Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pöh.. niin miesmäistä.. murtuma ei ole mitään ja pikkuinen lenssu on aina kunnon manflu.
Niin tyypillistä.
No en kotkota tämän enempiä..
Kuulostan jo nalkuttavalta akalta.
Mä pistän sen ny vaikka päänsäryn piikkiin.
16.06.2023 20:30
Kuules.. sano niille ihanille impeyden perikuville, että jättää ne pujottelijan viljavainiot rauhaan.
Olisin helisemässä jos pujis lähtisi jonkun immen matkaan.. alkaisi sulhoksi.
Mistä hitosta mä sit löytäisin itelleni uuden rakastajan.. :D
16.06.2023 20:23
Hitto sä olet niin tyypillinen mies..
Just erään kanssa istuin ruokapöydässä ja huomasin et sen nenä on kiero..
Ollaan tunnettu pari vuotta ja nyt vasta kiinnitin asiaan huomiota..
Hää virkkoi vaan että oli murtanut sen rullakiekossa.. eikä ollut menny edes lääkäriin.
Vittu te olette juntteja te miehet terveysasioissa.
16.06.2023 20:18
Työjuttuja. Ei sen kummempaa. Elämän valintoja.
16.06.2023 20:13
Niin.. en pidättele hengitystäni heitä odotellessani.
16.06.2023 19:57
Hähää.. mä arvasin.. sä oot ihan keltaisessa liemessä.
Muistelin jotakuinkin että sun oliosi oli aika ok. Tai tälläisen vaikutelman olen saanut jutuistasi.
Olihan se työläppäri?
Paska tsäkä kuitenniin. No otat ensi viikon levon kannalta. Pirpanatohtori sanoo että käs lepoon jo nyt. Ei vemputeta tai kerätä kuusenkerkkiä...
16.06.2023 19:55
Vituttaako kuin pientä oravaa?
Mun tapauksessa olisi kai pien päästäinen..
Nooh.. minua ei vituta.. kaduttaa. Harmittaa ja päätä särkee.
Sulla ei mene kovin hyvin jos joudut työtapaturman takia käsipakettiin. Nyt vain toivon, että se pipi käs ei ole se käpylä jolla teet kaiken. Eli hallitseva kätesi..
Kai ilmoitit esinahallesi työtapaturmasta? Moni työnantaja maksaa kyllä tutkimukset myös lauantaisinkin.. älä jää kitumaan maanantaihin.
Ja vakuutus hoitaa läppärisikin. Pitäisi ainakin. Mutta kai ilmoitit työtapaturmastasi..???
16.06.2023 19:40
Höh.. hämilläsi..
Juips, palaillaan kun hämillisyys on hälvennyt.
Hyvää viikonloppua. Ja kesää ja juhannustakin jos ei palstalla törmäillä.
16.06.2023 19:31
Täällä sinkuissa on hyvä fiilis. Minä tykkään.
Moni rekkautunut jättänyt palstan tai nikkinsä. Tosin uusia ihania ihmisiä pullahtelee esiin tuon tuosta.
Anonyymit tuntuvat pelkäävän rekkautumista. Toki joitakin uusia rekkuja tullutkin. Keskustelu on vain niiin paljon helpompaa rekun tai allekirjoittaneen kanssa.
Siihen saa jatkumoa.
Toki anoissakin on tosi kivoja ja asiallisia keskustelijoita. Mutta jäävät useimmiten seinäruusuiksi. Mutra se nyt on heidän oma valinta ja sitä kunnioittakaamme.
Siihen en osaa ottaa kantaa, miksi niin moni rekku on kadonnut. Toki saattaa tulla vielä takaisinkin. Mistäpä noista tietää.
16.06.2023 19:27
No kohteelleni ei onneksi tarvitse pelkästään vihjailla.. :D
16.06.2023 18:50
Heh.. saanko mä olla tuo vertauksesi sika??
Mutta joo, voisin toki vähä keventää juttujani, etten ala liian raskassoutuiseksi. Tai no.. siirrän vastuun lukijalle.
En taida muuttaa mitään. Mä olen mä myös palstalla, enkä osaa olla muuta. Se kelepoo tai ei.. kiinostus mulla siihen on tasan sata. Ite olen tyytyväinen, se riittää minulle.
16.06.2023 18:19
Jaa.. minä en ole se joka kysyy mikä on elämän tarkoitus..
Minä selvitin sen jo vuosia sitten.
Tamia kainatakseni "Keep it simple!".
16.06.2023 18:13
Eeheei.. jos otat pahalla nii sun pitää kysyä et siskosein.. mitä sää oikein tarkoitit, koska todennäköisesti on kyse väärikäsityksestä ja ulosantini on prakannut perusteellisesti.
Rehdisti nostaa miuku pöydälle. Niin mä ainakin sun kanssa teen jos pahastun. Siihen voit luottaa.
Juu.. tavallaan ymmärrän pointtisi tuosta loiventamisesta, mutta periaatteestakaan en tee aloitusta aiheesta, josta en halua keskustella.
Se tuntuu niin epäaidolta. Minulle tulee paska fiilis semmoisesta.
