Hallitsetko flirtin?

Anonyymi-ap

Osaatko flirtin röyhkeimmän ja hienostuneen osa-alueen?

Ovatko miesten taidot naisten taitoja edistyksellisemmät? Sanoisin että ovat.

94

543

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a, sitä pitäisi kysyä naisilta.
      Mies herkästi kuvittelee, että nyt hän on onnistuneesti flirttaillut.

      • Joo, pitäisi saada välitöntä palautetta naiselta, vaikka asteikolla 1-5 ja vapaakenttävastaus päälle.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Joo, pitäisi saada välitöntä palautetta naiselta, vaikka asteikolla 1-5 ja vapaakenttävastaus päälle.

        Sukupuolten välinen kommunikointi on tärkeää. Sama juttu on seksin jälkeen. Palautetta kaivataan, ettei joudu loppuelämänsä miettimään, onko hyvä sängyssä vai ei.

        Yhdelle naiselle, yhden yön jälkeen, kerroin että hänellä on kovin tiukka värkki.
        Tämä tieto tuli hänelle yllätyksenä. 😮


      • Gattino kirjoitti:

        Sukupuolten välinen kommunikointi on tärkeää. Sama juttu on seksin jälkeen. Palautetta kaivataan, ettei joudu loppuelämänsä miettimään, onko hyvä sängyssä vai ei.

        Yhdelle naiselle, yhden yön jälkeen, kerroin että hänellä on kovin tiukka värkki.
        Tämä tieto tuli hänelle yllätyksenä. 😮

        Siinä on eroa saako aurinkopalautetta vai kaipaako toinen osapuoli debriefing-istuntoa trauman hoitoon. Jälkimmäisessä tapauksessa itsetunto voi olla koetuksella.


      • Anonyymi

        Totta. Miehelle tulee yllätyksenä kun naisen kielenkannat aukeaa takaisin sopivan miehisen sanaparren jälkeen.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Joo, pitäisi saada välitöntä palautetta naiselta, vaikka asteikolla 1-5 ja vapaakenttävastaus päälle.

        Osaat sinä ainakin suullisesti flirttailla, halutessasi.


      • Citrinella kirjoitti:

        Osaat sinä ainakin suullisesti flirttailla, halutessasi.

        Ei tarkoituksella 🤔


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei tarkoituksella 🤔

        Noh… mitäs nyt tohon sanoisi. Hmmm…. Ei minun tarvitse selittää varmaankaan. Tuossa oli kyllä mukana pääte halutessasi.


      • Citrinella kirjoitti:

        Noh… mitäs nyt tohon sanoisi. Hmmm…. Ei minun tarvitse selittää varmaankaan. Tuossa oli kyllä mukana pääte halutessasi.

        Niin siis sosiaalinen käytös ei mun mielestä tarkoita flirttailua.


    • En varmaan osaa koska en tiedä mitä flirtin röyhkein ja hienostunein osa-alue pitää sisällään. Syntisiä katseita ja vihjailuja matalalla vaimealla äänellä?

      • Anonyymi

        Et siis lukeudu taitolajin käyttäjiin. Tai et kehtaa tunnustaa osaavasi keskivertoa hienostuneemmin katsein ja mainitsemasi tavoin.
        Luonnostaan tapahtuvat taidot huomataan, ei niitä tarvitse opetella sen enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis lukeudu taitolajin käyttäjiin. Tai et kehtaa tunnustaa osaavasi keskivertoa hienostuneemmin katsein ja mainitsemasi tavoin.
        Luonnostaan tapahtuvat taidot huomataan, ei niitä tarvitse opetella sen enempää.

        Flirttailut ja pokailut eivät kuulu valikoimiini. Käyttäydyn ennemmin turvallisuushakuisesti, mutta se ei tarkoita etteikö kaikenlaisiin keskusteluihin voisi ryhtyä.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Flirttailut ja pokailut eivät kuulu valikoimiini. Käyttäydyn ennemmin turvallisuushakuisesti, mutta se ei tarkoita etteikö kaikenlaisiin keskusteluihin voisi ryhtyä.

        Pidetään aihe sen verran turvallisissa rajoissa, ettei ketju saa häätöä toiseen kategoriaan.
        Vierastanut itsekin väärin tavoin lähestymistä, puhumattakaan pokailuja mitä erikoisimmin sanahelinöin, mutta tuleehan niihin tietty vastattua jollain tavalla.


    • Joo, hallitsen (ainakin sen hienostuneen osa-alueen). "Käytsä usein täällä?" 😲

      Miehistä ja niiden taidoista en tiedä mitään. 🤔

      • Olen ehkä sanonut tämän ennenkin palstalla, en muista, mutta iän karttuessa tuo flirtti voi muuttua muotoon ”Käynksmä usein täällä?”


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Olen ehkä sanonut tämän ennenkin palstalla, en muista, mutta iän karttuessa tuo flirtti voi muuttua muotoon ”Käynksmä usein täällä?”

        Oma muisti voi joskus tehdä tepposen, eikä ole ollenkaan huono idea kysyä tuota itseltään.

        "Ooksä täältä?" 😀


      • tosi.typy kirjoitti:

        Oma muisti voi joskus tehdä tepposen, eikä ole ollenkaan huono idea kysyä tuota itseltään.

        "Ooksä täältä?" 😀

        Olen ajatellut joskus testata havaintoaineiston keräämisen nimissä minkälaisen vastaanoton saa jos kysyy flirttitargetilta, että ”käynksmä usein täällä?”

        ”Ooksä täältä” voi toimia paremmin 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Olen ajatellut joskus testata havaintoaineiston keräämisen nimissä minkälaisen vastaanoton saa jos kysyy flirttitargetilta, että ”käynksmä usein täällä?”

        ”Ooksä täältä” voi toimia paremmin 🤭

        Jos haluat jättää itsestäsi oikein mieleenpainuvan kuvan, voit aina kysyä: "Miks sä oot täällä/ täältä?" 🤣

        Hyvä tapa rikkoa jää! 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Jos haluat jättää itsestäsi oikein mieleenpainuvan kuvan, voit aina kysyä: "Miks sä oot täällä/ täältä?" 🤣

        Hyvä tapa rikkoa jää! 😁

        Kysymällä baarissa ”miks sä oot täällä” luo heti mielikuvaa intellektuellista. Kirjoitan muistiin 🤗


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kysymällä baarissa ”miks sä oot täällä” luo heti mielikuvaa intellektuellista. Kirjoitan muistiin 🤗

        Mukavaa olla avuksi. Jos tulee tenkkapoo-tilanteita, tule vaan reilusti kysymään. Annan mielelläni lisää vinkkejä. 🤣

        😀😀😀🌸


      • tosi.typy kirjoitti:

        Mukavaa olla avuksi. Jos tulee tenkkapoo-tilanteita, tule vaan reilusti kysymään. Annan mielelläni lisää vinkkejä. 🤣

        😀😀😀🌸

        Tulen ilman muuta kun näyttösi ovat näin kovat kertakonsultaatiosta 👏😎


      • Anonyymi

        Aluksi mainittu k.u..täällä ei taida olla kovinkaan vaikuttavaa tai päätä huimaavaa:)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Mukavaa olla avuksi. Jos tulee tenkkapoo-tilanteita, tule vaan reilusti kysymään. Annan mielelläni lisää vinkkejä. 🤣

        😀😀😀🌸

        Itse asiassa.. tämän flirttailulajin ylin aste on tietysti syvää eksistentiaalista ymmärrystä kuvaava ”ooksä täällä?” 🙌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi mainittu k.u..täällä ei taida olla kovinkaan vaikuttavaa tai päätä huimaavaa:)

        Äläs sano, retro on monessa asiassa muotia.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Itse asiassa.. tämän flirttailulajin ylin aste on tietysti syvää eksistentiaalista ymmärrystä kuvaava ”ooksä täällä?” 🙌

        Luultavasti jossain vaiheessa iltaa, kun naiset on juotu kauniiksi, joutuu tarkistamaan myös tämän asian. Yleensä visuaalinen harha ei aina ole luotettava, vaaditaan verbaalista varmistusta. 😁🌸


      • tosi.typy kirjoitti:

        Luultavasti jossain vaiheessa iltaa, kun naiset on juotu kauniiksi, joutuu tarkistamaan myös tämän asian. Yleensä visuaalinen harha ei aina ole luotettava, vaaditaan verbaalista varmistusta. 😁🌸

        Aivan totta. Prosessin tuossa vaiheessa on viimeinen hetki lähteä kotiin 😆


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Aivan totta. Prosessin tuossa vaiheessa on viimeinen hetki lähteä kotiin 😆

