Liian kuumaa rakastelemiseen

Anonyymi-ap

Miten tuolla torpiikissa ihmiset vaan lisääntyy niin mahdottomasti, vaikka siellä on vielä kuumempaa, kuin Suomessa ja täälläkin on jo niin kuuma, että ajatteleminenkin hikoiluttaa ja aiheuttaa mahdottoman uupumuksen.

127

3111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä siellä ei niin tunneta ehkäisyä... Tai sitten kulttuurisista syistä isoa perhettä arvostetaan enemmän kuin täällä Pohjolassa. Monissa maissa suku on se suuri turvaverkko, johon luotetaan pahan paikan tullen.

      • Anonyymi

        Mä olen omaan äitiini voinu luottaa aina siksi äiti on mulle niin rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen omaan äitiini voinu luottaa aina siksi äiti on mulle niin rakas

        Ai lämpimällä ilmalla rakastelussa olet aina voinut luottaa äitiisi?


      • Anonyymi

        Joissain maissa suku taas on se pahin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai lämpimällä ilmalla rakastelussa olet aina voinut luottaa äitiisi?

        Montako kertaa olet äitiäsi nainut jo kun tuo ensimmäisenä mieleesi tuli


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17889472v

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Koskaan ei ole liian kuuma rakastelemiseen.. kas kun virkistää kummasti viileä suihku hikoiluhetken jälkeen.

      • Anonyymi

        Liian kuumaa hommaa olisi hiestä nahkeat kehot toisiaan vasten, olisi ainkain kova kitka, kun hikisen nahkeat kehot toisiaan vasten hinkuroisivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liian kuumaa hommaa olisi hiestä nahkeat kehot toisiaan vasten, olisi ainkain kova kitka, kun hikisen nahkeat kehot toisiaan vasten hinkuroisivat.

        Höps.. hiki toimii sopivana liukasteena. Lätinä vaan käy.. :D


      • Täsmälleen samaa mieltä toki vettä kannattaa juoda ja jotain pientä suolaista syödä että nesteytys on kunnossa niin ei iske ikäviä kramppeja kesken hauskanpidon.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Täsmälleen samaa mieltä toki vettä kannattaa juoda ja jotain pientä suolaista syödä että nesteytys on kunnossa niin ei iske ikäviä kramppeja kesken hauskanpidon.😊.

        Kyllä, kyllä.. kisakunnosta on huolehdittava.


      • Anonyymi

        Mä kävisin mieluiten rakkaan viereen nukkumaan sen jälkeen ja aikasintaan vasta aamulla suihkuun miksi meillä on lakanat sängyssä jos ei ne edes likaannu koskaan syystä tai toisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kuumaa hommaa olisi hiestä nahkeat kehot toisiaan vasten, olisi ainkain kova kitka, kun hikisen nahkeat kehot toisiaan vasten hinkuroisivat.

        Miksi siinä olisi kitkaa jos on kehojen hikeä välissä kaksi nihkeää ihoa vastakkain se varmasti vielä vittumaisemmalta tuntus


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höps.. hiki toimii sopivana liukasteena. Lätinä vaan käy.. :D

        Jaa no se taas si johtuu yleensä jo muusta kosteudesta


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Täsmälleen samaa mieltä toki vettä kannattaa juoda ja jotain pientä suolaista syödä että nesteytys on kunnossa niin ei iske ikäviä kramppeja kesken hauskanpidon.😊.

        Enemmän sitä hikoilee jos juo


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä, kyllä.. kisakunnosta on huolehdittava.

        Mulle riittä kun auto on tieliikenne kelpoinen sitä voi si sitä mukaa fiksailla kun tarttii ja joisai kohti si taas on hyvä kahtoa että kannattaako maksaako korjaus jo turhan paljon vaikka itte korjais


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän sitä hikoilee jos juo

        No se hikoileminen ei mitään haittaa kun elimistön nestetasapaino on kunnossa mikä on tärkeetä helteellä ihan jokatapauksessa mutta erityisesti kun tekee fyysistä aktiviteettia vaikka sitten rakastelunkin muodossa.🙂.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höps.. hiki toimii sopivana liukasteena. Lätinä vaan käy.. :D

        Saunassa olen ollut ja hikinen hio on nahkea, ei mikään liukas, kuin öljytty iho!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävisin mieluiten rakkaan viereen nukkumaan sen jälkeen ja aikasintaan vasta aamulla suihkuun miksi meillä on lakanat sängyssä jos ei ne edes likaannu koskaan syystä tai toisesta

        Kuraat sinne sänkyyn niin on nihkeää ja kiihkeää.


      • Anonyymi

        Kuuma suihku kuulemma viilenttää kesällä paremmin


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä, kyllä.. kisakunnosta on huolehdittava.

        Kisakireä kolo vai maraton suoritustako suunnittelit yrittää montako työntöä meinasit että itse jaksat ennen kuin saat orgasmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunassa olen ollut ja hikinen hio on nahkea, ei mikään liukas, kuin öljytty iho!

        Mitä sä si hikoilet alkoholia vai


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kisakireä kolo vai maraton suoritustako suunnittelit yrittää montako työntöä meinasit että itse jaksat ennen kuin saat orgasmin

        Minun orgasminsaantini ei kuulu asioihin joita käsittelisin palstalla.. jotakin rajaa.


    • Anonyymi

      Varmastikin fuusiomoottoi on ylikuumentunut jotta ei pääse kulkuneuvolla ylivalonnopeuteen sitten... niin...

      Joka oli erittäinkin hyvä hauskakin indie-avaruuselokuva: Colonials... aika kauniita tyttöjä ja lentävä pallorobottikin joka varastaa pahan herran tukialuksesta avaruusaluksen ja...

      Näytti että nuo jotkut naisnäyttelijät unohtaa jotain vuorosanoja joku välillä joka tekee huvittavan tuosta jutusta mutta hyviä digitaalisia robotteja :D

      • Anonyymi

        Missä sfääreissä sä olet otitko synteettistä vai ihan perinteistä


    • Anonyymi

      näyttelijätytöille voi olla todellakin huvittavaa jos näyttelytilanteessa pitää puhua jollekin robotille tai dinosaurukselle ja kuvitella joku valopiste olemaan sellainen...

      Koska CGI eli Computer Generated Imagenary, eli tietokone piirtää ne kuvat dinot ja robotit, mitä tahansa sitten jälkeenpäin.

      • Anonyymi

        Nii meinaakko näitä lasten elokuvia joissa on animaatio ja elokuva sekoitettu niissä on muistaakseni jonkin sortin suositus ikäraja mu ne ainakin aikoinaan piti olla et vanhemman harkinnan mukaan ja aina voi lapselta kysyä mitä tämä nämä haluaa katsoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii meinaakko näitä lasten elokuvia joissa on animaatio ja elokuva sekoitettu niissä on muistaakseni jonkin sortin suositus ikäraja mu ne ainakin aikoinaan piti olla et vanhemman harkinnan mukaan ja aina voi lapselta kysyä mitä tämä nämä haluaa katsoa

        Kaikkihan nuo nykyajan fiktiiviset scifi-,supersankari-, ym.- elokuvat on pääasiassa green screen kamaa. Näyttelijät höpisee ilman lavasteita hassu puku päällä ja tietokoneella luodaan kaikki siihen ympärille.
        Mä olen jo liian vanha nauttimaan noista leffoista!
        PS: En ole tuo aiempi ”leffafriikki”.


    • Anonyymi

      Liikettä vähemmän ettei tule hiki,ajan kanssa sitä pittää naiskella helteessä.

      • Anonyymi

        Se o sellai minkä tahtoisin tehdä omaan tyyliin mulle tärkeintä on että saan nähdä toisen nauttivan mä en niistä elokuva tehosteista niin tykkää


    • Anonyymi

      No jo on joillakuilla ongelmat. Palojon mukavampaa puuhaa lämpimällä säällä. Muutenkin mukavaa, kun voi täysin vapaasti hillua kotosalla alusvaatteisillaan.

      • Jaa.. mä tuppaan hillumaan ilman alusvaatteitakin. Kotonaan saa nakuilla, jos ei esittele itseään..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. mä tuppaan hillumaan ilman alusvaatteitakin. Kotonaan saa nakuilla, jos ei esittele itseään..

        No mä en tykkää itse ihan kokonakuudesta tunteena. Mulle se on liian hikistä puuhaa ja isot rinnat eivät ole minusta lainkaan kivat nakuina, vaikka vielä hyvin ryhdissään pysyvätkin. Tykkään olla alusvaatteisillani, kun keli on mukavan lämmin. Onneksi sä saat nakuilla ja mä saan hillua alusvaatteisillani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä en tykkää itse ihan kokonakuudesta tunteena. Mulle se on liian hikistä puuhaa ja isot rinnat eivät ole minusta lainkaan kivat nakuina, vaikka vielä hyvin ryhdissään pysyvätkin. Tykkään olla alusvaatteisillani, kun keli on mukavan lämmin. Onneksi sä saat nakuilla ja mä saan hillua alusvaatteisillani.

        Noin juurikin. Jokaiselle makunsa mukaan. Mulla taasen on pikkiriikkiset tissit, enkä tykkää yhtaan tissihiestä mitä syntyy tissien alle. Ilman paitaa ilmastointi pelaa paremmin.

        Olen joskus miettinyt sitä, kuinka hankalaa elämäni olisi isoilla tisseillä. Sanoisin että ne olisivat minulla kovasti tiellä. Kai. Mutta kun inhoan tihiä ylitse kaiken, niin voin kuvitella kuinka epämukavaa minulla olisi daisareiden kanssa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noin juurikin. Jokaiselle makunsa mukaan. Mulla taasen on pikkiriikkiset tissit, enkä tykkää yhtaan tissihiestä mitä syntyy tissien alle. Ilman paitaa ilmastointi pelaa paremmin.

        Olen joskus miettinyt sitä, kuinka hankalaa elämäni olisi isoilla tisseillä. Sanoisin että ne olisivat minulla kovasti tiellä. Kai. Mutta kun inhoan tihiä ylitse kaiken, niin voin kuvitella kuinka epämukavaa minulla olisi daisareiden kanssa.

        On ne välillä hankalat ja itse ihan mielelläni leikkauttaisin noista puolet koosta pois. Vaan leikkaus on aina leikkaus, niin en viitsi siihen ilman aitoa terveydellistä syytä lähteä. Mä olen koko ikäni kadehtinut pienirintaisia, jotka voivat kulkea ilman rintaliivejä jne. Itselleni se olisi kidutusta ja tunteena aivan karsea. Tihi ongelmaa en ole koskaan kokenut. Omani eivät mitenkään erityisen paljon hikeä altaan puske. Kyllä se on kainalohiki, joka mua enemmän vaivaa ja otsahiki, joka lenkillä valuu ihan noroina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ne välillä hankalat ja itse ihan mielelläni leikkauttaisin noista puolet koosta pois. Vaan leikkaus on aina leikkaus, niin en viitsi siihen ilman aitoa terveydellistä syytä lähteä. Mä olen koko ikäni kadehtinut pienirintaisia, jotka voivat kulkea ilman rintaliivejä jne. Itselleni se olisi kidutusta ja tunteena aivan karsea. Tihi ongelmaa en ole koskaan kokenut. Omani eivät mitenkään erityisen paljon hikeä altaan puske. Kyllä se on kainalohiki, joka mua enemmän vaivaa ja otsahiki, joka lenkillä valuu ihan noroina.

        Mulla tissihiki on ongelma.. ja näkyvä sellainen kun en käytä rintaliivejä. Just vähän aikaa sit broidi kuittaili " Mä en tienny et sä imetät!"

        Töissä ja julkisilla paikoilla se on joskus noloakin. Mut hei.. ihan luonnollistahan tuokin on. Onneksi tihi ei sillain haise kun esim kainalohiki.. mutta on näkyvä. Vaiva on kosmeettinen niin sanoakseni.

        Voipi olla että tihi on rintaliivittömien ongelma.
        En tiedä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla tissihiki on ongelma.. ja näkyvä sellainen kun en käytä rintaliivejä. Just vähän aikaa sit broidi kuittaili " Mä en tienny et sä imetät!"

        Töissä ja julkisilla paikoilla se on joskus noloakin. Mut hei.. ihan luonnollistahan tuokin on. Onneksi tihi ei sillain haise kun esim kainalohiki.. mutta on näkyvä. Vaiva on kosmeettinen niin sanoakseni.

        Voipi olla että tihi on rintaliivittömien ongelma.
        En tiedä.

        Luonnollistahan se on hikoilla, mutta ei tosiaan mitenkään mukavaa aina. Voi varmaan liittyä rintaliiveihinkin, koska kyllä nekin osan imee. Tosin en ole huomannut itse mitään erityistä tuossa. Joskus saattaa olla sellaset ihan vaan viivat tossa rintojen alla tietynlaisessa liikunnassa. Yleensä on kyllä paidan rintamus märkä ihan tosta kaulasta alkaen, jos on tullut kunnolla hikoiltua. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonnollistahan se on hikoilla, mutta ei tosiaan mitenkään mukavaa aina. Voi varmaan liittyä rintaliiveihinkin, koska kyllä nekin osan imee. Tosin en ole huomannut itse mitään erityistä tuossa. Joskus saattaa olla sellaset ihan vaan viivat tossa rintojen alla tietynlaisessa liikunnassa. Yleensä on kyllä paidan rintamus märkä ihan tosta kaulasta alkaen, jos on tullut kunnolla hikoiltua. 🙂

        Juu.. mä taidan vain olla sellainen hikoileva sika.. heh. Yksilöpohjaisia juttujahan nää on.

        Mun ei tarvitse kuin istua hetki auringossa, niin on raidat paidassa tissien alla. Siksi välttelen istumista päin aurinkoa julkisilla paikoilla.

        Nooh.. harminsa kullakin. Eli voihan tämä onkelma olla vaan pikkutisseillä, mutta siihen päätelmään tarvittaisiin suurempi otanta.

        Tosin hurjan moni pienirintainen käyttää rintsikoita juurikin soveiliaisuusyistä. Tai kun niitä vaan kuuluu pitää. Ja uskon,että rintsikat estäisivät sen paidan kastumisen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. mä taidan vain olla sellainen hikoileva sika.. heh. Yksilöpohjaisia juttujahan nää on.

        Mun ei tarvitse kuin istua hetki auringossa, niin on raidat paidassa tissien alla. Siksi välttelen istumista päin aurinkoa julkisilla paikoilla.

        Nooh.. harminsa kullakin. Eli voihan tämä onkelma olla vaan pikkutisseillä, mutta siihen päätelmään tarvittaisiin suurempi otanta.

        Tosin hurjan moni pienirintainen käyttää rintsikoita juurikin soveiliaisuusyistä. Tai kun niitä vaan kuuluu pitää. Ja uskon,että rintsikat estäisivät sen paidan kastumisen.

        Kuten sanoin tossa, niin mä hikoikoilen kainaloista ja otsahiki on suorastaan ahdistavissa määrissä välillä. Kai sekin on yksilöllistä mistä ihminen eniten hikoilee. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin tossa, niin mä hikoikoilen kainaloista ja otsahiki on suorastaan ahdistavissa määrissä välillä. Kai sekin on yksilöllistä mistä ihminen eniten hikoilee. 😂

        Otsahiki voi olla myös hyvinkin kiusallinen. Varsinkin jos se valuu silmiin.

        Kyllähän se on varmasti todella yksilöllistä. Oletko ajatellut jumpatessa pitää sellaista kasikytluvun hikipantaa? Eihän ne tosiaan ole kovin tyylikkäitä, mutta uskoisin että ajaa oikeasti asiansa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Otsahiki voi olla myös hyvinkin kiusallinen. Varsinkin jos se valuu silmiin.

        Kyllähän se on varmasti todella yksilöllistä. Oletko ajatellut jumpatessa pitää sellaista kasikytluvun hikipantaa? Eihän ne tosiaan ole kovin tyylikkäitä, mutta uskoisin että ajaa oikeasti asiansa.

        Sepä se, kun valuu silmiin. Tarvitsisi paksummat kulmakarvat, mutta kun ei sellasia luonnostaan ole. Olen ajatellut, mutta mä en usko, että nahkani tykkäisi sellaisesta yhtään. Muutenkin herkkä iho kasvoissa ja pipokin voi voi hinkata ihon tosi araksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, kun valuu silmiin. Tarvitsisi paksummat kulmakarvat, mutta kun ei sellasia luonnostaan ole. Olen ajatellut, mutta mä en usko, että nahkani tykkäisi sellaisesta yhtään. Muutenkin herkkä iho kasvoissa ja pipokin voi voi hinkata ihon tosi araksi.

        Auts.. sun täytyy ommella sellainen pehmoinen hikinauha itsellesi. Siihen joku kiva rusetti, niin on hyvä. Noi urheiluliikkeen hikinauhat on kieltämättä aika karkeita.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Auts.. sun täytyy ommella sellainen pehmoinen hikinauha itsellesi. Siihen joku kiva rusetti, niin on hyvä. Noi urheiluliikkeen hikinauhat on kieltämättä aika karkeita.

        Tai sittne jatkan hyväksi koetulla mallilla, että on hiha tai joku rätti, jolla voi aina tarvittaessa pyyhkästä. Petipuuhissa nyt ei sentään yleensä ihan otsahiki valu, vaikka muuten hiki tuleekin. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sittne jatkan hyväksi koetulla mallilla, että on hiha tai joku rätti, jolla voi aina tarvittaessa pyyhkästä. Petipuuhissa nyt ei sentään yleensä ihan otsahiki valu, vaikka muuten hiki tuleekin. 😁

        Vanhassa vara parempi. Hyväksi koettu ON hyväksi koettu.

        Mua rupesi naurattamaan ajatus jos mullakin olisi hikirätti olalla tihiä varten.. voisi tulla ihmetyksiä kun pyyhkisin tissejäni tuon tuosta..

        Nooh.. harminsa kullakin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noin juurikin. Jokaiselle makunsa mukaan. Mulla taasen on pikkiriikkiset tissit, enkä tykkää yhtaan tissihiestä mitä syntyy tissien alle. Ilman paitaa ilmastointi pelaa paremmin.

        Olen joskus miettinyt sitä, kuinka hankalaa elämäni olisi isoilla tisseillä. Sanoisin että ne olisivat minulla kovasti tiellä. Kai. Mutta kun inhoan tihiä ylitse kaiken, niin voin kuvitella kuinka epämukavaa minulla olisi daisareiden kanssa.

        Pidän mielummin pienet rinnat.Tunnen monta iso tissstä naista ,jotka valittaa että hautuu iho auki ,kun hikoilee ja vai ruveta kasvamaan sientä,jos ei pidä hygieniastaan huolta.Tiedän yhden naisen se haisi ihan happamalle,kun oli käynyt niin,että ristinsä kullakin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vanhassa vara parempi. Hyväksi koettu ON hyväksi koettu.

        Mua rupesi naurattamaan ajatus jos mullakin olisi hikirätti olalla tihiä varten.. voisi tulla ihmetyksiä kun pyyhkisin tissejäni tuon tuosta..

        Nooh.. harminsa kullakin.

        Mulla on yleensä tosiaan joko pitkähihainen urheilupaita, tai jos keli on siihen liian lämmin niin sitten rätti sitastuna tohon ranteen ympärille. Vaan joo, jatkuva tissien pyyhkiminen olis varmaan sitä itse hikeä häiritsevämpää. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on yleensä tosiaan joko pitkähihainen urheilupaita, tai jos keli on siihen liian lämmin niin sitten rätti sitastuna tohon ranteen ympärille. Vaan joo, jatkuva tissien pyyhkiminen olis varmaan sitä itse hikeä häiritsevämpää. 😂

        Mä sain jo niin elävän kuvan kuinka väki reagoisi mun tissien pyyhinnälle..

        Heh.

        Joo, toi ranteen ympärille kietastu liina kuulostaa ihan hyvälle ratkaisulle. Ei tosin minun ongelmaani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sittne jatkan hyväksi koetulla mallilla, että on hiha tai joku rätti, jolla voi aina tarvittaessa pyyhkästä. Petipuuhissa nyt ei sentään yleensä ihan otsahiki valu, vaikka muuten hiki tuleekin. 😁

        Mä käytän tuubihuivista leikattuja pantoja, jos reeni on niin intensiivistä ettei voi tahtia sotkea hikeä pyyhkimällä kesken kaiken.

        xLiner


      • Anonyymi

        Mieluiten itse sillai et olis kylpytakki yllä vähintään miehillä kun se ei ole samanlainen kui naisilla tai kietasu pyyhe sitä toki joutus vähä soveltaa kun sitä ei saa nin helposti sivuille vähän suojaksi edes nii kui kylpytakkia mu jos on kahdestaan koton ni menee ihan alusvaatteisillaankin kun sillai kivan helposti hieman sivuun siirettävissä stringeistä naisella en ole ikinä pitänyt itse musta ne on enämpi huoralle passelimmat


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noin juurikin. Jokaiselle makunsa mukaan. Mulla taasen on pikkiriikkiset tissit, enkä tykkää yhtaan tissihiestä mitä syntyy tissien alle. Ilman paitaa ilmastointi pelaa paremmin.

        Olen joskus miettinyt sitä, kuinka hankalaa elämäni olisi isoilla tisseillä. Sanoisin että ne olisivat minulla kovasti tiellä. Kai. Mutta kun inhoan tihiä ylitse kaiken, niin voin kuvitella kuinka epämukavaa minulla olisi daisareiden kanssa.

        Monasti miehet kutsuu isoja rintoja jopa meijeriksi meijereiksi meijerit eri sanamuotoja pääpirtteittän yksi ja sama sana meijeri si taas on yksikkö muoto meijerit monikko


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla tissihiki on ongelma.. ja näkyvä sellainen kun en käytä rintaliivejä. Just vähän aikaa sit broidi kuittaili " Mä en tienny et sä imetät!"

        Töissä ja julkisilla paikoilla se on joskus noloakin. Mut hei.. ihan luonnollistahan tuokin on. Onneksi tihi ei sillain haise kun esim kainalohiki.. mutta on näkyvä. Vaiva on kosmeettinen niin sanoakseni.

        Voipi olla että tihi on rintaliivittömien ongelma.
        En tiedä.

        Veli vain vähä vinoili kiusasi jos helpompi sana ymmärtää oikein


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla tissihiki on ongelma.. ja näkyvä sellainen kun en käytä rintaliivejä. Just vähän aikaa sit broidi kuittaili " Mä en tienny et sä imetät!"

        Töissä ja julkisilla paikoilla se on joskus noloakin. Mut hei.. ihan luonnollistahan tuokin on. Onneksi tihi ei sillain haise kun esim kainalohiki.. mutta on näkyvä. Vaiva on kosmeettinen niin sanoakseni.

        Voipi olla että tihi on rintaliivittömien ongelma.
        En tiedä.

        Eipä taida olla pelkällään jos on suuremmat rinnat eritoten


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. mä taidan vain olla sellainen hikoileva sika.. heh. Yksilöpohjaisia juttujahan nää on.

        Mun ei tarvitse kuin istua hetki auringossa, niin on raidat paidassa tissien alla. Siksi välttelen istumista päin aurinkoa julkisilla paikoilla.

        Nooh.. harminsa kullakin. Eli voihan tämä onkelma olla vaan pikkutisseillä, mutta siihen päätelmään tarvittaisiin suurempi otanta.

        Tosin hurjan moni pienirintainen käyttää rintsikoita juurikin soveiliaisuusyistä. Tai kun niitä vaan kuuluu pitää. Ja uskon,että rintsikat estäisivät sen paidan kastumisen.

        Mikä ongelma se on enämpi mä pitäsin sitä ongelmana jos ihminen ei hikoilis kuinka kuivaks on itsensä siinä kohti jo marinoinu


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Otsahiki voi olla myös hyvinkin kiusallinen. Varsinkin jos se valuu silmiin.

        Kyllähän se on varmasti todella yksilöllistä. Oletko ajatellut jumpatessa pitää sellaista kasikytluvun hikipantaa? Eihän ne tosiaan ole kovin tyylikkäitä, mutta uskoisin että ajaa oikeasti asiansa.

        Vähän saattaa kirvellä mu pyhkäsee otsaa välillä kämmenselällä tai kämmenellä ni ei sillai häirits kunnolla hikoillessa voi jopa hiukset kastua yllättävänkin hyvin


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Otsahiki voi olla myös hyvinkin kiusallinen. Varsinkin jos se valuu silmiin.

        Kyllähän se on varmasti todella yksilöllistä. Oletko ajatellut jumpatessa pitää sellaista kasikytluvun hikipantaa? Eihän ne tosiaan ole kovin tyylikkäitä, mutta uskoisin että ajaa oikeasti asiansa.

        Juu en todellakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, kun valuu silmiin. Tarvitsisi paksummat kulmakarvat, mutta kun ei sellasia luonnostaan ole. Olen ajatellut, mutta mä en usko, että nahkani tykkäisi sellaisesta yhtään. Muutenkin herkkä iho kasvoissa ja pipokin voi voi hinkata ihon tosi araksi.

        Pitääkö sitä hieroa kokoajan otsaansa kun ei kuitenkaan edes tajua mitä katsoo


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Auts.. sun täytyy ommella sellainen pehmoinen hikinauha itsellesi. Siihen joku kiva rusetti, niin on hyvä. Noi urheiluliikkeen hikinauhat on kieltämättä aika karkeita.

        Tytöille oli joskus niitä pinnoitettuja hiuspantoja joihin oli laiteltu kaikennäköistä pientä ja kivaa ni niitä kun hiplaili ni pysy kädet ylhäällä samalla pienesti päänahkaa hieroen ja kävi kai tuulen vire kainaloihin hikoillessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sittne jatkan hyväksi koetulla mallilla, että on hiha tai joku rätti, jolla voi aina tarvittaessa pyyhkästä. Petipuuhissa nyt ei sentään yleensä ihan otsahiki valu, vaikka muuten hiki tuleekin. 😁

        Vähemmän mä olen muuten hikoillu kun sänkyhommissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sittne jatkan hyväksi koetulla mallilla, että on hiha tai joku rätti, jolla voi aina tarvittaessa pyyhkästä. Petipuuhissa nyt ei sentään yleensä ihan otsahiki valu, vaikka muuten hiki tuleekin. 😁

        Otsa tulee välistä t-paidan hihaan pyyhkästyä ja äitee monasti huomautti kun yleensä poikkeuksetta nenän pyyhkäsin collegepaidan hihaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän mielummin pienet rinnat.Tunnen monta iso tissstä naista ,jotka valittaa että hautuu iho auki ,kun hikoilee ja vai ruveta kasvamaan sientä,jos ei pidä hygieniastaan huolta.Tiedän yhden naisen se haisi ihan happamalle,kun oli käynyt niin,että ristinsä kullakin.

        Äitini valittaa tuota samaa toisinaan


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä sain jo niin elävän kuvan kuinka väki reagoisi mun tissien pyyhinnälle..

        Heh.

        Joo, toi ranteen ympärille kietastu liina kuulostaa ihan hyvälle ratkaisulle. Ei tosin minun ongelmaani..

        Niillä monesti peitellään niitä ranteen viiltely jälkiä kun yritti mutta ei kuitenkaan uskaltanutkaan viiltää tarpeeksi syvältä että olisi valtimo ehkä jopa katkennut kun herkkä nahkasta sattuu jo pieni hipaisu kuinka tällaista lasta on koko ikä pidetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monasti miehet kutsuu isoja rintoja jopa meijeriksi meijereiksi meijerit eri sanamuotoja pääpirtteittän yksi ja sama sana meijeri si taas on yksikkö muoto meijerit monikko

        Saahan sitä sanoa. Itselläni ei onneksi moisia "miehiä" lähipiiriin kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en tykkää itse ihan kokonakuudesta tunteena. Mulle se on liian hikistä puuhaa ja isot rinnat eivät ole minusta lainkaan kivat nakuina, vaikka vielä hyvin ryhdissään pysyvätkin. Tykkään olla alusvaatteisillani, kun keli on mukavan lämmin. Onneksi sä saat nakuilla ja mä saan hillua alusvaatteisillani.

        Eiks isot rinnat hikoile rintojen alle jäävän ihon ja rinnan väliin kostuu hikoilusta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin tossa, niin mä hikoikoilen kainaloista ja otsahiki on suorastaan ahdistavissa määrissä välillä. Kai sekin on yksilöllistä mistä ihminen eniten hikoilee. 😂

        Mä en tajua, et jotku syö kesähelteellä tulista ruokaa, jossa on chiliä ja muuta tulista.
        Tulinen ruokahan lisää hikoilua entisestää, hiki virtaa norona, jos syö tulista ruokaa helteellä, kun vähäinenkin tulisuus aiheuttaa meikäläiselle, että otsalta valuu hikeä talvellakin ja siksi en tulisia ruokia syö ja toiseks tuliset mausteet peittää ruoan maun, kun ei maista mitään, kun suuta polttaa ja makuaisti katoaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä sain jo niin elävän kuvan kuinka väki reagoisi mun tissien pyyhinnälle..

        Heh.

        Joo, toi ranteen ympärille kietastu liina kuulostaa ihan hyvälle ratkaisulle. Ei tosin minun ongelmaani..

        Kyl olis miehiä jonossa, jos pääsis tisulihikeä pyyhkimään pehmoisella paperilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks isot rinnat hikoile rintojen alle jäävän ihon ja rinnan väliin kostuu hikoilusta???

        No minun eivät mitenkään isommin, sinusta en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tajua, et jotku syö kesähelteellä tulista ruokaa, jossa on chiliä ja muuta tulista.
        Tulinen ruokahan lisää hikoilua entisestää, hiki virtaa norona, jos syö tulista ruokaa helteellä, kun vähäinenkin tulisuus aiheuttaa meikäläiselle, että otsalta valuu hikeä talvellakin ja siksi en tulisia ruokia syö ja toiseks tuliset mausteet peittää ruoan maun, kun ei maista mitään, kun suuta polttaa ja makuaisti katoaa.

        Minä pidän tulisesta ruoasta, myös kesällä tai ehkä jopa eritoten kesällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ongelma se on enämpi mä pitäsin sitä ongelmana jos ihminen ei hikoilis kuinka kuivaks on itsensä siinä kohti jo marinoinu

        Kyllä taas on jutut lähteny laukalle


    • Anonyymi

      Ei ole. Muttei sitä harrastaa ennen kuin on löytänyt sellaisen miehen johon rakastuu. Sellaisen muutamaa vuotta nuoremman.

    • Anonyymi

      En tiiä, mutta mukavaa ja helppoa oli treenata tänään, kun oli lämmin kroppa jo valmiiksi. Tunti meni cardioo tuosta noin vaan ja pitempäänkin olis jaksanut, mutten halunnut ylitreenata.

      Mua ei kuumuus haittaa. Mitä parempi kunto, sitä vähemmän haittaa. Treenikesä ja kova syyskunto mielessä tän kesän varalle. Töitä on tullut tehtyä taas jo vähän etukäteenkin ja nyt voin keskittyä vaan itseeni:)

    • Anonyymi

      Helppo vastaus, kuumassa ilmanalassa ihmisillä ei ole niin paljon vaatteita.
      Visuaalisesti on enemmän herättäviä näkyjä mitä Suomessa kolmikerrospukeutumisen aikana. Kerrospukeutumisessa on vielä se ongelma ettei tiedä saako vaikka olisi kuorinut kaksi päällimmäistä kerrosta jo pois, on aikaa miettiä haluaako vaiko ei.
      Intohimot lähtevät pois kuoriessa harmaita pitkiä villahousuja.

      AV

    • Naiseni pitää auringosta ja seksin laatu on suoraan verrannollinen lämpötilaan.
      Talvella sitä nälkiintyy, mutta lyhyessä kesässä elää nuoruuden uudelleen.

      Harmittaa suomalainen arktinen ilmasto. Vain neljä kuukautta vuodessa saa kokea sen, mitä seksi on parhaimmillaan.

    • Anonyymi

      Tässä laaksossa on kylä todella kuumaa monesti, ja kun ei tuule, koska laaksomainen paikka, ja kun aurinko alkaa paistamaan suoraan ikkunaan... nousee lämpötilat kuin jossain umpinaisessa lasikuutiossa olisi.

      Ei auta pikkuverhot pitäisi olla peili-ikkunat kai :D

      "Death Valley".

    • Anonyymi

      ... niin sisällä pystyisi hyvin ottamaan aurinkoa, aurinko tuoli vain olohuoneeseen :D

      • Anonyymi

        Kotvanen katveessa aidon hetekan päällä.Kun kerran työntää niin kaksi heilahtaa,niin piankos siinä maagiset eliksiirit lentää eikä siinä tule pahemmin hikikään.


    • Anonyymi

      nyt on hyvä aurinko alkaa menemään tuon vuoren taakse vähän aikaa sitten oli ulkolämpö +37 nyt enää +27... iloinen asia.

      • Missähän päin maailmaa noin. Täällä oli korkeimmillaan 25 ja eka päivä kun saatto olla shortseissa ja t paita. Eilen oli vielä pitkähihaset, kun kävin kuvailemassa.


    • Evoluution tuloksena syntynyt sopeutuma paikallisiin olosuhteisiin.

    • Anonyymi

      Helteellä pitää harrastaa vain tantraseksiä. 😁 N50

    • Tuo ilmalämpöpumppu on kyllä hintansa väärti 👍

    • Anonyymi

      Ei se ajattelu hikoiluta eikä aiheuta edes uupumusta ollu muuta mietittävää vaan

    • Anonyymi

      Mä en tiedä hikoiluttaako rakastelu seksin harrastamisessa si taas tulee ja se on mulle vähän tylsää mutta nautin silti kun on kivan liukkaat keli olosuhteet

    • Anonyymi

      Kyl mulle tulee päänahkaan pukkaa hikisiä pisaroita täyteen, jos auringossa edes ajattelee työntekoa.
      Kylmä hikoileva olut tölkki on parasta helteellä kulauttaa viileä olut kurkkuun, kyl virkistää ja jano lähtee....

    • Anonyymi

      Entäs jos aloittaja vaan laihduttaisi 30kg. niin rupee se rakastelukin maistumaan ja tuntumaan paremmalta, lihavat hikoilee.

    • Anonyymi

      hei suomi rotta..on ihmisiä jotka elävät ja kunnioittavat luontoa ja sen kauneutta...
      juuri niin luoja sen halusi olevan...eli kyllä luonto sen kertoo siellä olevalle...haluat lisääntyä tai et...sinä onneton ja saatanan turha ihminen...katsot sairasta pornoa.
      ja luulet että ihmiset haluu sitä...EI HALUA...nää alemman moraalin ihmiset otetaan
      pois täältä ....HYVÄ JA VALO VOITTAA AINA......LAPSET VOITTAA AINA...muista se iljetys

    • Anonyymi

      Sinulla taitaa olla yleiskunto huono, kun kerran pelkkä ajattelu hikoiluttaa 😓
      Aloita rakastelu kevyesti, esileikkien. Huomenna etenet esileikista johonkin asentoon. Itse aktia ei vielä saa tehdä, suorittaa. Sen aika on viikonlopun aikana, sunnuntaina. Kirkon käynnin jälkeen 😇

    • Saisi kyllä olla järkyttävän kuumaa, että sen takia jättäisin rakastelematta. Onneksi on viileä kämppä, niin ei jää siitä ainakaan kiinni.

    • Anonyymi

      Varsinkin sellaisissa paikoissa missä elintaso on huono, ihmiset elää alkukantaisissa oloissa ei ole paljon muuta tekemistä kuin sexin harrastaminen. Monessa paikassa kyllä tilanne menee huonommaksi kun lapsia liikaa , tosin lapsikuolleisuus on suurta , täytyy olla jälkeläisiä jotka elättää vanhemmat kun eivät pysty töihin.

    • Anonyymi

      Yöt on kylmiä...tarvii lämmikettä

    • Anonyymi

      Minä laitan ilmastoinnin päälle kun alan nussia. Muuten saan nestehukan hikoilusta

    • Anonyymi

      Johtuuko siitä että suomalaisilla naisilla on korkeampi kynnys nykyään tehdä yhtään mitään seksuaalista.Kunnon murjotus ja naama norsun tavaralla ajaa urokset karkuun.

    • Anonyymi

      Tuuletin tai ilmastointi auttaa. Väestökato koskettaa kyllä lämpimiäkin maita.

      • Anonyymi

        Kyllä rakastelu on mukavaa vaikka on lämmintä ja kosteaa,mutta allekirjoittanut ei pysty kyllä nukkua jos joku nukkuu iholla kiinni,ollut aina sellainen ei edes vaatteet päällä.? Sitä ihmettelen miksi ihmiset ei osta talouteen ilmastointilaitetta joka kerää kosteuden 300e saa laadukkaan. toki itse asun uudessa kerrostalossa missä on koneellinen ilmanvaihto niin kyseinen häkkyrä on toistaiseksi saanut olla nyt vielä komerossa,odotellaan... Hyvää rakkauden kesää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rakastelu on mukavaa vaikka on lämmintä ja kosteaa,mutta allekirjoittanut ei pysty kyllä nukkua jos joku nukkuu iholla kiinni,ollut aina sellainen ei edes vaatteet päällä.? Sitä ihmettelen miksi ihmiset ei osta talouteen ilmastointilaitetta joka kerää kosteuden 300e saa laadukkaan. toki itse asun uudessa kerrostalossa missä on koneellinen ilmanvaihto niin kyseinen häkkyrä on toistaiseksi saanut olla nyt vielä komerossa,odotellaan... Hyvää rakkauden kesää

        Mistä muka kosteutta tulis, kun ulkona on rutikuivaa.


    • Anonyymi

      Hyttyset häiritsee enemmän kuin lämpö. Rannalle ei valitettavasti voinut jäädä pidemmäksi aikaa rakastelemaan.

    • Anonyymi

      Siihen muutaman minuutin rakasteluun ei mikään keli ole liian kuuma

      • Anonyymi

        👍 Siinä parissa minuutissa mikä meikäläisellä menee puheineen ja esileikkeineen, ei ehdi lämmin tulla 😉

        -Palstahessu


    • Anonyymi

      Munat vaan hikoilee näillä helteillä ihan valtavasti, mitä vinkkejä olisi, et hikoilis vähemmän.

    • Anonyymi

      Siellä siittiöluku on tuplat siitä mitä länsimaalaismiehillä nykyään on

    • Anonyymi

      Siellä yössä tapahtuu jotain ihanaa

      • Anonyymi

        No eipä tapahtunu


    • Anonyymi

      Miksi kaikki ruotsalaiset miehet ovat impotentteja?

    • Kasvoni hikoilevat herkästi. Jos asentona on perinteinen lähetyssaarnaaja ja lämpötila on päälle kolmenkymmenen, tiputtelen hikipisaroita naisen kasvoille.

      Aika ällöttävää. Onneksi alla oleva nainen oli oma-aloitteinen ja siirtyi ratsastamaan.

    • Anonyymi

      Alkaa olee kuuma. Yöllä voi ehkä rakastalla jos on alle +20 lämmintä. Tai sitten vaan viileeseen suihkuun. Hiki on päivisin joten ei voi oikein seksiä harrastaa.

      • Anonyymi

        Kuka nyt yöllä rakastelee kun silloin nukutaan.

        T: Ätmi34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt yöllä rakastelee kun silloin nukutaan.

        T: Ätmi34

        Se on sitä lapsiperhearkea se...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä lapsiperhearkea se...

        Siitähän en tiedä mitään enkä tule koskaan tietämäänkään.

        T: Ätmi34


    • Anonyymi

      Ihmisen vietti on niin voimakasta että osa jopa raiskaa vaikka tietää sen olevan vakava rikos josta seuraa vankeutta ja rahallisen korvauksen.
      Jos se akti olisi miltään tuntumato niin maapallolla ei olisi montaa ihmistä jos ollenkaan.
      Kyseessä siis luonnon julma juoni jotta ihmiset lisääntyisivät huonoissakin oloissa ja köyhyydessä.

      • Anonyymi

        Niin ja osa sekoaa päästään kun ainut mahdollisuus saada seksiä on raiskata, koskee lähes yksinomaan miehiä. Useimmat naiset nyt saa seksiä koska haluaa. Naisille se ei myöskään varmaan ole mikään niin suuri ongelma elää tarvittaessa ilmankin tai en tiedä kun ei ole kokemusta naisena olemisesta.


    • Anonyymi

      Ethän sä rakastele.

      • Anonyymi

        Aina oli oli joku vatkulilla.


    • Anonyymi

      Ei ole liian kuumaa vaan päinvastoin herättää halut. Kunpa vain löytäisin uuden kumppanin, sellaisen ihanan tummatukkaisen.

    • Ei ole nyt tullut pi*lua mieleen. Ajatus on jääkaappikylmässä valkoviinissä.
      Sitä jo nyt mielessäni maistelen, jääkuutioita lisäillen.

    • Jaa-a, siitä on aikaa kun viimeksi on seksiä harrastanut yksin tai yhdessä. Oisko 4 kuukautta, vähän ylikin.

      Ja en kyllä älyä miksi seksihelle on muka seksihelle. Eihän silloin huvita senkään vähää.

      • Anonyymi

        Koko seksihelle termi on varmaan keksitty vaan ärsyttääkseen ihmisiä, toivoisin etten kuule koko sanaa enää koskaan vaikka itsekkin sen juuri sanoin.

        Ätmi34


      • Anonyymi

        "Jaa-a, siitä on aikaa kun viimeksi on seksiä harrastanut yksin tai yhdessä. Oisko 4 kuukautta, vähän ylikin."

        Mulla siitä on aikaa yli 4 vuotta, siis siitä kun olen nussinut naista. Enenää edes muista miltä tuntuu harrastaa seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jaa-a, siitä on aikaa kun viimeksi on seksiä harrastanut yksin tai yhdessä. Oisko 4 kuukautta, vähän ylikin."

        Mulla siitä on aikaa yli 4 vuotta, siis siitä kun olen nussinut naista. Enenää edes muista miltä tuntuu harrastaa seksiä.

        Juu, mutta mä sentäs olen avoliitossa. Ei vaan aina maita kummallekkaan. Eipä tuo maailmanloppu ole.


    • Anonyymi

      Rakastelemiseen tuskin seksin harrastamiseen melko varmasti

    • Anonyymi

      Hikoiluttanee silti kuitenkin

    • Anonyymi

      Käytä liukastetta se helpottaa

    • Anonyymi

      Kun 120-kiloiset sotanorsut parittelee helteessä, siitä on rakastelu kaukana.

    • Anonyymi

      Kyllä nyrkkikyllikki antaa helteelläkin.

      • Anonyymi

        Entä jos meni kädet sirkkeliin?


    • Anonyymi

      Siellä on suhteellinen paino pienempi, täällä lähes kaikki vähän ylipainoisia.
      Ylipaino vie yötä päivää sydämestä tehoja.

    • Anonyymi

      Tää ei. Anna munnytvastata

    • Anonyymi

      Terkalla on viileetä tarkastuttaa tirppari.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2297
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      223
      1843
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1260
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1152
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1073
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      32
      1052
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      56
      979
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      902
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      886
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      840
    Aihe