Ja kun olen tälläinen tavan tolvana, joka ei mistään tiedä mitään, niin keskustelen mieluiten ihmisyydestä ja ihmisenä olemisesta kuin päivän polttavista aiheista.
Ja se nyt vaan tuppaa olemaan "syvällistä".
16.06.2023 18:02
Ei tuommoinen pikkusorvi ole mistään kotoisin kun laitetaan oikeasti lastu lentämään.
Ääh.. mä kävin kokeilemassa pitkästä aikaa "oikeita" töitä ja kivaa oli. Tosin olen jäänyt ammattitaidossa jälkeen näinä 14 vuoden aikana, kun tehnyt muita kuin pajatöitä.
En pärjää enää itseäni tyydyttävällä tavalla. Mutta se mikä oli kaikkeista parasta tässä työkokeilussa.. niin oli kiva tehdä työtä josta sai arvostusta työkavereilta ja esinaiselta. Tehdä työtä ympäristössä jossa sinua arvostetaan.
Maanantaina palaan tylsään ja tyhmään duuniini, josta en saa samanlaista arvostusta koskaan.
16.06.2023 17:53
Juu.. kyllästyin palstaan ihan totaalisesti. Kai nytkin on tulossa sellainen kausi, että palsta kyllästyttää. Tai tympii.
Tosin täällä on niin ihania persoonia, niin heidän takiaan käyn täällä. Ja tietty jos omassa elämässä on joku tekijä johon haluan palautetta.
Alun perin tulin Suomi24:seen hakemaan eriäviä näkökantoja. Kyllästytti oman lähipiirini papukaijamainen meininki.. tyyliin että, sä olet niin itsellinen ja omanlainen, että kyllä sä ite tiedät parhaiten jutut.
Otti päähän kun kukaan ei sanonut mulle koskaan vastaan asiallisesti. Tuntui, ettei läheisilläni ollut mielipiteitä minun asioistani. Aina samaa, sä olet niin omanlainen ja sä teet asiasi hieman eri tavalla kuin muut..lässyn lässyn.
Tuollainen hyväksyntä on ihan kivaa jos se olisi edes aitoa. Se, että olen erilainen ei tarkoita, että minua pitäisi myötäillä.
Olen itse kehittynyt ihmisenä valtavasti palstalaisten avulla. Ja myös oppinut omanarvontuntoa.
Palsta on erinomainen alusta antamaan ajattelemisen aihetta.. myös itsestään.
Toki toimii myös pahoinvoinnin purkamiseen. Syytää omaa pahaa oloaan syyttömien niskaan.
Henkilökohtaisesti pidän posen kautta kulkemista varmempana tienä pois pahasta olosta.
Täällä palstallakin haluan antaa positiivista palautetta silloin kun niin tunnen. Koskaan ei voi olla liikaa posea, silloin kun se on aitoa. Feelusta en niin välitä. En irl sen enempää kuin täälläkään. Olen mieluummin kokonaan ilman.
Mutta kivaahan täällä on höpötellä.. en vain jaksa tuota höttöä mitä palsta on pullollaan.
16.06.2023 17:43
Niin. Kommunikaatio palstalla voi olla hieman yksinkertaistettua ilman ilmeitä ja eleitä.
Toisaalta .. kaikki eivät tulkitse nonverbaalisia viestejä samoin. Siinä mielessä palsta on puhtaampi kanava kommunikaatioon.
Täälläkin kyllä törmää kärjistyksiin ja väärinkäsityksiin vähän väliä.
16.06.2023 16:34
Hei Timppa, sun piti lopettaa se sauhuttelu. Tee itsellesi palvelus ja heitä se sätkäkonekin mäkeen. Ei mene montaa vuotta kun tupakointi julistetaan laittomaksi. Ja sit on kessuttelijat helisemässä.
Isoveliyhteiskunta on päättänyt kitkeä tupakoinnin ja se tulee tapahtumaan kummiskin.
16.06.2023 16:28
Höh.. ite olen ollut koneistamossa toissä useampaan otteeseen ja voin sanoa, ettei se ole pikkutyttöjen työtä. Paskaista, raskasta ja pienellä palkalla. Mutta töitä piisaa..
Edelliset kolme kuukautta ollut pajalla töissä ja tänään oli vika päivä. Lopetin juurikin siksi, kun olen niin pikkuinen.
16.06.2023 16:17
Juu.. kyllähän se tosiaan on omasta kiinnostumisesta kiinni aika pitkälle. Koen vain aiheet mitä täällä on ollut hieman tyhjänpäiväisiksi.
En välttämättä saa tyydytystä kevyestä liirumlaarumista.
16.06.2023 16:10
Mutta kaiken kaikkiaan olen iloinen, että olet palannut. Sä olet kiva. Ainaskin mulle olet ollut aina kiva.
Sulla oli vissiin joku ikävämpi vaihe elämässä ennen kuin tulin palstalle ja ymmärtääkseni kränäsit jonkin verran joidenkin kanssa. Mutta minulle olet ollut aina asiallinen ja kiva.
16.06.2023 16:07
379 / 799