Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh.. :D
Olet hauska. Aina ollut sitä mieltä.
En missään nimessä kuvittelisikaan kykeneväni sinua tulkitsemaan. Ei riitä älynlahjat. Ja toi selvännäkö ei oikein skulaa.. :D
30.08.2023 20:08
Hei.. yleensä luen koko ketjun ennen kuin vastaan, mut ny teen poikkeuksen.
Juu, olet mielestäni oikeilla jäljillä. Siitä huolimatta avauksesta puuttuu kokonaan aspekti joka minua motivoi palstailussa.
Sosialisoituminen omien piirien ulkopuolelta.
Eli siis minä nimenomaisesti haluan keskustella itselleni entuudestaan tuntemattomien kanssa.
Toki olen löytänyt ihania ihmisiä elämääni palstan kautta, mutta juuri se vaste, mitä entuudestaan tuntemattomat ihmiset antavat .. se on mulle se juttu henkilökohtaiisesti tällä palstalla.
Omat sosiaaliset piirit ovat juu-juu ihmisiä.
Olen ihmisenä hieman omintakeinen ja lähipiirini vain hyväksyy sen mukisematta. Mikä ei ohjaa minua itseäni kehittymään tai ajattelemaan asioita. Täällä sitä vastoin saa väliin aika suoraakin palautetta ja ihan käsittämättömän upeita aspekteja, joita itse ei olisi tullut äkänneeksi ollenkaan.
Joten kyllä tämä on minullekin "kevytsosiaalisuutta" .. tosin hyvin vakavalla twistillä.
Siksipä kai keskustelunavaukseni eivät ole kevyemmästä päästä, kuten olet minulle sen sanonut. Ja se on totta.
Ja nyt luen ketjusi.
30.08.2023 19:51
No.. jos koet asian noin, niin mitäpä tuosta väittelemään. Jätän asiasta kuitenkin eriävän mielipiteen.
Eli sovitaan ihan yksissä tuumin, että olemme asioista eri mieltä. Mitäpä tuosta.
Voimme siis jatkaa palstaelämäämme kuten tähänkin asti.. kohteliaasti vältellen.
30.08.2023 19:35
Heh.. 😁
30.08.2023 19:31
Mulle kerran esimies ravintolassa mainitsi, ettei meillä ole myynnissä muuta...
Muuta on pannassa.
30.08.2023 18:51
No voi.. sinulla lieneen historiassa petrattavaa.
Ihmiskunnan historia on täynnä hölmöilyjä. Jopa maailmanlaajuisesti.
Otetaan vaikka ihan tuore tapaus; korona. Vuoti se sitten vahingossa tai tahalleen sieltä labrasta, niin kyse oli megalomaanisesta hölmöilystä. Ja se hölmöily kumuloitui lisähölmöilyllä, mikä taas kumuloitui... jne.
Sä et näe nyt kokonaiskuvaa hyvä harmissetä. Kaikella kunnioituksella sanottuna.
30.08.2023 18:49
Vastakkaisen sukupuolen kiinnostavin ja kiihottavin pinnallinen piirre on mielestäni ääni. Miehen äänellä voi olla hyvin suuri merkitys minulle.
Aikanaan ihastuin itseäni vanhempaan killisilmäiseen mieheen, vain hänen upean äänensä johdattelemana.
Kaikille kun on ottajansa.
Minulle on se ja sama, minkä näköinen mies on. En ole ulkonäkökeskeinen. Mutta jotta voisin kiinnostua, miehen tulee olla aito. Aito oma itsensä. Se hurmaa minut aina.
30.08.2023 18:43
Kaikki hölmöilee joskus. Ihan kaikki.
30.08.2023 18:26
Mut just siks .. siis juurikin tuosta syystä mä sinusta tykkäänkin. Sä olet niin sä. Ja se on hiton hieno juttu.
30.08.2023 18:23
No juu.. toi oli kyllä ihan hyvä..
Tosiaanko? Muuta siis vielä myydään?
Hauska kuulla. Itse ollut jo hyvän tovin poissa asiakaspalvelutehtävistä, enkä ole itse asiakkaanakaan kai kiinnittänyt huomiota onko muuta vielä kaupinnassa...
30.08.2023 18:21
Heh.. juu jos nyt vaikka vastaisi että.. ei kiitti..
Tosin muuta ei enään myydä.
30.08.2023 17:59
Oletkin monessa asiassa niin kovin järkevä.. tosin vaikutat välillä ihan jakomielitautiselta..
Siis jos vertaa sun järkeviä kommenttejasi suhteessa aivan järjettömiin kommentteihisi, niin ei sinusta muuta voi oikein päätellä.
Mut hei.. vaikka olenkin lähes ensimmäistä kertaa kanssasi samaa mieltä jostakin asiasta, niin arvostanut olen aina mielipidettäsi. Et ole ollenkaan tyhmä, vaikka joistakin venäjämyönteisistä kommenteistasi voisi luulla niin.
Sulla on 100 rossainen oikeus omaan mielipiteeseesi ja sen ilmaisuun.
Ja älä nyt sitten äidy taas haukkumaan minua rumasti.. asiallinen pitää olla. Eikö totta?
Kiitos, oli mukavaa keskustella kanssasi, kun kerrankin oltiin samaa mieltä asiasta. Mutta lupaathan jatkossakin heitellä piikikkäitä kommenttejasi minulle. Joo, joo miehet ovat tylsiä.
Ja sä et ole tylsä siinä mielessä.
30.08.2023 17:56
Sehän on ihan fine. Sun elämä ja sun vallassasi ihan kokonaan. En missään nimessä kritisoi sun valintojasi, sillä kuten sanoin .. sun elämä.
Ja mun mielipide on vain mielipide.. se, että pidän sinua pikkuisen joustamattomana, on puhtaasti mun ongelma, jos sitä ny voi ongelmaksi edes kutsua.
Ei tee kummastakaan meistä yhtään sen parempia tai huonompia ihmisenä. Vain ihmisiä yksilöllisine eroineen.
30.08.2023 17:44
Nimen omaan. Vsikka ollaankin sosiaalisia eläimiä, kaikki eivät hälua elää sosiaalisesti yleistettyjen normistojen mukaan.
29.08.2023 20:32
Niin.. et ole omasta mielestäsi joustamaton.
Minun mielestäni olet. Pikkuisen.
Se ei muuta sitä näkemystäni sinusta, että olet ihana ja aito ihminen.
29.08.2023 20:30
Minä olen yksin selvinnyt aina.
Heitteillejätöstä lapsena, fyysisestä ja henkisestä väkivallasta kotona, nälkäkuolemasta, äidin petollisuudesta ja valheista. Koulukiusaamisesta ja huumeiden käytöstä. Raiskauksesta. Oman lapsen menettämisestä. Abortista. Lapsen pysyvä invalidisaatiosta. Byrokratiahelvetistä. Omasta varsin vakavasta sairaudestani. Alisteisesta parisuhteesta. Työpaikkakiusaamisesta ja siihen kun lisätään särkyneet unelmat, niin aletaan kurakuinkin olemaan kartalla.
Maailmassa ei ole oikeasti ketään muuta, johon voisit nojautua, kuin sinä itse.
Se, mitä minä olen elämässäni käynyt läpi, ei ole verrattavissa muiden elämiin. Kaikilla meillä on vaikeita aikoja, mutta se voima, jolla niistä selviydytään - se lähtee itsestä.
Toki useimmat nojaavat, tai toivoisivat voivansa nojautua, mutta tosiasiallisesti riittää kun katsoo peiliin. Enkä tarkoita etsiäkseen syyllistä, vaan silmät on sielun peili. Katsomalla syvälle sieluunsa. Jos siihen ei pokka riitä, niin ennemmin sit ammattiapua, kuin läheisilleen.
29.08.2023 20:18
Niin.. me synnytään tänne yksin.. elämme elämämme ehkä rinnakkain muiden elävien kanssa ja kuolemme taas yksin.
Sulla on vahvat ja hyvät näkemykset, kunnioitan sitä, mutta olet hieman ehkä joustamaton kaikelle itsestäsi poikkeavalle.
Se kyllä on ihan fine, vain osa sinun persoonallisuuttasi.
Lopppujen lopuksi meillä on vain itsemme.
29.08.2023 20:02
Sorry että heitän väliin..
Hei kuule, sinun mielestäsi..
"Mutta pariskunnan taas pitäisi lähentyä ollakseen toisilleen ne vankat ja tutun turvalliset."
Se on ihan ok. Sinun mielipiteenäsi.
Itse kokisin tuollaisen parisuhteen ahdistavana ja rasittavana. Lähentyä, vankka ja tutun turvalliset.. damn .. mitä kirosanoja sinä viljeletkään.. noin niin kuin minun mielestäni.
29.08.2023 19:46
No voi.. en suinkaan halua tuomita ketään lemmikin ottamisesta..
Se ei ollut lainkaan tarkoitukseni.
Esitin mielipiteeni, mikä ohjaa minun elämääni ja valintojani.
Minun elämäni ei suinkaan ole se oikea tapa, vain minulle.
Ja palatakseni Trollikan systeriin.. hänen halunsa koirasta .. se tuntuu vaiheelta.
Tilapäiseltä tarpeen tyydyttämiseltä.
En tosiaankaan tunne henkilöä, joten voin toki olla väärässäkin.
29.08.2023 18:20
No. Höh.
Itse ollut 10 vuotta palvelualalla silloin nuorena.. hyvät jutut kyllä piristivät päivää..
Tosin ne huonot jutut saivat vaan pahalle tuulelle tai rupesi veetuttamaan..
Ja se, kun kysyi asiakkaalta, että tuleeko muuta?
Olen kuullut noin miljardin kerran sen.. pieni lasku.
Vanhaa ja kulunutta.
29.08.2023 18:11
365 / 799