Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiltti ja kunnollinen mies on ihan paras mies. Ei ehkä jännittävin, mutta kuka sitä jännittävyyttä kaipaa? Nuoret ja kokemattomat naiset.
19.02.2023 18:39
Alustavasti olen jo laittanut kalenteriini Mummis ja Rande, Heinäkuu..
Kuulostaa, ehkä jopa eeppiseltä...
Olisi hienoa jos saataaisiin jonkinnäköinen jengi kasaan, mutta ei viimeksikään ollut mitään väliä muista, aika paljon me pidettiin kahdestaan hauskaa.
19.02.2023 18:32
Baila, baila! Kyllähän me jotenkin saadaan sovitettua, jos et joka viikonloppu ole töissä tai möksällä.
Mulla nähtävästi alkaa lomautus maaliskuun puolissavälin ja loma jatkuisi heinäkuulle..?? Kai.
Joten mulla on kalenterissa rutkasti tilaa...
19.02.2023 18:21
Ei olisi joraamisesta tullut mitään niillä hiertymillä ilman sukkahousuja.
Hitto.. se oli kiva ilta. Joskus uusiksi?
19.02.2023 18:15
Olet suuri sielu jolla on prioriteetit kohdallaan. Todellakaan lapsen ei tarvitse kärsiä vanhempien epäonnistuneesta parisuhteesta.
Itse erosta lapselleni kertoessani .. hän oli 24 v. .. tokaisi hän vaan, ettei ollut mikään yllätys.
Kyllä lapset kasvettuaan ymmärtävät sitten paremmin. Sinä teet ihan oikein, kun suojelet lapsesi isäsuhdetta.
19.02.2023 18:11
Juu.. sun tarinasi.. on surullinen hyväksikäyttötarina. Eritäin törkeä ja sairas sellainen.
Minulla ei ole mitään millä voisin pyyhkiä olemattomaksi sen tosiasian, että sinua on hyväksikäytetty. Jos voisin, hirttäisin sen sinun exäsi munistaan. Mutta kostaminen ei ole oikea tie.
Sinulta vaatii paljon, siis paljon, asian sulatteleminen ja olisin varmaankin itse sinun tilanteessasi ihan toivoton. Onneksi sinulla on rakastava perhe ympärillä, joka tukee sinua.
Ja sinulla on vahva luonne. Muistaisit vain välillä säästää itseäsikin.
19.02.2023 18:05
Voi kun mukavaa.. minusta olisi mukavaa lähteä kanssasi.. meidän pitää vaan tehdä se palstan välityksellä, kun en tiedä kuka sä olet..
19.02.2023 17:53
No ollaan sit kaksi tonttua. Mut mää oon pikkuinen kotitonttu.. saako sen varata??
Sulle jää sitten varattavaksi saunatonttu tai joulutonttu.. mut ei se haittaa niin kauhiasti jos sääkin haluut olla kotitonttu.. oltaisiin samiksii...
19.02.2023 17:50
Ei kannata. Ei aina.
19.02.2023 17:46
No hyvä, että on menneisyyttä. Mutta tuollainenhan oli sitä että piti vaan sinua pilkkanaan. Pistää vihaksi.
No hyvä, että kaikki nyt mallillaan. Tai ainakin melkein.
19.02.2023 17:45
Sikamaista käytöstä sun exältä. Todella törkeää. Puhdasta kiusantekoa.
Kyllähän mä jo tiesin, ettei exäs ihan pulmunen ole, mutta että oikea törkimys.
No hyvä kun olet osannut vetää rajat sille. Mutta kiukuttaa tuollainen kiusanteko joka on vielä ihan tahallista.
19.02.2023 13:18
No niin.. sitä huumaa kestäisi hetken ajan ja sit alkaisi kyrsimään .. mutta olisi mukavaa sen aikaa kun sitä kestäisi..
Täällä sinun poissaollessasi minua on alettu tontuttelemaan, niin olisikos kuitenkin niin, että olisi Lady ja hänen lemmikkitonttunsa raveissa?
Kuulostaa ihan lastenkirjalta.. 🙄
19.02.2023 13:05
A) Pujottelijan kanssa.. on nääs aikamoinen musamies..
B) Taidenäyttelyyn menisin ehdottomasti Lady-E:n kanssa.. voitaisiin nauraa kunnolla kaiken näköiselle "taiteelle" ja höpötellä turhan äänekkäästi.
C) Jäkistä.. hmm tää on paha...
Ottaisin muutamankin.. ehdottomasti Disse olisi oikeaa seuraa ainaskin. Ja Rande..
D) Reiveihin valitsisin Randen, mutta kun kyse on raveista.. vaikeaa sanoa, en ole koskaan käynyt raveissa.. ehkä .. noh .. en osaa sanoa. No ainakin M184 olisi järkevää seuraa uhkapelimaailmassa.
19.02.2023 13:00
Menisi korvien asennon ja turpajouhien pituuden mukaan...
En tiedä hevosista tuon taivaallista.
Mutta hyvä olisi tuo kivan nimen perusteella valkkaaminenkin...
19.02.2023 12:48
Kyllä.. kaikissa meissä on puolia vähän kaikesta. Ollaan yksilöllisiä kombinaatioita. Sellaisia sekametelisoppia.
Ajattelin vaan kun tässäkin ketjussa minua on ehdotettu narsistiksi...
19.02.2023 12:44
No sit minä ainakaan en ole narsisti..
Kun saan kolauksen, nostan pääni pystyyn ja jatkan matkaani. Olankohatuksella, sillä ei elämästä selviä hengissä. Kuolo korjaa viimeistään häpeän.
Noin ylimalkaan häpeäminen, katuminen ja katkeruus ovat aika turhia tunteita.. ne vain pilaavat elämän.
19.02.2023 12:31
Ei helevattu.. tekikö exäsi noin? Ihan pimeetä. Tiesikös se, että sulla oli nainen kylässä?
19.02.2023 12:26
Niin.. hyviäkin naisia on. Ihan kuin miehiäkin.
Meillä exä pompottelee minua ja poikaa edelleen, mutta osataan jo suhtautua. Jätetään sitä omaan arvoonsa. Tullaan hyvin toimeen, niin kauan kun mennään hänen ehdoillaan. Tavallaan.
Mutta joo.. asiat ovat lupsahtaneet uomiinsa täällä näiden parin vuoden aikana. Ei valittamista.
19.02.2023 12:06
Ymmärrän.. toiset vaan ovat kpäitä, jotka sälyttävät huonon olonsa muiden niskoille. Se ei ole kivaa se. Mutta niidenkin kanssa pitää tulla vain toimeen. Olla isompi ihminen kuin toinen. Varsinkin lapsen takia.
Sinulle nostan hattua, että osasit irroittautua suhteesta, joka ei ollut terveellä pohjalla exäsi takia. Tsemppiä sinulle. Isosti.
19.02.2023 12:01
Me nyt lähestulkoon asutaan saman katon alla. Seinänaapureina. Molemmilla on avaimet toisen luo. Mutta tämä toimii.
19.02.2023 11:56
449 / 806