        Kotiin lähtiessä, baarin ulkopuolella, voi aina kohteliaasti kysyä: "Seuraaksä mua, vai seuraanksmä sua?"
        Kannattaa tarkkaan katsoa ketä itse lähtee seuraamaan, tai kuka sinua oikein seuraa.
        Ettei tule suurempia yllätyksiä. 🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kotiin lähtiessä, baarin ulkopuolella, voi aina kohteliaasti kysyä: "Seuraaksä mua, vai seuraanksmä sua?"
        Kannattaa tarkkaan katsoa ketä itse lähtee seuraamaan, tai kuka sinua oikein seuraa.
        Ettei tule suurempia yllätyksiä. 🤣

        Kuulostaa riskipeliltä, mutta repliikit ovat edelleen vastaansanomattoman nasevia. Mikä siis voi mennä pieleen? 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kuulostaa riskipeliltä, mutta repliikit ovat edelleen vastaansanomattoman nasevia. Mikä siis voi mennä pieleen? 😄

        Tässä on ihan voittajan meininki. Itsevarmuus takaa positiivisen lopputuloksen. Kaupungilla naiset kuiskivat innoissaan, kuinka uusi Casanova on saapunut kaupunkiin.
        Win-win tilanne. 😀🌸

        Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua! 🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tässä on ihan voittajan meininki. Itsevarmuus takaa positiivisen lopputuloksen. Kaupungilla naiset kuiskivat innoissaan, kuinka uusi Casanova on saapunut kaupunkiin.
        Win-win tilanne. 😀🌸

        Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua! 🤣

        Konsultti vetää nyt isolla pensselillä, periaatteella tarpeeksi kun liioitellaan, kukaan ei huomaa mitään 😄 Näkynee myös laskussa? 🤓


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Konsultti vetää nyt isolla pensselillä, periaatteella tarpeeksi kun liioitellaan, kukaan ei huomaa mitään 😄 Näkynee myös laskussa? 🤓

        Suuren maailman tyyliin ja aina iso hymy naamalla. Ei ole liioittelua, jos itsellä on vankka usko flirttailu-systeemin toimivuuteen. ☺️

        Se ei pelaa, joka pelkää. 😀


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Äläs sano, retro on monessa asiassa muotia.

        Kiitos muistuttamisesta, jos tulee eksyttyä kesälavoille.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Olen ehkä sanonut tämän ennenkin palstalla, en muista, mutta iän karttuessa tuo flirtti voi muuttua muotoon ”Käynksmä usein täällä?”

        Pitkässä parisuhteessa iän karttuessa , herää joka aamu vieraan naisen vierestä.


    • En varmaan ollenkaan. Mutta jutustelun hallitsen ja ainakin toistaiseksi se on riittänyt.

      • Anonyymi

        Vaikutatkin hyvin viralliselta ja skeptiseltä. Sellaisen kuvan olet antanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutatkin hyvin viralliselta ja skeptiseltä. Sellaisen kuvan olet antanut.

        Sellaisen kuvan olen nimenomaan antanut.


    • Anonyymi

      En osaa flirttailla enkä ole mikään sanaseppo ja hyvä juttelija ja iskemis taidot nolla

    • Anonyymi

      Flirttaileeks nainen, jos nainen hymyilee????

      • En laske hymyilyä flirtiksi ellei ilmeet ole tehostamassa hymyilyn tarkoitusta muuksi, kuin ystävälliseksi hymyksi.


    • Enpä osaa. Ei kai se sukupuolesta kiinni ole kuka osaa ja kuka ei?

      • Mun flirtti voi olla sanailua, muttei sitäkään kaikki koe flirtiksi. Ehkä pitää olla sama taajuus, jolloin sen ymmärtää molemmat samoin.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole, muttei se kaikkien kanssa mihinkään starttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole, muttei se kaikkien kanssa mihinkään starttaa.

        No ei. Eikä tarttekkaan. Kaikkien kanssa ei kohtaa muutenkaan oikeen millään tasolla.


    • En osaa, enkä myöskään ymmärrä milloin joku flirttaa... Olen tyhmä puupökkelö.

      • Anonyymi

        niin olet. luulit että netta oli ihastunut suhun vaikka ei ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin olet. luulit että netta oli ihastunut suhun vaikka ei ollut.

        Lähtökohtana ettei kukaan ihastu minuun. Olisi ase niin ampuisin itseni nyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lähtökohtana ettei kukaan ihastu minuun. Olisi ase niin ampuisin itseni nyt.

        Ohan sulla miekka.katkaise pää sillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohan sulla miekka.katkaise pää sillä.

        Täytyy teroittaa se ensin. Olisi ihan hyvä leikata oma pää irti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin olet. luulit että netta oli ihastunut suhun vaikka ei ollut.

        Jättäkää nyt jo noi Netta jutut..


    • En todellakaan osaa flirttailla. Vihjailevaisuus ei ole oikein minun juttuni. Mä täräytän suoraan tiskiin..

      Enkä myöskään tajua, kun minulle flirttaillaan.

    • Anonyymi

      Jo vain.

    • Minulla oli tapana flirttailla oman mieheni kanssa aina silloin tällöin. Sanoisin, että osaan kyllä asian, tarvittaessa.
      Sen sijaan flirttailu tuntemattomalle tai tutullekaan miehelle vaikka joissakin juhlissa ei ole minun juttuni. En koskaan flirttaile työpaikalla enkä harrastuksissakaan. Enkä todennäköisesti huomaa tai ymmärrä minuun kohdistettua flirttiä, jos sellaista on koskaan tullutkaan.

      • Anonyymi

        Sama täällä, en flirttaile koskaan ulkopuolisille. Kun on oma parisuhde, muut miehet ovat henkilöitä. Ei minullekaan flirttailla, mutta pällistellään kyllä koko lyhyen vartaloni mitalla vaikka ei mitään erikoisia muotoja ole, ihan tavanomaiset vaan.


      • Anonyymi

        Aihe on hyvin pitkälle persoonasta, ammatista ja elämäntavasta kiinni. Yksi sopii toiselle sen hetkisessä tilanteessa, toinen tuomitsee kaiken vähänkään poikkeavasta omasta fiiliksestä.
        Etköhän sentään huomaa itseesi kohdistuvaa huomiota, jos se ei ole jokapäiväistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aihe on hyvin pitkälle persoonasta, ammatista ja elämäntavasta kiinni. Yksi sopii toiselle sen hetkisessä tilanteessa, toinen tuomitsee kaiken vähänkään poikkeavasta omasta fiiliksestä.
        Etköhän sentään huomaa itseesi kohdistuvaa huomiota, jos se ei ole jokapäiväistä.

        En tiedä. 🤔 Nyt kun oikein muistelen, niin ehkä joskus jotakin huomiota on saattanut töissä tai harrastuksissa tullakin, mutta en ole ollut huomaavinani sitä, jolloin se on loppunut.
        Ja nyt en kyllä ole enää edes huomannut mitään, muutamaan vuoteen.. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, en flirttaile koskaan ulkopuolisille. Kun on oma parisuhde, muut miehet ovat henkilöitä. Ei minullekaan flirttailla, mutta pällistellään kyllä koko lyhyen vartaloni mitalla vaikka ei mitään erikoisia muotoja ole, ihan tavanomaiset vaan.

        Eikö flirttailua voi yhdistää huumoripitoiseen keskusteluun yleensäkin? Eihän se ole kiinni mistään "iskurepliikeistä", vaan isommassa porukassa kun ollaan, niin ei kait jokaista sanaa tule miettiä kenelle minkäkin sanoo.


    • Anonyymi

      Pitäisi siis olla sekä röyhkeä että hienostunut?

    • Röyhkeää flirttiä en koskaan käytä. Hienostunutta ja arvailujen varaan jättävää kyllä kun olen sillä tuulella. Parhaimmillaan flirtti on katseita, hymyä, pään asentoa, pieniä vietteleviä eleitä ja korkeitaan hyvin viattomia vahinkokosketuksia. Ja parhaimmillaan sama tapahtuu molemmin päin ja poskia alkaa hieman kuumottaa pelkästä ajatuksesta. Kun flirtti tehoaa, sen huomaa miehen eleistä hyvin selkeästi.

      Toisaalta myös peruutan herkästi, jos huomaan, että flirtti otetaan liian tosissaan ja en halua mitään oikeasti. Flirtti on myös elämäntilanneasia. En flirttaile oikeastaan yhtään tyydyttävässä parisuhteessa tai jos olen ihastunut/rakastunut, siis muuta kuin kohdetta kohtaan.

    • Anonyymi

      En, ja eiköhän se ole täälläkin tullut huomatuksi. Mä usein miten hämmennyn; ja koitan vetäytyä mahdollisimman pian pois tilanteesta!
      Toisten flirttailua mä kyllä seuraan mielenkiinnolla; mihin se johtaa vai johtaako edes mihinkään!
      Oikeesti; erimielisyyksistä mä kyllä saatan tapella, voitokkaasti... ei lopu verbaalisuus yleensä kesken taistelua! Mutt flirtti -> se ei onnistu; siinä mä olen avuton!
      trollikka

      • Anonyymi

        En ole paljoakaan seurannut palstan tapahtumia, koska en ole kiinnostunut tuntemattomien revittelyistä. Muutenkin pyrin sotkeentumasta kenenkään seikkailuun tietoisesti.
        Et sä flirtti-avuton ole, jos kerran verbaalisuus taipuu. Mietippä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole paljoakaan seurannut palstan tapahtumia, koska en ole kiinnostunut tuntemattomien revittelyistä. Muutenkin pyrin sotkeentumasta kenenkään seikkailuun tietoisesti.
        Et sä flirtti-avuton ole, jos kerran verbaalisuus taipuu. Mietippä!

        "Et sä flirtti-avuton ole, jos kerran verbaalisuus taipuu. Mietippä!"

        Ei oikein mene yks ->yhteen, mä en lähde tyrkylle, ei kuulu mun tapoihini.
        Toisin sanoen ei itsetunto riitä, siinä suhteessa ett tavallaan olisin aloituksen tekijä.
        Tuo on oikeesti käynyt ainoastaan kerran toteen ja senkin aloituksen mä tein hiukan vahingossa, ajattelematta koko asiaa. Möläytetty mikä möläytetty; ainoastaan kyseisestä tilanteesta eroon pääseminen oli hankalampaa... ilmeisesti oli vahingossa tullut heitettyä bensaa liekkeihin, ajattelematta seurauksia. Mä hävisin niistä juhannusjuhlista pois vähin äänin... hiljaa takavasemmalle. Toki mulla oli varma tukijoukko sivustalla, loppupeleissä!
        trollikka


    • Pari lällyä ja peppukuva....niin se on siinä :D

      • Sulla täytyy olla sitten hyvä peppu👌🏻😄


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sulla täytyy olla sitten hyvä peppu👌🏻😄

        Taisin hiukan kaunistella tilastoja, niin sanotusti :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Taisin hiukan kaunistella tilastoja, niin sanotusti :D

        No ei se väärin oo🤣


    • Anonyymi

      En osaa moista enkä kylläkään välitä edes osata, olen onnellisesti yksin.
      Terveisin 49 vuotias mies

      • Anonyymi

        Aivan. Turhia osaamisia on. muitakin, joita ilman pärjää.
        Tervehtien; tilannekomiikka yllättää.


    • En tiedä?

      Mutta välillä hävettää joidenkin flirtit. Tosi kömpelöitä ja näkee, kun vastapuoli vaivaantuu. Ei selkeästi kaikilla ole tilannetaju kohdallaan.

      Itse jos huomaisin vastapuolen olevan hämillään, vaivautunut...pyytäisin anteeksi. On sitäkin käynyt. Mutta jotkut vaan jatkaa samaa rasvaista linjaa, jos toinen edes vaivaantuneesti hehettelee jutulle..🙄

      • Anonyymi

        Tulee harvoin tavattua jotakuinkin samansuuntaista läppää ymmärtävää ja vastaavasti takaisin heittävää, ettei toinen ymmärrä täysin väärin.
        Anteeksipyyntö on aina paikallaan, jos on aihetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee harvoin tavattua jotakuinkin samansuuntaista läppää ymmärtävää ja vastaavasti takaisin heittävää, ettei toinen ymmärrä täysin väärin.
        Anteeksipyyntö on aina paikallaan, jos on aihetta.

        Ihmiset usein luulevat olevansa kärryillä toisen fiiliksistä. Mutta ei välttämättä.

        Korjausliikkeellä voi aukaista lukkoja ja palauttaa homman, ettei se mene väärään suuntaan.

        Erehtyminen ja virhe ei ole kirosana. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ihmiset usein luulevat olevansa kärryillä toisen fiiliksistä. Mutta ei välttämättä.

