kevyesti sanomaan jotakin ystävällistä myös niille mielestäsi kauniille naisille, joiden kanssa aiemmin on tuntunut kieli jäätyvän kitalakeen kiinni. 👍- Anonyymi
niin jos teinin kanssa juttelet niin tainnut vauvaksi
- Anonyymi
Hyvä. Olet päässyt vihdoin irti netasta. Kiitos poikaystävän
- Anonyymi
olisit edelleen nettaan ihastunut jos hänellä ei oli poikaystävää, vihdoin ymmärsit ettet pääse netan kanssa sänkyyn.
- Anonyymi
Niin ohan se sosiaalinen kanssakäyminen sulle vierasta.
Tiedän kylä mitä tarkoitat. Toisten näyttää vain olevan niin paljon helpompaa keksiä hauskoja keskustelunaiheita. - Mutta ei meidän kaikkien tarvitse ollakaan niitä kauniita, rohkeita ja suosittuja. 🙂 Keskinkertainen riittää. 👍
Tsemppiä mustasusi!- Anonyymi
niin sulla oli se aivovamma
- Anonyymi
ei sun tartte olla tossa iässä hauska koko ajan. sä voit kysyä ajankohtasista aiheista. Nyt on vaalitkin ensi vuonna niin voit kysyä onko seurannut vaalikeskusteluja. voi luoja ,kun ei sun ikäsen tartte olla jatkuvasti naurattamassa. mutta sun kohde kun on teinit ja kaksikymppiset hihittelijä tytöt jotka hihittää kaikelle.
- Anonyymi
niin ei ole mutta et ole ihan terve.
- Anonyymi
et niin ja et tule olemaakaan. Sä voit mennä vaikka kysyy opiskeleeko tyttö ja siitä jatkaa juttelua.
Onko toi hauskuuttaminen noin tärkeää. Mä olen nähnyt mun ikäsiä miehiä ja mä en vaadi että mies olis joku naurattaja. Jos välillä tulee joku hauska lause tai juttu niin sille voi naurahtaa. Mä en itse tykkää miehistä jotka luulee olevansa hauskoja.Nauravat omille vitseilleen.
Mun ystävät ei ole tälläsiä naurattajia. Välillä voi tulla joku hauska asia jolle spontaanisti naurahtaa. Miksi miehen pitäis olla jatkuvasti naurattamassa.
Mä tapasin kerran miehen joka kertoi koko ajan vitsejä. siis koko ajan . ei tehnyt vaikutusta muhun. ei voitu puhua mistään normaaleista asioista ilman että toinen keksi vitsin aiheesta kuin aiheesta. - Anonyymi
mutta kun sulle kelpaa vaan söpöt tytöt. Mistä sä edes tiedät mistä teinit ja parikymppiset haluaa jutella sun ikäsen miehen kanssa.
- Anonyymi
Niin mutta olihan sulla niitä kavereita. Ei kaverit vaadi että sun pitää naurattaa heitä koko ajan.
- Anonyymi
Kai sä ymmärrät ettei parikymppiset kiinnostu susta. Kait sä ymmärrät että he haluavat olla ikäistensä seurassa. He eivät halua esim bilettää 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Heillä on oikeus olla ikäistensä parissa.
he varmasti löytävät netistä vanhempia miehiä jos heitä kiinnostaa. Kukaan tuu sun työpaikalle vartijan kopin ovelle koputtaa ja sopimaan treffejä - Anonyymi
Mitä jos sä keskittyisit niihin sun kaverisuhteisiin ja sitä kautta oppisit sosiaalista kanssakäymistä. Mä olen yrittänyt neuvoa mistä voit jutella mutta kun sä oot vaan niin vitun tyhmä monttu auki tuijottaja
- Anonyymi
Niin se sitten menee. olet ollut yksin 11 vuotta niin jatka toki teinien tiirailua niistä valvontakameroista
- Anonyymi
Sulla on täällä palstoilla paljon naisia mutta sä et jaksa tutustua kehenkään heistä.
- Anonyymi
Eikö siikoja ongimassa ole naisia näkynyt?
- Anonyymi
Mee muualle aukoon päätäs, kiitos!
- Anonyymi
Auto tai työ ei auta jos ei juo viinaa baareissa niin ei edes tutustu naisiin joten kumppania ei voi löytää.
