Ärsyttäisikö teitä

Anonyymi-ap

ihmistyyppi joka ei hermostu?

Eli huudatte pää punaisena ja koetatte kovastikin saada kärhämää aikaan, niin toinen hymyilee vaan rauhallisesti ja sanoo että jutellaan sitten kun olet rauhoittunut.
Ei t taaskaan kunnon tappelua.

-keinovaginamies-

48

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ärsyttäisi. Mulla oli kerran esimies, joka oli kaikissa tilanteissa tyyni kuin viilipytty. Se sai kummasti muutkin ympärillään rauhoittumaan olemalla itte tyyni. Pari kertaa näin kun silläkin alkoi mutteri kiristymään, kun olin oppinut paremmin tuntemaan, mutta ikinä sillä ei lähtenyt mopo käsistä. Kova jätkä niin nuoreksi, helvetin hyvä esimies.

• Anonyymi

minus ei ainakssn mitenkään ärsytä tai niin tyttöjen höpötykset,aivan samaa kuinj jotkut yliopiston proferrorien höpötykse3t :LD

• Ei ärsyttäis. Hyvä vaan, jos ei suuttuis, Itellä harvemmin keittää niin yli, että huudan ja raivoan. Joskus saatan kuohahtaa vähän, mutta lepyn helposti. Enkä ole pitkävihainen, en ole koskaan ollut, en ainakaan muista olleeni. Suhtaudun yleensä melko rauhallisesti asioihin, tosin joskus saatan kyllä huolestua jostain ja miettiä päässäni asioita, mutta kun olen rauhoittunut, niin yleensä suhtaudun rauhallisesti tilanteeseen ja yritän mennä eteenpäin.

• Anonyymi

Ei, kun mä olen juuri sellainen, joka ei hermostu, jos minus yritetään hermostuttaa. Se ei vain onnistu.

• Anonyymi

Jos ei oikeasti hermostu kun vaan näkee yrittäjä-hermostuttavan luuserina?

• Anonyymi

Ihanan leppoisaa porukkaa täällä 😊 Minua kyllä vähän ärsyttäisi. En tosin koskaan huuda pää punaisena enkä todellakaan hakemalla hae riitaa, mutta jos tilanne on päällä ja olen jostain ärsyyntynyt, niin kokisin todella ylimielisenä ja alentavana, jos toinen kääntäisi hymyillen selän tuntemuksilleni. Minä pystyn keskustelemaan täysin järkevästi hieman kiihtyneenäkin. En siis näe mitään syytä keskustella vasta sitten, kun kaikki tunteet ovat täysin laantuneet.

• Anonyymi

Hienoa että edes muutamat myöntävät ärsyyntymisensä.
        Sehän siinä teflonkaverilla on vähän taka-ajatuksenakin :)

Ylitunteelliset hetket johtavat turhan usein harkitsemattomiin ja turhiin loukkauksiin. Parempi odotella että kumpikin on riittävän maadoittunut.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että edes muutamat myöntävät ärsyyntymisensä.
        Sehän siinä teflonkaverilla on vähän taka-ajatuksenakin :)

Ylitunteelliset hetket johtavat turhan usein harkitsemattomiin ja turhiin loukkauksiin. Parempi odotella että kumpikin on riittävän maadoittunut.

-keinovaginamies-

Olen samaa mieltä siitä, että aidosti raivostuneessa tai muutoin ylikiihtyneessä mielentilassa ei kannata keskustella, vaan tällöin kannattaa antaa tunteiden laantua. Eihän keskustelu onnistu silloin, jos on kovin voimakas tunnetila päällä, mutta sellainen pieni kiukku mielestäni vain auttaa keskustelua 😄 Se tosin vaatii sen, että toinen osapuoli pystyy antamaan vastetta, jotta tilanne on tasapuolinen. Jos toinen kokee pienenkin kiihtymisen esim ahdistavana, niin silloin tietenkään minkäänlainen keskustelu ei onnistu.

Riitely on taitolaji. Tunteille täytyy olla tilaa, mutta täytyy myös osata tunnistaa, koska on parempi antaa tunteiden laantua, koska on sopiva hetki keskustella, koska on parempi lähteä koko tilanteesta jne. Itse keskustelisin mielelläni riidat aina suht nopeasti läpi, sillä inhoan yli kaiken mennä nukkumaan tilanteessa, jossa mieltä painaa selvittämättömät asiat. Joskus on silti parempi nukkua yön yli ja jatkaa keskustelua parempana hetkenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, että aidosti raivostuneessa tai muutoin ylikiihtyneessä mielentilassa ei kannata keskustella, vaan tällöin kannattaa antaa tunteiden laantua. Eihän keskustelu onnistu silloin, jos on kovin voimakas tunnetila päällä, mutta sellainen pieni kiukku mielestäni vain auttaa keskustelua 😄 Se tosin vaatii sen, että toinen osapuoli pystyy antamaan vastetta, jotta tilanne on tasapuolinen. Jos toinen kokee pienenkin kiihtymisen esim ahdistavana, niin silloin tietenkään minkäänlainen keskustelu ei onnistu.

Riitely on taitolaji. Tunteille täytyy olla tilaa, mutta täytyy myös osata tunnistaa, koska on parempi antaa tunteiden laantua, koska on sopiva hetki keskustella, koska on parempi lähteä koko tilanteesta jne. Itse keskustelisin mielelläni riidat aina suht nopeasti läpi, sillä inhoan yli kaiken mennä nukkumaan tilanteessa, jossa mieltä painaa selvittämättömät asiat. Joskus on silti parempi nukkua yön yli ja jatkaa keskustelua parempana hetkenä.

Shittiä.

Erimielisyydet on syytä jauhaa samantien eikä jättää maton alle.
        Ennen yötä, pivittäin, joka ilta pitää asioiden olla puhurtu edes jotenkin sujut.

Ei valheita.
        Ei mykkää ihmistä.

• Anonyymi

Mitä jos ei vaan niinku lähe mukaan siihen kalabaliikkiin on vaan ja myhäilee?

• Anonyymi

Olen katsonut jotain miljooniskin jotaain avaruusjuttuja, sarjoja niin, noissa on hyviäåkin sosiaalisiakin juttuja joissain, mutta jotdella jännittäviäkin on...

Varsinkin jossain Deep Space Nine ja sitten Star Trek The Voyager -matkaaja jossa naiskomentaja... ja....

Hauskoja sinänsä, nojoo... actiing commaner Cool: We are being attacked by multiple Jem-Hadar -raiderships..

What do you do commander Cool?

• Anonyymi

Voi jösses. Ikää 13 v vai 58 v?

• Anonyymi

Jos kyseinen ihmistyyppi ärsyttää, niin mä olen melko ärsyttävä.

• Anonyymi

Commander Cool oders: Apparently We All about to be destroyed, so no meaning going self pod what-so-ever, we are dead. alll aof us.

• Minut on vain yksi ihminen elämässäni saanut huutamaan pää punaisena niin paljon, että minulta melkein loppui happi. - Hän ei varsinaisesti pysynyt tuolla tavalla tyynen rauhallisena, mutta ei hän myöskään juuri mitenkään pystynyt vastaamaan riehumiseeni. - Kyllä sekin ärsytti minua vielä lisää.

Pääsääntöisesti minä olen tilanteissa tuo rauhallinen. Muistan silti työelämässä yhden henkilön, jolla oli tietyissä tilanteissa tapana alkaa huutaa tuolla tavalla. Täytyy myöntää, että minä en ihan joka kerta osannut käyttäytyä aikuismaisesti, vaan nautin siitä tilanteesta ja ruokin hänen raivoaan maltillisilla, mutta kenties hieman provokatiivisilla kommenteilla.

Mutta tämä oli kyllä työelämässä muuten täysin poikkeuksellinen "ihmissuhde" ja tämänkaltainen kommunikaatio johtui siitä, että kumpikin hoidimme työtämme.

• Anonyymi

Töissä olen kiihtynyt kerran elämässäni ja ihan asiasta.
        Silloinen päällikkö kiihtyi enemmän ja häntä hävetti myöhemmin enemmän kuin minua. Tajusi että olin oikeassa ja ihan asiasta sanoin.

Olin vielä nuori tuolloin. Enää ei työ herätä sillä tavalla tunnetta, vaan ihan vasurilla pystyy vetämään :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinen päällikkö kiihtyi enemmän ja häntä hävetti myöhemmin enemmän kuin minua. Tajusi että olin oikeassa ja ihan asiasta sanoin.

Olin vielä nuori tuolloin. Enää ei työ herätä sillä tavalla tunnetta, vaan ihan vasurilla pystyy vetämään :)

-keinovaginamies-

Tänään töissä oli tiukka tilanne, jossa kollega alkoi panikoimaan ja stressaamaan ennen kuun tilanne oli edes selvillä. Oli kaikki ainekset ilmassa, että aikamoinen soppa on tulossa ja tietenkin juuri perjantai-iltapäivänä. Yllätin itseni pysymällä täysin rauhallisena, selvittelin tilannetta parilla puhelinsoitolla ja lopputulema oli, että tilanne ei ollutkaan yhtään niin paha kuin pelättiin. Ehkä olen päässyt tuohon samaan mielentilaan, että työ ei enää herätä niin paljon tunteita 😚

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Minun suorat esimieheni ovat aina olleet asiallisia. Tosin nykyinen pomo on niin uskalias, että hän tykkää välillä testata millainen fiilis minulla on ja pyrkii huumorilla ärsyttämään. Enää en mene siihen lankaan, mutta joskus kommentoin sarkastisesti ihan hänen mielikseen 🙂

• Anonyymi

Juu, jonkin verran. Sehän tietää olevansa oikeassa, eikä sen näkökulmaa saa vaihdettua, hiton saippuapala mikä ärsyttää.

Tietysti huomaan tekeväni sitä joskus itsekin, mutta olen niin harvoin tarkoituksellisen provokatiivinen että lähinnä melko lailla hämmästyn:)

• Anonyymi

Ns. teflonhenkilö :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns. teflonhenkilö :)

-keinovaginamies-

Just sellainen :) Ja jos tiedän että se tekee sen tahallaan ja MINULLE, niin kyllä sisin savuttaa. Hyvä kun en räjähdä sijoilleni. Sen peittäminen on vaikeaa, muttei mahdotonta. Kiukku ja viha saattaa ihan hieman pilkahtaa silmäkulmasta

• Ei ärsytä. Reaktio on jopa toivotrava.

Elin lapsuuteni väkivallan, öykkäröinnin ja haukkumisen alaisena. Se oli ahdistavaa ja välillä hyvinkin nöyryyttävää joutua kokemaan sellaista.

Itselläni oli tulinen temperamentti myös nuorempana ja exä sai minut tajuamaan, että aika kasvaa siitä ulos.
      Joskus huudan kuin palosireeni, ja oikeasti toivon, että kohteella maltti pitää, jotta ei syntyisi riitaa. Vihaan riitelyä.

Joskus harvoin riideltiin exän kanssa ja poikkeuksetta otin ja lähdin tilanteesta ulos rauhoittumaan. En suostunut altistamaan lastamme aikuisten riitelemiselle. Sain sitä kokea omassa lapsuudessani ihan riittävästi.

Eli ei harmita.

• Anonyymi

Meillä ei ole lapsia, niin voi välillä antaa tuon muorin päästellä paineitaan.
        Se on joku ihme tunteilija välillä :) Tai siis aika usein.

Minusta tulisi sellainen hyvä syntipukki. Vielä kun siitä makseetaisiin paremmin :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä ei ole lapsia, niin voi välillä antaa tuon muorin päästellä paineitaan.
        Se on joku ihme tunteilija välillä :) Tai siis aika usein.

Minusta tulisi sellainen hyvä syntipukki. Vielä kun siitä makseetaisiin paremmin :)

-keinovaginamies-

Tulinen luonne.. ei paha.
        Kiva kun jaksat olla paineventtiilinä. Jotkut tarvitsevat ihmisen joka toimii varoventtiilinä.
        Siksikin kai muorisi rakastaa sinua.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tulinen luonne.. ei paha.
        Kiva kun jaksat olla paineventtiilinä. Jotkut tarvitsevat ihmisen joka toimii varoventtiilinä.
        Siksikin kai muorisi rakastaa sinua.

Joo. Jotain tässä on.
        Eilen se kehui maasta taivaaseen ja sanoi ettei fiksumpaa miestä löytäisi enää ikinä, tänään taas järkyttävää huutoa :)

Ai että minä nautin :) Hulluja on monenlaisia.

-keinovaginamues-

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Jotain tässä on.
        Eilen se kehui maasta taivaaseen ja sanoi ettei fiksumpaa miestä löytäisi enää ikinä, tänään taas järkyttävää huutoa :)

Ai että minä nautin :) Hulluja on monenlaisia.

-keinovaginamues-

Ja sitten on niitä hulluja, joita ei voi kuin rakastaa..

En ala analysoimaan, mutta luulisin muorisi oikeasti olevan kiitollinen, kun saa purkaa paineitaan sinulle. Eikä ne paineet välttis ole edes itsesi aiheuttamia.

• Mulle on joskus sanottu mun olevan siitä ärsyttävä että mua on liki mahdoton kuulemma suututtaa ja oon liian "järkevä" vaikka ite oon kyllä sitä mieltä että jokaisella on rajansa eikä kenenkään pinna ole loputon.🙂.

• Anonyymi

Ei ärsytä. Olisin vaan onnellinen, jos kaikki ihmiset olis ärsyyntymättä ja rääkymättä, puhuisi asiallisesti asiansa. Vihaan kaikenlaista riitelyä ja stressitasoja nostavaa käytöstä. Alan voimaan heti huonosti ilmapiirissä missä kiristellää pinnaa.

Välttelen.

Cool❄️

• Anonyymi

Luulen, että syy miksi näin löytyy lapsuudesta ja rauhaa rakastavasta luonteestani.

Vanhemmat riiteli mun nähden, koulussa oli stressiä päivittäin koulukiusaaja opettajan takia ja jatkuva pelon tunne läsnä kolme vuotta, kunnes ope vaihtui. Nuoruuden parisuhteissa oli älytöntä stressiä, hölmöilyä ja ahdistusta. Emmä jaksa sellasta enää yhtään.

Cool❄️

• Anonyymi

En tiedä mutta joutsenet herätvät minut aamulla arvaan mihin menossa, ei ainakaan sellaiseen paikkaan missä on paljon ihmisten härdellejä eli veneitä heheh

• Anonyymi

huuda kuin joutsen lentäessään, kun ne ilmoittavat kovalla äänellä toiselle että missä mennään... ja minne mennään :D

kun ikkuna oli jäänyt auki, tuuletus, niin joutsenten ääni herätti, ja sitten ilmeisestikin myös joutsenten suuri ääni herätti puhelimenkin joka alkoi turista: akku loppu: lataa...

• Anonyymi

Laulujoutsenen laulua on normaalisti tähän aikaan untuvatyynyssäni :)

• Anonyymi

Ihminen joka ei koskaan hermostu, syö valiumia, saa vatsahaavan tai on omaa tunneköyhän kylmyyden, nauttii toisen maltin menetyksestä.

