Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja sen jälkeen vuolee pieniä ristejä kuolleille lokeille yksilöllisillä muistokirjoituksilla.
Ottaa huikkaa piknicviinistä ja hihittelee päälle.
18.06.2023 20:42
Niih.. vastaan tähän, että Funiksen kanssa, mutta kun en saisi mitään tolkkua hänen jutuistaan, niin jätämpä väliin.
18.06.2023 20:14
Pirpana ei syö kebabeläintä.. ei tykkää. Ja limparikin olisi sokeritonta..
Mutta maailma tulisi parannettua..
18.06.2023 13:13
Ei.. et ole liian lihava, ihan vain sopivasti ihana.
17.06.2023 17:58
Kyllä ne tsirputtavat linnut on keväällä uroksia joka huutaa "Antakaa pildee, antakee pildee..."
17.06.2023 17:42
No..
Mitäpä tuohon muuta.
17.06.2023 17:33
En todellakaan osaa flirttailla. Vihjailevaisuus ei ole oikein minun juttuni. Mä täräytän suoraan tiskiin..
Enkä myöskään tajua, kun minulle flirttaillaan.
17.06.2023 17:32
Haist kukkanen jonka lehmä söi.
Sun tuurilla lekuri on karvainen afgaanimies, joka ei ymmärrä suomea.. röngeniinkin laittaa lähetteen vasemmasta nilkasta...
Minä mitään äreä. Ite oot.
17.06.2023 17:28
Minun orgasminsaantini ei kuulu asioihin joita käsittelisin palstalla.. jotakin rajaa.
17.06.2023 17:09
Sana! :D
Noh kyllä me jo tultiin siihen lopputelemaan että ne on Pokan sisaria.. ovat niin siroja vereattuna pokaan.
Hittolainen! Sä olet kyllä yksi saatanan jäärä!
Oletko miettinyt mitä oikeasti tapahtuu jos et hoida itseäsi kuntoon..?
Et. Et tietenkään.
No paskaakos mä si sinusta, kun et itekkään.
No voisit edes ajatella työkavereitasi, ettet tartuta heitä..
Minä olen immuunipuolustukseltani vajaa ja hitto kun pistää vihaksi sinunkaltaiset ihmiset jotka tulevat kipeänä töihin. Tartuttamaan.
Ja minulle ihan pelkkä flunssa voi tarkoittaa jopa loppuelämän invaliditeettiä, kuukausien sairaslomaa ja vuosien kuntoutumista.
Joten tee kuten lystäät! Saatanan tollo!
Noh, tulipa sanottua...
17.06.2023 17:07
Jaa.. sulla on hukkapätkä-muori. Taskuraketti.
Villinä veikkauksena .. jos muorisi tosiaan juoksisi alasti saunan ympäri kun möröt saunoo.. voisi käydä niin, että joku möröistä intoutuu juoksuun...
Sinäkö? Tavoiteltu ukkomies?
Okei, okei. Oikein impien keskuudessa..
No, onhan se hyvä, että osaa haaveilla. :D
Sillain kuitenkin aika realistista ajatella, että on paree mennä piiloon immiltä, kun ei varmaankaan kukaan halunne pedon leimaa. Luulisin että impyet ovat aikasta nuoria tänäpäivänä..
17.06.2023 16:43
Heh.
Sulla voi olla oikeasti se korona..
Suosittelen vakavasti sairauslomalle jäämistä. Helle, manflu ja murtunut ranne? Ja aiotko tosiaan mennä maanantaina töihin?
Pikkiriikkisen välitirsauksen otin, mutta ei semmoisesta tule kuin vihaiseksi. Pitänee keksiä jotakin muuta. Kattoa vaikka joku leffa tai semmoittista.
Mulla olisi tänään siivouspäivä, mutta eipä tuota nyt jaksa. Olin kaupassa aamulla jo ennen seitsemää ja päivän ruoka oli tehtynä jo kymmeneltä.
Olin tilannut itselleni taas muutaman parin korviksia ja ne kävin hakemassa. Sitten intouduin järjestelemään korvakorujani. Ja yritin laskea ne.. menin laskuissa sekaisin 195:nen parin kohdalla. Poka alkaa olemaan jo täysin hyödynnetty. Arvioisin että vielä on tilaa 30-50 parille korviksia..
Mutta kaiken kaikkiaan olen hyvin kiitollinen Herra Pokasta. Se on hyvin tyydyttänyt tarpeeni.
17.06.2023 16:35
Harmi tuon sun kätesi kanssa. En voi kuin toivottaa pikaista paranemista.
Jännä kun heräsin tänään jo viiden aikaan, touhuillut yhtä ja toista, nii tuntuu kuin nyt olisi jo ilta. Pitänee ottaa päikkärit niin tasoittuu...
17.06.2023 14:36
Juu.. me vissiin treffataan jussina pujiksen kanssa. Toivoakseni ainakin.
Porkkala ei katoa mihinkään.. paitsi Putte-possun ydinkärjellä..
Niih. Jas kun se ei ole niin tarkkaa.
Kuis handu jakselee?
17.06.2023 14:04
Juu tosimies on aito jäärä.. ja lähtee saappaat jalassa.
Nuorena.
17.06.2023 01:21
Jaa..sä siis menet mörköilemään siihen ulkosaunaan.. piiloon immiltä. Ja muorisi kirmaa alastonna viljat kumoon?
17.06.2023 01:20
Mulle itelleni jäi vaan paskan maku suuhuni nalkuttavista kommenteistani..
No, etköhän sä sen kestä kuin tosimies..:D
Ja se sun flunssasihan voi olla vaikka koronaa, mistäpä tuon tietäisi.
Kunhan muistat nesteyttää itseäsi. Siis.. ihan vettäkin välillä. Mut hei.. taas mä kotkotan. Sori.
17.06.2023 01:17
Voi mies sun kanssasi.. sä olet ihana. Kertakaikkisesti.
17.06.2023 01:11
Tai sotkemaan suhdekuvioitamme..
16.06.2023 20:35
Niih.. mutta löytyykö pujottelijan veroista?
16.06.2023 20:31
378 / 799