Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No juu.. tarkemmin ajateltuna jutussasi on perää. Ottaa se minuakin päähän tuo liika herkkähipiäisyys ja woketus.
12.12.2025 19:24
Niin on viisikymppisetkin. Kuten minäkin.
12.12.2025 19:20
Hyvä idea muuten, mut budjettini ei anna moista myöten. :)
Ja juurikin tuo, että hajuste tuoksuu ihan eriltä siellä marketissa verrattuna mitä se on iholla.
Ja mulla on kolme tuoksua jotka pitäisi käyttää ensiksi pois.
Nuorempana käytin BodyShopin persikkaöljyä, mutta se härskiintyi niin nopeasti, että haisi sit ihan kamalalle. En halua että tuoksut joihin laitan rahaa, pilaantuvat.
Kolme tuoksua antaa juuri tarvitsemani vaihtelun. Ne riittää minulle.
Tuoksuni ovat ruusu, appelsiininkukka ja mausteinen vanilja. Noilla pärjää.
12.12.2025 19:19
Siitähän saisi jopa hyvän draamasarjan töllöön.. taitaisi kyllä olla tragikomediaa..
12.12.2025 19:05
No hyvän lahjan olet saanut, varsinkin jos se on suosikiksesi asti päässyt.
Lopetettuani tupakoinnin yli 10 vuotta sitten, hajuaistini parantui huomattavasti ja nykyään olenkin koko ajan nenä pitkällään joka suuntaan.
Kehun usein työkavereiden hajuvesiä ja jotenkin osa ei oikeastaan osaa suhtautua siihen vaan hämiltyy.
En ymmärrä mitä pahaa on sanoa, että tuoksut hyvältä ihmisille.
Tunnistan töissä ohikulkevia ihmisiä katsomatta tuoksun perusteella ja joskus toisinaan työkaverit kysyvät mielipidettäni heidän tuoksustaan.. tai jopa siitä, haisevatko he pahalta.. noinkin on käynyt.
Olen työpaikan nenä.. :)
12.12.2025 18:45
Jaa.
Tuota et usko itsekään. Ethän sinä ny kai ketään pilkkaa...
Vai kannatatko kaiken pilkkaamista? Noin yleisesti ottaen.
12.12.2025 18:32
No niin.. mutta kenenkäs palstalaisen kanssa haluat litistä ja läpsytellä..? Se oli se pointti..
12.12.2025 18:30
Noh.. ethän sinä nyt mitään tuppaudu. Tietenkään.
Mulla ei kuunaan olisi varaa laittaa satkua hajuveteen.. 😳
Mutta tuo vaikuttaa hyvälle. Kevyelle ja hedelmäiselle. Varmasti hyvin naisellinen tuoksu.
Mulla ei ole kuin kolmea tuoksua. Ja kallein oli 62 egeä ja sekin oli ihan kipurajoilla. Köyhä kun olen.
12.12.2025 18:27
Funis ei kuulu poistolistalle.
Minun oli poissaollessaan jo ikävä monologejaan..
.. mikä kertoneekin minusta itsestäni turhan paljon.
Päätön kana.. still going strong.
12.12.2025 18:19
Noin yleisesti ottaen saan vain ex-missi suomesta sen kuvan että on harvinaisen daiju. Miss Suomi on edustustehtävä.
Ei merkkaa mulle mitään,mut luulisi että olisi tajunnut olla pilailematta. Tyhmä mikä tyhmä ja siitä kärsii koko kroppa.
En ole vetänyt palkokasvia nenukkaani, mutta edustustehtävässä ei ole varaa mokailla tyhmyydellä. Hävettää koko organisaation puolesta, että noin daiju tuli valituksi edustamaan koko Suomea missinä.
Mutta kai se ulkonäkö on kaikki kaikessa, että lapsellisen tyhmätkin bimbot tulevat valituksi.
12.12.2025 18:15
Heh.. juu.. kysehän oli parfyymista eikä dödöstä. Dödöt menee kainaloon siinä missä miehilläkin. Toki jotkut käyttävät dödöä myös rinnanalusiin ja nivusiinkin.
Itse pienirintaisena en kärsi juurikaan tihistä, joten rinnanaluset jäävät dödöttämättä.
Perusdödön päälle tulee parfyymi. Jota todellakin laitan kävelemällä suihkauspilveen.. parfyymit kun eivät ole spraypulloja.
12.12.2025 17:53
Sama. Yksi suihkaus tai puolikas vahvempaa döfistä. En halua haista liialliselle parfyymille. Siitä tulee itsellenikin paha olo.
12.12.2025 12:40
No se elossa oleminen mahdollistaa elämisestä nauttimisen. Kuolleena vähemmän saa nauttia maallisista iloista.
En usko kuoleman jälkeiseen elämään, jos kuitenkin sitä on, siellä ei nautita maallisista iloista. Joten niistä on nautittava eläissään. Siksi on kiva olla elossa.
Elämä ei ole yhtä juhlaa, mutta kiva silti olla elossa. Kuolema korjaa kumminkin. Joskus.
12.12.2025 07:28
Voi kiitos samoin. Rauhaisaa ja mukavaa joulunaikaa sinulle ja kaikille.
Muutens on hauskaa lukea eri ihmisten jouluista. Toisilla suureelliset valmistelut, toisilla vieraita, sit pienen piirin kotoisia jouluja, lihamakaronilaatikko joulu, kuusi ja lahjat lapsille.. yms.
Itselleni joulu ei ole tärkeä, toisille se on yksi vuoden kohokohdista, kun jopa niitäkin on, jotka inhoavat joulua.
Yhdyn Simitiin siinä, että voin juhlia valon juhlana, muuten koko joulu on aika turha. Krääsää ja turhuutta täynnä. Siis minun mielestäni. Ja sehän ei tosiaan ole jouluihmisen mieleen että meitä ankeuttajia on, jotka pitävät tätä juhlaa turhanpäiväisenä.
No, mutta juu. Joulu on joka vuosi. Ja jokaisella on omat jouluperinteensä.
11.12.2025 18:55
Ai,ai.. kyllä nyt on elämä sinua kaltoin kohdellut. :)
Eikö edes akkurälläkkä saa sinuun sen vertaa liikettä, että pölyt karisisi..?
Tosin tulkitsen, että akkurälläkkäsi ei ole vajaakäytöllä..
Ongelman ydin lienee muualla. :)
11.12.2025 18:36
Hmm.. viittauksesi kaksinkertaisesta hellyydestä intiimialueella saa vain harmittamaan.. sinähän kun olet onnellisesti aviossa. ;)
No mut kuitenkin.. hyvä veto.
11.12.2025 15:30
Sopivan korrekti vastaus. Sait pisteet kotiin.
11.12.2025 15:20
Höh.. meni hetki tajuta, mutta hörähdin. Kiitos maukkaasta välipalasta.
11.12.2025 15:19
Perhejoulu. Exän ja poitsun kanssa. Jouluruokaa, valkosuklaalla koristeltuja pipareita.. ei sen kummoisempaa. Ihan sellainen helppo ja yksinkertainen joulu.
11.12.2025 15:14
Käsi sydämmellä haluaisin vakuuttaa, että ihan itse muodostan mielipiteeni ihmisistä, antamatta muiden vaikuttaa siihen. Mutta rehellisenä ihmisenä en voi sitä tehdä.
Aina kuitenkin pikkuinen mörkö siitä tulee jos joku vaikka mustamaalaa toista. Sitä kyllä miettii tuon toisen motiiveja toimia niin, mutta kyllä ne sanat jäävät pikkuriikkisen vaikuttamaan. Valitettavasti.
En haluaisi myöntää tätä edes itselleni, mutta noin se menee. Se annanko toisten pahansuopuuden vaikuttaa siihen, miten kohtaan paskanjauhannan kohteen, niin haluaisin sanoa, että en anna. Mut voin olla väärässäkin.
Yleensä en jaksa kuunnella mitään pahansuopaa lärpätystä, vaan poistun tai en noteeraa. Kertoo paljon ihmisestä joka jaksaa panetella muita. Tai no ainakin sen, ettei panettelija ole tasapainossa itsensä kanssa vaan ilmeisemmin on itse rikkinäinen tai keskeneräinen ihmisenä.
Mutta voin sanoa aidosti, että haluaisin muodostaa mielipiteeni ihan itse, mutta se ei vaan onnistu. Mahdoton yhtälö.
11.12.2025 14:56
64 / 806