Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi oli muuten todella hyvä pointti. Että se on kiinni siitä mihin painoarvon laskee.
Enkä missään nimessä pitänyt vähättelynä.
Vaikka olenkin kriisissä ja hiukan on homma hakusessaan, tunnen tyytyväisyyttä. Sait minut huomaamaan sen.
24.07.2023 20:43
Ei suorasukaisuudessa mitään pahaa ole. Ite pidän sitä positiivisena.
24.07.2023 20:39
No sulla on ollut kriisejä kerrakseen. Olen siis päässyt vähällä.
Tämä todella tuntuu identiteettikriisiltä. Voi tosin olla ihan hormonaalinenkin juttu, kun nuo vaihdevuodet on päällä. Mutta ei kai persoona muutu mummoutuessa? Vai muuttuuko?
24.07.2023 20:38
Niin.. sitä huomaa olevansa vanha, kun ajattelee, että nuoruus menee hukkaan nuorissa.
24.07.2023 20:35
Voi kuule välis.. itsemurha ei ole mielessäni. Ennemminkin omat perintöasiat, hautajaiseni ja sellaiset käytännönasiat.
Olen alkanut pohtimaan järjestelyjä.
Me kaikki kuolemme joskus.
24.07.2023 20:34
No veliseni.. en koe olevani ollenkaan eksyksissä. Päin vastoin. Olen hyvin selkeä. Tiedän ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni mitä teen. Olen jopa hieman suunnitelmallinen sen suhteen.
Ainoa elämääni muuttanut iso asia on oikeasti se, että olen vahvasti vaihdevuosien kourissa.
Mutta tämä muutos huithapelisesta, tunteella elävästä haihattelijasta suunnitelmalliseksi ja järkeväksi.. olenko vihdoinkin tullut aikuiseksi?
24.07.2023 20:31
Kiitos.
Minä en ole kriisiytyvää sorttia. Olen järkeillyt tämänkin siten, että tämä on neurokemiallinen välitila.
Kas kun olen vuosikausia syönyt jos jonkinmoisia mömmöjä unettomuuteen ja nyt jättänyt ne kaikki.
Aivoni eivät ole tottuneet luomuna olemiseen.
Ja juu, sekin on yksi niistä muutoksista joita olen elämääni tehnyt.
Ajatukseni itsestäni ovat todellakin hieman kiertänyt kehää. Ehkä oli hyvä tulla palstalle hakemaan hieman perspektiiviä.
24.07.2023 20:25
Näin juuri. Olet aikalailla asian ytimessä.
24.07.2023 20:19
Niin.. minulla oli jo tuo vaihe pari vuotta sitten kun erosin. Ja tosiaankin vaihdevudet ovat päällä ja inhoan niitä. Kroppani muuttuu, hormoonitoimintani muuttuu, mutta tarviiko ajattelutapanikin muuttua?
Kaunis ajatus minusta emäntänä Pujikselle, mutta ei ole toteuttamiskelpoinen.
24.07.2023 20:18
En ole miesten ajatusten tulkinnan mestari, ajatustenlukutaitoni on erittäin huonoa.
Luin ketjun ja olin ymmärtäväni, että teillä on hyvät välit.
Minun nähdäkseni exäsi on ymmärtänyt oman kuolevaisuutensa isänsä sairastumisen myötä ja siten ehkä ymmärtänyt teidän välisen suhteen tärkeyden itselleen.
Henkinen kasvupyrähdys.
Se, onko siinä romantiikkaa .. siihen en ota kantaa. Pääasia lieneen on se, haluaisitko itse siinä olevan sitä?
Et halua keikuttaa venettä, joten halunnet säilyttää ihmissuhteenne. Mikä se nyt tällä hetkellä sitten onkaan...
Epätietoisuus on inhottava olotila ja siksi teit tämän aloituksenkin.. ymmärrän. Ainoa ja oikea tapa on kertoa hänelle epätietoisuudestasi asian suhteen ja olla rehellinen itsellesi sekä hänelle.
Niin. Rehellinen. Ennen kaikkea sinun pitää tietää mitä sinä itse ihmissuhteeltanne haluat. Kaikki muu on epäoleellista. Sen jälkeen tiedät mitä sinun tulee tehdä.
24.07.2023 20:14
Ai sellainen sulla ollu?
24.07.2023 19:24
Niinhän se oikeastaan on. Tavallaan.
Ja samalla ei ole. Hitto, mitä dualismia.
Kyllä sä tiedät, että mä tykkään sun ulosannista, vaikka aina mäkään en pysy kärryillä susta.
Sulta puuttuu filtterit. Mut mun mielestä se on hyvä.
24.07.2023 19:24
Oliko?
24.07.2023 19:20
Joo. Tällä on puolensa ja puolensa.
24.07.2023 18:56
Hylätkää parisuhde ja tulkaa sinkut palstalle..
Tai no, itse kullekin sitä mitä haluaa.
24.07.2023 18:23
Vai pelkoa ja kiputiloja..
Nooh..
Ihminen on mielestäni rakennettu pelolla ja kiputiloilla. Ihan pienestä pitäen. Se joka uskaltaa kohdata sen, on rohkea. Noin niin kuin mielestäni.
Elämä on niin helppoa elää kuplassaan ja silitellä rypyt olemattomiin. Taitaa olla tuo sellainen helmasynti. Itsellenikin.
Sä olet siinä hyvä, että töräytät mielipiteesi aika suoraan. Ja se on harvinaista, mutta erinomaista.
Ja jos keskustelukumppanisi ei kykene vuorovaikutukseen sen asian kanssa, niin omahan on tappionsa.
24.07.2023 18:19
Kyllä minä omistan epilaattorin, mutta en ottaisi mukaan. Lähtisin karvoineni. Voisin katsos ostaa selkaisen joltakin sitten sillä viihteellä, mitä minulla on mukana.
Todennäköisesti Marsissa tulisi tylsää...
23.07.2023 07:36
Hyvii löylyjä.. mä lähden leikkaamaan poitsun parran..
22.07.2023 18:33
Jaa, vai niin. Minulla on kuin onkin kohtuullinen takamus. Sellainen ladon ovi.. heh. No makunsa kullakin.
22.07.2023 18:06
Ottaisin mukaan kolme ulkoista muistia, jotka olisi ladattuna musiikilla, kirjoilla ja elokuvilla.
En nyt sellaisia omista, sillä maassa tarjontaa on itsessään niin paljon.
Niin.. ne ottaisin mukaan.
22.07.2023 17:54
369 / 799