Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh.. :D
14.09.2023 18:20
Haist harmis kukkanen, jonka lehmä söi.
Kaikella rakkaudella sanottuna.
14.09.2023 18:13
Juu. Olet siis konkari minuun nähden.
Anonyymejä dn tiedä, enkä erota. Joten kiitos jos allekirjoitat, kun keskustelet kanssani. Ja tutustumisemme on vasta alussa...
14.09.2023 18:11
No mä voin sanoa Dissestä noin, kun vähän (n. kolme vuotta) tuntenut häntä. Sinä taasen olet minulle täysin uusi tuttavuus..
Olet ymmärtääkseni paluupalstalainen? Eli vanhoja palstalaisia?
Kiva homma, että palstalle tulee väkeä. Mä olen ollut palstalla sen noin kolme vuotta. Mikäs sun historia on ?
14.09.2023 17:20
Niinkö. Oletko sinä ilostuttamassa meitä taliaivoja varattunakin? Sepä huojentavaa.
Juips.. mä tajusin itekin vasta tuon pakkoraon..
Ööh..
Niin tiedän että säkin tajusit mitä tarkoitin, mutta selvennykseksi;
Sä olet niin pärjäävä ja itsellinen ihminen ilman kumppaniakin, ettei susta tule naisen perään ruikuttavaa ätmiä tekemälläkään.
Sä osaat huolehtia itsestäsi ja elämästäsi ihan ilman naispuoleista kumppaniakin. Olet pärjäävä.
14.09.2023 08:56
Minä kuuntelen kännystä musiikkia, äänikirjoja ja radiota. Käytössä mulla on JBL:n halvimmat 9.90 kuulokkeet ja bluetooth kaiutin 49.90.
Riittää mulle.
14.09.2023 04:09
Nooh.. tulihan nuorena pössyteltyäkin jonkin aikaa. Onnekseni ei jäänyt tavaksi.
Nykyään univaikeuksiin minulla on nukahtamislääkkeet, saattavat mennä huumausaineiden puolelle. En tosin ota niitä säännöllisesti vaan silloin tällöin. Jotta riippuvaisuusuhdetta ei synny.
Nukutettuna olen ollut kolmesti. Ensimmäisellä kertaa nukutus oli niin syvä, että en meinannut ollenkaan herätä. Toisella kertaa niin kevyt, että heräsin ennen toimenpidettä ja kolmas menikin jo sitten mallikkaasti.
Suhteellisen pienen kokoni ansioista useimmat lääkkeet ovat vähän liian suuria annoksia minulle. Varsinkin nuorena, kun olin todella hoikka. Vastasin noin 12 v poikaa. Painoin alle 37 kg ja pituutta oli huimat 149.5 cm. Noin niinkuin 18-vuotiaana.
Farkkuni ostin lastenosastolta. Silti minulle on aina määrätty lääkkeissäkin aikuisten annos.
Eli sellaista tänä yönä..
14.09.2023 04:04
Hyvää yötä kultaseni. Kaipa tässä voisi taas yrittää unta. Väsyttää niin pirusti.
13.09.2023 23:15
Voi rakas.. auvoisaa yötä sinulle. Ei tosin häiden myötä.
Mä tuossa yritin kovasti nukkua, mut ei oikein saanut unta.
Mikäs sinua valvottaa? Lepopäiväkö?
13.09.2023 23:10
Juu, kyllä minäkin olen taukoillut palstasta, mutta aina tänne palaa kummiskin.
13.09.2023 22:39
Hui hittolainen.. mä tuossa jo yritin saada unta, mut nyt ei edes uskalla. Tulisi vain painajaisia.
Minäkö? Naimisiin? Kanssasi?
=D
13.09.2023 22:37
Reilu parituhatta sukunimikaimaa minulla on.
Eli aika yleinen on.
13.09.2023 20:19
En tiedä. On Disselläkkn ollut palstataukonsa...
Kysy Disseltä itseltään.
13.09.2023 20:05
Niin.
Se sulla on hyvänä puolena, et pärjäät aina. Eikä se emäntä ole sulle mikään pakkorako.
Sulta hoituu hommat ilmankin.
Ja jos ja kun sen naisen elämääsi saat, me palstalaiset menetämme sinut.. heh.
Vaan eipä tämä palsta lähde sinusta kulumallakaan.. :D
13.09.2023 19:11
Kyllähän sä olet sellainen magneetti joka vetää onnettomia tapauksia puoleesi.
Ja se ei voi olla sattumaa, koska lienee enemmän sääntö kuin poikkeus. Jokin heissä kiehtoo sinua. Hauraus naisessa on yksi sellainen egoboosti miehelle, ettei monikaan mies pysty vastustamaan. Toisena tietty on varmasti tuo sokea hullaantuminen, mitä haet. Se on tyypillisesti hieman höyrähtäneiden hommaa. Kolmanntena luulen että tykkäät hieman omintakeisista ihmisistä, noin yleensä. Peruskaura ei siis uppoa. Joten omintakeisuuden voi helposti sekoittaa epävakauteen...
No nämä on minun mietteitäni. Mutta lähtökohtaisesti syy on kuitenkin sinussa itsessäsi. Kriteereissäsi ja siinä, mitä haluat kumppaniehdokkaaltasi.
Viehättymistä ei voi estää, kun niin tapahtuu. Se, että jatkatko tätä sykliä kunnes se vähemmän epäsopiva löytyy, ukkoudutko yksin vai otatko itsesi kriittisen tarkastelun alle.. se on oma asiasi.
Eikä millään vihamielisyydellä tämäkään.
13.09.2023 09:43
Niih.. susta on joskus vaikeaa erottaa milloin heität läpällä..
Mutta joo, pujottelija on kaikinpuolin sellainen hyvä mies. Maskuliininen mehtien mies. Aika perustyyppi jos näin voi sanoa. Mutta on hänessäkin juttunsa ...
13.09.2023 09:24
No aamulla pelasin kännykällä, kun odottelin ilmankosteuden laskevan sopivaksi maalaushommiin.
Päivällä maalasin aidan loppuun ja sit tilasin 150 kg merisoraa ja uuden istutuslaatikon.
Olisi tämän syksyn projekti laittaa uusi istutuslaatikko ja siihen talvivalkosipulia.
Palstaveljen suosiollisella avustuksella.
Ny olen sit sosiaalinen palstan ja wa:n välityksellä ja kohta käyn naapurissa parturoimassa pari päätä. Et sillain tämä päivä..
12.09.2023 19:55
Itse asiassa jutussasi on perää.
12.09.2023 19:48
Jahas. Tuo on siis sinun näkemyksesi pujottelijasta. Okei..
On puhdas tosiasia, että pujis on kova tekemään töitä, mutta tuskimpa sillä ny koko ajan on pil..u mielessä.
Mutta hei.. mä otan ton sun kommenttisi ihan huumorilla.. tälläkin kertaa.
12.09.2023 19:47
Juurikin noin. Muumit on kivoja siinä missä rekkautuneetkin, mutta pitkäjänteinen keskustelu ei oikein onnistu.
Juu, olenhan minä sitten ihan kartalla kuka sinä olit muumina.. =D
12.09.2023 19:28
355 / 799