Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
121
Kommenttia
16011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmiset ovat itsekkäitä, ei siitä pääse mihinkään. Noin se vain menee.
Täällä vallitsee viidakon lait, sopivin selviytyy ja se ruokkii itsekästä ajattelua.
Mutta todellakin .. jokainen valitsee arvojensa mukaisesti.
13.10.2023 14:19
Suosittelen.. lämpimästi.
13.10.2023 14:08
Tosi.. mulla ei ole ollut kuin termarikeittimiä viimeisen 20 vuoden aikana. Aina ostaessani uuden, se on termarikeitin. Ei pelkoa siitä että jäisi päälle ja kahvi säilyy parempana. Tosin ei se termarissakaan ole parhaimmillaan enää tunnin päästä.
13.10.2023 14:01
Ja rahakkaat pari nakkiakin.
13.10.2023 13:14
Ja hittojako sä tiedät mun elämänkokemuksestani yhtään mitään. Että olipa sinulta itseriittoinen kommentointi.. noin sivusta.
Sä lienet jokin kaikkivaltias ylituomari, joka tietää kaiken kaikista ja siksi on luotu tuomitsemaan eläviä ja kuolleita s24 keskustelupalstalla..
Töykeä ja asiaton kommentti sinulta.
13.10.2023 13:06
Täh? Milläs oikeudella sinä olet minua tuomitsemaan? Ap ei ole itse ottanut mitään kantaa..
13.10.2023 13:02
No mulla on automaattisesti sammuva termoskeitin ja keitän aina minimin eli 3 kuppia, josta saan just yhden mukillisen. Toki silti kahvia menee viemäriin se desin verran, mut en ala keittämään kahvia "varastoon". Keitän kahvit vain aamusella ja jos tulee vieraita. Aina tuoreena.
Uudelleen lämmitetty kahvi on pahaa.
13.10.2023 12:57
Juu Rande huolehtii, että siskolta ei kahvi pääse loppumaan.. heh.
Tä? Oikeasti siis pystyt juomaan uudelleen lämmitettyä kahvia..? En mä vaan. Maku kärsii ihan tosissaan.
13.10.2023 12:30
Sama on mullakin, vain tummapaahtoista. Tosin en ole ostanut kahvia pitkään aikaan. Palstakaveri tuo mulle aina tullessaan kahvia pakettitolkulla.. mulla on sitä kunnon varasto. Tummaa juhlamokkaa..
Tosiaan ostin yhden paketin pressan tummaa kun oli tarjouksessa jonkin aika sitten. Tykkään myös noista kaupunkikahveista, eritoten reykjavikistä.
Sun toinen kupposesi ei varmaan ollut hyvää, kun kerkesi seisomaan. Tuoreeltaan kahvi pitää juoda.
13.10.2023 12:23
Täällä ollaan löysänä lojumassa.. ei tosin murtunein luin.
13.10.2023 12:14
Pressan tummapaahto on hyvää..
13.10.2023 12:12
Samaa vähän ajattelin.
13.10.2023 12:00
No haluatko sinä muutosta?
13.10.2023 11:39
Vapaat on aina kivoja. Mäkin saan vapaata ensi vuoden puolella vähän enemmän. Mikä hyvä. Tosin olen lupautunut toiselle työnantajalle töihin vapaiden ajaksi nollatuntisopparilla..
13.10.2023 11:37
No olin ihan tikku nuorena jolloin ne rinnat muodostuvat..
Eli olen pienirintainen edelleen, mutta myös persevä. Eli lihava.
Olen myös harteikas ja hieman tiimalasivartaloinen. Teen kuitenkin fyysistä työtä.
Ja minulla on sellainen vatsaröllykkä. Jonka sain jo vuosia sitten kun minulle tehtiin hätäsektio .. ei palautunut entiselleen ja vain kasvanut tässä vuosien myötä.
Kokoisekseni olen suht sopusuhtainen, mutta tosiaan näin viisikymppiä lähestyessäni en voi sanoa itsestäni kuin pullea.
Voisin kyllä laihduttaa kilon jos toisenkin, mutta sellainen ei toiminta ei kuulu nautiskelijaluonteelleni.
Tulen kuitenkin todennäköisesti sairauteni vuoksi invalidisoitumaan ennemmin tai myöhemmin, niin miksi piinaisin itseäni laihduttamisen kirouksella?
Pulleudestani huolimatta en ole kadottanut sensuellisuuttani tai muutakaan. Rinnoistanikin on tullut täyteläisemmät kun olen vähän pyöreämpi. Olen naisellisempi näin.
Mielestäni olomuotona ulkomuoto on vain kuori ja täysin merkityksetön. Mutta, jotta harhakuvitelmasi pikkutyttövartalosta poistuu, annoin rehellisen kuvauksen itsestäni.
Minä olen vartaloltani nainen.
13.10.2023 11:33
No ei ole.. paskamaista mennä ulos värjöttelemään sisävaatteissa.. varsinkin kun sataa tai on pakkasta.
Mulle tuo aurinko tuo varjoja sälekaihtimien välistä ja siitä tiedän että paistaa.
Ja kiitos, tässä alkaa olemaan jo terve, mutta kun saikulla ei voi lähteä ulkoilemaan.. ehkä huomenna sit kun saikku loppuu.
Onko sullakin vapaapäivä?
13.10.2023 11:16
Minulla kans tuollaiset ruskealta näyttävät vihreät silmat.. ja katselen aina välillä hänen jäänsinisiin silmiin.. silloin kun hän suostuu katsomaan minua silmiini..
13.10.2023 11:08
Lucky Day! Töissä on aina palohälytys tälläisinä päivinä. Onnekseni makoilen kotona sairaana. Harmi vain, etten pääse lenkille, vaikka on noin kaunis ilma..
13.10.2023 11:04
Toi on tosi. Itselläni sama, vaikka edelleen välttelen hänen katsomistaan, vielä näin vuosienkin jäleen jo alkaa helpottaa ..
13.10.2023 10:53
Oih..voi kun olisitkin nyt täällä isottelemassa minun kanssani..
12.10.2023 19:57
333 / 801