Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16105

1. No ei ole asiaa nokkaansa pistää ulos.
    Mulla ei ole ruokaa ja roskikset pursuaa jo yli äyräiden. Josko huomenna olisi kunnossa ja pystyisi edes kaupassa käymään.

Tähän ei voi muuta kuin todeta, että elämä on.
  2. Joo. Palstailu on kivaa.
  3. No niih.. tästähän keskustelu sitten syntyikin. Hyvä.

En ymmärtääkseni ole koskaan rakastunut. Monasti ihastunut. Sen tiedän mikä tyyppini on.. aito, välitön ja rehellinen. Ihastun sellaisiin jotka osaavat olla omia itsejään. Se ei sitten haittaa, vaikka olisi niitä ikäviäkin piirteitä, sillä kukaan ei ole täydellinen. Ihastun siihen varmuuteen kun toinen viihtyy nahoissaan, eikä välitä toisten mielipiteistä itsestään.
    Ulkonäölliset seikat eivät minulla hirveemmin paina, ulkokuorta. Joten jos rakastuisin, rakastuisin ihmiseen itsessään. Persoonaan.

Tai näin kuvittelen.

Ja kyllä.. ihan kaikki kaipaavat rakkautta ja huomioon ottamista. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Minulle tuo huomioon ottaminen on ehkä sellainen vedenjakaja.. en koe, että minua olisi koskaan oikein huomioitu, joten se tuntuu vieraalta.
    Tai no on eräs työkaveri joka on huomioinut minua ihan pikkiriikkisillä asioilla. Hän on vain sellainen luonteeltaan. Huomaavainen.

En unelmoi. Harvemmin päästän itseäni unelmoimaan. Nuorena halusin perheen, oman kodin ja valkoisen aidan. Sen sain. Unelmani oli vaatimaton ja toteutui. Tosin sekään ei mennyt niin kuin strömsöössä..

Enkä unelmoi siitä että saisin olla enemmän yksin. Se on jo niin hyvässä balanssissa nyt. En unelmoi parisuhteesta, mutta haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi. Kuten varmaankin jokainen ihminen. Luulisin.

Jos nyt sallisin itselleni luvan unelmointiin.. unelmoisin siitä, että voisin rakastua juuri niin silmittömästi kuin olla ja voi. Ja todennäköisesti hajoaisin pikkuruisiksi palasiksi jos se olisi vielä molemminpuolista.
    Menisi koko elämäni uusiksi.

Realiteetti on, että en ole vielä koskaan rakastunut.. vaatisi niin täydellisen, kuin minulle sorvatun ihmisen löytämistä. Ja siihen en usko. Todennäköisempää on lottovoitto kuin sellaisen ihmisen löytyminen minun elämästäni.

Tavallaan tyydyn vähään.. ja silti saanut paljon. Ja olen onnellinen. Enkä halua pilata sitä mitä minulla jo on unelmoinnilla ja haihattelulla.