Kilttien miesten kohtalo

Anonyymi-ap

On elää sinkkuna ilman naista koko elämä. Jännämiesten kohtalo on tehdä lapsia naisten kanssa ja kansoittaa maahan uusia veronmaksajia. Suomessahan on 150 000 yksinhuoltaja naista jotka ovat tehneet lapsia jännämiesten kanssa. Aika paljon siis lapsia ovat naiset tehneet jännämiesten kanssa.

21

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiltit naiset ei halua kilttiä miestä vaan pahis jännämiehen.

• Kiltit ovat nössöjä. Eivät uskalla tehdä edes aloitetta joka vaaditaan että edes suhde voi syntyä. Ja kiltti saa myös pakkeja enemmän kuin joku jännämies mikälie...

• Anonyymi

Sitä minä vain mietin että kun monet asiat periytyvät geneettisesti tai sosiaalisesti, niin selittyykö asioiden retuperällä oleva tila sillä että lähinnä tietyntyyppisten ihmisten geenit ovat vallitsevia ihmiskunnan kokonaispopulaatiossa? Eliitin roska-agendat ja väärät arvot muokkaavat tietysti yhteiskuntia mutta ehkäpä myös tämä jännämies-ilmiö kantaa oman kortensa kekoon.

• Höpöhöpö.🙂. Kilteillä miehillä on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet kuin kaikilla muillakin. Ja on niitä lapsia tehneet ja naisistaan eronneet kiltitkin miehet.

• Itseasiassa jopa paremmat mahdollisuudet kuin kusipäisillä naisten kaltoinkohtelijoilla jos kiltit miehet vaan antavat itse itselleen sen mahdollisuuden.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Itseasiassa jopa paremmat mahdollisuudet kuin kusipäisillä naisten kaltoinkohtelijoilla jos kiltit miehet vaan antavat itse itselleen sen mahdollisuuden.🙂.

Kiltit nössöt, pulleat kaveripojat ja muut aisurit ei naista saa,sori vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiltit nössöt, pulleat kaveripojat ja muut aisurit ei naista saa,sori vaan.

Kyllä saa.🙂. Ja paremmin kuin väkivaltaiset kusipäät naistenhakkaajat.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä saa.🙂. Ja paremmin kuin väkivaltaiset kusipäät naistenhakkaajat.

No miks oot sinkku sitte?

• Anonyymi kirjoitti:

No miks oot sinkku sitte?

Vuosien päihteidenkäytön ja siitä selviämisen ottaman ajan vuoksi lähinnä. Nyt rupee elämä oleen niin balanssissa vihdoin että siihen voisi kestävän parisuhteenkin luoda. Aidosti uskon kyllä kumppanin löytäväni. Oli mulla pari lyhyttä suhdetta kun käytin päihteitä mutta ei siinä maailmassa mitään oikeita kestäviä parisuhteita kykene luomaan.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Vuosien päihteidenkäytön ja siitä selviämisen ottaman ajan vuoksi lähinnä. Nyt rupee elämä oleen niin balanssissa vihdoin että siihen voisi kestävän parisuhteenkin luoda. Aidosti uskon kyllä kumppanin löytäväni. Oli mulla pari lyhyttä suhdetta kun käytin päihteitä mutta ei siinä maailmassa mitään oikeita kestäviä parisuhteita kykene luomaan.

Päihteet on ihania!

• Anonyymi kirjoitti:

Päihteet on ihania!

Ei. Ei ole. Tai mulle ainakaan enää. Mulle riitti kun olin 12v kun aloitin ja 29v kun lopetin. Olen mä tosin jo 15v ollut opioidikorvaushoidossa mikä lekurinkin mukaan kestää todennäköisesti loppuelämän. Mutta pidä sä hauskaa niin kauan kun sitä kestää omahan on elämäs.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Tuossa selvennystä vanhaan palstasanastoon, kun on heitä ikäkirjoittajia vieläkin
        On kopio kommentti parin päivän takaisesta ätmiketjusta
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17745010/atmin-maaritelma#comment-119189410
        silloin (k&k) oli = "kiltti ja kunnollinen" mutta sellaista laatua ettei naisia kovin kiinnostanut

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa selvennystä vanhaan palstasanastoon, kun on heitä ikäkirjoittajia vieläkin
        On kopio kommentti parin päivän takaisesta ätmiketjusta
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17745010/atmin-maaritelma#comment-119189410
        silloin (k&k) oli = "kiltti ja kunnollinen" mutta sellaista laatua ettei naisia kovin kiinnostanut

Kiitos.🙂. Noin mä sen vähän ajattelinkin että jokaisella on vähän oma näkemyksensä ja määritelmänsä asiassa vaikka isot raamit on suht samansuuntaiset. Kaikki naiset on yksilöitä(kuten miehetkin) ja toiset tykkää "pahiksista" ja toiset viehättyy "kilteistä ja kunnollisista" ja kaikille kyllä yleensä löytyy joku jossain vaiheessa jos vain itse antaa sille mahdollisuuden tapahtua. Tää on mun näkemys asiasta.🙂.

• Anonyymi

Päihteet tuhoavat elämän, jos ei ajoissa ymmärrä lopettaa.

Kiltti mies haluaa löytää kunnollisen naisen, vai mitä?

Kiltti ja kunnollinen mies pitää huolta kumppanistaan ja lapsista eikä hylkää tai kaltoinkohtele heitä.

• Anonyymi

Kai saa pari olutta tai siivu viiniä

Nautintoja olla pittää

• Anonyymi

Jaa, tätä vähä-älyisen ap:n ulinaa taas, huoh!

• Anonyymi

Kun kitltit miehet ymmärvät, että kiltteys on vain turhaa alistuvuutta, heistä tulee omia polkujaan kulkevia miehiä. He löytävät ilonsa omista harrastuksistaan ja mielenkiinnon kohteistaan, eivät parisuhteesta yksinhuoltajan tai juoksunsa juosseen naisen lompakkona. Kun mies vielä lakkaa tuntemasta yksinäisyyttä ei ole tarvetta parisuhteellekaan. Ongelma ei ole yksinäisyys vaan, että on ehdollistunut kaipaamaan sellaista, mitä ei oikeasti edes tarvitse. Yksinäisyyden tunne on täysin mahdollista selättää, enkä ole tuntenut yksinäisyyttä kahteenkymmeneen vuoteen.

• Anonyymi
    • Kiltti ja kunnollinen mies on ihan paras mies. Ei ehkä jännittävin, mutta kuka sitä jännittävyyttä kaipaa? Nuoret ja kokemattomat naiset.

• Minä voisin olla jännittävämpi jos ottaisin vähän viunaa :D

• pujotteIija kirjoitti:

Minä voisin olla jännittävämpi jos ottaisin vähän viunaa :D

Juu.. mä juotan sulle ykkösolutta, niin hurjaksihan sinä ryhtyisit!

Ei.. kyllä sä olet hyvä ja ihan paras tuollaisenasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1454
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1384
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1108
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      108
      574
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe