Ensi vuonna

Anonyymi-ap

Täytän 34, mutta tuskinpa sitä pahemmin täällä mainostelen.

52

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aeeva

    • Anonyymi

      Pitäisi jo perheen perustamista harkita.

      • Anonyymi

        Pitäisi olla kumppani.


    • Anonyymi

      hieno auto mutta mutta vika on siinä ettö se ei toimi moottorvialline4n mustangi.

      tämä näppäimistö vähän är4syttää vähän tämä näppäiniatl ighwkniubrujötssö nyrq vääriä kirjaimia

    • Aivan varmasti mainostat, kun siitä sinkkuudestakin pitää tehdä joka päivä vähintään yksi aloitus.

      • Anonyymi

        En tehnyt eilen enkä tänäänkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tehnyt eilen enkä tänäänkään.

        Pian teet😁


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Pian teet😁

        Se on mahdollista.


    • Anonyymi

      niin.. eiköhän tuollaisllqa ihmisell Ignusellä joku pro-programme3r... monia monia tiet5okoni5q hii4iä jqa näppäimis5öjäkin..

      • Anonyymi

        Toi on noiden pahantekijöiden salakieltä! Pitää keksii meilläki oma salakieli!


    • Jos sinulla on tarve saada synttäreillesi näkyvyyttä, niin ilmoitat jakavasi silloin kakkupaloja alastomana eduskuntatalon rappusilla. Varmasti olet silloin useammassakin lehdessä.
      ;)

      • Ja sinä olet jonossa ensimmäisenä hakemassa kakkupaloja.. matkustat isoon kylään ihan niiden kakkusien toivossa :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja sinä olet jonossa ensimmäisenä hakemassa kakkupaloja.. matkustat isoon kylään ihan niiden kakkusien toivossa :D

        Tietysti olen, sillä kakkutarjoiluun pitää aina osallistua "jo pelkästään kannatuksen vuoksi".
        Olisi myös kovin ikävää, jos kakkua jäisi yli ja se menisi hukkaan.

        Eduskuntatalon rappusilla saattaisi käydä myös niin, että mellakkavarusteissa paikalle rynnivillä poliisijoukoilla ei olisi aikaa syödä kakkua ja kun he ihmettelisivät, että mitä sille voisi tehdä, niin saattaisin ilmoittaa, että voin ystävällisesti uhrautua huolehtimaan sen kohtalosta.


        (kaverini synttäreillä oli jokin aika sitten kolme erilaista kakkua, eli ne olivat todella hyvät synttärit)


      • buddy-love kirjoitti:

        Tietysti olen, sillä kakkutarjoiluun pitää aina osallistua "jo pelkästään kannatuksen vuoksi".
        Olisi myös kovin ikävää, jos kakkua jäisi yli ja se menisi hukkaan.

        Eduskuntatalon rappusilla saattaisi käydä myös niin, että mellakkavarusteissa paikalle rynnivillä poliisijoukoilla ei olisi aikaa syödä kakkua ja kun he ihmettelisivät, että mitä sille voisi tehdä, niin saattaisin ilmoittaa, että voin ystävällisesti uhrautua huolehtimaan sen kohtalosta.


        (kaverini synttäreillä oli jokin aika sitten kolme erilaista kakkua, eli ne olivat todella hyvät synttärit)

        Hmm.. mieleeni tuli, että sun pitänee alkaa sivutoimiseksi hääsuunittelijaksi.. eikös hääkakkua valitessa käydä kakkumaistajaisissa? Sehän olisi sinun makuusi sopiva duuni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. mieleeni tuli, että sun pitänee alkaa sivutoimiseksi hääsuunittelijaksi.. eikös hääkakkua valitessa käydä kakkumaistajaisissa? Sehän olisi sinun makuusi sopiva duuni.

        Voisin erikoistua pelkästään tuohon kakkujen maisteluun, sillä kykyni ovat siihen erityisen sopivat. Eli varsinainen hääsuunnittelija ulkoistaisi tuon raskaan vastuun minulle.


      • buddy-love kirjoitti:

        Voisin erikoistua pelkästään tuohon kakkujen maisteluun, sillä kykyni ovat siihen erityisen sopivat. Eli varsinainen hääsuunnittelija ulkoistaisi tuon raskaan vastuun minulle.

        Jotakin tuollaista oli minunkin mielessäni..

        Ei tarvitsisi morsiammenkaan miettiä kaloreita ja sitä että mahtuuko häämekkoonsa.. sä hoitaisit kakkuasiat kunniakkaasti.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jotakin tuollaista oli minunkin mielessäni..

        Ei tarvitsisi morsiammenkaan miettiä kaloreita ja sitä että mahtuuko häämekkoonsa.. sä hoitaisit kakkuasiat kunniakkaasti.

        Palveluun kuuluisi ehdottomasti myös häätilaisuuderssa tapahtuva kakun tarkastus ja valvonta.
        Valvonnassa kiinnitettäisiin erityistä huolta siihen, että vieraat leikkaavat kakusta siistejä paloja, sillä repaleinen kakun reuna ei ole tyylikäs. Valvontaan kuluu myös se, että pienikin reunan epätasaisuus poistetaan ja se käytetään valvonnan energianlähteenä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Palveluun kuuluisi ehdottomasti myös häätilaisuuderssa tapahtuva kakun tarkastus ja valvonta.
        Valvonnassa kiinnitettäisiin erityistä huolta siihen, että vieraat leikkaavat kakusta siistejä paloja, sillä repaleinen kakun reuna ei ole tyylikäs. Valvontaan kuluu myös se, että pienikin reunan epätasaisuus poistetaan ja se käytetään valvonnan energianlähteenä.

        Ja luonnollisesti valvoja saa kaiken ylijäämäisen kakun ja saa päättää vieraiden oikeudesta ottaa santsipalan kakusta.. sillä sehän olisi valvojalta pois.

        Ja palkkioksi valvojalle vaivoistaan maksetaan luonnollisesti omalla kakulla. Jonka voi kuljettaa kotiin myöhempää käyttöä varten..
        Kakkuisa duuni sanoakseni..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja luonnollisesti valvoja saa kaiken ylijäämäisen kakun ja saa päättää vieraiden oikeudesta ottaa santsipalan kakusta.. sillä sehän olisi valvojalta pois.

        Ja palkkioksi valvojalle vaivoistaan maksetaan luonnollisesti omalla kakulla. Jonka voi kuljettaa kotiin myöhempää käyttöä varten..
        Kakkuisa duuni sanoakseni..

        Tuo on juuri optimaalinen toimintaympäristö.

        (pitäisi taas leipoa jotain ja ehkä Helsinkiin päädyttyäni teenkin niin)


      • buddy-love kirjoitti:

        Tuo on juuri optimaalinen toimintaympäristö.

        (pitäisi taas leipoa jotain ja ehkä Helsinkiin päädyttyäni teenkin niin)

        Tai käyt ihan leipomossa.. paakarilta kakkua. Joulun ja vuodenvaihteen kunniaksi pistät elämän risaiseksi. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tai käyt ihan leipomossa.. paakarilta kakkua. Joulun ja vuodenvaihteen kunniaksi pistät elämän risaiseksi. :D

        Ei se ole sama asia ja jos taukoa on liian kauan, niin rutiini kärsii.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Tuo on juuri optimaalinen toimintaympäristö.

        (pitäisi taas leipoa jotain ja ehkä Helsinkiin päädyttyäni teenkin niin)

        Hyvä kun törmäsi kakku kirjoituksiin,
        pitää alkaa etsimään viime hetkillä joku kakuntekijä jostain.
        Ihan pääsi "unohtumaan".
        Ei vaan taida täällä maalla hirveesti olla moisia.
        : (


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun törmäsi kakku kirjoituksiin,
        pitää alkaa etsimään viime hetkillä joku kakuntekijä jostain.
        Ihan pääsi "unohtumaan".
        Ei vaan taida täällä maalla hirveesti olla moisia.
        : (

        Taksikyydillä kuskautat sen lähimmältä kunnolliselta tekijältä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja sinä olet jonossa ensimmäisenä hakemassa kakkupaloja.. matkustat isoon kylään ihan niiden kakkusien toivossa :D

        Minulle kerran vastakkaisen sukupuolen työkaveri ja naapuri teki synttärilahjaksi voileipäkakun.

        Olin hirmu tyytyväinen. Se voitti jopa äidin kutomat villasukat jouluna. Hänen syntymäpäivänä vein tupakkia ja sidukkaa. Kyllä ne kuulemma maistuivat.

        Toisaalta jos olisin yrittänyt tehdä jonkun leipomuksen, niin ainoa mitä osaan tehdä on pizza. Joten ehkä ratkaisuni oli kaikkien kannalta hyvä.

        Yhdesti muuten ennen lomalle jäämistä leivoin 3 pellillistä pizzaa töissä. Yksi työkaveri tuumasi, että tuossahan on kaikki mahdolliset täytteet ilman rehuja. Sitten hän santsasi.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kerran vastakkaisen sukupuolen työkaveri ja naapuri teki synttärilahjaksi voileipäkakun.

        Olin hirmu tyytyväinen. Se voitti jopa äidin kutomat villasukat jouluna. Hänen syntymäpäivänä vein tupakkia ja sidukkaa. Kyllä ne kuulemma maistuivat.

        Toisaalta jos olisin yrittänyt tehdä jonkun leipomuksen, niin ainoa mitä osaan tehdä on pizza. Joten ehkä ratkaisuni oli kaikkien kannalta hyvä.

        Yhdesti muuten ennen lomalle jäämistä leivoin 3 pellillistä pizzaa töissä. Yksi työkaveri tuumasi, että tuossahan on kaikki mahdolliset täytteet ilman rehuja. Sitten hän santsasi.

        >simiti<

        Vastustan, että voileipäkakkua kutsutaan kakuksi, sillä se on hämäävää.
        Pitää ehdottomasti kehittää noille jokin uusi nimitys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kerran vastakkaisen sukupuolen työkaveri ja naapuri teki synttärilahjaksi voileipäkakun.

        Olin hirmu tyytyväinen. Se voitti jopa äidin kutomat villasukat jouluna. Hänen syntymäpäivänä vein tupakkia ja sidukkaa. Kyllä ne kuulemma maistuivat.

        Toisaalta jos olisin yrittänyt tehdä jonkun leipomuksen, niin ainoa mitä osaan tehdä on pizza. Joten ehkä ratkaisuni oli kaikkien kannalta hyvä.

        Yhdesti muuten ennen lomalle jäämistä leivoin 3 pellillistä pizzaa töissä. Yksi työkaveri tuumasi, että tuossahan on kaikki mahdolliset täytteet ilman rehuja. Sitten hän santsasi.

        >simiti<

        Voileipäkakku voi olla erittäin makoisaa.. itse tykkään kovin suolaisista kakuista. Jätän mielelläni makeat kakut syömättä jos suolaista on tarjolla.

        Ja on se pizza kans hyvää.. yleensä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Vastustan, että voileipäkakkua kutsutaan kakuksi, sillä se on hämäävää.
        Pitää ehdottomasti kehittää noille jokin uusi nimitys.

        Sinähän se olet se neropatti. Eli ei muuta kuin harmaat aivosolut raksuttamaan...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sinähän se olet se neropatti. Eli ei muuta kuin harmaat aivosolut raksuttamaan...

        Tuossa on se ongelma, että arvostan voileipäkakut niin matalalle, että nimityskin olisi vastavaa tasoa (eivätkä voileipäkakuista pitävät hyväksyisi sitä).

        Voileipäkakuissa on sekin ongelma, ettei niiden nimityksissä täsmennetä kakun sisältöä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tuossa on se ongelma, että arvostan voileipäkakut niin matalalle, että nimityskin olisi vastavaa tasoa (eivätkä voileipäkakuista pitävät hyväksyisi sitä).

        Voileipäkakuissa on sekin ongelma, ettei niiden nimityksissä täsmennetä kakun sisältöä.

        Eli kerrosleipäkasauma jollakin mönjällä on uusi kuvaus voileipäkakusta.. tai jotakin siihen suuntaan.
        Äläkä nyt kainostele.. anna tulla mielipiteesi rohkeasti esiin.

        Ei tuo minun kerrosleipäkasauma kuulosta kovin hyvältä uudeksi nimeksi. Keksit varmasti paremman.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eli kerrosleipäkasauma jollakin mönjällä on uusi kuvaus voileipäkakusta.. tai jotakin siihen suuntaan.
        Äläkä nyt kainostele.. anna tulla mielipiteesi rohkeasti esiin.

        Ei tuo minun kerrosleipäkasauma kuulosta kovin hyvältä uudeksi nimeksi. Keksit varmasti paremman.. :D

        Koristeltu leipäläjä on aika täsmällinen termi ja siihen kun lisää väliin pääraaka-aineen, niin syöjä on selvillä vesillä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Koristeltu leipäläjä on aika täsmällinen termi ja siihen kun lisää väliin pääraaka-aineen, niin syöjä on selvillä vesillä.

        Heh.. tulihan sieltä oiva vastine.. leipäläjä. Oikein oiva ja kuvaava sana.

        Mutta kun se vaan on mielestäni silti niin makoisaa.

