Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit lähteä piknikille juttelemaan mukavia?

-flowersreally-

34

374

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyyli Inkerin. 😊

      • Anonyymi

        Rakas <3

        T. Jiimen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas <3

        T. Jiimen

        Ai sinunkin? Onpa kerkiivä Lyyli.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ai sinunkin? Onpa kerkiivä Lyyli.

        Kaikki rakastaa Jasua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki rakastaa Jasua.

        Sarkasmia? Sillä toi nyt ei pidä paikkaansa. Alkuunkaan. Tiedät sen sinäkin.


    • Sinun.

    • Niih.. vastaan tähän, että Funiksen kanssa, mutta kun en saisi mitään tolkkua hänen jutuistaan, niin jätämpä väliin.

      • Funis on siitä hauska, että kesken kattauksen saattaa osoittaa sormella lokkiparvea ja naurahtaa, hakea M16 rynnäkkökiväärin Audinsa takarontista ja alkaa tulittaa lokkeja. Saattaa latistua fiilis, kun lokkeja lötkähtelee ilmasta piknik-peitolle. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Funis on siitä hauska, että kesken kattauksen saattaa osoittaa sormella lokkiparvea ja naurahtaa, hakea M16 rynnäkkökiväärin Audinsa takarontista ja alkaa tulittaa lokkeja. Saattaa latistua fiilis, kun lokkeja lötkähtelee ilmasta piknik-peitolle. 😄

        Ja sen jälkeen vuolee pieniä ristejä kuolleille lokeille yksilöllisillä muistokirjoituksilla.

        Ottaa huikkaa piknicviinistä ja hihittelee päälle.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja sen jälkeen vuolee pieniä ristejä kuolleille lokeille yksilöllisillä muistokirjoituksilla.

        Ottaa huikkaa piknicviinistä ja hihittelee päälle.

        Niin tai potkii maihareilla ne pois näkyvistä ja hirnahdellen nauraa. 😁

        Voi kyllä jotain hienoa lausua, mutta inhonnee lokinp.skaa ja kirkumista. 😁


      • Funis on ymmärrettävissä, kun lukee viestin 5-10 kertaa, käy pari kertaa Wikipediassa ja sitten miettii asiaa vielä tunnin tai kaksi.

        Minä olisin Funikselle kovin hiljainen juttukumppani.


      • Gattino kirjoitti:

        Funis on ymmärrettävissä, kun lukee viestin 5-10 kertaa, käy pari kertaa Wikipediassa ja sitten miettii asiaa vielä tunnin tai kaksi.

        Minä olisin Funikselle kovin hiljainen juttukumppani.

        Minä olen pohtinut vähän samaa taktiikkaa, mutta olen yleensä pohtinut kirjoittamalla vastaamistakin niin kauan, että tilanne meni jo ohi.. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minä olen pohtinut vähän samaa taktiikkaa, mutta olen yleensä pohtinut kirjoittamalla vastaamistakin niin kauan, että tilanne meni jo ohi.. 😄

        Mulla taas menee jutut ohi teidän naisten kanssa. Olette nopeita kirjoittamaan.

        Aina ei oikein tiedä, miten teille pitäisi kirjoittaa niin, että teille jäisi hyvä mieli.
        Tyylini on kuivan lakoninen ja annan helposti pökkelön vaikutelman.

        Sitten en halua mielistellä kohteliaisuuksilla, vaan haluaisin kertoa rehellisesti mitä tunnen tai ajattelen.


      • Gattino kirjoitti:

        Mulla taas menee jutut ohi teidän naisten kanssa. Olette nopeita kirjoittamaan.

        Aina ei oikein tiedä, miten teille pitäisi kirjoittaa niin, että teille jäisi hyvä mieli.
        Tyylini on kuivan lakoninen ja annan helposti pökkelön vaikutelman.

        Sitten en halua mielistellä kohteliaisuuksilla, vaan haluaisin kertoa rehellisesti mitä tunnen tai ajattelen.

        Minulle ainakin tulee hyvä mieli ihan tavallisesta keskustelustakin. Ei siinä mitään ihmeellisiä tarvita. - Eikä sinun tarvitse pohtia edes, että tuleeko jollekulle hyvä mieli. - En usko, että olet täällä ketään pokaamassa, vaan ihan juurikin vaihtamassa ajatuksia, vai kuinka. - Ei palstanaisia tarvitse käsitellä silkkihansikkain, kuten vaimoasi 😉

        - Joskus jonkun kanssa ajatusmaailmat osuu paremmin yksiin ja toisen kanssa ei sitten millään. 🙂

        Minulle tuli täsdä pieni viive vastaamisessa, kun kävin viimeistelemässä terassin kunnostusta. Siirrettiin tyttären kanssa yksi säilytyslaatikko terassilla omalle paikalleen, niin sain öljyttyä vielä senkin kohdan, missä laatikko oli ollut. 👍 Sitten pyysinkin jo tytärtä voitelemaan minun selkääni vähän voltarenia, kun sitä alkoi kivistää tottumattomuus ruumiilliseen työhön 😄
        Nyt onkin hyvä käydä nukkumaan työhönsä tyytyväisenä 👍


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Mulla taas menee jutut ohi teidän naisten kanssa. Olette nopeita kirjoittamaan.

        Aina ei oikein tiedä, miten teille pitäisi kirjoittaa niin, että teille jäisi hyvä mieli.
        Tyylini on kuivan lakoninen ja annan helposti pökkelön vaikutelman.

        Sitten en halua mielistellä kohteliaisuuksilla, vaan haluaisin kertoa rehellisesti mitä tunnen tai ajattelen.

        Olen yhtä hidas keskustelemaan ihmisten kanssa, enkä niin päivän kuulumisista edes välitä.
        Yhtenä päivänä ajattelin, että olet jotenkin Jukka-Pojan oloinen. En pidä tyyliäsi lakoonisena, kuivana tai pökkelönä, on ainakin varmaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen yhtä hidas keskustelemaan ihmisten kanssa, enkä niin päivän kuulumisista edes välitä.
        Yhtenä päivänä ajattelin, että olet jotenkin Jukka-Pojan oloinen. En pidä tyyliäsi lakoonisena, kuivana tai pökkelönä, on ainakin varmaa :)

        Hyvä tietää 😀. En ole Jukka-Poika, enkä tunne häntä.

        Miehille pystyn kirjoittamaan samalla tyylillä mutta naiset ovat mulle yksilöitä.
        Nykyään rohkenen näyttää huonompaa puoltani, joka porsastelee seksillä.

        Kahvipöydässä en sellaisia puhuisi. :)


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Hyvä tietää 😀. En ole Jukka-Poika, enkä tunne häntä.

        Miehille pystyn kirjoittamaan samalla tyylillä mutta naiset ovat mulle yksilöitä.
        Nykyään rohkenen näyttää huonompaa puoltani, joka porsastelee seksillä.

        Kahvipöydässä en sellaisia puhuisi. :)

        Vai niin :) Ajattelin että himmaisimme vähän sillä saralla, mutta nytkö se vasta alkaakin =D JuuHuu.

        Eeh, eikun en voi olla kiusaamatta sinua, mutta eiköhän siitä kaikki naiset pidä, ellet innostut sikailemaan 😅

        Onneksi en lyönyt vetoa Jukka-Pojan puolesta :) Enää 55,99 milj. veikattavaa. On tämä jännittävää!


    • Anonyymi

      Tietenkin kanssasii. Innoissaan menisìmme luontoretkelle ja saaristoristeilylle
      >simiti<

    • Oletko kukka vai mehiläinen? 🤔

    • Picnic ei ole yhtään hullumpi idea. Koriin tuoretta särvintä, ehkä metwursti-kananmuna-sämpylöitä ja meheviä korvapuusteja. Kylmälaukkuun seurustelujuomia kuten ananaslonkeroa. Kyllähän siinä juttua riittäisi vaikka kenen kanssa.

      • Anonyymi

        Pique nique...


    • Miksi vaan yhden palstalaisen eiköhän lähdetä koko palstan voimin picnikille.🙂.

      • Anonyymi

        Mietippä kaikki palstalaiset sekoilee yhes koos!? Voi sitä poliisien ja sossujen työn määrää. Toisaalta työllistävä vaikutus. 🤔

        >simiti<


      • Anonyymi

        Kaveripoika yhdistys ainakin voisitte mennä porukalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveripoika yhdistys ainakin voisitte mennä porukalla.

        Mä en sellasista tiedä kun en mihinkään sellasiin kuulu mutta kyllä hekin mukaan mahtuu tottakai.😄.


      • Itse asiassa nykyporukasta varmaan juurikin mikkojuhani ja simiti voisivat olla kiinnostavaa seuraa jos ajatuksella leikkii 😃 Voitaisiin vertailla kokemusasiantuntijoina vaikka turbosaabbeja vs. pikkumersuja, kiljuntekoa vaikka en ole 14 vuoteen tehnytkään, kiljun hiivajäämien aiheuttaman ripulin torjuntaideoita, El Plan kokemuksia, ja siihen liittyen olisi oikein kaksi "Flavio Briatore" tyylistä coutsia Mikkikselle 😄 DarkFear kun saataisiin vielä kööriin puhumaan politiikkaa kaljuuntuneista persujunteista ja omia pro-Neuvostoliittomielipiteitään niin avot 💯


    • Kerrankin kysymys mistä pidän. 🥰
      Oikeasti Harmaaritarin, buddy-loven, missin. En halua henkilöitä jotka eivät ole turvallisia/ vienyt turvallisen oloni. Muut taitaa ollakin niitä

      • Miksi nämä koska ovat vuosien ajan ystäviäni ja osannut kunnioittaa rajoja ja niistä pidän toivon vaan joku päivä pystyn toteuttaa nämä.


    • Anonyymi

      Mjoo

      Mä olin jo piknikillä lauantaina Uunisaaressa. Viriteltiin pallogrilliä siiderihönössä kalliolle huonoin tuloksin. Liian monimutkainen vehje.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        En kyllä käsitä sellaisia väitteitä, että olisin jotenkin hankalasti ymmärrettävä.

        Pallogrilli on.

        (naurua)


    • Anonyymi

      En tiedä, mutta haluaisin mätkiä palstalaisia sukkasaippualla.

      • Sehän olisi varmasti kiva lisä.😁


    • Anonyymi

      Tietenkin pirpanan kanssa. Takaapäin velaksi ja nyrkillä niskaan.

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe