ulos? Korvien taakse, kaulaan, alemmas, "sinne" ,vaatteisiin, ranteisiin vai muualle.
Minne naiset laitatte hajuvettä kun lähdette
47
525
Vastaukset
- Anonyymi
Rintojen väliin ja ranteisiin.
- Anonyymi
Rintojen yläpuolelle/väliin ja ranteisiin.
🦄- Anonyymi
Ja laitan tuoksua myös aina kun minulla on esitys jossain etäpalaverissa, koska saan tuoksusta itsevarman sonni-fiiliksen! 🐂
🦄 - Anonyymi
Olisin veikannut että naiset laittaa kaulaan tai vaatteisiin ehkä vaatteisiin olisin veikannut ettei tulis iho ärsytyksii
Väsyneet silmäni lukivat "lanteisiin" ja välittömästi lähti soimaan Movetronin "Lanteisiin" päässä.
https://youtu.be/VrG6CbGLFKE?si=0YzBa9C-9h85GHol
Sinänsä hauska ja ehkä jotain uumoileva ajatus, jos laittaisikin hajuvettä lanteisiin. :)
Laitan hieman korvien taakse ja kaulakuoppiin sekä ohuesti rintavakoon. Tuoksun käyttäminen on taitolaji, ei liikaa eikä liian vähän.
- Anonyymi
Entä kun mies pussais rintoja niin miehen suu täynnä hajuvettä
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin, niin ei sitä lotrata.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuten sanoin, niin ei sitä lotrata.
En mene väittämään kyllä naiset tietää miten hajuvesiä käytetään itse olisin laittanut vaatteisiin eli paitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos miehelle tulee hengenahdistus naisen parfyymista.
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos miehelle tulee hengenahdistus naisen parfyymista.
En voisi seurustella hajusteyliherkän miehen kanssa, koska hajuvesi on yhtä tärkeä asuste minulle kuin kello. Enkä nyt tarkoita, että holvaan sitä, mutta kuitenkin käytän hillitysti hajusteita.
- Anonyymi00019
Mu5tasydän kirjoitti:
En voisi seurustella hajusteyliherkän miehen kanssa, koska hajuvesi on yhtä tärkeä asuste minulle kuin kello. Enkä nyt tarkoita, että holvaan sitä, mutta kuitenkin käytän hillitysti hajusteita.
Entäs kun tuleva aviomiehesi sanoo sinulle riittää pelkkä saippuan tuoksu piste hän on puhunut
- Anonyymi
Moni laittaa rintojen väliin siksi, ettei tuoksuisi liian voimakkaasti. Ei suinkaan miehiä varten 🙃
- Anonyymi
En minäkään laita naisten takia dödöä. Laitan sitä siksi, että en kestä hikoillessani omaa hajuani ja uskoisin, että muut vielä vähemmän.
- Anonyymi00021
Ei tietenkään miehiä varten! Ja ne rinnat täytyy olla hyvin korotetut ja mielellään puoliksi paljaana. Eikä tietenkään miehiä varten! Vaan ihan itseään varten tietenkin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei tietenkään miehiä varten! Ja ne rinnat täytyy olla hyvin korotetut ja mielellään puoliksi paljaana. Eikä tietenkään miehiä varten! Vaan ihan itseään varten tietenkin.
Itseä vartenhan sitä huomiota haetaan, että naiset eivät suoranaisesti valehtele. Ja osa on karvamaton perään.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Itseä vartenhan sitä huomiota haetaan, että naiset eivät suoranaisesti valehtele. Ja osa on karvamaton perään.
Meinaatko, että osa mielellään antaa nautintoa karvamatolle? Hyh.
Suihkutan hajuvettä ilmaan ja kävelen hajuvesisuihkun läpi. Näin saan kevyesti parfymia koko iholle. 😊
Sama. Yksi suihkaus tai puolikas vahvempaa döfistä. En halua haista liialliselle parfyymille. Siitä tulee itsellenikin paha olo.
- Anonyymi00018
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sama. Yksi suihkaus tai puolikas vahvempaa döfistä. En halua haista liialliselle parfyymille. Siitä tulee itsellenikin paha olo.
Siinä pitää olla pantterin nopeus, että ehtii suihkauksen alle? Hitaammat sitten pyörii lattialla, jonne dödöt tipahti?
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siinä pitää olla pantterin nopeus, että ehtii suihkauksen alle? Hitaammat sitten pyörii lattialla, jonne dödöt tipahti?
Nyt löyty selitys sillekin, miksi naiset välillä pyörii lattialla makuuasennossa? Se ei johdukaan humalatilasta vaan kalliista dödöstä, jota tippui lattialle? Tykkään naisista, joilla on tällainen periaate, ettei tuhlata tippoja sinne tänne vaan kaikki omaksi hyödyksi.
Kun on tälle tielle lähdetty ja siitä pidetään kiinni? Häpeä syntyy tuhlaamisesta, ei lattialla pyörimisestä. Talvisodan henkeä, kaveria ei jätetä, vaikka se kaveri olisi vain tippa dödöä pullossa? Asennetta jolla pääsee pitkälle. Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyt löyty selitys sillekin, miksi naiset välillä pyörii lattialla makuuasennossa? Se ei johdukaan humalatilasta vaan kalliista dödöstä, jota tippui lattialle? Tykkään naisista, joilla on tällainen periaate, ettei tuhlata tippoja sinne tänne vaan kaikki omaksi hyödyksi.
Kun on tälle tielle lähdetty ja siitä pidetään kiinni? Häpeä syntyy tuhlaamisesta, ei lattialla pyörimisestä. Talvisodan henkeä, kaveria ei jätetä, vaikka se kaveri olisi vain tippa dödöä pullossa? Asennetta jolla pääsee pitkälle.Heh.. juu.. kysehän oli parfyymista eikä dödöstä. Dödöt menee kainaloon siinä missä miehilläkin. Toki jotkut käyttävät dödöä myös rinnanalusiin ja nivusiinkin.
Itse pienirintaisena en kärsi juurikaan tihistä, joten rinnanaluset jäävät dödöttämättä.
Perusdödön päälle tulee parfyymi. Jota todellakin laitan kävelemällä suihkauspilveen.. parfyymit kun eivät ole spraypulloja.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuppaudun tähän vielä vastaamaan. Minulla on useampi tuoksu juuri spraypullossa. Suihkutan ilmaan, yläviistoon ja kävelen heti tuoksupilven läpi. Vaikka pullo kädessä, jos en ehdi laittamaan sitä omalle paikalleen.
Tämä on suosikkituoksuni tällä hetkellä. Kevyt ja naisellinen tuoksu.
Ei ole pitkään viipyilevä tuoksu, kuten jotkut raskaammat tuoksut ovat.
Tässä tapauksessa pidän enemmän eau de toilettesta, kuin parfyymistä. 😊🌸
https://www.stockmann.com/chanel-chance-eau-tendre-eau-de-toilette-spray/11547986134.htmltosi.typy kirjoitti:
Tuppaudun tähän vielä vastaamaan. Minulla on useampi tuoksu juuri spraypullossa. Suihkutan ilmaan, yläviistoon ja kävelen heti tuoksupilven läpi. Vaikka pullo kädessä, jos en ehdi laittamaan sitä omalle paikalleen.
Tämä on suosikkituoksuni tällä hetkellä. Kevyt ja naisellinen tuoksu.
Ei ole pitkään viipyilevä tuoksu, kuten jotkut raskaammat tuoksut ovat.
Tässä tapauksessa pidän enemmän eau de toilettesta, kuin parfyymistä. 😊🌸
https://www.stockmann.com/chanel-chance-eau-tendre-eau-de-toilette-spray/11547986134.htmlNoh.. ethän sinä nyt mitään tuppaudu. Tietenkään.
