Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

120

Kommenttia

15967

1. Juu.. kyllästyin palstaan ihan totaalisesti. Kai nytkin on tulossa sellainen kausi, että palsta kyllästyttää. Tai tympii.

Tosin täällä on niin ihania persoonia, niin heidän takiaan käyn täällä. Ja tietty jos omassa elämässä on joku tekijä johon haluan palautetta.

Alun perin tulin Suomi24:seen hakemaan eriäviä näkökantoja. Kyllästytti oman lähipiirini papukaijamainen meininki.. tyyliin että, sä olet niin itsellinen ja omanlainen, että kyllä sä ite tiedät parhaiten jutut.

Otti päähän kun kukaan ei sanonut mulle koskaan vastaan asiallisesti. Tuntui, ettei läheisilläni ollut mielipiteitä minun asioistani. Aina samaa, sä olet niin omanlainen ja sä teet asiasi hieman eri tavalla kuin muut..lässyn lässyn.

Tuollainen hyväksyntä on ihan kivaa jos se olisi edes aitoa. Se, että olen erilainen ei tarkoita, että minua pitäisi myötäillä.

Olen itse kehittynyt ihmisenä valtavasti palstalaisten avulla. Ja myös oppinut omanarvontuntoa.

Palsta on erinomainen alusta antamaan ajattelemisen aihetta.. myös itsestään.

Toki toimii myös pahoinvoinnin purkamiseen. Syytää omaa pahaa oloaan syyttömien niskaan.
    Henkilökohtaisesti pidän posen kautta kulkemista varmempana tienä pois pahasta olosta.
    Täällä palstallakin haluan antaa positiivista palautetta silloin kun niin tunnen. Koskaan ei voi olla liikaa posea, silloin kun se on aitoa. Feelusta en niin välitä. En irl sen enempää kuin täälläkään. Olen mieluummin kokonaan ilman.

Mutta kivaahan täällä on höpötellä.. en vain jaksa tuota höttöä mitä palsta on pullollaan.
  2. Mutta kaiken kaikkiaan olen iloinen, että olet palannut. Sä olet kiva. Ainaskin mulle olet ollut aina kiva.

Sulla oli vissiin joku ikävämpi vaihe elämässä ennen kuin tulin palstalle ja ymmärtääkseni kränäsit jonkin verran joidenkin kanssa. Mutta minulle olet ollut aina asiallinen ja kiva.