Onks elämäs kivaa?

Anonyymi-ap

Ihan vaan sitä tulin kysymään, että mitä mieltä oot elämästä? Onks kivaa vai ei? Ja jos on niin miks ja jos ei niin miks?

40

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kivaa. On mitä odottaa😉

• Anonyymi

Mitä sä nyt odotat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä nyt odotat?

Sitä yllätystä minkä teille järkkään😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä yllätystä minkä teille järkkään😄😄😄

Onko se meille mukava vai ikävä yllätys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä nyt odotat?

raskaana..

• Anonyymi

Ei ole siihen uhratun ajan ja vaivan arvoinen ei

• Anonyymi

En kerro. Kenenkään muun kuin minun tarvitsee tietää.

• Anonyymi

Oli kivaa ennen kuin tämä kiusaaminen alkoi.

• Anonyymi

OLisit miettiny sitä kelle alat vittuilla. Piirit pienet pyörii kokoajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska minä en unohda. Minä odotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piripäät pyörii

• Kiva, kun tulee joulu. Sitä on aina mukava odottaa. Muuten tämä joulunalusaika on tavallista puurtamista.

• Anonyymi

On minulla usein aika kivaa. Esim tänään on ollut oikein kiva päivä. Mielenkiintoinen seminaari, jonka jälkeen tuottelias iltapäivä, lounas rakkaan ystävän kanssa, hauska keskustelu lapseni kanssa ja nyt saa rentoutua oman kodin lämmössä vatsa täynnä. Ei mitään ihmeellistä, tavallista arkea, mutta tässäkin päivässä on hurjasti asioita, joista olen kiitollinen.

Aletheias

• Anonyymi

Mitä aihetta seminaari käsitteli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö lukenut iltiksestä?, lepohetkiä ja niiden ajoitusta tutkittiin oikein porukalla. Eivät sitten päässeet yksimielisyyteen siitä koska seminaariin osallistujien lounastauko pidetään. Osa seminaariin osallistujista poistui sitten paikalta mielenosoituksenomaisesti kesken seminaarin.

Iltiksen seminaarien asiantuntija kommentoinee huomenna aiheen piiristä lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro. Liian spesifinen aihe, joka paljastaisi liian henkilökohtaista tietoa minusta.

Aletheias

• Anonyymi

no mistä muka olet kiitollinen? kyllä on täyttä pötypuhetta, niitä naistelehtien juttuja tuollainen soopa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

no mistä muka olet kiitollinen? kyllä on täyttä pötypuhetta, niitä naistelehtien juttuja tuollainen soopa.

Jos mietin pelkästään tuon päivän kiitollisuudenaiheita, niin olen kiitollinen ihan ensimmäisenä siitä, että saan olla ihanan nuoren miehen äiti ja sain viettää aikaa hänen kanssaan. Mikään ei tässä maailmassa ole sitä parempaa.

Olen myös kiitollinen siitä, että saan tehdä mieluisaa työtä, minulla on ystäviä joiden kanssa käydä lounastelemassa, minulla on koti jossa on hyvä olla, varaa ostaa ruokaa jääkaappiin.. Aika ihania asioita 😊

Aletheias

• Anonyymi

Aika yksinäistä tämä on. Nämä mörönperse ilmat pilaa halun harrastella, se on ollut ajanvietettä.

• Anonyymi

Mikä kellekin on kivaa? Olemme niin erillaisia siinä mistä pidämme. Talveksi kun pääsisi lämpöön ja aurinkoon. Olisi paljon kivempaa kuin nyt.

• Anonyymi

Ylikierroksilla mennään. Elämä on mukavaa, ellei pitäisi niin paljon huomioida kaikkia muita ja hoitaa samalla omia asioita. Voisipa nuo ulkoistaa kaikki, mutta toisaalta menettää sitä kaikkea kivaa, jota muut kokevat joulun ajasta.

• Kerrohan ap miksi et itse vastannut kysymyksiisi?

• Anonyymi

Miks vastaisin kun tiedän vastaukset vastaamattakin, mutta muiden ihmisten vastauksia en sen sijaan tiedä

• Anonyymi kirjoitti:

Miks vastaisin kun tiedän vastaukset vastaamattakin, mutta muiden ihmisten vastauksia en sen sijaan tiedä

No jos haluat olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa, niin sinuna kertoisin jotain itsestäkin. Muuten tulee olo, että keräät vain tietoa eikä sinua kiinnosta toiset ihmiset aidosti.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No jos haluat olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa, niin sinuna kertoisin jotain itsestäkin. Muuten tulee olo, että keräät vain tietoa eikä sinua kiinnosta toiset ihmiset aidosti.

se kerää tietoja markkinointitarkoituksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se kerää tietoja markkinointitarkoituksiin

"Markkinointitarkoituksiin" kirjoitetaan erikseen markkinointi tarkoituksiin 😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Markkinointitarkoituksiin" kirjoitetaan erikseen markkinointi tarkoituksiin 😔

minä kirjoitan sen just niinkun haluan, pilkunn*ssija.

• Anonyymi

Pää on just räjähtämässä onnesta!

Koska voin tehdä mitä vain hauskaa, ISO perintö.

• Anonyymi
        UUSI

vähennä lsd-annostusta ettei pää räjähdä

• Anonyymi

Jos on tylsää voi tehdä kikkelillä helikopterin!

• Anonyymi

Jotkut voi , toiset ei.

• Kun on kivaa,
      harmittaa että siihen ei ole enemmän aikaa käytettävissä,
      mikä ei ole ollenkaan kivaa.

Sitten kun on tylsää, aikaa on vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi

entäs jos kysyisin että miksi niin moni olettaa että elämän pitäisi olla kivaa?

• Anonyymi

Elämä kivaa? On se sitäkin joskus, yleisesti paljon monipuolisempaa ja mielenkiintoista.

• En pidä elämää varsinaisesti kivana, mutta on kivaa olla elossa. Elämä on usein aika vakava paikka kaikkinensa, eikä kiva ole mielestäni oikea sana kuvaamaan sitä.

Elämän kirjoon kuuluu kaikki tunteet ja jotta elämässä on kivaa, pitää olla kontrastia, mikä tarkoittanee sitä, että ei ole kivaa.
      Se, että olen ja elän on välillä tosi kivaa, mutta eniten nautin elämän tunteiden koko kirjosta.

Nyt on itselläni alavireinen kausi ja tavallaan nautin myös siitä että on pikku masis, vastoinkäymisiä sekä itseeni pettymistä.
      Se, että nyt on kurja olo, ei tarkoita että niin olisi ainiaan. Sen huomaa sit taas kivana päivänä miten mukavaa elämä on kun on ensin vähän kurjistellut vaihteen vuoksi.

Eihän elämä ole vaaleanpunaista hattaraa.

• Anonyymi
        UUSI

voihan vttu mitä p*skaa.....

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

voihan vttu mitä p*skaa.....

Kiitos samoin. Ja se on rakkaudellisesti sanottu. :)

• Anonyymi
        UUSI

miksi on niin kivaa olla elossa?

• Anonyymi

No, onhan tässä työtä ja hommaa. Mutta hommat hoidetaan ja sillä sopuli. 😁

🦄

• Anonyymi

Ei ole kivaa. Pitäisi baareissa käydä jatkuvasti naisia iskemässä jotta löytäisi kumppanin mutta en jaksa enää käydä baareissa. Eikä naiset sitten haluakkaan seurustella vaan seksiä pari kertaa ja siinä se. Tuurilla voi löytää naisen joka haluaa pidemmän suhteen mutta en viitsi enää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      249
      14164
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      61
      7210
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      200
      6927
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      40
      5016
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      105
      4793
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4677
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      78
      4383
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4361
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4132
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3921
    Aihe