on muuttunut tällaiseksi, alkaa vähän huolestuttamaan ja muistuttamaan ikävää?
Missä Pirppis, Simiti, Jasu, Liner ja muut mukavat kirjoittajat?
Ikävä teitä!
Milloin tämän paikan ilmapiiri
101
880
Vastaukset
- Anonyymi
Täällähän ne kirjottaa koko ajan mutta anona
- Anonyymi
Unohdit mainita Mikkojuhanin! ☝️
🦄- Anonyymi
Niin ja varmasti monia muitakin.
- Anonyymi
Mikkojuhanin toista tulemista odotetaan kuin Jeesusta.
Sitten tulee palstalle valo ja tuhatvuotinen rauha. - Anonyymi
Taidat olla itse Mikkojuhani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse Mikkojuhani.
Kyllä se taitaa olla yksi palstaäijän hahmoista jolta yksäri kärttää kehuja kun on niille kovin perso tyrkky eiku
- Anonyymi
Ilmoittautukaa kaikki tähän jos olette hengissä.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mie oon ainakii hengissä
🐻...............
- Anonyymi
Xlinerin tavoittaa parhaiten nousemalla aamulla klo 05.00
- Anonyymi
Onks nyt hyvä?
xLiner
Näitä palstan kuolemia on ennustettu jo Jeesuksen ajoista lähtien.
- Anonyymi
Ettekö te huomaa kuinka ilkeää porukkaa täällä nykyään kirjoittaa? Ihan kuin suoraan ikävästä olis kaikki trollit pesineet tänne. Kiinnittäkääpä huvikseen huomiota miten porukka vastailee toisille.
- Anonyymi
Voi voi. Ennen ML-palstalla kaikki oli paremmin, trollitkin kovemmassa vedossa.
- Anonyymi
Mutta minuun ei kohdisteta lainkaan täysin ansaitsemaani ilkeyttä, sillä kyllä minullekin edes hiukan kuuluu palstanäkyvyyttä ja suosiota.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minuun ei kohdisteta lainkaan täysin ansaitsemaani ilkeyttä, sillä kyllä minullekin edes hiukan kuuluu palstanäkyvyyttä ja suosiota.
ja arvatkaapa mitä.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
ja arvatkaapa mitä.
Ei arvata.
Olen epäillyt että mykistyt kauhusta, kun jotain "trollaan" :) Anonyymi kirjoitti:
Ei arvata.
Olen epäillyt että mykistyt kauhusta, kun jotain "trollaan" :)no siis en taaskaan muistanut kirjautua.
(täällä pelokkaana odottelen, että joku vaivautuisi kimppuuni)- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
no siis en taaskaan muistanut kirjautua.
(täällä pelokkaana odottelen, että joku vaivautuisi kimppuuni)No sehän onnistuu...
(En vaan aina tiedä mistä hännästä pitää kiskaista, jotta möröt ilmestyy).
Ajan kanssa. - Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
no siis en taaskaan muistanut kirjautua.
(täällä pelokkaana odottelen, että joku vaivautuisi kimppuuni)olen se ilkeä tyyppi joka hyökkää aina kaikkien kimppuun, mutta kun et vaan herätä minkäänlaista mielenkiintoa, olet niin tylsä ja tasainen tyyppi. et suhdautu kiivaasti ja tunteellisesti asioihin, niinkun naiset tekee. se on vaan tylsää.
Anonyymi kirjoitti:
olen se ilkeä tyyppi joka hyökkää aina kaikkien kimppuun, mutta kun et vaan herätä minkäänlaista mielenkiintoa, olet niin tylsä ja tasainen tyyppi. et suhdautu kiivaasti ja tunteellisesti asioihin, niinkun naiset tekee. se on vaan tylsää.
Pelkkää teeskentelyä, eli olen täälä jatkuvasti täysin tunteideni vallassa ja niitä tyynnyttää ainoastaan valtava annos suklaata, jota käytänkin jatkuvasti ja aivan liika.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Pelkkää teeskentelyä, eli olen täälä jatkuvasti täysin tunteideni vallassa ja niitä tyynnyttää ainoastaan valtava annos suklaata, jota käytänkin jatkuvasti ja aivan liika.
sori.... mutta et vaan viehätä sillä tavalla. ei sinussa ole oikein mitään sellaista asiaa mihin tarttua. on sinulla tuollaisia naisellisia juttuja niinkun suklaan ahmiminen, mutta en nyt keksi siitäkään mitään sanottavaa... sori vaan.
Anonyymi kirjoitti:
sori.... mutta et vaan viehätä sillä tavalla. ei sinussa ole oikein mitään sellaista asiaa mihin tarttua. on sinulla tuollaisia naisellisia juttuja niinkun suklaan ahmiminen, mutta en nyt keksi siitäkään mitään sanottavaa... sori vaan.
