Pelejä miesten kustannuksella? Sanokaa nyt jumalauta suoraan montaako miestä tapailette samaan aikaan?
Pitääks naisten pelata aina
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanotaan nyt ihan suoraan etten yhtäkään miestä. Enkä naistakaan sen puoleen.
Olen niin lopen kyllästynyt siihen touhuun enkä jaksa nyt yhtään.
Olen pitänyt pitempään jo paussia kaikesta suhteisiin ja tapailuihin liittyvistä, en jaksa kiinnostua yhtään kenestäkään millään tasolla.
Ja sitten kun ja jos taas jaksan, en ole tilivelvollinen ainakaan sinulle. Tapailu on vain tapailua kunnes toisin sovitaan.
- Anonyymi
Niimpä. Miehen on ihan turha ottaa mitään pulttia, jossei itsekkään halua sitoutua.
Pelinaiset pelaa miehillä..
- Anonyymi
Jenkkilätyyppisen deittailun tarkoitus on tavata eri ihmisiä jotta löytyisi se itselleen sopivin kumppaniehdokas. Ei yhdet treffit vielä tarkoita että ollaan parisuhteessa.
Yhtä kerrallaan. Tosin joudun kai jääväämään itseni tästäkin keskustelusta pois...
Oletko muistanut kysyä tuota asiaa suoraan?
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään. Yksi mies riittää, jos sellaisen joskus löytää
- Anonyymi
Miehillehän se seksuaalinen yhteensopivuus on se turn on/off, eikö se ole vaan hyvää että koeajellaan muutamaa ennen kauppoja. Vähän niinku Tm:n autovertailu.
- Anonyymi
Joo ja varmastu oletkin täysin pätevä tekemään vertailun, kun lyöt lihat yhteen ensimmäistä kertaa jonkun täysin tuntemattoman ihmisen kanssa..hohhoijaa.
Vähän niinkun menisit silmät sidottuna "koeajolle" ja vaan kuvittelisit egoistisisessa hybriksessäsi pystyväsi siten ajamaan juuri sinulle sopivaa autoa...
Siis niinkun ajat autoa silmät sidottuna, josset tajunnut.
Juuri tuollaisia "kokemuksia" haluan välttää suojellakseni itseäni pettymyksiltä ja hylkäämiseltä. Miehet kun ottavat kovin itseensä, kun seksi ei heti olekkaan taivaallista..mutta ei sinne taivaaseenkaan pääse ilman oikeita valintoja.
Päädyt todennäköisesti yhteen joko orkkuja teeskentelevän feikin tai kyläpyörän kanssa. Ja joudut tulevaisuudessa, ehkä jo seuraavalla viikolla pettymään koko maailman naisiin.
Siitä sitten taas syyttelemään👍
- Anonyymi
Taitaa olla teinien ja nuorten käyttäytymistä.
- Anonyymi
En yhtään. Miehet ovat valehtelevia, laiskoja ameeboja, joiden päässä ei pyöri kuin pillun kuva ja ainoa ajatus on se miten sitä saisi.
- Anonyymi
Kun noin nätisti kysyit, niin viimeeks heitä istui samassa pöydässä kanssani 4 kpl.
Hiivatin hauskaa ja jännittäväähän se oli, suunniteltiin yllätysjuhlia, äidillemme, anopille ja yhden miehen ex-vaimolle.
Koolla olivat; kaks mun veljeäni, siskon mies ja mun isäni. Miehet järjestää lahjat, yllätys esiintyjän ja vieraiden kutsumiset salassa. Mulle jäi ruokien ja kakkujen toimittaminen niin ett tarjoilut pelaa kahtena viikonlopun päivänä, mun kodissani!
Jos sä jotain muuta saatoit tarkkinoittavas, niin en mä ole laskenut tarkemmin montako miespuolista ystävää tai tuttavaa mulla on. Tapaan joitakin aina satuttumalta, esim. kaupungilla asioidessani... harvemmin treffaan suunnitellusti. Jotkut käy kahvilla ohimennen... kotonani, Turussa käydessään.
Pari erityisen läheistä ystävää saattaa tulla saunomaankin, lämmittävät ulkosaunan itse itselleen, luvallani.
Jos tarkoitit miesystävillä hieman läheisempää ns. seksuaallista kontaktia, niin edellinen suhteeni päättyi jo yli vuos takaperin! Mulla ei ole mitään hinkua intiimiin parisuhteeseen, "kunhan vaan joku olis tyyliin." Mä pärjään ihan iteksenikin! - Anonyymi
Nykyään nuorison elämään kuuluvat biletykset ja porukointi. Tosielämän Tv.-ohjelmissa näkyy vaihtoja tapahtuvan yllättävästi. Pohjanmaalla kylä pitää huolen, ettei nainen keskustele kylänraitilla kenenkään kanssa liian pitkään.
- Anonyymi
Goilfate on hyvä hammastahna, kilpailija kun Pepsodent, golgate on pemhoisempi kuin pesdodent white-now.
- Anonyymi
Kännissä nainen on kiinnostunut, suutelee halailee antaa pimppiäkin mutta selvänä sitten ei mitään kiinnostusta. Ei kahville edes naiset lähde. Silleen naiset vaan pelailee
- Anonyymi
Muutama varamies on oltava, ettei tipu tyhjän päälle kuitenkaan. Sehän Olis yhtä tyhjän kanssa sillon jo.
- Anonyymi
Sofian mies stefu on vararikossa. Velkaa on paljon, kohta saatte sofian itsellenne.
- Anonyymi
Pitääkö jakaa pillua kaikille. Miksei yksi mies riitä?
- Anonyymi
Eihän sitä sullekaan kukaan jaa, mutta vaihtelu virkistää.
- Anonyymi
On naiset vaikeita että parempi olla vaan ilman.
- Anonyymi
naisilla on tohon katsos oikeus. saa kokeilla eri vaihtoehtoja, odottaa suu auki että kokeiluehdokkaat tarjoaa ruoat ja juomat ja vie joka paikkaan. jos mies jäisi kiinni siitä että tapailee useaa samaan aikaan, olisi juttu katki heti. jos mies päättää laittaa tuon takia poikki, on hän silloin sortaja sika sekä kusipää.
naisilla on muutenkin näitä omia oikeuksia. saa hakata miestä, solvata, kynsiä potkia( jos ei saa 24/7 rahaa ja huomiota, tehdä ohareita, pettää... mies joutuisi syytteeseen pelkästään noista ekoista. kuitenkin jos mies esim. valittaa häneen kohdistuneesta väkivallasta naisen puolelta, katsotaan mies heikoksi. vaikka nainen olisi joku joka ei osaa päästää irti, seuraa, ahdistelee käy käsiksi, katsotaan asiaa sormien läpi. jos mies tekee samaa, heilahtaa häkki ja tulee sakkoa sekä julkinen tuomitseminen...
kysy itseltäsi että haluatko sä oikeasti olla tossa psykopaattisirkuksessa mukana. vai olisiko kenties oma elämä ilman vastakkaista sukupuolta parempi vaihtoehto. onko seksi ton kaiken edellämainitun arvoista? siihen päälle kaikki muu pelaaminen sekä joka kuukautinen menkkaraivo. ajattele tohon mukaan vielä jos teet sen virheen että suostut hommaamaan jonkun ämmän kanssa niitä rääkyviä hirviöitä. siihen kaikki paskavaippojen vaihdot, uhma ja teini-iät päälle. samalla kun saat kuunnella sen naisen valitusta, kun pelaa omia pelejään, vaatii SULTA ymmärrystä, oikeudenmukasuutta ja että välität vaikka se ei itsekään tiedä mitä haluaa keltään, valittaa vaan turvattomuuden tunnettaan. kun ei saa tarpeeksi monelta samaan aikaan- Anonyymi
Pysy ihmeessä sinkkuna!
Jos kerran omat lapsesi ovat sinulle ”rääkyviä hirviöitä”, niin varmista ettei niitä vain vahingossakaan tule. - Anonyymi
Kuulostaa siltä ettet ole suuntautumiseltasi naisiin päin kun et niistä mitään positiivista keksi. Siispä miksi sulle on naiset ongelma, reippaasti ulos kaapista vaan niin lakkaa kyrsimästä muiden elämät noin rankasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä ettet ole suuntautumiseltasi naisiin päin kun et niistä mitään positiivista keksi. Siispä miksi sulle on naiset ongelma, reippaasti ulos kaapista vaan niin lakkaa kyrsimästä muiden elämät noin rankasti!
aseksuaalisuus on olemassa. ei ole ollenkaan mahdotonta olla aseksuaali sekä naisvihaaja
- Anonyymi
Yksi 👆
- Anonyymi
Ja siinäkin innostun ensin valtavan intensiivisesti, mutta sitäkin nopeammin kyllästyn eli lopputulos nolla miestä 😂
- Anonyymi
En ole tapaillut ketään vuoteen. Silloin viimeksi yhden kerran seksiä, jos sitä yritystä voi edes laskea..
Nyt tänä vuonna ollut pitkäaikaista kiinnostusta kahdelta mieheltä, jotka kuitenkaan eivät siihen lopulliseen aloitukseen kumpikaan lähteneet.
Tuntuu, että ensin mies luulee, että olen joku helppo kaato jolta irtoaa ilmaisia seksipalveluja helposti, sitten seuraavaksi taidetaan luulla, että olen varattu ja silmäilen vain vieraisiin ja lopuksi siihen päälle, että huoraan vain huomiota miehiltä ja pelaan pelejä. Niinkun KAIKKI naiset.
Varmaan tuo syyte usean miehen tapailusta sitten tippuu siihen väleihin aina sopivasti kun miestä huvittaa syyttää naista omasta kykenemättömyydestään tehdä reilu aloite, joka kunnioittaa naisenkin tunteita.
🌚👎
Että silleen. Hieman vaikea tuollaisten törkeiden epäluulojen uhriksi jouduttuaan tuntea miestä kohtaan YHTÄÄN MITÄÄN POSITIIVISTA, VARSINKAAN HALUTA SEKSIÄ KUN TOINEN ON KÄYTTÄNYT PUOLI VUOTTA VAAN SIIHEN ETTÄ SAA AJATELLA PAHAA NAISESTA JOSTA ON ITSE KIINNOSTUNUT. HALOOOOOOOOO
Ja ihan kun olisin niin täysin idiootti itse, etten tajuisi. Olen tajunnut KOKO AJAN JA OLLUT TODELLA ARMOLLINEN.
Yleistä vaan elämäsi pilalle, idiootti.- Anonyymi
Ja ei ollut samaan aikaan omaa kiinnostusta niihin kahteenkaan. Toinen oli jo kuivunut pois sydämestä, nyt toinenkin hyvää vauhtia samaa tietä ulos mun elämästä, kun ei osaa hyvää naista arvostaa ja kohdella kauniisti.
- Anonyymi
Niin javielä syytelistaan lisätään, että varmasti toivon sitä treffikutsua vaan ainoastaan päästäkseni syömään ja juomaan jonkun toisen kustannuksella😂😂😂
Siinähän on passeli syy kieltäytyä treffeistä ja painostaa naista suostumaan ensin "koeajoon"!!
Pääsee helpolla, kun ei itse välitä pätkän vertaa mihin tautipesään jakorasiaan Tinderissä omat vehkeensä liittää. Pääasia, ettei tarvitse maksaa siitä että ihan johonkin tutustuu paremmin!
Enkä itse edes tykkää ravintoloista, kelpaisi ilmaistreffit ihan loistavasti😂 Mutta sitähän ei arvon mies uskalla edes tiedustella!
Pliis olkaa normaaleja, ees yksi pieni hetki...
- Anonyymi
Yhtäaikoo en keteen.
Vuosien ja tuassiin vuosien väli jos jotakin tapaan.
Ei ole minusta naimisiin eikä parisuhteeseen kun piäni on vähän tälleen tuulella käyvä.
Parka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009