Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

110

Kommenttia

14848

1. Noista+sivuseurauksista+olet+ihan+oikeassa.+Ne+jallittaa+välillä+minuakin+yhä+vain.+Todellisuudentaju+kuitenkin+voittaa+yhä,+sillä+sain+"+häneltä"+sen+verran+kylmää+kyytiä+irl.+En+enää+haaveile+"+meistä"+jos+koskaan+olen+sitä+tehnytkään.+Palsta+on+jalostanut-+tällä+tarkoitan,+että+minä+itse+olen+jäsennellyt+asioita+palstan+avulla+-+tunteeni+hyvin+epäitsekkääseen++muotoon.+Olen+sinut+sen+kanssa+että+minulla+on+rakkaudellisia+tunteita+henkilöön+jolla+ei+ole+niitä+minuun.+Toi+sun+kommenttisi;+oppinut+tunnistamaan+omien+tunteidensa+eroa,+oli+todella+osuvasti+ja+hienosti+sanottu.+Juur+noin+minullekin+palstalla+jäsentely+on+käynyt.+Tosin+se+vei+vuosia...+olen+kai+vähän+hitaanlainen..+heh.Ei+mielestäni+tunteiden+käsitteleminen+kuulu+mitenkään+sukupuoleen+-+muistetaans+ny+kuitenkin+että+ihmisiä+tässä+vaan+ollaan.+Harvat+naisetkaan+käsittelevät+tunteitaan,+purkavat+niitä+"akkamaisesti"+sen+kummemmin+käsittelemättä+niitä.+Helpottaa+oloa,+mutta+ei+lopulta+johda+mihinkään.Minun+mielipiteelläni+kai+kummemmin+väliä,+mutta+sinä+vaikutat+juttujesi+perusteella+mukavalta+ja+ajattelevaiselta+ihmiseltä.+Tässä+pieni+ajatus+sinun+kaivatustasi,+toivottavasti+en+mene+liian+pitkälle..+onko+hän+sinun+arvoisesi?+Vai+joku+tyhjäpää+joka+ei+koskaan+tule+arvostamaan+sinua+sellaisena+kuin+olet+?
  2. Kiitos+siitä.
  3. En+kuule+jaksaisi+jankata+kuka+olen.++Edellinen+nicci+oli+Pirpanainen+ja+sitä+edellistä+en+muista+ENÄÄ!+Joten+anna+olla.