T: viinamies- Anonyymi
Viinamiehen takia täällä ei kannata kysellä neuvoa.
Katsoitko kivenkolosta?
Siellä ne naiset lymyävät.- Anonyymi
Kivenkolosta... tuo oli kyllä hienosti sanottu. Itse en ole kivenkolosta löytänyt, mutta hänen koiransa aikoinaan varasti multa lihapullia.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Kivenkolosta... tuo oli kyllä hienosti sanottu. Itse en ole kivenkolosta löytänyt, mutta hänen koiransa aikoinaan varasti multa lihapullia.
>simiti<Eikös nuo kaikenmoiset niveljalkaiset ja lierot tuppaa majailemaan kivenkoloissa, niin miksei sitten naisetkin, sillä eikös naiset kuulu samaan selkärangattomien kastiin..? :D
Juu ja saa mielensä pahoittaa ja repiä pelihousunsa tästä kevytmielisestä heitosta.
Lukekaa nyt sitten koko juttu kirjaimellisesti ja tosikkomaisen tylsästi. Sitten kunnon huutoraivarit mun niskaan.. eix je?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös nuo kaikenmoiset niveljalkaiset ja lierot tuppaa majailemaan kivenkoloissa, niin miksei sitten naisetkin, sillä eikös naiset kuulu samaan selkärangattomien kastiin..? :D
Juu ja saa mielensä pahoittaa ja repiä pelihousunsa tästä kevytmielisestä heitosta.
Lukekaa nyt sitten koko juttu kirjaimellisesti ja tosikkomaisen tylsästi. Sitten kunnon huutoraivarit mun niskaan.. eix je?Minä en ainakaan ota tosikkomaisesti. Tosiaan Muistan kun tulin lähikaupasta lihapullapussin kanssa.
Koira nappasi sen kädestäni ja minä nappasin takaisin. Toki huusin sille koiralle ihan raivona. Kovasti taluttaja pyysi anteeksi ja lupautui hakemaan uuden lihapullapussin.
Repesin nauruun, että ei tässä nyt mitenkään käynyt. Oma kollikissakin söi kerran jauhelihaa suoraan paistinpannulta.
Hän kiinnostui ja pyysi josko voisi tulla kylään? Siitä se sitten lähti. Kahvia juodessamme kuului viuu! Koira juoksi pöydän alle turvaan ja Maine Coon käveli voittajana siitä ohi.
Kun hänestä aika jätti niin hänen ystävä, entinen työkaverini otti koiran hoiteisiin. Kävin kerran hänen luona kylässä ja koira edelleen muisti minut.
Kavereita olimme viimeiseen asti, vaikka yrittikin varastaa mun lihapullat.
Minä en ainakaan ota tosikkomaisesti. Tosiaan Muistan kun tulin lähikaupasta lihapullapussin kanssa.
Koira nappasi sen kädestäni ja minä nappasin takaisin. Toki huusin sille koiralle ihan raivona. Kovasti taluttaja pyysi anteeksi ja lupautui hakemaan uuden lihapullapussin.
Repesin nauruun, että ei tässä nyt mitenkään käynyt. Oma kollikissakin söi kerran jauhelihaa suoraan paistinpannulta.
Hän kiinnostui ja pyysi josko voisi tulla kylään? Siitä se sitten lähti. Kahvia juodessamme kuului viuu! Koira juoksi pöydän alle turvaan ja Maine Coon käveli voittajana siitä ohi.
Kun hänestä aika jätti niin hänen ystävä, entinen työkaverini otti koiran hoiteisiin. Kävin kerran hänen luona kylässä ja koira edelleen muisti minut.
Kavereita olimme viimeiseen asti, vaikka yrittikin varastaa mun lihapullat.
>simiti<Kiva tarina. Kiitos kun jaoit sen.
Kuis sinun talvesi on noin muutoin lähtenyt käyntiin?
Täällä ei ole vielä niin paljon lunta, että tarvitsisi pelätä hukkuvansa kinoksiin ja sitäpaitsi taitavat sulaa nämäkin pois ensiviikolla.. :(- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiva tarina. Kiitos kun jaoit sen.
Kuis sinun talvesi on noin muutoin lähtenyt käyntiin?
Täällä ei ole vielä niin paljon lunta, että tarvitsisi pelätä hukkuvansa kinoksiin ja sitäpaitsi taitavat sulaa nämäkin pois ensiviikolla.. :(Pyh täällä Keskipohjanmaalla on varmaan enemmän lunta, mitä muussa Suomessa yhteensä. Ennusteet näyttävät lisääntyvää määrää.
Pitänee kaivaa kaapista porkat esiin, että voi edes roskat viedä hiihtämällä.
Toki jos pyytää puotipuksulta, niin ehkä hänkin voisi viedä rekka-autollansa roskapussin.
Toki se edellyttää kettinkien laittamista renkaiden ympärille.
Ystävälleni Kainuuseen lähetin kuvan lumitilanteesta. Hänkin kauhistui, ettei missään voi olla noin paljon lunta.
Ei kyllä ole vuosiin ollut tuollaisia kinoksia. Positiivisesti ajateltuna ei pakkaista ole ollut kuin kymmenisen astetta.
Pyh täällä Keskipohjanmaalla on varmaan enemmän lunta, mitä muussa Suomessa yhteensä. Ennusteet näyttävät lisääntyvää määrää.
Pitänee kaivaa kaapista porkat esiin, että voi edes roskat viedä hiihtämällä.
Toki jos pyytää puotipuksulta, niin ehkä hänkin voisi viedä rekka-autollansa roskapussin.
Toki se edellyttää kettinkien laittamista renkaiden ympärille.
Ystävälleni Kainuuseen lähetin kuvan lumitilanteesta. Hänkin kauhistui, ettei missään voi olla noin paljon lunta.
Ei kyllä ole vuosiin ollut tuollaisia kinoksia. Positiivisesti ajateltuna ei pakkaista ole ollut kuin kymmenisen astetta.
>simiti<Minun ei parane eksyä noille kulmille.. käypi niin että hukun kinoksiin. :)
Oli kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Ny minä mänen nukkumaan. Hyvää yötä Timppa.
- Anonyymi
Alluko se siellä?
- Anonyymi
On autossa uudet nastarenkaatkin. Hyvin pitää. Ei naiset edes huomaa niit. Ja kesällä ajan Yosemite polkupyörällä. Soittokello toimii. En oo köyhä tai ruma. En tajuu. Ei pyydetä treffeille edes.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣 no niin...
>simiti<
- Anonyymi
Oletko ulosanniltasi positiivinen? Jos et, niin homma ei onnistu. Toinen vaihtoehto on olla tunneälytön jännämies. Sanoit jo aloituksessasi olevasi kiva ja fiksu mutta ongelma on että silloin et voi olla naisten silmissä jännämies.
- Anonyymi
Yksi sinulta puuttuu ja sen yhden mukana kaikki: Jännyyden sisällinen tunto. Kiva ja fiksu ei riitä. Miehen pitää olla jännä.
- Anonyymi
Ootko tyhmä.
Jos rakastaa, kelpaa työtön, autoton, luottokelvoton, oliko narkkikin. - Anonyymi
Ei se minusta kiinni ole.
En ehtinu koko ketjua plärätä, tauko loppuu. Nii tuli vasn mieleen, että jollain datsunilla ei varmaan saa. Omasta kokemuksesta, niin auti ei saa olla myöskään liian hyvä, kun tulee liian suuri kontrast omistajaan nähden. Mä otin itestäni kerran kuvan auton kanssa niin huomasin, että ei tolla kuvalla, näytän sen kuvan jossakin vaiheessa sellasena varottavana esimerkkinä, mutta nyt en ehdi kun pitäs toi rekkari sumentaa kuiteski varmuuks vuodeks.
- Anonyymi
Jos sinä et löydä naista niin nainen löytää sinut.
Tikapuilla kiipeä taivaaseen... jossain työhommassa joskus eräs isäntä ilmastointiukko näki olimme erään kirvesmiehen kanssa aika korkealla pelkästään kakkosnelosten muiden päällä tekemässä jotain kattohommaa ilmaan mitään turvajuttuja ... ilmastointiukko näki meidät sanoi alhaalta: joo minä en tuonne tulisi kylläm illään palkkasummalla tekemään...
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632