Mulla ei kuunaan olisi varaa laittaa satkua hajuveteen.. 😳
Mutta tuo vaikuttaa hyvälle. Kevyelle ja hedelmäiselle. Varmasti hyvin naisellinen tuoksu.
Mulla ei ole kuin kolmea tuoksua. Ja kallein oli 62 egeä ja sekin oli ihan kipurajoilla. Köyhä kun olen.Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. ethän sinä nyt mitään tuppaudu. Tietenkään.
Mulla ei kuunaan olisi varaa laittaa satkua hajuveteen.. 😳
Mutta tuo vaikuttaa hyvälle. Kevyelle ja hedelmäiselle. Varmasti hyvin naisellinen tuoksu.
Mulla ei ole kuin kolmea tuoksua. Ja kallein oli 62 egeä ja sekin oli ihan kipurajoilla. Köyhä kun olen.Sain tuon synttärilahjaksi. En itsekään raaskisi tuhlata tuoksuihin. Eikä niistä ole puutetta, joten nuukana ihmisenä käytän yleensä vanhat ensin loppuun.
Tuo on se kaikkein ihanin tuoksu, joka on suosikkini. Eikä sitä kulu paljoa, pari suihkausta riittää. 😃tosi.typy kirjoitti:
Sain tuon synttärilahjaksi. En itsekään raaskisi tuhlata tuoksuihin. Eikä niistä ole puutetta, joten nuukana ihmisenä käytän yleensä vanhat ensin loppuun.
Tuo on se kaikkein ihanin tuoksu, joka on suosikkini. Eikä sitä kulu paljoa, pari suihkausta riittää. 😃No hyvän lahjan olet saanut, varsinkin jos se on suosikiksesi asti päässyt.
Lopetettuani tupakoinnin yli 10 vuotta sitten, hajuaistini parantui huomattavasti ja nykyään olenkin koko ajan nenä pitkällään joka suuntaan.
Kehun usein työkavereiden hajuvesiä ja jotenkin osa ei oikeastaan osaa suhtautua siihen vaan hämiltyy.
En ymmärrä mitä pahaa on sanoa, että tuoksut hyvältä ihmisille.
Tunnistan töissä ohikulkevia ihmisiä katsomatta tuoksun perusteella ja joskus toisinaan työkaverit kysyvät mielipidettäni heidän tuoksustaan.. tai jopa siitä, haisevatko he pahalta.. noinkin on käynyt.
Olen työpaikan nenä.. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
No hyvän lahjan olet saanut, varsinkin jos se on suosikiksesi asti päässyt.
Lopetettuani tupakoinnin yli 10 vuotta sitten, hajuaistini parantui huomattavasti ja nykyään olenkin koko ajan nenä pitkällään joka suuntaan.
Kehun usein työkavereiden hajuvesiä ja jotenkin osa ei oikeastaan osaa suhtautua siihen vaan hämiltyy.
En ymmärrä mitä pahaa on sanoa, että tuoksut hyvältä ihmisille.
Tunnistan töissä ohikulkevia ihmisiä katsomatta tuoksun perusteella ja joskus toisinaan työkaverit kysyvät mielipidettäni heidän tuoksustaan.. tai jopa siitä, haisevatko he pahalta.. noinkin on käynyt.
Olen työpaikan nenä.. :)Olen kuullut tuon ennenkin, että tupakoinnin lopettamisen jälkeen hajuaisti paranee huomattavasti. Itse en ole koskaan polttanut (kokeillut olen ja melkein tukehtunut, joten se siitä kokeilusta), joten minulla ei ole tuosta hajuaistin vahvistumisesta omakohtaista kokemusta.
Itse myös kyselen tuoksujen nimiä, jos joku sattuu tuoksumaan erittäin hyvälle. Olen käynyt tavarataloissa tuoksuttamassa eri hajuvesiä, koska ne tuoksuvat iholla erilailla, kuin tuoksutikulla.
Mikäli sinulla ja nenälläsi on aikaa, käy vaikka tavaratalossa hajuvesiosastolla tuoksuttelemassa uusia tuoksuja. Sieltä voi tehdä löytöjä. 😊tosi.typy kirjoitti:
Olen kuullut tuon ennenkin, että tupakoinnin lopettamisen jälkeen hajuaisti paranee huomattavasti. Itse en ole koskaan polttanut (kokeillut olen ja melkein tukehtunut, joten se siitä kokeilusta), joten minulla ei ole tuosta hajuaistin vahvistumisesta omakohtaista kokemusta.
Itse myös kyselen tuoksujen nimiä, jos joku sattuu tuoksumaan erittäin hyvälle. Olen käynyt tavarataloissa tuoksuttamassa eri hajuvesiä, koska ne tuoksuvat iholla erilailla, kuin tuoksutikulla.
Mikäli sinulla ja nenälläsi on aikaa, käy vaikka tavaratalossa hajuvesiosastolla tuoksuttelemassa uusia tuoksuja. Sieltä voi tehdä löytöjä. 😊Hyvä idea muuten, mut budjettini ei anna moista myöten. :)
Ja juurikin tuo, että hajuste tuoksuu ihan eriltä siellä marketissa verrattuna mitä se on iholla.
Ja mulla on kolme tuoksua jotka pitäisi käyttää ensiksi pois.
Nuorempana käytin BodyShopin persikkaöljyä, mutta se härskiintyi niin nopeasti, että haisi sit ihan kamalalle. En halua että tuoksut joihin laitan rahaa, pilaantuvat.
Kolme tuoksua antaa juuri tarvitsemani vaihtelun. Ne riittää minulle.
Tuoksuni ovat ruusu, appelsiininkukka ja mausteinen vanilja. Noilla pärjää.Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyvä idea muuten, mut budjettini ei anna moista myöten. :)
Ja juurikin tuo, että hajuste tuoksuu ihan eriltä siellä marketissa verrattuna mitä se on iholla.
Ja mulla on kolme tuoksua jotka pitäisi käyttää ensiksi pois.
Nuorempana käytin BodyShopin persikkaöljyä, mutta se härskiintyi niin nopeasti, että haisi sit ihan kamalalle. En halua että tuoksut joihin laitan rahaa, pilaantuvat.
Kolme tuoksua antaa juuri tarvitsemani vaihtelun. Ne riittää minulle.
Tuoksuni ovat ruusu, appelsiininkukka ja mausteinen vanilja. Noilla pärjää.Oi miten ihania tuoksuja, ruusu, appelsiininkukka ja vanilja. Niissä on sopiva määrä vaihtelua.
Pidän myös Body Shopin tuoksuista, mutta nyt ei ole suunnitelmissa ostaa mitään.
Entiset tuoksuvedet on käytettävä ensin loppuun. Juuri tuota tuoksujen härskiintymistä varon itsekin, en hanki mitään ylimääräistä.- Anonyymi00030
tosi.typy kirjoitti:
Sain tuon synttärilahjaksi. En itsekään raaskisi tuhlata tuoksuihin. Eikä niistä ole puutetta, joten nuukana ihmisenä käytän yleensä vanhat ensin loppuun.
Tuo on se kaikkein ihanin tuoksu, joka on suosikkini. Eikä sitä kulu paljoa, pari suihkausta riittää. 😃saat varmasti paljon arvokasta luksustavaraa "synttärilahjoina" pitkin vuotta.
Anonyymi00030 kirjoitti:
saat varmasti paljon arvokasta luksustavaraa "synttärilahjoina" pitkin vuotta.
Harvoin ja kerran vuodessa, joskus joku osaa yllättää positiivisesti. 😄
- Anonyymi
Meillä on tuoksuton työpaikka ja lähipiirissä on tuoksuyliherkkyyttä, joten käytän harvoin mitään hajuvesiä. En itsekään kestä kovin voimakkaita tuoksuja. Käytän paljon hajusteettomia aineita, esim pyykinpesuaine ja kodin siivousaineet ovat kaikki hajuttomia.
Maailma hukkuu kemikaaleihin ja niiden määrää tulisi vähentää. Moni ei tajua, miten voimakkaasti saattaa tuoksua, sillä oma nenä tottuu tuoksuihin. Esim hajustetut huuhteluaineet tuoksuvat usein todella voimakkailta. Saatan esim. haistaa metsässä jo kauempaa, että kohta vastaan tulee ihminen, jonka vaatteet on uitettu huuhteluaineessa. En ymmärrä, miksi joku haluaa haista noin voimakkaasti.
Mutta silloin harvoin, kun käytän hajuvettä, suihkautan sitä ilmaan ja kävelen läpi eli sama metodi kuin tosi.typyllä.
Aletheias- Anonyymi00020
Minäkin käytän hajusteetonta pyykinpesuainetta ja hajutonta deororanttia ja haisen family fresh saippualta
- Anonyymi00015
Pienet pisarat korvien taakse ja ranteisiin valtimon kohdalle
- Anonyymi00016
En laita. Saan migreenin.
Teatteriin, konserttiin jne. Ei pitäisi kenenkään laittaa mitään.
Myski taksissa on liiallisesta henkeen käypää. Oireita.
Vilma
Mieluummin puhdas ja hajuton. Kiitos riittää. - Anonyymi00017
Ranteisiin siitä kaulalle taputtelen myös vähän joskus hiuksiin.
Naiseni, joka kovin pitää hajuvesistä, ei raskinnut kaataa pois jo vanhentunutta pulloa.
Hän hajusti vessamme roiskimalla pisaroita joka puolelle.
Hänen mielestä uusi vessan atmos oli aivan ihana, itselläni alkoi hengitys vinkumaan.
Kolme päivää piti pitää vessan ikkunaa auki, ennen kuin haju haihtui.- Anonyymi00022
Suhautan ilmaan ja pyörähdän hajuvesipilvessä.
Kaikki mun hajuveteni ovat suihkautettavia. Olisi hankalaa käyttää muulla tavalla. En halua tyrmätä hajulla.
xLiner - Anonyymi00024
Niskaan suihkautan.
- Anonyymi00025
En laita minnekään hajuvettä. Itseäni ei miedot tuoksut haittaa mutta liikun aika paljon joukoissa ja ajattelen kanssaihmisiä. Aika harvoin muuten enää haistankaan hajuvesiä, ehkä on vähennetty käyttöä kun vertaa vielä 10 v. sitten.
- Anonyymi00027
Kroolaan hajuvesialtaassa aamuisin 15 min ennennen aamupalaa.
Palstatäti.- Anonyymi00034
Onko vielä avanto, jossa jäähilettä?
- Anonyymi00028
Chandelier-hittibiisi kertoo just siit. Miltä se sit tuntuu? Piti Nordea lakkauttaa, kun prinsessa Kim oli joutunut keskitysleirille liian rumana ja siitä tuli pankkitoimintakielto. Ei sittenkään liian rumien pankin takia, vaan siksi ettei Kim ollutkaan ruma. Nordea oli sotakohteeksi jäänyt. Aviomieheni halusi erota ja pankki piti sen takia lakkauttaa, vaikka avioeron jälkeinen elinaikaennuste oli viikon. Kaunista ja parfyymilta tuoksuvaa vaimoa ei pysty vaihtamaan pahanhajuiseen syöpäkroonikkoon, koska siitä vain kuolee. Pankin lakkauttaminen ja siitä viikon päästä leskeksi. Anneli minua moitti siitä vitkuttelusta, että yritin pitää aviomieheni omanani ja pankin lakkauttaminen oli viivästynyt.
Patologit olivat löytäneet avioeron aiheuttamasta kuolinsyystä eli aortan repeämästä feromoneja ja sitten taustaselvistyksissä selvisi, että vaimon tuoksun vaihtamisen takia se mies kuolee siihen eroamiseensa. Annelia ei haitannut. On se hirvittävä tyyppi. Kuoli se, mutta vasta kahden viikon päästä ja Annelin mielestä se viikkokin oli selkeä psykoosi. Kamala-tytär vietti sen pari viikkoa erovaiheessa isänsä kanssa parfyymilta tuoksuen ja vasta sitten kaksisteen, kun olivat, se kuoli.
Finanssivalvonnan kautta järjestetty Annelin omaehtoinen laskutus ei toimi. Sitä ei saada toimimaan. Rahoituskin on loppunut eli finance eli finanssi. Mutta jos jotain muuta (ei finanssi-aihe) huomautettavaa olisi, niin yksi käsinkirjoitettu A4 riittää siihen tai sen asian selvittämiseen. Lakimiesten alustavat tutkimukset ovat turhia olleet aina, koska aiheellisuus pitää pankissa itse arvioida. Jos joku idea löytyy, niin mahdollisimman lyhyesti sitten. Kuninkaan kuolema oli niin raskasta kaikille, että mitään työllistämis-tavoitteita ei nyt saisi olla. Vaan on pankin suruaika nyt alkanut reilun vuoden päästä ja sitä pitäisi tajuta kunnioittaa. Pelkkä kahvitauko ja henkinen kriisipalaveri. Pankissa ei saisi olla mitään töitä enää ikinä. Pakolliset duunit sai hoidetuksi ja nyt olisi pelkkä nettipankki ilman kuningasta, - Anonyymi00031
Me halutaan vierasta munaa. Tuntea kuin hotteja ollaan. Jostain se itsetunto on revittävä ja sitähän lohkeaa taatusti.👎🤷♀️
- Anonyymi00032
Jokainen nainen yksin ulos lähtiessään laittautuu siltä varalta että saa /löytää jotain nykyistä parempaa. Mutta ei hätää,niin tekee mieskin. Jos parisuhteessa olisi aidosti onnellinen ja yleensäkkin parisuhteeseen sitoutunut,niin mihin ns. Sinkku iltoja tarvittaisiin? Oman rakkaan kanssa olisi niin tylsää että pitää lähtä muualle mukamas ystis porukoissa pätemään. Tai sitten ei saa tarpeeksi hyvää oloa omalta siipaltaan. Jokatapauksessa lopun alkua/ei aitoa sitoutumista/aitoa rakkautta. Turha muuta uskotella.🤷♀️
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jokainen nainen yksin ulos lähtiessään laittautuu siltä varalta että saa /löytää jotain nykyistä parempaa. Mutta ei hätää,niin tekee mieskin. Jos parisuhteessa olisi aidosti onnellinen ja yleensäkkin parisuhteeseen sitoutunut,niin mihin ns. Sinkku iltoja tarvittaisiin? Oman rakkaan kanssa olisi niin tylsää että pitää lähtä muualle mukamas ystis porukoissa pätemään. Tai sitten ei saa tarpeeksi hyvää oloa omalta siipaltaan. Jokatapauksessa lopun alkua/ei aitoa sitoutumista/aitoa rakkautta. Turha muuta uskotella.🤷♀️
Eli jos naisenne laittaa hajuvettä korvien taakse ja lähtee tyttöporukoissa bilettään niin et ole tarpeeksi kiinnostava. Olet ns aika tylsää seuraa🤷♀️.sori.Tai sitten antaa takas potut pottuina.🤷♀️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.634434"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584294Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372786Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1192600Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1572387Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211770Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331517- 201367
Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72940