Runsas ylipaino.
Kai tuosta nyt saa edes jotain aikaan.Anonyymi kirjoitti:
Ja täysin naurettava ulkonäkö.
Korostan jälleen, että muistutan Itä-Saksalaista hippiä.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Ja täysin naurettava ulkonäkö.
Korostan jälleen, että muistutan Itä-Saksalaista hippiä.kokeilin haukkua mutta ylläpito poisti viestini, ei voi mitään.
olen kyllä aika hyvä, katso vaikka täältä näyte taidoistani:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19190048/musiikkia-joka-puhuttelee#comment-139088735 buddy-love kirjoitti:
Holisti!
Suklaahoisti!
Mutta sehän me tiedettiinkin. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Holisti!
Suklaahoisti!
Mutta sehän me tiedettiinkin. :)Syön myös valtavasti muita karkkeja.
Ja pikkuleipiä.
Ja leivoksia.
Ja kakkuja
Jäätelöäkin.
Pullaakin
(monipuolinen ravitsemus on hyvin tärkeää)Anonyymi kirjoitti:
kokeilin haukkua mutta ylläpito poisti viestini, ei voi mitään.
olen kyllä aika hyvä, katso vaikka täältä näyte taidoistani:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19190048/musiikkia-joka-puhuttelee#comment-139088735Kyllä minun kohdallani täytyy olla hommassa tehokkaampi ote, sillä eihän tuo vielä ole läheskään riittävää tasoa.
Auttaisikohan kaikkia tilanteesta innostuvia, kun vielä kerron, että jalkani ovat tavattoman lyhyet.
Onneksi myös käteni ovat lyhyet, sillä näyttäisi typerältä, jos rystyset jatkuvasti viistäisivät maata.
(minua tuijotettiin tänään kaupassa, joten tilanne on kyllä helposti havaittavissa)buddy-love kirjoitti:
Syön myös valtavasti muita karkkeja.
Ja pikkuleipiä.
Ja leivoksia.
Ja kakkuja
Jäätelöäkin.
Pullaakin
(monipuolinen ravitsemus on hyvin tärkeää)Sokeriholisti! Niinpä tietenkin.
Mut hei sä oletniin makee tyyppi, että se sinulle sallittakoon.
Itse lihon kilon jo kun ajattelen pullaa.. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Sokeriholisti! Niinpä tietenkin.
Mut hei sä oletniin makee tyyppi, että se sinulle sallittakoon.
Itse lihon kilon jo kun ajattelen pullaa.. :)Itsekin lihon kun ajattelen pullaa, ja olen ajatellut sitä jo todella monta kertaa.
:)buddy-love kirjoitti:
Itsekin lihon kun ajattelen pullaa, ja olen ajatellut sitä jo todella monta kertaa.
:)Luvattoman syntisiä ajatuksia sinulla ..?
Onneksesi niitä ajatustesi pullia ei ole kuorrutettu suklaalla.
:)- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kyllä minun kohdallani täytyy olla hommassa tehokkaampi ote, sillä eihän tuo vielä ole läheskään riittävää tasoa.
Auttaisikohan kaikkia tilanteesta innostuvia, kun vielä kerron, että jalkani ovat tavattoman lyhyet.
Onneksi myös käteni ovat lyhyet, sillä näyttäisi typerältä, jos rystyset jatkuvasti viistäisivät maata.
(minua tuijotettiin tänään kaupassa, joten tilanne on kyllä helposti havaittavissa)nyt loukkaannuin. olen kyllä ainakin omasta mielestäni aika ilkeä.
ei se auta vaikka näyttäisit pellehermannilta ja pukeutuisit samalla tyylillä, kun ei se täälä näy. sinun pitää suoltaa jotain typerää itsestäsi ulos mihin voi tarttua kiinni. Anonyymi kirjoitti:
nyt loukkaannuin. olen kyllä ainakin omasta mielestäni aika ilkeä.
ei se auta vaikka näyttäisit pellehermannilta ja pukeutuisit samalla tyylillä, kun ei se täälä näy. sinun pitää suoltaa jotain typerää itsestäsi ulos mihin voi tarttua kiinni.Auttaako, jos kerron, että olen viimeaikoina katsonut paljon animea?
- AnonyymiUUSI
buddy-love kirjoitti:
Auttaako, jos kerron, että olen viimeaikoina katsonut paljon animea?
äh, ei se auta. olet varmasti tosi huvittavan näköinen ja oloinen persoona, ja ehkä pukeudut vapaa-ajalla animehahmoksi tai jotain.. mutta ei sinusta täällä vaan saa mitään sellaista irti mistä voisi mitään vääntää. olet vaan ihan liian tylsä. ...sori.
- AnonyymiUUSI
buddy-love kirjoitti:
Syön myös valtavasti muita karkkeja.
Ja pikkuleipiä.
Ja leivoksia.
Ja kakkuja
Jäätelöäkin.
Pullaakin
(monipuolinen ravitsemus on hyvin tärkeää)Kaikki aika kuitupitoisia nautittavia? Silti suurin lääke on liike.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Luvattoman syntisiä ajatuksia sinulla ..?
Onneksesi niitä ajatustesi pullia ei ole kuorrutettu suklaalla.
:)Tuosta tuli välittömästi mieleen ne Arnoldsin vaniljatäytteiset munkit.
(suklaa ei oikein sovi pullien tai munkkien päälle, sillä se sekoittaa makuja liikaa)Anonyymi kirjoitti:
äh, ei se auta. olet varmasti tosi huvittavan näköinen ja oloinen persoona, ja ehkä pukeudut vapaa-ajalla animehahmoksi tai jotain.. mutta ei sinusta täällä vaan saa mitään sellaista irti mistä voisi mitään vääntää. olet vaan ihan liian tylsä. ...sori.
Muttakun minä olen jo todella monta vuotta ponnistellut saavuttaakseni juuri tämän tyyppisen tylsyyden, niin kyllähän siitä kuuluu saada jotain pilkkaa aikaan.
(varmasti kokeneempi ja harjaantuneempi pilkkaaja saisikin)Anonyymi kirjoitti:
Kaikki aika kuitupitoisia nautittavia? Silti suurin lääke on liike.
Tänään tuli hiukan liikuntaa, kun etsin puron varressa rämpien sitä majavien patoa.
(olen jo paikannut tilannetta muutamilla pikkuleivillä)
- Anonyymi
Simiti ei kuulu kivojen kirjoittajien joukkoon.
- Anonyymi
Onhan se ihan lunki, kunnes saa vasemmistolaisen persuviha itkupotkuraivarin.
- Anonyymi
Joo tämä palstaäijän kuuden euron triggeri on vähän liiankin höynille suunnattu. Ulla Tee
Simiti onkin erikoistapaus. Tosi hyvä ja kiva kirjoittelija kun sille päälle sattuu. Asiallinen asiallisille ja todella mielikuvitusrikas tarinoitsija.
Ärsytyskynnyksensä on matala, sattuneista syistä, ehkä sillä että häneltä puuttuu kokonaan puolet aivoista. Oikeasti.
Siksi on niin törkeän naurettavaa, että väki ragee hänestä ja hänelle. Simiti ragee vain ärsytettynä tai silloin kun kärsii suunnattomista kivuistaan joita peittää juopottelemalla.
Ja kännispäiten hänelle sattuu lepsuksia.
Pyydänkin inhimillisyyttä Simitiä kohtaan palstalta. Toki täältä löytyy paljon inhimillisyyttä jos sitä halutaan antaa. Se on tahtotilasta kiinni.
Simiti ei ole se paskapää minkä kuvan jotkut hänestä antaa. Hän on lämmin ja persoonallinen ihminen joka ansaitsee kunnioitusta itsenään.
Häntä ei kannata lukea kuin piru raamattua, sillä hänellä on yllättävän kiero huumorintaju.
Toki haasteensa elämässä ovat suunnattomat. Muistinsa on aikasta surkea, joten sen voi ymmärtää, kun pääkopassa on tyhjää tilaa puolikkaiden aivojen verran.
Hän on tilanteeseensa nähden hyvin pärjännyt palstalla ja kuuluu ehdottomasti kivoihin kirjoittajiin.
Nutiaiset joilta ei löydy yhtään ymmärrystä häntä kohtaan, HE ovat niitä joita minä en palstalle kaipaa.
Mielestäni palstalla saa ja pitää olla erilaisuutta. Ja jokaisella oikeus olla oma itsensä. Mielestäni Simiti on kiva lisä palstaan. Omana itsenään.- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Simiti onkin erikoistapaus. Tosi hyvä ja kiva kirjoittelija kun sille päälle sattuu. Asiallinen asiallisille ja todella mielikuvitusrikas tarinoitsija.
Ärsytyskynnyksensä on matala, sattuneista syistä, ehkä sillä että häneltä puuttuu kokonaan puolet aivoista. Oikeasti.
Siksi on niin törkeän naurettavaa, että väki ragee hänestä ja hänelle. Simiti ragee vain ärsytettynä tai silloin kun kärsii suunnattomista kivuistaan joita peittää juopottelemalla.
Ja kännispäiten hänelle sattuu lepsuksia.
Pyydänkin inhimillisyyttä Simitiä kohtaan palstalta. Toki täältä löytyy paljon inhimillisyyttä jos sitä halutaan antaa. Se on tahtotilasta kiinni.
Simiti ei ole se paskapää minkä kuvan jotkut hänestä antaa. Hän on lämmin ja persoonallinen ihminen joka ansaitsee kunnioitusta itsenään.
Häntä ei kannata lukea kuin piru raamattua, sillä hänellä on yllättävän kiero huumorintaju.
Toki haasteensa elämässä ovat suunnattomat. Muistinsa on aikasta surkea, joten sen voi ymmärtää, kun pääkopassa on tyhjää tilaa puolikkaiden aivojen verran.
Hän on tilanteeseensa nähden hyvin pärjännyt palstalla ja kuuluu ehdottomasti kivoihin kirjoittajiin.
Nutiaiset joilta ei löydy yhtään ymmärrystä häntä kohtaan, HE ovat niitä joita minä en palstalle kaipaa.
Mielestäni palstalla saa ja pitää olla erilaisuutta. Ja jokaisella oikeus olla oma itsensä. Mielestäni Simiti on kiva lisä palstaan. Omana itsenään.Eli mustanaamio?
Anonyymi kirjoitti:
Eli mustanaamio?
Häh???
Mun raksuttimet käy ny hitaalla. Kuten olen useasti ilmaissut, olen pikkuisen tyhmä ja nyt en tajunnut. Mustanaamio?
- Anonyymi
Kauhea pölyn haju
- Anonyymi
Joo,
Tunkkaista on, mutta niinhän se yleensä vanhusten majapaikoissa.
Olemme jo tottuneet tähän(kin) :))
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Joo,
Tunkkaista on, mutta niinhän se yleensä vanhusten majapaikoissa.
Olemme jo tottuneet tähän(kin) :))
-keinovaginamies-Jaahas, sinäkö täällä alat pölyttymään? ;)
- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaahas, sinäkö täällä alat pölyttymään? ;)
Minähän olen pölyyntynyt nurkassa, vajaa käytöllä jo yli 10 vuotta.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Minähän olen pölyyntynyt nurkassa, vajaa käytöllä jo yli 10 vuotta.
-keinovaginamies-Ai,ai.. kyllä nyt on elämä sinua kaltoin kohdellut. :)
Eikö edes akkurälläkkä saa sinuun sen vertaa liikettä, että pölyt karisisi..?
Tosin tulkitsen, että akkurälläkkäsi ei ole vajaakäytöllä..
Ongelman ydin lienee muualla. :)
- Anonyymi
Olen ollut viime aikoina passiivinen kirjoittelemaan täällä. En osaa oikein puhua tyypillisistä asioista. Naamatusten se olisi helpompaa kuin täällä netissä. Kappaleiden linkittäminen vaatisi minulta ponnisteluja koska olen jo linkittänyt tai maininnut vaikka mitä. Selaushistoriasta on hyötyä sillä kännykkäni suositteli youtubessa tätä: https://www.youtube.com/watch?v=jRbSgcreSOE .
Olennaisin osuus on eri melodiat videon alkupuolella. 20 s. ja 2:45 kuulostavat aivan E-mantra-tasoiselta kamalta. * Kosmista 💫☄️.Ilmainen ohjelma (ainakin toistaiseksi), ihan hienon näköinen ulkonäöltään ja lisäksi yksinkertainen ohjelma. Vain vähän nappuloita ja silti tuon tasoiset äänet = Lataan sen itselleni. - 🍄. Pystyn olemaan muita kunnioittava ja sarkastinen yhtä aikaa.
Tiedä sitten mitä muut ajattelee.- Anonyymi
Minä olen kasvanut ympäristössä, jossahyväntahtoinen kaverillinen vittuilu on päivän piriste. Parhaat työkaveritkin vittuilevat toisilleen hyväntahtoisesti, eikä kukaan vedä hernettä nenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kasvanut ympäristössä, jossahyväntahtoinen kaverillinen vittuilu on päivän piriste. Parhaat työkaveritkin vittuilevat toisilleen hyväntahtoisesti, eikä kukaan vedä hernettä nenään.
teidän työpaikalla ei olekaan feministejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
teidän työpaikalla ei olekaan feministejä
Joo tiedän. Huumorintajuttomia ja varsinkin, jos pitäisi osata nauraa itselleen.
- Anonyymi
"Missä Pirppis, Simiti, Jasu, Liner ja"
nuo kaikki mainitsemasi ovat yksi ja sama henkilö, ja sillä on nyt juuri muita kiireitä, ei jouda esiintymään eri nimimerkeillä.- Anonyymi
Uskomatonta, ihan nappiin taas
terveisin multinikkimies :D - Anonyymi
Joku on päässy oikee pslstaäijän hahmogalleriaan hajulle. Rasti seinään
- Anonyymi
tämä palsta on ollut täysin naisten keskenäinen pussailuja halailu- palsta tähän asti, nyt tänne on tullut 1-2 miestä kirjoittamaan asiaa, ja naiset eivät ota sitä kovin hyvin vastaan. silti sinkut palsta pitäisi olla molemmille sukupuolille eikä vain toiselle tarkoitettu.
- Anonyymi
Tääl on liian vähän nykyää Pua meininkii ja pelimies settii.
- Anonyymi
Rumaksi kiusaamiseksi mennyt
- Anonyymi
Jotkut ottavat kiusaamisena senkin, kun heidän teorioitaan ja ajatuksiaan ei purematta niellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ottavat kiusaamisena senkin, kun heidän teorioitaan ja ajatuksiaan ei purematta niellä.
ne suuttuu kun feministisiä käsitteitä ei oikeen haluta ymmärtää ja omaksua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne suuttuu kun feministisiä käsitteitä ei oikeen haluta ymmärtää ja omaksua.
Määritteletkö feministiset käsitteet ym kuitenkin vähän tarkemmin- onko esim naisvihamielisen mussutuksen call outtaaminen tai sille naureskelu itsessään ns feministinen teko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määritteletkö feministiset käsitteet ym kuitenkin vähän tarkemmin- onko esim naisvihamielisen mussutuksen call outtaaminen tai sille naureskelu itsessään ns feministinen teko?
Tai jopa kiusaamista, jopa kollektiivisella tasolla. Itkekää minulle joki ns. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
senkin feministit, cry me a river, voin soitella viulua taustalla... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On.
senkin feministit, cry me a river, voin soitella viulua taustalla...Onko kyseessä siis ihan miehinen emansipaatio? Kuten nimetä yhtiö urokeksi? Muistanette sen farssin mänsessä aikoinaan. Ko yhtiö ei sitten oikein skulannutkaan, mutta kiakkoo ym pääsee katselemaan nykyään eri toimiminen alla
- Anonyymi
Kuka tänne enää vitsiä kirjoittaa, kun kaikki aloitukset sotketaan trollien toimesta. Täällä on vakio porukka joka tunteitaan purkaa, mutta nämä sivusta sotkevat epäasialliset trollit riehuu ja yrittää suhteita sotkea. En ihmettele, kun vaki nimimerkit häviää, kun tuntevat ilmapiirin turhauttavaksi ja noloksi trollien puolelta. Täällä vakio nimimerkit kirjoittavat tunteella ja itselleen tärkeistä asioista. Siksi täältä poistutaan ja annetaan trollien temmeltää keskenään kuviteltujen aloitusten pohjalta! Hyvää yötä mieheltä, nimimerkkiä en nyt laita... mutta kuulolla olen ja paukutan takaisin täysillä
- Anonyymi
Olen huomannut tuon saman, kun joku todella avautuu jostain asiasta, vaikeista tunteista yms. niin siihen tulee ehkä tasan yksi alatyylinen vastaus eikä juuri mitään muuta. Olen nähnyt noin käyvän useita kertoja.
Jokaiselle on hyvä pitää hieman taukoa palstakirjoittelusta - ottaa etäisyyttä.
Minäkin luokittelisin mukaviksi nuo mainitsemasi ihmiset. Jasua ja Pirppistä halaan rakastaen; kunnioitan heidän erillisyyttään mutta myös tapaa tarkastella maailmaa ja itseään.
Simitissä on monta kerrosta, Mutta uskon jos olisin se naapurin tyttö, joka pistäytyisi aidon Simitin luona kaffella, meillä riittäisi keskustelevaa ihan eri tavalla.
Linerissä näen uskollisuutta, turvallisuutta ja aitoa ponnistelua siihen, että hän yrittää vaikuttaa siihen että maailma olisi parempi paikka. En halaa (hän ei pitäisi siitä), mutta arvostan hänen mielipiteitään.
Luin tuossa Yksärin ketjua ja ajattelin taas miten älykkäitä kirjoittelijoita meillä on. Yksäri, Aletheias, Buddy, Funeau... vain muutamia mainitakseni. AV:n tapa suhtautua kriittisesti on täydentävä tekijä, ei suinkaan poissulkeva.
En tulisi toimeen ilman ihanaa Gattinoa, hellyttävää Ketunpoikasta (Palstakamu), lukuisia muita. Kaipaan Harmista, koska hänen kanssaan voi turvallisesti väitellä ilman alas ampumista. Dissen hörhellykset oli omaa luokkaansa, mutta helposti lähestyttävä.
MikkoJuhanin positiivisuus oli upea lisä siihen harmauteen, mikä palstoista monasti jää. Kuten KVM:n uskomaton huumoritaju.
On monia, monia, joita arvostan ja kunnioitan. Anteeksi jos en ole maininnut teitä nimeltä. Nimettömiä en voi mainita, mutta kyllä heitäkin on. Kaipaan myös lukuisia kirjoittelijoita, joihin olen palstakirjoittelijaurani aikoina tavannut. Halaan heitä mielessäni. YyBeelle rutistus. Ja MääBää, missä oletkin, toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Olet mieleen painuvimpia henkilöitä palstoilla. Ja Valmentajalleni A:lle suukko poskelle. Puolisolleni sanoisin, että kirjoita, mutta älä minun areenallani :)- Anonyymi
Kiitti Kettunen 😁
Mun roolini täällä ei ole olla mukava. Mukavia on tarpeeksi ja korostuvat kivasti kun porukassa joku ei ole.
Jos kymmenen jo lohduttaa yhtä tolloa joka pitää sitkeästi kättään kuumalla levyllä ja valittaa kipuaan, niin saa sitä yksi olla joka käskee nostamaan sen käden pois siitä levyltä. Sori siitä, kai.. 😏
xLiner X-liner on vain kiusaaja.
Ei järjen häivää ja keksii valheita esim minun perheestä eli törkeästi kunnianloukkaan.Anonyymi kirjoitti:
Kiitti Kettunen 😁
Mun roolini täällä ei ole olla mukava. Mukavia on tarpeeksi ja korostuvat kivasti kun porukassa joku ei ole.
Jos kymmenen jo lohduttaa yhtä tolloa joka pitää sitkeästi kättään kuumalla levyllä ja valittaa kipuaan, niin saa sitä yksi olla joka käskee nostamaan sen käden pois siitä levyltä. Sori siitä, kai.. 😏
xLinerJatka vaan olemalla sä ite. Mä tykkään siitä. Sä et ole todellakaan aina oikeassa, mut kunnioitan sitä ettet hymistele. 🤘
- Anonyymi
"Luin tuossa Yksärin ketjua ja ajattelin taas miten älykkäitä kirjoittelijoita meillä on. Yksäri, Aletheias, Buddy, Funeau... vain muutamia mainitakseni."
Olen nöyrästi kiitollinen, että sijoitat minut samaan kategoriaan noiden muiden kanssa. 🙏
🦄 Anonyymi kirjoitti:
"Luin tuossa Yksärin ketjua ja ajattelin taas miten älykkäitä kirjoittelijoita meillä on. Yksäri, Aletheias, Buddy, Funeau... vain muutamia mainitakseni."
Olen nöyrästi kiitollinen, että sijoitat minut samaan kategoriaan noiden muiden kanssa. 🙏
🦄Ja minä totean, että vaikka maksan sille intialaiselle asiantuntijaryhmälleni surkeaa palkkaa, niin ne silti näyttävät tekevän riittävän laadukasta työtä ja fiksuuden teeskentelemiseni on uskottavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🦄eiköhän tuo nyt ollut ihan vaan sarkasmia....
ainakin minä nauran juuri noille kirjoittelijoille usein..
- Anonyymi
Itsekorostuksentarve tekee ihmisistä keskinkertaisia. Minäminäminä
- Anonyymi
Ei se nyt niin paha juttu ole minäillä kunhan muistaa huomioida muita siinä sivussa. Kuvitellaan nyt esimerkiksi tämä kaverini joka asuu lähes erämaassa eronneena piruparkana niin ymmärrän toki että hänen surkastunut itsetuntonsa saattaa kaivata toisinaan jonkin sortin hellää kosketusta ja hivelyä. Lievää huomionkipeyttä.
Kaveriparka 😛
Kirjoittajista muutama ei arvostusta ja pilannut maineensa kertomalla kunnialoukkaa. Esim myös syrjintää harrastavat siten ettei muka saa olla toimeetulolla. 🫥 selkeästi ovat alhaista älyä älykkyydeltään
En ole nyt juurikaan palstaillut. Syitä on monia ja ei ole sit inspannut. Mutta en hylkää palstaa kokonaan. Tämä on minulle edelleen tärkeä osa minua, siis tämä palsta, mutta tauko on ollut tarpeellinen. Niin.. eipä tässä ny si kai sen enempiä.
- Anonyymi
Tämä ketju on tylsä.
Kaurapuuron lämmittelyä. - Anonyymi
Ilmapiirin tekevät ne, jotka odottavat, että muut tekee sen ja voi vaan osallistua.
Suomimaista toimintaa. 1 tekee, muut tulee imussa.
Ja toinen... aina täytyy ärsyttää, että keskustelu voisi alkaa. Suomalainen ei puhele turhia...edes keskustelusivustolla. Mutta ärsytä ja sohaise "kepillä", niin johan alkaa kuhina. Ja ai kun on ihana saada vastakkainasettelu.
Ei täällä maassa kyetä länsimaalaiseen keskusteluun pitkään aikaan.- Anonyymi
Suomelassa normaali keskustelu on täysin mahdotonta. Siis älykäs sellainen.
- AnonyymiUUSI
Suomelassa useimmat ihmiset ovat idiootteja, eivätkä ymmärrä minkäänlaista huumoria. Paitsi jotain Kummeli-juttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomelassa normaali keskustelu on täysin mahdotonta. Siis älykäs sellainen.
Perustelut puuttuu ja älämölö siirtyy muualle jos perustelut on hyvät... ei jäädä miettimään ja pohtimaan, miksi näin...
Halutaan juurtua siihen omaan kuplaan ja siirretään vaan joku uusi pois mielestä...pois näkyviltä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perustelut puuttuu ja älämölö siirtyy muualle jos perustelut on hyvät... ei jäädä miettimään ja pohtimaan, miksi näin...
Halutaan juurtua siihen omaan kuplaan ja siirretään vaan joku uusi pois mielestä...pois näkyviltä.Koko keskustelussa pointti yleensä on se että yritetään värvätä se toinen henkilö kannattamaan omaa poliittista aatetta/kantaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko keskustelussa pointti yleensä on se että yritetään värvätä se toinen henkilö kannattamaan omaa poliittista aatetta/kantaa.
Ja nykyään jopa niin että jos toinen edustaa eri tai vastakkaista poliittista kantaa, niin kieltäydytään keskustelemasta sen kanssa yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko keskustelussa pointti yleensä on se että yritetään värvätä se toinen henkilö kannattamaan omaa poliittista aatetta/kantaa.
Totta. Tuo poliittinen jakoviiva näkyy jokapuolella nykyään. Ja sama missä keskustelua käydään, olet joko puolella tai vastaan.
Oikea keskustelu loistaa poissaolollaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nykyään jopa niin että jos toinen edustaa eri tai vastakkaista poliittista kantaa, niin kieltäydytään keskustelemasta sen kanssa yhtään mitään.
Niin. Se mielipide henkilökohtaistuu. Jos joku sanoo vastaan, se on sama kun haukkuisi tyyppiä ja defenssit iskee. Sitten on sama sanoipa mitä vaan ja miten...huurussa ollaan.
- AnonyymiUUSI
Ei ole aikaa eikä intoa palstailla. Nytkin on jo yö kun vasta istun alas hetkeksi ennen nukkumaan menoa. Perheessä eläimiä sairastelee. Olen tukiruokinnut, lääkinnyt ja hoitanut ympärivuorokautisesti torkkuen välillä milloin sattuu.
Perheessä tapahtuu, silloin muut hölinät jää.
Jasu- AnonyymiUUSI
Se on vaikea paikka kun lemmikki sairastuu. Usein ei ole mitään tehtävissä, voi vaan hieman pitkittää sen olemassaoloa. Se kaikki on niin kurjaa että itse en halua enää lemmikkieläimiä ottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaikea paikka kun lemmikki sairastuu. Usein ei ole mitään tehtävissä, voi vaan hieman pitkittää sen olemassaoloa. Se kaikki on niin kurjaa että itse en halua enää lemmikkieläimiä ottaa.
Kumpikin on piristynyt siitä mitä oli sairastuttuaan. Se ei tietysti takaa, etteikö tila voi romahtaa uudelleenkin. Toisella on jalka sattunut, toisella keuhkoissa tulehdus. Jälkimmäinen tuskin paranee mutta voi jonkin aikaa paremmin, ehkä jopa selviää lyhytikäisenä olentona suht täyden elämän elämään. Ainakin kannattaa aina yrittää.
Mä kun en anna periksi, ennen kun realiteetit pistää toteamaan, ettei parane vaan pitkittyy ja pahenee jatkamalla. Yksi elämä vaan lemmikiksi määritetyilläkin. Mulle ne tosin on paljon enemmän ystäviä erilajisia perheenjäseniä, kun lemmikkejä. Siksihän mä heihin suhtaudun yhtälailla vakavissani kun ihmisperheeseenikin. Ei niitäkään pulaan jätetä.
Mutta joo, se aina rikkoo sydämen kun toinen on kipeä ja auttaminen mahdotonta tai ei tuota tulosta parempaan päin. Sen sijaan ilo on pohjaton kun paranee ja voi hyvin.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin on piristynyt siitä mitä oli sairastuttuaan. Se ei tietysti takaa, etteikö tila voi romahtaa uudelleenkin. Toisella on jalka sattunut, toisella keuhkoissa tulehdus. Jälkimmäinen tuskin paranee mutta voi jonkin aikaa paremmin, ehkä jopa selviää lyhytikäisenä olentona suht täyden elämän elämään. Ainakin kannattaa aina yrittää.
Mä kun en anna periksi, ennen kun realiteetit pistää toteamaan, ettei parane vaan pitkittyy ja pahenee jatkamalla. Yksi elämä vaan lemmikiksi määritetyilläkin. Mulle ne tosin on paljon enemmän ystäviä erilajisia perheenjäseniä, kun lemmikkejä. Siksihän mä heihin suhtaudun yhtälailla vakavissani kun ihmisperheeseenikin. Ei niitäkään pulaan jätetä.
Mutta joo, se aina rikkoo sydämen kun toinen on kipeä ja auttaminen mahdotonta tai ei tuota tulosta parempaan päin. Sen sijaan ilo on pohjaton kun paranee ja voi hyvin.
JasuOli mulla tuossa yksi hiiri herra, joka alkoi kutiamaan niskasta ja eteni päälakeen ja korvalehtiin asti. Eikä lääkärissä käyntikään auttanut, saati lääkärin määräämät lääkkeet. Sinne meni 350€uroa, että humpsahti ja hiirikin piti lopettaa kun repi korvat itseltään kirjaimellisesti pois. Mutta ei mua kaduta tipan tippaa se raha, vaan se ettei kyetty auttamaan hiirua.
Selvisi nyt vasta, että hiirillä on geeniperimä joka aiheuttaa dermatista johon ei hoitoa edes ole, vaan eutanasia on edessä. Se lääkäri ei joko tiennyt sitä tai rahasti tietäen. Mutta jatkossa osaan ottaa huomioon.
Jasu
- AnonyymiUUSI
Vakiokaakattajat ovat dementoítuneet tässä kahden vuoden aikana niin paljon että eivät enää osaa löytää muille palstoille, kaakattavat nykyään vain Ikävä-palstalla, Uusia käyttäjiä ei tule, arvelen että näillä palstoilla rehottava myrkyllínen féminismi torjuu heidät.
- AnonyymiUUSI
tuo on totta, kun erehtyy lausumaan jonkin kommentin joka sattuu olemaan feministisen aatteen vastaista, niin silloin heti hyökätään ja kerrotaan "ettei noin saa sanoa", varmaan se monella aloittelijalla loppuu kirjoittelut siihen paikkaan. varsinkin jos kirjoittaja sattuu olemaan naispuolinen ja sitä syytetään naisten alentamisesta, voi olla niin hämmentynyt ja ehkä häpeissään ettei sano enää sanakaakaan sen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tuo on totta, kun erehtyy lausumaan jonkin kommentin joka sattuu olemaan feministisen aatteen vastaista, niin silloin heti hyökätään ja kerrotaan "ettei noin saa sanoa", varmaan se monella aloittelijalla loppuu kirjoittelut siihen paikkaan. varsinkin jos kirjoittaja sattuu olemaan naispuolinen ja sitä syytetään naisten alentamisesta, voi olla niin hämmentynyt ja ehkä häpeissään ettei sano enää sanakaakaan sen jälkeen.
Te feministien hokevat kakarat olette tämän palstan pilanneet hokemalla mutujanne, sekä harhojanne omaa ätmiyttänne kynäniskat selittääksenne.
Ottakaa mammanpojat jo vihdoin vastuuta itsestänne. Niin me vuosikymmeniä raskasta tehdastyötä tehneet entiset voimanostajatkin olemme tehneet.
Älkää jääkö tuollaisiksi loosereiksi.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Te feministien hokevat kakarat olette tämän palstan pilanneet hokemalla mutujanne, sekä harhojanne omaa ätmiyttänne kynäniskat selittääksenne.
Ottakaa mammanpojat jo vihdoin vastuuta itsestänne. Niin me vuosikymmeniä raskasta tehdastyötä tehneet entiset voimanostajatkin olemme tehneet.
>simiti<noh noh, vanhat naiset palstalla! ei saa hermostua....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<pitäiskö sun aloittaa hormonihoito vaihdevuosivaivoihin?
- AnonyymiUUSI
Mitäs täällä nyt synkistellään, lomaan aikaa reilu viikko.
Elämään kuuluvat ylämäet ja alamäet, muutenhan olisi melkoisen tylsän tasaista.
Tasaisuus tylsistyttää, tylsä totuudessaan on myös seuraava biisi. Suorastaan järjetön.
https://www.youtube.com/watch?v=DG8EOcfCtUY
AV
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914194Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617220Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2006957Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä415039K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1094817Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744687Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos804395PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194371Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754132Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013921