Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
105
Kommenttia
14321
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ollut+umppis.+Ja+ymmärrän+ettet+nikkaa,+se+on+jokaisen+oma+valinta.+Ja+kunnioitan+sitä.
Jos+ketju+on+kadonnut,+modet+on+poistanut+sen+varmaan+aiheesta.+Ei+välttämättä+meidän+keskustelun+takia,+vaan+muiden+väliin+huutelijoiden.+Tai+jos+ketjuun+tuli+liian+tunnistettavia+tietoja.+Syitä+on+monia..
27.10.2020 22:34
Sä+et+kyllä+ole+puupää...+kaukana+siitä.+
Mun+mielestä+sä+olet+tyypillinen+mies+-+perusjamppa+erinomaisella+twistillä.++Toi+sun+pähkäilysi+on+just+niin+suoraviivaista+perusmiestä.+Ja+siihen+olen+näin+lyhyellä+tuttavuudella+päätynyt.+
Sulla+on+hyvä+itsetunto+ja+ulosanti.++Avoimesti+ja+rehellisesti+olet+mullekin+jutellut...
Kyllä+verhonvirkkaaja+susta+hyvän+miehen+saa.
Ja+oikeasti+sun+pitää+sanoa+sille+verhonvirkkaajalle,+ettet+sä+todellakaan+ole+ajatustenlukija,+sillä+kun+olet+tommoinen+"puupää".+
Naisesi+pitää+osata+sanoa+suoraan+mitä+haluaa,+sillä+sinä+et+kyllä+ymmärrä+vihjeitä.+Eikä+kyllä+tarviikkaan...
27.10.2020 22:25
Kovasti+tuntuu+nainen+olevan+epävarma+
itsestään+jos+tuollain+kalastelee.+Soutaa+ja+huopaa...
Tosin+jos+oli+kaunis+niin+voi+toki+olla+kyse+myös+että+loukkaantui+kun+sai+"pakit".+Vaikka+mistään+suhteilusta+ei+ollutkaan+kyse,+nainen+saattaa+laskea+ihailijat+omikseen,+henkilökohtaisiksi+itsetunnon+buustaajiksi.+Ja+jos+tälläinen+sanookin+ei+kiitos,+niin+kyllä+se+kolahtaa+itsetuntoon.
Se+että+on+kaunis+nousee+joillakin+naisilla+hattuun.+Ei+toki+kaikilla,+ja+sama+koskee+miehiäkin.+Se+riippuu+niin+paljon+siitä,+miten+ulkonäkökeskeinen+ihminen+on.
27.10.2020 21:53
Noin+niinkuin+tiivistettynä.+
Jos+aiot+palstailla+enemmän+niin+keksi+itsellesi+nikki.++Joko+rekkaudut+tai+kirjaat+nikin+aina+tekstin+alle,+niin+olet+tunnistettavissa.++Silloin+on+mahis+saada+aidompaa+keskustelua+aikaiseksi.++Ja+toisessa+päässä+tietää,+kenelle+nyymille+vastaa.+
Toiset+täällä+palstoilla+tulkkaavat+jonkun+kirjoitustyylin+perusteella+ja+suoraan+sanottuna+mä+en+siihen+pysty.+
No+mitens+päivä+sulla+mennyt?+Onko+parempi+pössis+tänään.+Ja+muuten+sori+etten+huomannut+sanoa+hyvää+yötä+eilen+-+olin+pujiksen+kanssa+pussauskopissa+samanaikaisesti+trollien+mieliksi.++Mutta+se+on+sitten+sun+ja+mun+välinen+salaisuus..+ei+kerrota+muille+...
27.10.2020 21:38
Thanks!
27.10.2020 21:10
Kyllä+mua+alkaa+jo+öyhöttäminen+kyllästyttämään.+Reilu+viikko+punkassa+ja+tämä+viikko+vielä.+
Mut+onneksi+en+asu+sillan+alla.+Ei+ole+kylmää...
27.10.2020 21:04
Oletko+se+sama+nyymi+jonka+kanssa+eilen+juteltiin?+Lemmikkejä,+kuollut+äiti+ja+helevatisti+vastoinkäymisiä?
27.10.2020 21:00
Ihana+biisi.+Olisi+ihanaa+tavata+se+unelmien+prinssi+jolle+voisi+antaumuksella+noin+laulaa.+Uskon+elämää+suurempaan+rakkauteen,+vaikka+en+ehkä+sitä+ole+vielä+kohdannutkaan.+
+Tässä+suurelle+rakkaudelleni
https://youtu.be/m_uWS6K-VF8
27.10.2020 20:57
Se+on+hyvin+yksilöllinen+ikä,+toisilla+jo+nelikymppisenä+ja+toisilla+viisikymppisenä.+Tietääkseni+vanhin+nainen+joka+on+tullut+raskaaksi+oli+jotain+seitenkymppinen.+Toki+voi+olla+että+muistan+väärin...
27.10.2020 20:22
Yhtä+kerrallaan.++Tosin+joudun+kai+jääväämään+itseni+tästäkin+keskustelusta+pois...
27.10.2020 20:13
Lähes+kaikki+naiset+testaavat+tavalla+tai+toisella+sitä+viehätysvoimaansa.+
+Ja+se+on+myös+tapa+hakea+huomiota+kumppaniltaan.+Kiero+ja+tyhmä+tapa,+mutta+toimiva.+Jotkut+naiset+saavat+itsetunnon+buustia+mustasukkaisuudesta+tai+tuntevat+olevansa+rakastettuja+jos+kumppani+alkaa+riehumaan+yökerhossa+hänen+vuokseen.
+Aika+sairasta+peliä,+mutta+jos+mies+ei+muutoin+osaa+näyttää+rakkauttaan+naistaan+kohtaan,+nainen+hakee+sen+rakkaudentunnustuksen+kieroilemalla.+Välittämättä+siitä+että+joku+voi+saada+oikeasti+turpaansa.
27.10.2020 20:10
No+harmi+kun+en+hae+treffikumppania+nyt.+Josko+sinä+hoitaisit+homman+puolestani.
Voisit+tapailla+palstan+miehiä+vuorotellen,+kuten+minulle+ehdottelit.+
Ja+kyllä+sulla+on+aivot+homeessa+jos+kuvittelet+että+avoin+suhde+tarkoittaa+jotain+kimppakivaa.
Olen+palstalla+vaihtaakseni+ajatuksia+-+en+ruumiineritteitä,+erilaisten+ihmisten+kanssa.
27.10.2020 19:56
Kyllä+savustettuna+mulle+maistuu+parhaiten+kampela,+halstrattuna+ahven,+paistettuna+lohikalat+ja+keitossa+hauki.+
Pakasteena+paras+on+turska+ja+purkista+tonnikala.
Ja+luonnossa+ihailen+majesteettista+paholaisrauskua.
27.10.2020 19:20
Se+nyt+on+ihan+suhteellista,+mikä+on+järkevä+nainen?
Onko+sellaisia+olemassakaan?+
No+..+on,+mutta+harvoin+ne+on+niitä+miesten+kaipaamia+barbie+klooneja..
27.10.2020 16:42
Mitens+olisi+joku+vastapaino+sydeemi+siihen+kevyempään+päähän.+Kyllähän+se+kärri+sit+tyhjänä+kippaisi+vastapainon+suuntaan.+
Toki+kai+siitä+voisi+tehdä+silleen+suht+sopivan+että+ei+ihan+hirmuiseksi+mene+sen+painon+kanssa.+Ja+toki+se+vastapaino+vois+olla+irroitettavakin..+no+se+vaatii+jo+pitkän+linjan+mekaanista+suunnittelua.+Ja+turvallisuus+pitää+huomioida+tarkkaan.+Kärri+kun+on+liikuteltavaksi+suunniteltu....
Noin+niinkuin+naisen+logiikalla+se+kuulostaa+hyvälle,+mutta+todellisuudessa+voi+olla+hankala+toteuttaa...
27.10.2020 16:19
No+jopas.+
Mustakin+kerran+hitsari+meinattiin+tekemällä+tehdä+kun+amiksessa+sain+kiitettävän+kaikista+hitsauksista.+
Todellisuudessa+tein+ihan+hitosti+skeidaa+ja+vein++vaan+ne+onnistuneet+maikalle+näytille
Kai+se+sitten+oli+sitä+kun+kärsivällisyys+riitti+hakee+ne+säädöt+tic+ja+mic/mac+hitsauksessa+kohdilleen.++Ja+kaasuhitsauksessa+tarvitaankin+lempeää+kättä.++Puikolla+olin+umpisurkea.+Ja+polttoleikkauksessa.+Kiitettävä+pämähti+ja+kesäduunia+hakiessani,+laittoivat+rakennehitsaukseen...+
Sanoin+ettei+musta+tule+hitsaria+tekemälläkään.+Onneksi+uskoivat..+sain+just+kappaleet+pysymään+yhdessä+ja+mitään+takeita+lujuuksista+en+olisi+antanut...+
Ja+olisivat+laittaneet+minut+isojen+koneiden+runkoja+hitsaamaan...
27.10.2020 14:07
Kyllä+näin+on.+Itselleen+rehellisenä+oleminen+on+kaikesta+vaikein+rehellisyyden+muoto.+Kun+pitää+ite+hokata+et+hei,+mähän+valehtelen+itselleni...
Ja+joskus+siitä+on+vaikeaa+luopua,+siitä+itselleen+valehtelusta.+On+niin+kivaa+katsella+ruusunpunaisten+lasien+läpi.+Ja+realiteetit+unohtuvat.+Tähän+syyllistyn+itsekin+yhä+vain+uudestaan.
27.10.2020 12:52
Kuulostaa+ihan+Dissemäiseltä..+siis+toi+reki+juttu.++
Sulla+vissiin+aina+joku+projekti..+
hyvä+kun+miehellä+piisaa+mieleistä+puuhaa.
Joo,+mä+olen+saikulla+tässä+ja+siksi+niin+paljon+palstalla.+Aika+kuluu+mukavasti...
Töihin+kun+palaan+jää+palstailu+vähemmälle..+en+pysty+töiden+lomassa+sen+enempää+lukemaan+kuin+kirjoittamaankaan+tänne..+näin+mulla.
Täällä+suhteet+osiossa+on+paljon+enemmän+anoja+ja+röllejä.+Ja+ihmeellistä+länkytystä...
Mut+mä+selitän+sulle+mun+motiivit+myöhemmin.
27.10.2020 12:45
Juur+näin+..+asiaa+puhut.+
Ja+tuohon+itselleen+valehtelemiseen+pätee+samat+mainitsemasi+asiat.++
Rehellisyys+lähtee+siitä+että+on+itselleen+rehellinen.+Lopettaa+sen+älyttömän+itsensä+suojelemisen+ja+värittämisen+itselleen.++Jotkut+syyllistyvät+itsepetokseen+herkemmin+kuin+toiset,+mutta+jokainen+tekee+sitä+tavallaan.+
Ihan+pienissäkin+asioissa.+Myös+minä.
27.10.2020 08:40
Joku+oikeasti+tarvii+kauneusleikkauksia,+mutta+se+on+ihan+oma+tarinansa+sitten.+
Kyllähän+kauniissa+aina+silmä+lepää,+mutta+en+pidä+tekokauneutta+kauniina.+Menee+liian+muovisen+näköiseksi+ja+sama+miehissä..+
Tykkään+että+rosoisuutta+löytyy..+mut+se+onkin+vain+mun+mielipide...
27.10.2020 08:21
681 / 717