Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
121
Kommenttia
16011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just tilasin piilarit miittiä varten..
12.10.2023 11:49
Heh.. piilarit ovat kivoja. Mä olin todella likinäköinen ennen ja käytin piilareita.. mulla oli mm. keltaiset ja violetit piilarit. Kaikkien perinteisten värien lisäksi tietty.
Kävin laserleikkauksessa ja piilarien käyttö siis loppui 2018. Niillä oli kuitenkin kiva pelleillä. Kerran menin töihin siten että toinen silmä oli violetti ja toinen vihreä..
12.10.2023 10:49
No ei varmaan kannata mitään kovin kummallista .. jotakin pientä ja kivaa. Mä olen hyvin varautunut jo entuudestaan. Meillä tapana työpaikalla vähän leikitellä sesongeilla. Varsinkin hiuspannat ovat yleisiä sesonkikoristeita.
Sitä sesonkikrääsää on nyt paljon myynnissä.
11.10.2023 19:19
Mulla on tapana sesonkiaikoina käyttää jotakin sesonkiin liittyvää.. yleensä korvakoruja tai hiuspantaa.. jotakin pientä ja kivaa.
Miittiin pitää pikkuisen jotakin laittaa.. onhan ne teemabileet.
Laittaudun aika harvoin, siksi voisi olla kiva laittautua miittiin. Mutta en nyt kuitenkaa aio överiksi vetää.
11.10.2023 19:14
Jos sä olet jonkin asteinen mörkö, niin mä olen pikkupiru ja piruuttanikin aion näyttää sarveni hellouweenimiitissä! Just siksi kai lähdenkin miittiin, että saan syyn vähän laittautua. Se on joskus kivaa.
11.10.2023 18:51
No höh.. jut six ku oot tommone mörkö.
11.10.2023 18:45
Juu seli seli.. Palstakamun kootut selitykset..
Juu. Kuten jo sanoin.. oma valintasi ja kunnioitan sitä. Olisi ollut kiva vain nähdä sinut. Niin tunnen sisälläni, enkä sitä peittele.
11.10.2023 18:32
No hei.. kiva törmätä samanhenkiseen ihmiseen.. ainakin tässä asiassa. Ymmärrän jos somessa täytyy olla vaikka työn takia, mutta muutoin .. yksi tyhjän kanssa.
Mä tiedän joitakin muitakin jotka eivät ole somesta lainkaan kiinnostuneita yksityisesti. Ehkä se olen mä joka elän jossakin aikakapseli-kuplassa. Ihan sama se mulle on. Ei kiihota tuoda itseäni tai elämääni esille kenellekään.
11.10.2023 18:30
No höh.. sinut olen halunnut tavata jo pitkään.. mutta mikäpä siinä. Sinä teet valintasi itse.
11.10.2023 15:11
No juu.. olen 48 ja tuttavapiiriini kuuluu kolmekymppisiä, viisikymppisiä ja kuusikymppisiä. Nelikymppisiä ei juurikaan.
Toi somemaailma .. mä olen ihan ulkona siitä. Päätin jo vuosia sitten, etten ole niin merkityksellinen, että minun pitäisi olla "esillä" jossakin. Toki jään kaikesta "informaatioista" paitsi. En tiedä siis kuka sukulainen on kihlautunut ja kuka kavereistani on mitäkin tehnyt. Mutta se sopii mulle paremmin kuin mikään. Ei mua kiinnosta.
Jos jotakin asiaa ei minulle kerrota henkilökohtaisesti, minun ei tarvitse siitä tietää mitään. Ja hyvä niin.
Olen äärettömän itsekeskeinen ja epäsosiaalinen yksilö, joten en ymmärrä somea, jossa nostetaan itseään freimille. Sellainen oman polkuni tallaaja. Sellainen olen.
Ja aika pitkälle olen irti kaikesta nykymaailman menosta. En omista edes televisiota, joten uutisetkin jäävät minulta näkemättä.
Onko maailma tosiaan muuttunut niin paljon, että kaikki leikkivät somea?
Somestatus on kaikki kaikessa?
11.10.2023 15:08
Rajat on rakkautta. Jokaisella teolla on seuraamuksensa.
Mä tein kerran poitsulle niin, että tyhjensin hänen huoneestaan ihan kaiken.. kirjat, pelit, lelut. Jäi vain huonekalut ja petivaatteet.
Siinähän sai olla ja miettiä tekosiaan.
11.10.2023 14:53
Tuossa voipi olla hyvinkin perää. Ulkonäön ylläpitäminen ja parantelu on törkeän hintavaa.
Naiset maksavat itsensä kipeiksi kaikenlaisista voiteista ja seerumeista. Puhumattakaan jos lähtee muuttamaan ulkonäköään.
11.10.2023 14:49
No.. minun tuttavapiirissäni ei ole ollut noin pinnallisia ihmisiä koskaan. Toki olen kuullut joidenkin valittavan kumppanin somen käytöstä liiallisena, muutoin olen sivuuttanut koko ilmiön elämässäni aika lahjakkaasti.
Minä en ole somessa, jos tätä s24 ei lasketa. En kuulu faceen tai instaan. E omle missään itsenäni ja täälläkin olen pseudonyymi.
Minun tuttavapiiriini ei kuulu tuommoisia, mikä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tuollaisia voisi olla. Näin keski-ikäiselle tuollainen käytös tuntuu kovin lapselliselle ja luulenkin että tälläinen mikropettäminen on nuorempien sukupolvien juttu. Voin tosin olla väärässä.
Suomihan jenkkilöistyy kovaa vauhtia. Ihmiset tyhmenee, sosiaalietuuksia karsitaan ja pinnallisuus lisääntyy..
Jos se nyt mitenkään tähän asiaan liittyy...
11.10.2023 14:45
Minä lukaisen uudestaan.. sinivalkoisten rillien läpi..
11.10.2023 14:33
Ajatuskin puistattaa.. minä kirurgina? Ei koskaan. Ei pystyisi eikä kykenisi.
11.10.2023 14:32
No tämä! Todellakin koen, että ulkonäkö on epäoleellinen asia. Se, että on puhdas ja siisti on mielestäni riittävä.
Toki siitäkin voidaan olla miljoonaa eriä mieltä, mitä puhdas ja siisti tarkoittaa..
11.10.2023 14:26
Aika jenkkimäisen pissiksen tyylistä shaibaa.. onko tuollaista muka muualla ku lätäkön takana?
11.10.2023 14:22
Kiitos kauniista ajatuksestasi valtakunta. Kovin ystävällistä sinulta.
11.10.2023 14:17
Tai sinkut palstalta..
11.10.2023 13:33
Olisi muuten kovin kiva tavata sinut. Olen kysellyt Randea mukaan, mutta tiiä hänestä nyt sit..
11.10.2023 13:15
335 / 801