• Anonyymi

Mies?

• Anonyymi

nainen sinä olet

• Anonyymi

Tämä on täällä parasta, kun ihmiset luovat käytännössä arvaamalla mielikuvia toisista.
        Entä jos täällä onkin joukossa kone?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

En hyväksy transkulttuuria. T. J

• Anonyymi

Kyllä sitä nyt kotipiirissä tarttee ihan myötätunnosta riidellä vastaan sen verran että toinen saa rähistyä ittensä piippuun ja on tuloksesta onnellinen taas kuukauden osapuilleen...Kodin ulkopuoliset ovat sitten eri juttu :)

• Anonyymi

Kun juo viinaa niin jokainen ihminen alkaa ärsyttämään jotka eivät suostu juomaan viinaa mikä auttaa verkostoitumisessa sekä naisten saamisessa eikä sellainen ole yhtään kivaa kun alkaa nyppylöitä nousemaan mielen syviin uurteisiin rotkoihin sen seurauksena kun on itse tullut juoneeksi viinaa eikä raitismies suostu uskomaan viinamiehen sielun syvällisiä tuskan tuntemuksia siitä asiasta kun viinamies ei saa naista vaikka kuin kuinka joisi lisää viinaa.

( häähhäh ... )

• Anonyymi

En voisi olla miehen kanssa joka hermostuu pienistä asioista. Eksäni kävi kierroksilla jos jostain asiasta olstiinkin eri mieltä niin se tylytti että olen väärässä. Siksi jätin sen.
      Nykyinen mieheni 47 v ei hermostu juuri mistään. Minulle ei ole huutanut koskaan ja voimme puhua rauhallisesti ihan mistä asiasta vaan. Tykkään siitä että kotona on rauhallista. Omien sanojen mukaan mieheni on hermostunut ainoastaan työvoimatoimistossa nais virkailijalle ja kuulemma kunnolla huusikin.

• Anonyymi

Jatkan hymy naamalla. Inceliys on ja pysyy.

• Anonyymi

Pekka (nimi muutettu) oli just tollanen. Vaikka sille kuinka huuti. Niin se sano vaan Jaa ja napsautti huulia ja mietti hetken ja sitten anto jokun keksimänsä, ei välttämättä hyvän, ratkaisunsa. Mutta näkyi kyllä, että se ärsytti monia. Vähän muutenkin sellanen "onnelline" tapaus, vaimon jättämä ja sai myös lapset palatuksena, kun ne kasvo vaikeeseen esiteini ikään.

• Anonyymi

Parempi mennä siitä tilanteesta pois vähäksi aikaa,jos mahdollista.Ja odottaa,että toinen osapuoli ensin rauhoittuu.Ennen kuin voidaan alkaa uudelleen käsitellä ongelmaa tai sitä mikä on huudon saanut aikaan.Ei ole mitään järkeä alkaa kummankin huutaa kurkku suorana toiselle.Koska siinä hermostuneessa tilassa ei kumpikaan kuitenkaan kuuntele toista.Rauhallisuus on malttia!Uhoaminen ja räyhääminen ei yleensä auta ongelman ratkaisussa.Vaan se,että pystytään keskustelemaan ja käsittelemään ongelmat ilman huutamista,tekemällä yhdessä hyviä kompromisseja.Kun tilanne on rauhoittunut ja selkiintynyt.Asiat selviää yleensä puhumalla.Eikä huutamalla!

• Anonyymi

Ethän sä puhu. Mykkä.

• Paniikissa hymyily on alistumisen merkki.

• Anonyymi

Oletko potkaissut voimalla seinään

tai

tai heittänyt / tönissyt voimalla lattialle?

T: Coolface

• Anonyymi

Eihän sellaista olekaan. Se on mielikuvitus olettamus. Jokaisella rouvalla/herralla on ratkeamispisteensä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe