Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16105

1. En sanoisi olevani suorittaja kuin yhdessä mielessä...
    Jos olen palkallisella ajalla, koen että minun tulee antaa vastinetta palkkaani nähden. Eli olen ahkera ja tunnollinen työntekijä. Mutta kun kellokortti viuhahtaa.. se jää siihen. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
    Rahaa minulla on vähän ja aina olen saanut sen riittämään henkissä säilymiseen. Enempiä en oikein tarvii.. tyydyn vähään ja saanut paljon.

Rakkauden utopia.. ei toteudu koskaan. Yhteiskunta koostuu yksilöistä ja kun noita lumihiutaleita on noin 8 miljardia, niin utopiaksi jää. Mutta ihminen kehittyy.. ehkä joskus, ellei ole sitten liian myöhäistä.

En paljoakaan usko, että suorittaminen loppuisi. Heitän nyt hatusta, mutta luulen ettei suurin osa suomalaisista ymmärrä alkuunkaan kuinka hyvä meidän on oikeasti olla. Meidän yhteiskunnassamme.

Lähtökohtaisesti ollaan tyytymättömiä ihan kaikkeen. Mikään ei riitä ja taivaskaan ei ole rajana. Kuunkin saat taivaalta jos oikein uskot itseesi..

Missä on nöyryys? Ei.. ei sitä ole. On vain kitiseviä lumihiutaleita jotka unelmoivat isosti..
    No, kärjistän.

Suomalaiset ovat päässeet niin helpolla kuin olla ja voi. Mutta kun mikään ei riitä. Aina pitää saada enemmän, parempaa ja ylittää itsensä.

Allekirjoitan.. me olemme suorittajakansa.
  2. Mies. Se piisaa minulle.