        Korjausliikkeellä voi aukaista lukkoja ja palauttaa homman, ettei se mene väärään suuntaan.

        Erehtyminen ja virhe ei ole kirosana. 😊

        Irl tilanteissa fiilikset saavat omanlaisensa näkyvyyden, mutta niissäkin on tulkinnallisia osioita. Mainitsemasi korjaustulkinta antaa tukea ja varmuutta tarvittaessa, jolloin ymmärrys vahvistuu ainakin itselle.
        Anteeksiantaminen ja -pyytäminen ovat kuin veljeksiä 😇.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Irl tilanteissa fiilikset saavat omanlaisensa näkyvyyden, mutta niissäkin on tulkinnallisia osioita. Mainitsemasi korjaustulkinta antaa tukea ja varmuutta tarvittaessa, jolloin ymmärrys vahvistuu ainakin itselle.
        Anteeksiantaminen ja -pyytäminen ovat kuin veljeksiä 😇.

        Juu. Toki tarvitsee korjausliikkeet myös jonkinlaisen tilanteen/ruumiinkielen tunnistuksen. 🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Juu. Toki tarvitsee korjausliikkeet myös jonkinlaisen tilanteen/ruumiinkielen tunnistuksen. 🤔

        Ruumiinkielen korjausliikkeet ilman sanoja koen mielenkiintoisen haasteisiksi. Silloin tilanteen hallinta vie ja tuo uuden vaihteen.🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruumiinkielen korjausliikkeet ilman sanoja koen mielenkiintoisen haasteisiksi. Silloin tilanteen hallinta vie ja tuo uuden vaihteen.🤭

        No jos ei voi ssnoa mitään, voi hyräillä "Lambadaa" ja vetää koreografin läpi. Eiköhän se tuo jotain "keveyttä".

        https://youtu.be/iyLdoQGBchQ

        Tai ainakin voi liihotella rytmiin haihtuen tilanteesta pois. 😄


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Outo arvoitus?!


    • Kannattaa sitten keskittyä flirttailemaan niiden miesten kanssa.

      • Anonyymi

        Aloittajalla ei ole mitään tarvetta flirttailla, eikä muutenkaan olla hölmöjen yritysten kohteena. Muttei sentään tuppisuuna tarvitse olla:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla ei ole mitään tarvetta flirttailla, eikä muutenkaan olla hölmöjen yritysten kohteena. Muttei sentään tuppisuuna tarvitse olla:)

        Kannattaako sitten miettiä hölmöjä?


    • En pidä itseäni erityisen taitavana flirttailijana. Jos flirttailen, niin se vaatii luontaista kemiaa miehen kanssa, että juttu lähtee soljumaan omia polkujaan kohti flirtimpää kanssakäymistä. Silloin flirtti on pitkälti tiedostamatonta eikä se ole pelkkiä sanoja, vaan tiettyjä eleitä, katseita.. Jos yrittämällä yritän flirttailla, niin siitä ei nyt ainakaan tule mitään 😄

      • Anonyymi

        Ei ole tarkoituskaan keskusteltaessa lähteä showta pitämään kaikkien läsnäollessa. Se ei vaan toimi, easy havainto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarkoituskaan keskusteltaessa lähteä showta pitämään kaikkien läsnäollessa. Se ei vaan toimi, easy havainto.

        Eihän se toimi yleensä, mutta toiset ihmiset ovat aidosti taitavia flirttailijoita ja heiltä onnistuu flirtti tilanteessa kuin tilanteessa, olipa muita läsnä tai ei. Minulla oli nuorempana tällainen tuttu, hän vain tarkisti peilistä, että hiukset ovat kunnossa ja huulipunat kohdillaan ja sitten hän lähti flirttaillen iskemään miehiä. Joka ikinen kerta hän onnistui, hän vain oli niin taitava siinä, mitä teki. Me muut vain seurasimme näytöstä, miten tämä nainen minuuteissa sai kiedottua miehet pikkusormensa ympärille.


    • En hallitse vaikka mistä suunnasta asiaa lähestyisi.

