suurta tunnetta joka joskus oli. Tulenkohan koskaan kokemaan samaa uudestaan?
Minulla on tällä hetkellä ikävä
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin. Se oli elämäsi kohokohta ja voit muistella sitä hetkeä mummona/pappana kiikkustuolissa..
- Anonyymi
Siltä se alkaa pahasti tuntua. Rakkaus joka kesti hetken eikä koskaan toteutunut. Liekö se oli tottakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se alkaa pahasti tuntua. Rakkaus joka kesti hetken eikä koskaan toteutunut. Liekö se oli tottakaan.
Kauanko rakkaus kesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko rakkaus kesti?
Kunnes tajusin että hän rakasti toista. Olin vain tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut aloittajan kommentti. T: aloittaja
- Anonyymi
Ei ikävä mitään tunnetta.
- Anonyymi
Sitä tässä mietin minäkin. Enkä usko enää. Aikaa mennyt vuosia eikä mitään ole tuntunut. Ikäkin lisääntyy koko ajan. Ehkä hän oli viimeinen suuri rakkauteni, pakko kohta hyväksyä tosiasiat. En ole sarjaihastuja muutenkaan. Mutta hän oli hyvä ihastus, teki mut hulluksi! Sitä muistellessa aikani kuluu.
- Anonyymi
Suuret rakkaudet kyllä muuntuvat mielessä ja muistoissa niiksi valtavan suuriksi rakkauksiksi. Ehkä sen vuoksi, ettei pääse toteutumaan. Oikea suuri rakkaus on se mikä kestää aikaa ja arkea. Minä haluaisin kokea sen.
- Anonyymi
Niin minullakin sitä tunnetta, sitä iloa mikä purskahteli.
Kun kuunteli radiosta jonkun kappaleen ja se sointui siihen tilanteeseen, tunteeseen. - Anonyymi
Sama. Milloinkoha taas saa rakastua???
- Anonyymi
Niin minullakin. 2017 alkuvuodesta koin sellaisen tunteen. Jokin siinä naisessa oli ja kosketti. Eihän meillä mitään koskaan ollut paitsi perus huomenet vaihdettiin.
- Anonyymi
Rakkaus on luusereille
- Anonyymi
Ei tässä rakkaudesta puhuttu.
- Anonyymi
On ikävä sitä tunnetta. Ikävä myös sitä miestä, joka sen tunteen sai aikaan. Ja ikävä myös miestä itseään.
- Anonyymi
Kuka tämä mies oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämä mies oli?
J-mies... <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies... <3
Ei ollut.
- Anonyymi
Minulla on ikävä jotakin henkilöä, kenen kanssa jutella:(
Minullakin on ikävä sitä toivonpilkahdusta mikä minulla oli aikanaan hänen suhteensa.
Toivoa siitä että tunne olisi molemminpuolinen. Etten tuntisi rakkautta yksin. Hän tunsi kyllä rakkautta, mutta ei minua kohtaan.
Ikävä sitä kihelmöintiä ja niitä kylmiä värveitä joita hänen pelkkä ajattelemisensa sai aikaan.
Se, että tuletko sinä ap tai minä niitä vielä kokemaan uudelleen jääpi nähtäväksi.
Omalta kohdaltani luulen etten voisi suurempaa rakkautta enää kohdata. En usko inhimillisesti olevan mahdollista, että voisin koskaan rakastaa enemmän tai paremmin kuin jo rakastan. Tulevaisuutta kun ei tiedä, ehkä olen väärässä.- Anonyymi
Ikävää on monenlaista. Tunnetta,sitä jännitystä minkä toinen tuo, odotusta, rohkaistumista, ahmimista, se tunne kun kohtaaminen ohi, ajatukset, sanojen miettiminen, sitä ne suuret tunteet joskus tekevät.
- Anonyymi
Se tunne kun tajusin että tämä ei ole enää pelkkää ihastusta, vaan taisin rakastua ihan oikeasti. Se huumaava tunne, kun sydän lyö tuhatta ja sataa, unettomia öitä haaveillen miehen suudelmista ja kosketuksesta.Järjetön himon tunne, joka ei jätä rauhaan hetkeksikään. Haaveilua, joka saa koko kropan tuntemaan poltetta päivin ja öin. Kirjoittamaan tännekin hullunlailla vuorokaudenajasta piittaamatta kaipuusta miehen syliin. Jos voisin sanoa että tilanne olisi jo rauhoittunut kaipuun osalta, mutta kun se ei ole. Edelleen häntä kaipaan ja haluan, niin kuin nainen voi miestä haluta. Eikä tämä ole pelkästään fyysistä himoa, vaan kaipaan miehen älykästä seuraa ja kaikkea hänessä.
- Anonyymi
Ennen ikävää on oltava ollut jotain. Muuten se on pirun ikävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067