Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

120

Kommenttia

15967

1. Hei.. yleensä luen koko ketjun ennen kuin vastaan, mut ny teen poikkeuksen.

Juu, olet mielestäni oikeilla jäljillä. Siitä huolimatta avauksesta puuttuu kokonaan aspekti joka minua motivoi palstailussa.

Sosialisoituminen omien piirien ulkopuolelta.
    Eli siis minä nimenomaisesti haluan keskustella itselleni entuudestaan tuntemattomien kanssa.

Toki olen löytänyt ihania ihmisiä elämääni palstan kautta, mutta juuri se vaste, mitä entuudestaan tuntemattomat ihmiset antavat .. se on mulle se juttu henkilökohtaiisesti tällä palstalla.

Omat sosiaaliset piirit ovat juu-juu ihmisiä.
    Olen ihmisenä hieman omintakeinen ja lähipiirini vain hyväksyy sen mukisematta. Mikä ei ohjaa minua itseäni kehittymään tai ajattelemaan asioita. Täällä sitä vastoin saa väliin aika suoraakin palautetta ja ihan käsittämättömän upeita aspekteja, joita itse ei olisi tullut äkänneeksi ollenkaan.

Joten kyllä tämä on minullekin "kevytsosiaalisuutta" .. tosin hyvin vakavalla twistillä.

Siksipä kai keskustelunavaukseni eivät ole kevyemmästä päästä, kuten olet minulle sen sanonut. Ja se on totta.

Ja nyt luen ketjusi.
  2. Heh.. 😁