Kyllä harmittaa savuttaminen

Anonyymi-ap

Tuossa viikon ajan poltin sätkiä. Se nyt vain on niin opittu tapa kolmessakymmenessä vuodessa.

Onneksi sätkän purut loppui ja nyt tuttua ja turvallista nikotiinipussia

>simiti<

7

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tupakkaa kannattaa polttaa koska tupakkapaikalla on helppo tehdä tuttavuutta tyttöohin. Sääliksi käy savuttomia miehiä jotka eivät tyttöjä tapaa.

t. tupakkamies

• Anonyymi

tupakkaa ja viinaa heh, niillä saa naisia joo. mutta ei kovin sporttisia naisia ehkä saa.

Kokeilkaa Nicorelle-purukumeja, minä olen alkanut käyttämään niitä useinkin.
      Nyt kun tuli hyviä makuja kuten lakritsa.

• Hei Timppa, sun piti lopettaa se sauhuttelu. Tee itsellesi palvelus ja heitä se sätkäkonekin mäkeen. Ei mene montaa vuotta kun tupakointi julistetaan laittomaksi. Ja sit on kessuttelijat helisemässä.

Isoveliyhteiskunta on päättänyt kitkeä tupakoinnin ja se tulee tapahtumaan kummiskin.

• Minäkin imin tuttia niin, että piti hampaat oikaista.
      Voisi sitä viisikymppisenä kokeilla, josko tutti taas maistuisi.

• Ite olen parempi ihminen. Olen nääs lopettanut tupakoinnin. Tosin joskus harvoin tulee ostettua Alcapone pikkusikareita kun haluan nautiskella.

• Anonyymi

Sätkätopan ostin tänään nin hinta 10.60eur elikä hintaa oli tullut 0.70cent lisää kyllä kohta ainakin vähenemään alkaa.Nikotiininuuskaa olen tilannu dope merkkistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1782
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      927
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      861
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      787
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe