Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

103

Kommenttia

14223

1. Tässä+sitä+vertaistukea..+Olet+siis+ihastunut+pari+kuukautta+sitten+mieheen+jota+kuvailet+lämminhenkiseksi.+Ok.+Tapaatko+häntä+irl+?++Oletko+varma+tunteesi+aitoudesta+vai+onko+kaikki+vaan+haavekuvaa?+Joskus+sitä+ihastuu+siihen+ihastumisen+tunteeseen.+Luulee+että+ihastuminen+on+nyt+sitä+suurta+rakkautta+jota+Disneyn+piirretyissä+jo+lapsille+tuputetaan.+Vai+mitenkäs+sulla?+Oletko+selvillä+vesillä+omista+tunteistasi+vai+vieläkö+setvot+edes+takaisin+tunteidesi+kanssa?++Ei+ole+pakko+vastata,+mutta+keskustelua+ei+synny+ilman+sitä.Ite+eksyin+palstalle+alunperin+mielenkiinnosta.+Sitten+ihastuin+myös+lämminhenkiseen+mieheen.+Sillä+vain+että+kyseinen+mies+oli+lämminhenkinen+myös+kaikille+muillekin+naisille.+En+vain+ihastukseltani+huomannut+sitä...+Mutta+se+minun+tarinastani+-+miten+sinun+tarinasi+alkaa?
  2. Epätodennäköistä.
  3. Ihan+kuin+minä+sinulle+kirjoittaisin+nyymiseni.+Täällä+puretaan+pääpöä+ja+jos+se+sinusta+on+sinulle+kirjoitettu+niin+miettisin+ihan+keskenäni+että+vastailu+keskustelupalstalla+on+sinua+alentavaa...+Jotenkin+epäjohdonmukaista.+Anonyymisti+kirjoitetut++viestit+anonyymillä+KESKUSTELUpalstalla.++Onhan+se+kyllä+niin+että+keskustelu+on+täälläkin++vähentynyt+huomattavasti+viime+vuosina.+Huutoja+pimeyteen+ennemminkin.++Mutta+jos+sinulle+tuli+aloituksesta+parempi+mieli+ja+sait+pääpöäsi+purettua+niin+hyvät+sulle.+Ihan+jo+harmittaa+itteänikin+että+vaivauduin+(+alennuin+)+tähän+aloitukseen+vastaamaan+ja+kertomaan+mielipiteeni.+Sori,+mun+moka.