Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No Disse on kanssa sananiekka. Ja mähän olen tunnetusti Dissen fani juuri hänen kielellisen rikkautensa vuoksi.
12.06.2023 20:38
Kyllä luulisi immeisten ymmätävän karikatyyrejä. Turha niistä loukkaantumaan...
12.06.2023 20:36
Sellaisii verenimijä lepakoita tuolta tropiikista..
Hiipivät yön hiljaisina tunteina laskimolle ja imevät verta..
Emäntänsä kaltaisia.. lussukoita.. heh.
12.06.2023 20:34
Auts.. sun täytyy ommella sellainen pehmoinen hikinauha itsellesi. Siihen joku kiva rusetti, niin on hyvä. Noi urheiluliikkeen hikinauhat on kieltämättä aika karkeita.
12.06.2023 20:31
Höh.. minä olen ollut aina sun stooriesi fani. Huumorintajusi pääsee oikeuksiinsa.
12.06.2023 20:12
Otsahiki voi olla myös hyvinkin kiusallinen. Varsinkin jos se valuu silmiin.
Kyllähän se on varmasti todella yksilöllistä. Oletko ajatellut jumpatessa pitää sellaista kasikytluvun hikipantaa? Eihän ne tosiaan ole kovin tyylikkäitä, mutta uskoisin että ajaa oikeasti asiansa.
12.06.2023 19:58
No niih.. löytyi siis emäntänsä kaltainen lemmikki..
Minä kun en vain ole siivekäs, mutta lennokas kun sille päälle satun.. öhöm.. alkoholilla saattaa olla asiansa siinäkin sopassa.. mutta, mutta... Mulla on veli joka voi ottaa sen aina hoitoon kun mä en pysty siitä huolehtimaan.
Joten tehdäänkö diili.. ota sä se lentävä hiiri, nii mää sit voin leikkiä teitin kanssa.. netin välityksellä. Etäyhteydellä. Skypettää.
12.06.2023 19:54
Juu.. mä taidan vain olla sellainen hikoileva sika.. heh. Yksilöpohjaisia juttujahan nää on.
Mun ei tarvitse kuin istua hetki auringossa, niin on raidat paidassa tissien alla. Siksi välttelen istumista päin aurinkoa julkisilla paikoilla.
Nooh.. harminsa kullakin. Eli voihan tämä onkelma olla vaan pikkutisseillä, mutta siihen päätelmään tarvittaisiin suurempi otanta.
Tosin hurjan moni pienirintainen käyttää rintsikoita juurikin soveiliaisuusyistä. Tai kun niitä vaan kuuluu pitää. Ja uskon,että rintsikat estäisivät sen paidan kastumisen.
12.06.2023 19:48
Niin.. olen päättänyt ottaa sen ehdottamasi lemmikkilepakon..
No ei! En vieläkään halua lemmikkiä.
HEH HEH!
12.06.2023 19:38
No.. mä en ole hevonen ja sä olet kummiskin mulle rakas.. joten vinoilen sellaisella lämpimällä ajatuksella. En unohda koskaan sitä lauantaita.. enkä taida antaa sinunkaan unohtaa. Mutta jos haluat,niin unohdan sen vuoksesi...
12.06.2023 19:27
Mulla tissihiki on ongelma.. ja näkyvä sellainen kun en käytä rintaliivejä. Just vähän aikaa sit broidi kuittaili " Mä en tienny et sä imetät!"
Töissä ja julkisilla paikoilla se on joskus noloakin. Mut hei.. ihan luonnollistahan tuokin on. Onneksi tihi ei sillain haise kun esim kainalohiki.. mutta on näkyvä. Vaiva on kosmeettinen niin sanoakseni.
Voipi olla että tihi on rintaliivittömien ongelma.
En tiedä.
12.06.2023 19:24
Juu kestona.. mutta muista .. rakkaudesta se hevonenkin potkii.
12.06.2023 19:16
Eikä! @#€&/# mun 150 cm ei todellakaan ole ikäni.
Huonoin virsi koskaan..
12.06.2023 19:15
Tai minun olkapäälläni.. 😆
12.06.2023 18:56
Noin juurikin. Jokaiselle makunsa mukaan. Mulla taasen on pikkiriikkiset tissit, enkä tykkää yhtaan tissihiestä mitä syntyy tissien alle. Ilman paitaa ilmastointi pelaa paremmin.
Olen joskus miettinyt sitä, kuinka hankalaa elämäni olisi isoilla tisseillä. Sanoisin että ne olisivat minulla kovasti tiellä. Kai. Mutta kun inhoan tihiä ylitse kaiken, niin voin kuvitella kuinka epämukavaa minulla olisi daisareiden kanssa.
12.06.2023 18:55
Juu.. katsellaan. Helteellä mun kämppä on pätsi, kun tuo aarinko tuppaa porottamaan melkein koko päivän. Ja jos tulette käymään, niin ei voi kattotuulettimia käyttää.. joten nesteytyksestä tulee huolehtia tarkoin, sillä yö on kovin hikinen.. joo.. nii.. en sit tarkoittanut sellaista hikisyyttä, mikä tulee kun on kroppa kroppaa vasten.. en harrasta sukurutsausta 😂.
Ite pidän kesäisin visusti sälekaihtimet päivisin suljettuna, kuten myös pihan oven ja räppänät. Yöksi olen avannut ovet ja ikkunat, että viileä ilma pääsee sisälle. Mutten käypä viilennyskeino, mutta ei oikein passaa jos ja kun tulette kylään.
12.06.2023 18:41
Jaa.. mä tuppaan hillumaan ilman alusvaatteitakin. Kotonaan saa nakuilla, jos ei esittele itseään..
12.06.2023 18:30
Viimeksi oli joo homostelut aika kaukana. Eikä muuten menny vissy tai kahvikaan raakana.. 😄
Juu heinäkuu sopinee .. olen silloin lomalla. Ainakin näillä näkymin.
12.06.2023 18:24
Kyllä, kyllä.. kisakunnosta on huolehdittava.
12.06.2023 17:27
Höps.. hiki toimii sopivana liukasteena. Lätinä vaan käy.. :D
12.06.2023 16:06
384 / 799