        Tulipa tässä mieleeni, että sinä voisit tulla toimeen pujottelijan kanssa.. hän tosin on enempi viinerimies. Parantumaton herkkusuu kuitenkin, ihan kuten sinäkin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. tulihan sieltä oiva vastine.. leipäläjä. Oikein oiva ja kuvaava sana.

        Mutta kun se vaan on mielestäni silti niin makoisaa.

        Tulipa tässä mieleeni, että sinä voisit tulla toimeen pujottelijan kanssa.. hän tosin on enempi viinerimies. Parantumaton herkkusuu kuitenkin, ihan kuten sinäkin.

        Syön kyllä viinereitäkin kun niitä on näkyvillä.
        Kunnollisia on kuitenkin vaikea löytää.


      • buddy-love kirjoitti:

        Syön kyllä viinereitäkin kun niitä on näkyvillä.
        Kunnollisia on kuitenkin vaikea löytää.

        Tuossa olen samaa mieltä, että kunnon viinereitä on vaikea löytää. Pitäisi olla leipomo josta saa tuoreena, mutta kun ei minulla ole tässä lähimailla. Ja kaupasta on vaikeaa saada kunnon viinereitä.

        Pujottelija on mies joka käy ja tikittää viinereillä. Toki paremman puutteessa rahkapiirakatkin käy hätävarana. Tai jokin leivos.. mutta mikään ei voita kunnon viineriä.
        Herkkusuu mikä herkkusuu.

        Pullankin se voitelee hillolla.. mikä oudoksutti minua aluksi, mutta yllättävän hyvä kombo. Tavan olenkin ottanut omakseni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuossa olen samaa mieltä, että kunnon viinereitä on vaikea löytää. Pitäisi olla leipomo josta saa tuoreena, mutta kun ei minulla ole tässä lähimailla. Ja kaupasta on vaikeaa saada kunnon viinereitä.

        Pujottelija on mies joka käy ja tikittää viinereillä. Toki paremman puutteessa rahkapiirakatkin käy hätävarana. Tai jokin leivos.. mutta mikään ei voita kunnon viineriä.
        Herkkusuu mikä herkkusuu.

        Pullankin se voitelee hillolla.. mikä oudoksutti minua aluksi, mutta yllättävän hyvä kombo. Tavan olenkin ottanut omakseni.

        Liian moni leipomo käyttää jotain kummallisia teollisia rasvoja viinereissä ja niistä kehnoimmista jää hampaisiinkin sellainen omituinen kalvo.
        Vain voin käyttö pitäisi sallia.

        Pullan väliin voi hyvin laittaa hilloa ja silloinhan se lähenee laskiasipullaa.


    • Anonyymi

      Mä päätän, mainostanko sinkkuuttani enää.

    • Anonyymi

      ..niin jotkut oman mielen halliintaan liittyvät jutut, tuollainenkin on väähän sellainen että jos nukkuu kokonaan peiton alla... ei ole vaarallinen vaarallinen sellainen, jokainen voi kokeilla

      • Anonyymi

        Tää on samalta joka kirjotellut jostai olikohan varpaiden kutittelusta :D


    • Anonyymi

      Ensi vuosi eli Stardate 900236.123?

    • Anonyymi

      Mä seurustelen jo yhden 26-vuotiaan naisen kanssa ja itse olen 33.

    • Anonyymi

      mutta niin jos kirjoittaa jonkin tosi hienon kirjeen tytölle niin kokee vastuukseenkin vastata jotai jos nainen ei ole psykopaatti

    • Anonyymi

      Näin on turha mainostella tulevaa vuotta jolloin kaikki mahdollinen onnistuu kuin itsestään 🙂

    • Anonyymi

      jos alkaa tuntua siltä että jokainen nainen on kuin psykopaatti, kuin joku Norman Batesin äiti-mummo...

      Kannattaa ajatella, mitä itse teet`

    • Anonyymi

      Miten meinaat lopettaa ätmylöinnin? On jo korkea aika tulla ytmiksi.

    • Mitäs siinä vaikka sitä täälläkin juhlisit.

      • Anonyymi

        Enpä taida.


    • Anonyymi

      Oletko jo ollu yhtään TÖISSÄ?

      • Anonyymi

        Ei kuulu sulle!


    • Anonyymi

      hyvä paikka rullata polkupyörällä, en asu ihan huipulla tätä mäkeä mutta polkupyörällä polkaisetta kertaakaan pääsen pitkän matkan alamäkeen varmaan kilometrin kun rullaan vaan ja ennalta katsoo liikennevalot jotta vihreistä suoraan rullata läpi :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2809
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2505
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1656
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1566
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe