Friendzonelle.
Arvaatteko kuka olen ja kuka joutui friendzonelle?
Laitoin tänään palstalaisen
46
<50
Vastaukset
Friendzonelle?
- Anonyymi
elisakettu joutui zonelle
- Anonyymi
Oho. No aika yllättävää, mutta aavistettavissa.
- Anonyymi
Kui?
Pönttis laittoi Pujiksen.
- Anonyymi
Omko disse taas käynyt jonkun palstanaisen kanssa treffeillä?
-harmiseikirj-- Anonyymi
Tämä oli sun aloitus ja nyt hämäät dissellä.
- Anonyymi
Miks ek joutui friendzonelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli sun aloitus ja nyt hämäät dissellä.
Nöyp, en tee nimettömiä aloituksia.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöyp, en tee nimettömiä aloituksia.
-harmiseikirj-Näyttää olevan sun. #
- Anonyymi
Ainakin kolme palstanaista on tavannut. Pikkupirpana seuraavaksi ja avoin suhde alulle, pujiksen kanssa vuorotellen voisivat tapailla tai miksei kimpassakin. Muut pirpanan avoin suhde miehet siihen vielä mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kolme palstanaista on tavannut. Pikkupirpana seuraavaksi ja avoin suhde alulle, pujiksen kanssa vuorotellen voisivat tapailla tai miksei kimpassakin. Muut pirpanan avoin suhde miehet siihen vielä mukaan.
No harmi kun en hae treffikumppania nyt. Josko sinä hoitaisit homman puolestani.
Voisit tapailla palstan miehiä vuorotellen, kuten minulle ehdottelit.
Ja kyllä sulla on aivot homeessa jos kuvittelet että avoin suhde tarkoittaa jotain kimppakivaa.
Olen palstalla vaihtaakseni ajatuksia - en ruumiineritteitä, erilaisten ihmisten kanssa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No harmi kun en hae treffikumppania nyt. Josko sinä hoitaisit homman puolestani.
Voisit tapailla palstan miehiä vuorotellen, kuten minulle ehdottelit.
Ja kyllä sulla on aivot homeessa jos kuvittelet että avoin suhde tarkoittaa jotain kimppakivaa.
Olen palstalla vaihtaakseni ajatuksia - en ruumiineritteitä, erilaisten ihmisten kanssa.Minua ei haittaa, että olet vaihtamassa ajatuksia, vaikka jostain syystä meidän aiheelliset keskustelut työstä, vanhemmista, terveydestä ja muusta elämästä poistetaan kun on kai jollekkin mummolle liian järkyttäviä. Tulee vielä sydänkohtaus kun joku kertoo totuuksia mitä ihmisille tapahtuu elämässä eikä kerro valheita tai elä kermaista elämää.
En tiedä voidaanko alottaa missään uudestaan kun näemmä on kiellettyä puhua elämästä. Anonyymi kirjoitti:
Minua ei haittaa, että olet vaihtamassa ajatuksia, vaikka jostain syystä meidän aiheelliset keskustelut työstä, vanhemmista, terveydestä ja muusta elämästä poistetaan kun on kai jollekkin mummolle liian järkyttäviä. Tulee vielä sydänkohtaus kun joku kertoo totuuksia mitä ihmisille tapahtuu elämässä eikä kerro valheita tai elä kermaista elämää.
En tiedä voidaanko alottaa missään uudestaan kun näemmä on kiellettyä puhua elämästä.Oletko se sama nyymi jonka kanssa eilen juteltiin? Lemmikkejä, kuollut äiti ja helevatisti vastoinkäymisiä?
Anonyymi kirjoitti:
Ai piru, itse oon mennyt jo sekaisin laskuissa vissiin sitten...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oletko se sama nyymi jonka kanssa eilen juteltiin? Lemmikkejä, kuollut äiti ja helevatisti vastoinkäymisiä?
Juh. Sekin vain jäävuorenhuippu niin kukaan ei järkyty liikaa. xD
Anonyymi kirjoitti:
Juh. Sekin vain jäävuorenhuippu niin kukaan ei järkyty liikaa. xD
Noin niinkuin tiivistettynä.
Jos aiot palstailla enemmän niin keksi itsellesi nikki. Joko rekkaudut tai kirjaat nikin aina tekstin alle, niin olet tunnistettavissa. Silloin on mahis saada aidompaa keskustelua aikaiseksi. Ja toisessa päässä tietää, kenelle nyymille vastaa.
Toiset täällä palstoilla tulkkaavat jonkun kirjoitustyylin perusteella ja suoraan sanottuna mä en siihen pysty.
No mitens päivä sulla mennyt? Onko parempi pössis tänään. Ja muuten sori etten huomannut sanoa hyvää yötä eilen - olin pujiksen kanssa pussauskopissa samanaikaisesti trollien mieliksi. Mutta se on sitten sun ja mun välinen salaisuus.. ei kerrota muille ...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noin niinkuin tiivistettynä.
Jos aiot palstailla enemmän niin keksi itsellesi nikki. Joko rekkaudut tai kirjaat nikin aina tekstin alle, niin olet tunnistettavissa. Silloin on mahis saada aidompaa keskustelua aikaiseksi. Ja toisessa päässä tietää, kenelle nyymille vastaa.
Toiset täällä palstoilla tulkkaavat jonkun kirjoitustyylin perusteella ja suoraan sanottuna mä en siihen pysty.
No mitens päivä sulla mennyt? Onko parempi pössis tänään. Ja muuten sori etten huomannut sanoa hyvää yötä eilen - olin pujiksen kanssa pussauskopissa samanaikaisesti trollien mieliksi. Mutta se on sitten sun ja mun välinen salaisuus.. ei kerrota muille ...Olen väsynyt tänään, mutta on suunnitelma, että mitä teen seuraavaksi. Tulee kyllä olemaan hirveä paperisota, koska suunnitteluun kuuluu mm. kantelu. Meidän ketju oli hävinnyt kun täällä saa vain puhua lapsista, olla seksistinen, rasistinen tai puhua muista täällä kävijöistä. Tai turhia lööppejä. Joten en olisi hyvän yön toivotuksia nähnytkään, joten hyvä, että teillä oli kivaa.. ;3
En nikkaa, koska olen liian usein ollut sellainen vainoojien kohde kun en ole ihan "normaali" aatteiltani ja kuulun muutamaankin vähemmistöön. Kunpa voisikin nikata netissä noin vain, mutta trollit on kivoja - kunnes tulee se joku niistä joka kilahtaa totaalisesti ja on kimpussasi jatkuvasti vain esim. seksuaalisuuden takia. Seuraten jokaiseen keskusteluun missä olet.
Ei sellaista käytöstä jaksa sitten koko aika ottaa vastaan ja joutuisin kumminkin luopumaan nikistä saadakseni edes hetken rauhaa.
Toivottattavasti sinun makoilu pian loppuu kun ohimennen leikkauksesta jossain keskustelussa mainitsit. Oliko umppis? Anonyymi kirjoitti:
Olen väsynyt tänään, mutta on suunnitelma, että mitä teen seuraavaksi. Tulee kyllä olemaan hirveä paperisota, koska suunnitteluun kuuluu mm. kantelu. Meidän ketju oli hävinnyt kun täällä saa vain puhua lapsista, olla seksistinen, rasistinen tai puhua muista täällä kävijöistä. Tai turhia lööppejä. Joten en olisi hyvän yön toivotuksia nähnytkään, joten hyvä, että teillä oli kivaa.. ;3
En nikkaa, koska olen liian usein ollut sellainen vainoojien kohde kun en ole ihan "normaali" aatteiltani ja kuulun muutamaankin vähemmistöön. Kunpa voisikin nikata netissä noin vain, mutta trollit on kivoja - kunnes tulee se joku niistä joka kilahtaa totaalisesti ja on kimpussasi jatkuvasti vain esim. seksuaalisuuden takia. Seuraten jokaiseen keskusteluun missä olet.
Ei sellaista käytöstä jaksa sitten koko aika ottaa vastaan ja joutuisin kumminkin luopumaan nikistä saadakseni edes hetken rauhaa.
Toivottattavasti sinun makoilu pian loppuu kun ohimennen leikkauksesta jossain keskustelussa mainitsit. Oliko umppis?Ei ollut umppis. Ja ymmärrän ettet nikkaa, se on jokaisen oma valinta. Ja kunnioitan sitä.
Jos ketju on kadonnut, modet on poistanut sen varmaan aiheesta. Ei välttämättä meidän keskustelun takia, vaan muiden väliin huutelijoiden. Tai jos ketjuun tuli liian tunnistettavia tietoja. Syitä on monia..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei ollut umppis. Ja ymmärrän ettet nikkaa, se on jokaisen oma valinta. Ja kunnioitan sitä.
Jos ketju on kadonnut, modet on poistanut sen varmaan aiheesta. Ei välttämättä meidän keskustelun takia, vaan muiden väliin huutelijoiden. Tai jos ketjuun tuli liian tunnistettavia tietoja. Syitä on monia..Ei kun yksi meni saman tien ilmoittamaan koko aloituksen, (kertoi siitä itse ylpeästi) häiriköidäkseen ja ollakseen portinvartijana. Täällä on joku sellainen häirikkö pyörimässä mitä ylläpito uskoo sokeasti eikä katso yhtään tarkemmin.
Mutta.. Nyt kun meillä ei ole enää sitä omaa aloitusta mistä meidän keskustelu lähti käyntiin niin kaapataan jonkun toisen aloitus. Ei ole vaihtoehtoja kun täytyy salaa puhua portinvartijan henk.koht. elämää ei-miellyttävistä aiheita. Anonyymi kirjoitti:
Ei kun yksi meni saman tien ilmoittamaan koko aloituksen, (kertoi siitä itse ylpeästi) häiriköidäkseen ja ollakseen portinvartijana. Täällä on joku sellainen häirikkö pyörimässä mitä ylläpito uskoo sokeasti eikä katso yhtään tarkemmin.
Mutta.. Nyt kun meillä ei ole enää sitä omaa aloitusta mistä meidän keskustelu lähti käyntiin niin kaapataan jonkun toisen aloitus. Ei ole vaihtoehtoja kun täytyy salaa puhua portinvartijan henk.koht. elämää ei-miellyttävistä aiheita.Jaa-a, vai sellainen vedätys on meneillään. Sä olet ollutkin palstalla aika pitkään kun noin hyvin olet perillä asioista..
Mutta mä olenkin uusi ja helppo kohde kaikenmaailman vedätyksille. En kyll tiedä ketä tarkoitat portinvartijalla, mutta sen väliksi..
En alennu panetteluun, vaikka millainen vedätys olisi käynnissä. Vapaa maa ja vapaa palsta. Ja salailu julkisella palstalla on turhaa, koskaan ei tiedä kuka lukee ja kommentoi. Varsinkin anonyyminä...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa-a, vai sellainen vedätys on meneillään. Sä olet ollutkin palstalla aika pitkään kun noin hyvin olet perillä asioista..
Mutta mä olenkin uusi ja helppo kohde kaikenmaailman vedätyksille. En kyll tiedä ketä tarkoitat portinvartijalla, mutta sen väliksi..
En alennu panetteluun, vaikka millainen vedätys olisi käynnissä. Vapaa maa ja vapaa palsta. Ja salailu julkisella palstalla on turhaa, koskaan ei tiedä kuka lukee ja kommentoi. Varsinkin anonyyminä...Niin. En ole niin uusi, mutta hetken aikaa seurannut kun katoaa vain joitain aloituksia ilman kunnollista syytä. Joskus tietenkin virheitä sattuu, mutta täällä niitä tulee aika usein.
Ja jostain syystä poistetaan koko aloitus, vaikka esim riittää muutaman viestin poisto samalla kun jätetään poistamatta sellaisia aloituksia, joissa voi olla kaikki kommentit (ei humoristista)törkyä.
Ei vaikuta menevän minkään säännön tai ohjeistuksen mukaan. Kovasti sanovat kyllä, että tulee ilmoitusjärjestyksessä eri henkilöille eikä palstoilla ole omia vahteja, mutta...
Ken tietää.
Loppupeleissä onneksi sillä ei ole elämän suhteen niin väliä. Harmittaa vain, että keskustelee jonkun toisen aloituksessa täysin aiheeseen liittymätöntä juttua.
Toinen kanssa, että tuo välillä vain koko etusivu on ällö aiheita täynnä kun kaikki muut aloitukset siivottu shotgun tyyppisellä tarkuudella pois, että miettii miksi täällä edes keskustelee.
Varmaan siksi, että löytää sinunlaisia Pirpanoita. Anonyymi kirjoitti:
Niin. En ole niin uusi, mutta hetken aikaa seurannut kun katoaa vain joitain aloituksia ilman kunnollista syytä. Joskus tietenkin virheitä sattuu, mutta täällä niitä tulee aika usein.
Ja jostain syystä poistetaan koko aloitus, vaikka esim riittää muutaman viestin poisto samalla kun jätetään poistamatta sellaisia aloituksia, joissa voi olla kaikki kommentit (ei humoristista)törkyä.
Ei vaikuta menevän minkään säännön tai ohjeistuksen mukaan. Kovasti sanovat kyllä, että tulee ilmoitusjärjestyksessä eri henkilöille eikä palstoilla ole omia vahteja, mutta...
Ken tietää.
Loppupeleissä onneksi sillä ei ole elämän suhteen niin väliä. Harmittaa vain, että keskustelee jonkun toisen aloituksessa täysin aiheeseen liittymätöntä juttua.
Toinen kanssa, että tuo välillä vain koko etusivu on ällö aiheita täynnä kun kaikki muut aloitukset siivottu shotgun tyyppisellä tarkuudella pois, että miettii miksi täällä edes keskustelee.
Varmaan siksi, että löytää sinunlaisia Pirpanoita.Yritän itse olla provosoitumatta. Mulla on tunnetusti lehmän hermot. Kerran olen suivaantunut palstalla, mutta tuskin viimeistä kertaa. Muttä trölölööt ei minua hetkauta.
Itse määrään, ketkä saavat vaikuttaa mielipiteisiini ja ketkä ei. Se on asia joka oikeasti on vain minun päätettävissäni.
En voi vaikuttaa muihin kuin itseeni ja siihen pyrin vaikuttamaan aktiivisesti.
Ei aavistuskakaan kummastakaan osapuolesta.
Mutta aloituksesi menee täysin hukkaan täällä. Eihän kukaan ole kiinnostunut palstalaisista ihmisinä tai henkilöinä.
Friendzone on muuten yksi maailmankaikkeuden typerempiä nimityksiä.- Anonyymi
Miksi se on typerä?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Eihän se kuvaa oikein mitään selkeästi.
Jaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on typerä?
Kaikki englanninkielestä lainatut ilmaukset on aivan h.lvetin teinejä.
- Anonyymi
Mä laitoin palstalaisen dieetille 🤣
- Anonyymi
Lillis2020 - - - >Jiimen?
- Anonyymi
Tämä on oikea vastaus.
- Anonyymi
Hahhah, ei puhettakaan sellaisesta.
- Anonyymi
Pönttis----->Käyttäjätunnus
Minut on pantu pysyvästi pitoon.
Var god och dröj...- Anonyymi
Jazuli laittoi Kumpulaisen friendzonelle.
- Anonyymi
Pönttis ---> Disse
- Anonyymi
netti-joulukalenteri aina uusi luullu olisi avattavissa aina aamulla.
... iteäni vaan mietityttää tuo Tampereen juttu että, on niin tyypillistä tuollainen ku klux klanin toimintaa toisten omaisuuden tuhoaminen tuolla tavoin, ja varmastikin Uudesta Seelannista olivat tekijät ja mahdotonta tavoittaaa... - Anonyymi
Minun mielestäni se on mukavaa kun tytötkin uskaltautuvat kirjoittelemaan tälle palstalle, itse oikeassa elämässä näen aika paljonkin tyttöjä joiden kanssa höpisen mutta:
Mutta mukava palsta tämä tytöillekin ja vaihdella ajatuksia... turvallisesti. - Anonyymi
Koko plutoona.
- Anonyymi
Minun arvaus joutui kanssa jollekin zonelle, koska kysyin onko kyseessä allu kun en muuta keksinyt. En tiedä vakkareita tuon paremmin.
- Anonyymi
Pujis laitto pirppiksen eilisen jälkeen zonelle heti pussaukopista ulos tultuaan
- Anonyymi
Pujis sai selville ettei pirppiksellä olekaan Kepun jäsenkirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pujis sai selville ettei pirppiksellä olekaan Kepun jäsenkirjaa.
Pujis paljasti eilen että seksisuhde avoimessa liitossa elävään naiseen on myös yksi vaihtoehto.
Ei huono vaihtoehto mutta osalle palstan naisista suuri järkytys koska ovat pitäneet pujista kilttinä ja kunnollisena. Anonyymi kirjoitti:
Pujis paljasti eilen että seksisuhde avoimessa liitossa elävään naiseen on myös yksi vaihtoehto.
Ei huono vaihtoehto mutta osalle palstan naisista suuri järkytys koska ovat pitäneet pujista kilttinä ja kunnollisena.En kyllä muista mitä paljastelin, tai sen muistan etten ainakaan mitään kehonosia paljastellut :D
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
En kyllä muista mitä paljastelin, tai sen muistan etten ainakaan mitään kehonosia paljastellut :D
Oletko näyttänyt pirppikselle paljastelukuvasi kannattaa näyttää pirppis varmaan tykkäisi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko näyttänyt pirppikselle paljastelukuvasi kannattaa näyttää pirppis varmaan tykkäisi
Vatsakuvaa en ainakaan ole, eihän niitä olekaan kuin vatsa ja peppukuvat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921