      Olin aikanaan kokoustekniikan kurssilla ja siellä yksi osa-alue oli sanaton viestintä. Siihen liittyen lainasin yhden kirjan iltalukemiseksi. Siinä sitä illalla selailin ja aloin ihmetellä kun kuvissa naisilla oli vähän oudon oloisia ja näköisiä asentoja; minusta ne olivat jopa luonnottomia. Piti sitten tarkistaa sivun otsikosta että mitä aihetta nyt käsitellään. Olin aihealueella flirtti. Huokasin syvään, laitoin kirjan kiinni ja aloin nukkumaan. Eli asiasta ei tarttunut edes kirjaviisautta.

      Nuorena myös elävissä tilanteissa sain kavereilta palautetta siitä että kukaan ei minulle kelpaa. Kysymys ei kuitenkaan ollut siitä vaan itse en niitä itseeni kohdistettuja flirttejä havainnut. Käytännössäkin flirtit menivät ohi ja kun en niitä tunnistanut niin vaikea niihin on vastata saati että itse olisi aloittanut vastaavat soidinmenot.

      En nyt tiedä liittyykö tämä suoraan flirttiin vai onko seuraus mutta pelaan erittäin varman päälle tapailujen alkuvaiheessa nuo fyysiset lähestymiset. Sitä kun kattavasti alati kuulee että miehiä ei kiinnosta kuin kamelinvarpaan kutittelu niin olen katsonut paremmaksi pyrkiä osoittamaan että myös henkinen eläminen ja läheisyys kutkuttaa. Epäilen että tämä taas on tulkittu haluksi olla vain ystävä.

      • Anonyymi

        Monilla työpaikoilla järkätään erilaisia kursseja, joissa pitkälle käydään läpi erilaisia viestintätapoja eri tilanteissa. Saanut itsekin osallistua. Mieleen on jäänyt useita käytännön kurssiharjoituksia tuntemattomien ihmisten kesken.
        Osaavat miehetkin taiteilla eri asennoilla tykö niin halutessaan.
        Molemmat sukupuolet ovat aikaansaavia oikealla kommunikointitavalla. Ystävyyden merkitys takaa henkisyyden syntymisen oikeilla arvoilla, tekemättä suurtakaan numeroa siitä.


    • Anonyymi

      Flirttailiko lenkkeilijänainen mulle, kun olin pyörällä pysähtynyt kännykkää räpläsin ja tuli lenkkeilijänainen ja heitti ympyrälenkin vieressäni, en muista mitä nainen sanoi, mutta sanoi jotain toiselle naiselle, joka oli naisen kanssa lenkillä.

    • Jonkin verran ainakin omasta mielestäni tai sanotaanko välttävästi mutta en mitenkään kyllä koe mikään pro siinä olevani todellakaan.😄.

      • Kyllä tuosts voin antaa sinulle arvosanaksi jopa hyvän 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä tuosts voin antaa sinulle arvosanaksi jopa hyvän 😉

        Voi kiitos...on niin mukava kuulla että jotain osaan siltäkin alalta eikä omat yritelmät ole olleet aivan tehottomia.😉😊.


    • Anonyymi

      Mjaa

      Mielestäni osaan, vaikka en ole kyseistä taitoa opetellut.

      Flirttailun kirjallisessa muodossa olen kuitenkin ellen hyvä, niin ainakin erinomainen.

      Mutta miksi näin?

      No siksi että en juuri korosta itseäni ja erinomaisuuttani, vaan kääriydyn mieluummiin viittauksien harhaan häivettyen taustojen hämärään.

      Itseironia on aina kivaa, mutta se vaatii resursseja.

      (hirn)

      • Anonyymi

        Mjoo

        Näistä resurssiasioista ei olekaan täällä puhuttu lainkaan.

        Kun mainitaan sana resurssi, viitataan johonkin, joka on jotain.

        Resurssipulan taas huomaa välittömästi, koska sellaisella on rajattomat resurssit näyttää itsensä toteen.

        (hihitystä)


      • Anonyymi

        Kirjoituksesi juju kohtaa lukijan helposti....juuri häivytyksen osalta. Taidokas ja koskettava universaalinen luonnonvoima.


      • Anonyymi

        Nah, nautit resurssiesi esiintuomisesta ehkäpä jopa enemmän kuin sisällöntuottamisesta.
        Olla sinut ilman minuutta on taitolaji


    • Anonyymi

      En. Job:
      11:12 Onttopäinen mies voi viisastua ja villiaasin varsa ihmistyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3044
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      50
      903
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      841
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      804
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      800
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      722
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      705
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      36
      666
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      42
      628
    Aihe