Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh.. mä luulen ettei minua linkkisi kiinnosta. Enkä kuulu twitteriin, niin en saisi ksi linkkiäsi auki.
Minulla on musta tuntuu tunne, että sinun kannattaisi yrittää levätä enemmän. Ihan oikeasti nukkua. Tunnut hieman pakkomielteiseltä.
29.04.2023 15:21
Elämässä on muutakin kuin korona. Jokainen meistä lähtee täältä ajallaan, oli syy sitten mikä vain.
Elämä on tehty elämistä varten.
29.04.2023 15:08
Kyllä tänne kaikki mahtuvat. Avoin palsta, jossa on sijaa kaikkien mielipiteille. Ei ole oikeaa tai väärää mielipidettä.. on vain mielipide.
29.04.2023 13:29
Se " minä rakastan sinua" on mörkö. Liian vaikeaksi traumatisoitu sanottavaksi. Sillä on niin peloteltu ja kun sen kerran sanoo, niin se on menoa si. Oikeasti ne on vain sanoja, joille on annettu liian suuri painoarvo.
29.04.2023 13:23
Viikottain kerron jollekin että hän on rakas. Mutta tuo minä rakastan sinua .. en vissiin koskaan ole käyttänyt tuota sanamuotoa. Tai sitten olen.. en ole varma.
Kiitos, anteeksi ja rakastan. Kolme kauneinta sanaa, joita käytetään liian vähän.
29.04.2023 09:32
Kiva kuulla, että pääset reissun päälle. Hyvä juttu sinulle.
Hyvää matkaa.
29.04.2023 09:28
Pujis ei kustanna minulle mitään.. se on vissi se. En antaisi hänen tehdä sitä. En ole mikään maksullinen nainen. Hän on rakastajani, koska haluamme sitä molemmat. Perustuu vapaaehtoisuuteen, ei suinkaan maksutaseeseen.
29.04.2023 09:25
No mulle jäi sit se peltirumpu.. joo .. näillä mennään. Öit veliseni.
29.04.2023 00:26
Just kuuntelin.. kumpi sä olet peltirumpu vai lelurobotti?
Mutta kiitos hetkestä jonka jaoit palstalla kanssani.. nyt hyvää yötä. Kauniita unia.
29.04.2023 00:23
Se houkuttelee, tosiaan. Mutta siitä tarkemmin sit viikolla sovittu. Eli siis kun tapaamme, niin voidaan katsoa asiaa.
Olen joo löytänyt varsinaisen sielunveljen.. 😄
29.04.2023 00:10
Kyllähän se eittämättä on välis.. osaa suoltaa sellaista paskaa, että itse kultakin tulee ulostuloja. Vai oliko se ulostetta?
29.04.2023 00:05
Sinun retkesi ovat kivoja. Elämä on liian lyhyt ein sanomiselle. On ihanaa ja innostavaa rikkoa normikuvioitani.
Kai mun sisälläni kasvaa sellainen pieni viaton lapsonen, joka vielä kummastelee maailman ihmeitä.
29.04.2023 00:02
Ja sitten on niitä hulluja, joita ei voi kuin rakastaa..
En ala analysoimaan, mutta luulisin muorisi oikeasti olevan kiitollinen, kun saa purkaa paineitaan sinulle. Eikä ne paineet välttis ole edes itsesi aiheuttamia.
28.04.2023 23:57
Tässä yksi kortti jonka käännän sinulle.
Kyllä. Olen ihastunut sinuun ihmisenä. Pidän sinusta. Viihdyn seurassasi.
Mutta tuo ei lieneen ollut sinullekaan mikään yllätys.
Juu.. katsellaan niitä retkiä ..
Jaksamisen ja työolosuhteiden mukaan. Mulla toi työ on nykyään niin hitsin raskasta. Aina ihan poikki.
28.04.2023 23:54
Tulinen luonne.. ei paha.
Kiva kun jaksat olla paineventtiilinä. Jotkut tarvitsevat ihmisen joka toimii varoventtiilinä.
Siksikin kai muorisi rakastaa sinua.
28.04.2023 23:47
Vaikka ollaankin erilaisia, meissä on.. siis sinussa ja minussa jokin taianomainen samankaltaisuus.
Se on hyvinkin hämmentävää joskus.
Olemmehan kuitenkin vielä aika vieraita toisillemme, mutta se ei minusta tunnu siltä.
Mutta joo.. odotan ja katson vielä millä korteilla pelaat. Ja näytän omatkin korttini..
28.04.2023 23:44
Ei ärsytä. Reaktio on jopa toivotrava.
Elin lapsuuteni väkivallan, öykkäröinnin ja haukkumisen alaisena. Se oli ahdistavaa ja välillä hyvinkin nöyryyttävää joutua kokemaan sellaista.
Itselläni oli tulinen temperamentti myös nuorempana ja exä sai minut tajuamaan, että aika kasvaa siitä ulos.
Joskus huudan kuin palosireeni, ja oikeasti toivon, että kohteella maltti pitää, jotta ei syntyisi riitaa. Vihaan riitelyä.
Joskus harvoin riideltiin exän kanssa ja poikkeuksetta otin ja lähdin tilanteesta ulos rauhoittumaan. En suostunut altistamaan lastamme aikuisten riitelemiselle. Sain sitä kokea omassa lapsuudessani ihan riittävästi.
Eli ei harmita.
28.04.2023 23:33
No en nyt puhunut oikeastaan ottajista..
Ihmissuhteista yleisesti. Tulen toimeen hyvin monenlaisten ihmisten kanssa ja yleisesti ottaen luulen, että minusta pidetään.
Omasta mielestäni olen ihan miellyttävä ihmisenä, vaikkakin töksäyttelevän suora. Joskus tökerökin. Mutta ne kuuluvat viehätysvoimaani. Heh..
En katso itse pintaa ihmisestä, joten ihminen joka ajattelee toisesta ulkokuoren kautta, ei ole minun ihmiseni. Minulle se ihminen on tärkein. Välittömyys ja se että viihtyy itse omissa nahoissaan. On sitä mitä on. Sellaisenaan.
En koskaan ajattele ihmisestä ensikättelyssä romanttisesti. Ajattelen aina, että katsotaan, mitä karvoissansa piilee ja jos ihastun, ihastun siihen persoonaan.
Hyvä esimerkki on ystäväni jonka tapasit sunnuntaina. Ihanin ihminen joka maa päällänsä kantaa. Olen kestoihastunut hänen persoonaansa. Mutta en romanttisessa mielessä.
Erotan ihastumisen ja romanttisen ihastumisen toisistaan. Se ihminen on tärkein.
28.04.2023 23:18
Sun pitää avautua.. heh. Mulla on tuo Rande veljenä.. aivan mahtava veli.
Veribroidi on tärkeä, mutta taitaa tuosta palstaveljestäni tulla myös läheinen.. saas nähdä, kauanko Rande jaksaa .. siis olla veljeni.
28.04.2023 22:59
Todennut, että se ei ole mualiman napa se oma napa. Jos en täytä jonkun kriteereitä, ei se ole mikään harmi. En minä tarvitse sellaista ihmistä elämääni.
Ihmisiä piisaa.. meitä on yli 8 miljardia.. jollekin olen täydellinen tälläisenään. Ja niitä tuntuu olevan kuitenniin ihan riittävästi jotka minusta pitää näin kuin olen.
28.04.2023 22:50
412 / 806